V 50 2D
V 50 2D
Zdravím Páni potrebujem radu chcem kúpiť V 50 je to ročník 06.2006 generácia vozidla 545 M/W. P. M 6 ako zistím podľa vin či má mať DPF filter lebo píše raz Euro 3 a inde Euro 4 VIN je YV1MW753152055508 Ďakujem za radu.
-
- Nováčik
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 11 Sep 2017, 12:04
- Vek:: 23
- Bydlisko: Bošany(PE), V. Zálužie(NR)
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: V 50 2D
euro 3 a 4 je bez DPF
euro 5 je s DPF pokial sa nemylim
hento by mala byt 3jka ako uz bolo pisane, cize bez DPF
euro 5 je s DPF pokial sa nemylim
hento by mala byt 3jka ako uz bolo pisane, cize bez DPF
Re: V 50 2D
Prispejem svojou troskou...
podla VIN YV1MW75517... mam Euro5
Vo velkom technicaku mam Euro4
Na samotnom aute je DPF k.o. Bol som na VIDA diagnostike, zistili sme ze riadiacka ADM nekomunikuje.
Predosly majitel mi tvrdil ze to DPF nema, odhadujem ze to niekto vytunil pri dovoze z BG v 2011
Posledna STK nebol problem, dalsia ma caka o mesiac, tak som zvedavy.
Daval som si nacenit: DPF,ADM napln,ADM SW, senzor differencneho tlaku => 1700€ (len material)
Za tie prachy som sa rozhodol to neriesit, auto beha super, cca raz za nadrz pusti regeneraciu a ked tomu dupnem pri zatazi tak z toho vyletia nejake zbitky mrtvych dinosaurov, inac ziadny problem
(predosly majitel na tom spravil 45kkm a ja som zatial pridal 55kkm)
podla VIN YV1MW75517... mam Euro5
Vo velkom technicaku mam Euro4
Na samotnom aute je DPF k.o. Bol som na VIDA diagnostike, zistili sme ze riadiacka ADM nekomunikuje.
Predosly majitel mi tvrdil ze to DPF nema, odhadujem ze to niekto vytunil pri dovoze z BG v 2011
Posledna STK nebol problem, dalsia ma caka o mesiac, tak som zvedavy.
Daval som si nacenit: DPF,ADM napln,ADM SW, senzor differencneho tlaku => 1700€ (len material)
Za tie prachy som sa rozhodol to neriesit, auto beha super, cca raz za nadrz pusti regeneraciu a ked tomu dupnem pri zatazi tak z toho vyletia nejake zbitky mrtvych dinosaurov, inac ziadny problem

(predosly majitel na tom spravil 45kkm a ja som zatial pridal 55kkm)
Martin
Volvo V50 2.0D 2006 254kkm
Volvo V50 2.0D 2006 254kkm
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 27 Apr 2019, 07:43
- Vek:: 28
Re: V 50 2D
S toho si nič nerob . Aj mne ADM hlasi zavadu v komunikacii . Premeral som snad všetko aj cez VIDU testy , a všetko je OK. Takže by som to neriešilFn_ napísal: ↑18 Apr 2019, 08:28Prispejem svojou troskou...
podla VIN YV1MW75517... mam Euro5
Vo velkom technicaku mam Euro4
Na samotnom aute je DPF k.o. Bol som na VIDA diagnostike, zistili sme ze riadiacka ADM nekomunikuje.
Predosly majitel mi tvrdil ze to DPF nema, odhadujem ze to niekto vytunil pri dovoze z BG v 2011
Posledna STK nebol problem, dalsia ma caka o mesiac, tak som zvedavy.
Daval som si nacenit: DPF,ADM napln,ADM SW, senzor differencneho tlaku => 1700€ (len material)
Za tie prachy som sa rozhodol to neriesit, auto beha super, cca raz za nadrz pusti regeneraciu a ked tomu dupnem pri zatazi tak z toho vyletia nejake zbitky mrtvych dinosaurov, inac ziadny problem![]()
(predosly majitel na tom spravil 45kkm a ja som zatial pridal 55kkm)
Tiež mam VIN YW1MW755 a v techničaku je uvedená norma EURO4. Bud rad že je tam EURO4 a nie 5. Pri EURO 5 sú prisnejšie emisné normy , ktore by ten motor v živote nesplnil .
