480 ES a jeho postupne premeny...
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
Peto, ber to tak, ze V40 je aj vacsie auto ako je Volvo 480... a na Octavii setrili aby bola nizsia cena a aby sa jej viac predalo
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
- dod80
- Globálny moderátor
- Príspevky: 287
- Dátum registrácie: 30 Mar 2009, 15:29
- Vek:: 5
- Bydlisko: Stara Lubovna
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
jj,vseobecne m volvo vecsie kotuce ako ine auta aj mladsie...na 480 su dostatocne velke na bezne jazdenie,na sport urcite by som dal vecsie aby sa neprehrievali atd...
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe nieco cez 300 hp
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
turba by bali mat standartne vpredu pentilovane. co sa tyka velkosti, treba si uvedomit ze ma aj 14tky kolesa, tam sa omoc vacsie brzdy dat nedaju.
pekne brzdice mam podobne, a aj farebne
pekne brzdice mam podobne, a aj farebne
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
dakujem velmi pekne...lucki napísal:pekne brzdice mam podobne, a aj farebne
Inac rozmyslam nad farbou diskov, budu asi cisto biele s decentnym cervenym pasikom tam kde je zarez na konci luca...
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
na disky nesahaj. tie su pekne tak ako su.dawide napísal: Inac rozmyslam nad farbou diskov, budu asi cisto biele s decentnym cervenym pasikom tam kde je zarez na konci luca...
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
no na fotkach nevyzeraju zle ale ked sa an nich pozries z blizka tak to radsej ani nekomentujem...lucki napísal:na disky nesahaj. tie su pekne tak ako su.dawide napísal: Inac rozmyslam nad farbou diskov, budu asi cisto biele s decentnym cervenym pasikom tam kde je zarez na konci luca...
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
Inac zistil som ze mi nejde ta vrtulka za chladicom.... Joj zase hladat nejaku chybu ... Ale lepsie vediet to este pred tym ako keby sa mi mal prehriat motor...
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
- dod80
- Globálny moderátor
- Príspevky: 287
- Dátum registrácie: 30 Mar 2009, 15:29
- Vek:: 5
- Bydlisko: Stara Lubovna
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
na chladici zvykne byt teplotne cidlo ktore tu vrtulu zopina, ked ho skratnes mala by sa roztocit....
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe nieco cez 300 hp
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
Este bud taky dobry a porad mi ako ho mam skratnut...dod80 napísal:na chladici zvykne byt teplotne cidlo ktore tu vrtulu zopina, ked ho skratnes mala by sa roztocit....
Ja viem.. blba otazka ale este len zberam skusenosti a vedomosti co sa toho tyka...
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
- dod80
- Globálny moderátor
- Príspevky: 287
- Dátum registrácie: 30 Mar 2009, 15:29
- Vek:: 5
- Bydlisko: Stara Lubovna
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
malo by to byt srubovacie cidlo priemeru cca 2cm a viac a malo by mat dva kontakty,tie kontakty spojis napr srubovakom medzi sebou...
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe nieco cez 300 hp
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
O.K. pokusim sa.. mozno este dnes... a mam to skusit ak motor bezi ci je vypnuty????dod80 napísal:malo by to byt srubovacie cidlo priemeru cca 2cm a viac a malo by mat dva kontakty,tie kontakty spojis napr srubovakom medzi sebou...
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
- dod80
- Globálny moderátor
- Príspevky: 287
- Dátum registrácie: 30 Mar 2009, 15:29
- Vek:: 5
- Bydlisko: Stara Lubovna
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
malo by zapnut ak bezi,mozno i ked je vypnuty
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe nieco cez 300 hp
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
vecer sa mi to neoplatilo hladat... v tme som aj tak nic nenasiel...
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
Dnes uz zacinam mat pocit, ze bermudsky trouholnik je oproti mojmu autu nic. To auto je plne zahad. Dnes konecne som namaloval aj posledny stvrty brzdic, ked som mal vsetko hotove, chcel som auto posunut trocha dopredu, aby som dozadu namontoval podlozku pod EC(po starom SPZ). Prepol som kluc do predposlednej polohy, pockal som pokial cerpadlo natiahlo benzin a pretocil som kluc aby som nastartoval. V tomto momente si povedalo Volvicko: "Dnes ma nenastartujes...". Vsetky pristroje shasli, bolo pocut len tuk tuk, elektrika v celom aute nejako zmyzla. "No nic.." povedal som si, a rozmyslal som nad odchodom. Popratal som veci, prezliekol som sa a siel som zamknut auto. Na moje pocudovanie zrazu fungovalo centralne zamykanie. Odomkol som, hodinky idu, skusim nastartovat a zas elektrika v cudu. Zamkol som a central zas slo... Odomkol som, hodinky idu, cas normalny, skusim nastartovat a situacia sa opakuje...