EDIT: Senzor diferenčneho tlaku by som preventivne vymenil stojí cca 89€ a ma to vplyv na regeneraciu . Ked to začneš moc točiť pri vadnom senzore tak to spusí regeneraciu aj ked ju robil nedavno.
A DPF by som nemenil. Ja som ho vymenil pri 150000 km a bol ako nový. A diagnostika hlasila vymenu DPF.
BTW: Neviete nahodou čo je to za senzor pod nasávaním do motora kde do neho idú všetky palivove hadice zo spiatočky ???
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
Re: V 50 2D
Nemaš pravdu .. Mam EURO4 a nemá dpf , má len EGR. Nezáleží na tom či tam je nejaký filter alebo nie aby splnal EURO normu.
Už motor common rail bez EGR je schopný s prehľadom dodržať normu E3 .S EGR je možnosť hranicu posunúť na E4 a s DPF na E5 . Ale pri E4 a E5 je zaroveň nutná upráva datasetu EDC..
Je to len pomôcka automobilky aby sa dostala na požadovanú normu. Vela zaleží na výrobcovi motora , kvalite použitých materiálov a presnosti výroby..
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2181
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Bydlisko: Galanta - Horne Saliby
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 111 krát
Re: V 50 2D
Presvedcte ma ze mate dieselove Volvo Euro4 bez DPF... (nemam na mysli to, ze v papieroch Vam pri dovoze napisali hovadiny)mark232 napísal: ↑29 Apr 2019, 21:11Nemaš pravdu .. Mam EURO4 a nemá dpf , má len EGR. Nezáleží na tom či tam je nejaký filter alebo nie aby splnal EURO normu.
Už motor common rail bez EGR je schopný s prehľadom dodržať normu E3 .S EGR je možnosť hranicu posunúť na E4 a s DPF na E5 . Ale pri E4 a E5 je zaroveň nutná upráva datasetu EDC..
Je to len pomôcka automobilky aby sa dostala na požadovanú normu. Vela zaleží na výrobcovi motora , kvalite použitých materiálov a presnosti výroby..
kwiko
0949I26I5I
0949I26I5I
Re: V 50 2D
Ako vás presvedčím ??? vo VIN-e mam 754. Samozrejme s technického hľadiska ten motor spĺňa normu E0. Ale tým že tam pridali odvetranie vane cez filter spätne do nasávania motora a je tam riadiaca jednotka motora + CR vstrekovače tak už spĺňa normu E3. Ono je tam toho daleko viacej ale to tu rozpisovať nebudem. Tak isto by spĺňal aj pri PD vstrekovačoch E3. Ďalej pridáme EGR na recirkuláciu spalín + uprava EDC datasetu a máme E4. Toto iste platí aj pre nákladne vozidlá takže akože to nie je E4 ?
A ak sa prida DPF (nákladné PM-KAT) tak s toho mame E5-EEV.
A ak sa prida DPF (nákladné PM-KAT) tak s toho mame E5-EEV.
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
Re: V 50 2D
Euro I (1993)
Euro II (1996)
Euro III (2000)
Euro IV (2005)
Euro V (september 2009)
Euro VI (september 2014)
V mojom prípade by to mala byť uz E5, ale nie je. Pretože sa to vsťahuje na výrobu a nie na prvé prihlásenie.Takže v každom prípade je to E4. Inak by to auto bolo nepredajne kôli zakonom o emisiach. Naštudujte si to.
Euro II (1996)
Euro III (2000)
Euro IV (2005)
Euro V (september 2009)
Euro VI (september 2014)
V mojom prípade by to mala byť uz E5, ale nie je. Pretože sa to vsťahuje na výrobu a nie na prvé prihlásenie.Takže v každom prípade je to E4. Inak by to auto bolo nepredajne kôli zakonom o emisiach. Naštudujte si to.
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
Re: V 50 2D
Zamesiac robim emisnu, tak dam vediet ake hodnoty mi namerali...
ak mi ich daju...
...ak nepojdem domov peši
ak mi ich daju...
...ak nepojdem domov peši

Martin
Volvo V50 2.0D 2006 254kkm
Volvo V50 2.0D 2006 254kkm
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2181
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Bydlisko: Galanta - Horne Saliby
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 111 krát
Re: V 50 2D
Emisne normy poznam, a poznam aj ako ich Volvo uplatnovalo pri svojich autach. Preto som presvedceny ze Volvo nepredalo v EU dieselove osobne auto ktore by splnovalo Euro IV a viacej bez toho aby nemalo filter pevnych casticmark232 napísal: ↑30 Apr 2019, 00:38Euro I (1993)
Euro II (1996)
Euro III (2000)
Euro IV (2005)
Euro V (september 2009)
Euro VI (september 2014)
V mojom prípade by to mala byť uz E5, ale nie je. Pretože sa to vsťahuje na výrobu a nie na prvé prihlásenie.Takže v každom prípade je to E4. Inak by to auto bolo nepredajne kôli zakonom o emisiach. Naštudujte si to.
kwiko
0949I26I5I
0949I26I5I
Re: V 50 2D
Nemohli vyrabat a predavat vozidla po uvedených rokoch s emisnou normou nizsou ako požadovala EU. To by im neprešlo.Obist by sa to dalo jedine, ze tie vozidla by boli vyrobene skôr este pred E4 normou a ležali na sklade. Inak to nie je mozne.
A moje je vyrobene 28.10.2008 takze musi podla zákona mat E4.
Pracujem v podobnom odvetvi a viem ze napr. od noveho roku tj 2020 bude norma E7 a ta sa dá dosiahnut len hybridom. Takže vozidlo vyrobene 1.1.2020 už musí splnat normu E7.
Vyrobene 31.12.2019 , aj ked bude predane v 2020 tak mu staci E6.
A moje je vyrobene 28.10.2008 takze musi podla zákona mat E4.
Pracujem v podobnom odvetvi a viem ze napr. od noveho roku tj 2020 bude norma E7 a ta sa dá dosiahnut len hybridom. Takže vozidlo vyrobene 1.1.2020 už musí splnat normu E7.
Vyrobene 31.12.2019 , aj ked bude predane v 2020 tak mu staci E6.
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
Re: V 50 2D
Ok . Napis ich sem nech to viem porovnat .. Ja idem s tou C30 7.5.2019 tak sem hodim tiez.
1. Felicia 1.3MPI 12/1996 50kW -> zošrotované na konzervy
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
2. Citroen BX 1.9TZD 08/1991 66kW -> zošrotované na konzervy
3. Volvo V50 2.0D 10/2008 100kW
4. Volvo C30 2.0D 12/2006 100kW DPF
- 5ulo
- Administrátor
- Príspevky: 1223
- Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
- Vek:: 34
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 20 krát
- Bolo mu poďakované: 13 krát
Re: V 50 2D
Mam MY2006 EURO4 s kurvitkom DPF.. myslim, ze len 2004 verzie boli bez DPF
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Re: V 50 2D
Tak moja EURO 4 dnes bola splnena.
Nemam pri sebe protokol s hodnotami, v ramci pripravy som jazdil tyzden WRC rezim(275km na hornu polku nadrze - novy rekord) a natankoval som Vpower na shell.
Emisie merali na mieste, a asi 5 krat cyklus volnobeh-podlaha, dost mi odlahlo ked tam na konci naskakali zelene fajky
Nemam pri sebe protokol s hodnotami, v ramci pripravy som jazdil tyzden WRC rezim(275km na hornu polku nadrze - novy rekord) a natankoval som Vpower na shell.
Emisie merali na mieste, a asi 5 krat cyklus volnobeh-podlaha, dost mi odlahlo ked tam na konci naskakali zelene fajky

Martin
Volvo V50 2.0D 2006 254kkm
Volvo V50 2.0D 2006 254kkm