Podozrenie je tentokrat na kostru, no neviem co ma zas prekvapi....
Dalsou zahadou je ked po pridani plynu na opdlahu auto najprv chce sa zadusit a potom az dvyhne otacky... Otacky si na volnobehu idu ako chu, ale to moze byt aj tym ze to ma automaticky sitic, ale aj tak by to nemalo robit. robi to len pokial sa auto zohreje. Treba este nejako nastavit zmiesavac, karburator, lebo citit ze auto ma prilis bohatu zmes... no neviem...
Inac predbezny termin kedy chcem mat auto na znackach je 17-18. 6. ....
Podozrenie je tentokrat na kostru, no neviem co ma zas prekvapi....
Dalsou zahadou je ked po pridani plynu na opdlahu auto najprv chce sa zadusit a potom az dvyhne otacky... Otacky si na volnobehu idu ako chu, ale to moze byt aj tym ze to ma automaticky sitic, ale aj tak by to nemalo robit. robi to len pokial sa auto zohreje. Treba este nejako nastavit zmiesavac, karburator, lebo citit ze auto ma prilis bohatu zmes... no neviem...
Inac predbezny termin kedy chcem mat auto na znackach je 17-18. 6. ....
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
Ukazalo sa, ze sa zas pokazil starter, joj mam take nervy na opravara, lebo dost blby pristup je k tomu starteru, a zas vymontovat, montovat s5, zbytocne tym tratim cas...
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
nechces kupit radsej novy?dawide napísal:Ukazalo sa, ze sa zas pokazil starter, joj mam take nervy na opravara, lebo dost blby pristup je k tomu starteru, a zas vymontovat, montovat s5, zbytocne tym tratim cas...
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
a kolko by stal novy? a ten je v zaruke sak mal to opravit tak aby to slo....
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
Konecne som si po dlhsej dobe nasiel cas na napisanie noveho prispevku. Mam toho teraz viac,kazdy den v praci od 7:00 do 18:00, takze pokial pridem domov osprchujem sa, napapam, dam sa dokopy tak prejde dalsie dve hodinky a to este chodim vecer niekam do mesta pripadne k Volvicku. Velmi ma mrzi moja neucast na zraze, aj napriek tomu, ze Dod mi ponukol ist s nim zo SL, kedze som auto nemal pripravene na takuto cestu a tiez ani som nemal STK a EK, som nemohol ist koli mojej skvelej mamke, ktora mi vsetko len zakazuje...
Ale vratim sa spat k mojmu autu. Od posledneho prispevku sa na nom spravilo kus prace. Pomaly dostava aj naspat svoj cerveny pasik, ktory otec po
cas svojej ery jazdenia prestriekal na modro. Namontoval som aj nove madlo dvery, ktore mi poslal z Ciech, z ceskeho fora Tom480 za co mu aj tu, VELMI PEKNE DAKUJEM. Ovysnute caludnenie som prilepil, umyl a vylestil cele auto... Taktiez sa vyriesil problem so starterom. Problem nebol v startery ale v baterke. Aj ked dodnes tomu nechapem kedze sa baterka nabijala den pred.
Auto teraz pripravujem na Shark Tuning Zraz vo Svidniku, na ktory este neviem ci pojdem..
Davam vsak tu par fotiek ako vyzera teraz auto.. plus fotky z montaze noveho vyfuku..
Ale vratim sa spat k mojmu autu. Od posledneho prispevku sa na nom spravilo kus prace. Pomaly dostava aj naspat svoj cerveny pasik, ktory otec po
cas svojej ery jazdenia prestriekal na modro. Namontoval som aj nove madlo dvery, ktore mi poslal z Ciech, z ceskeho fora Tom480 za co mu aj tu, VELMI PEKNE DAKUJEM. Ovysnute caludnenie som prilepil, umyl a vylestil cele auto... Taktiez sa vyriesil problem so starterom. Problem nebol v startery ale v baterke. Aj ked dodnes tomu nechapem kedze sa baterka nabijala den pred.
Auto teraz pripravujem na Shark Tuning Zraz vo Svidniku, na ktory este neviem ci pojdem..
Davam vsak tu par fotiek ako vyzera teraz auto.. plus fotky z montaze noveho vyfuku..
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
S cervenymi listami je to super, ovela lepsie! 480 bola vzdy paradna, to auto bude stale vyzerat moderne, strasne stylove je do kazdej doby.. Dobre ze si ho zobral do parady, potom ukazes nedostatkovy tovar
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
- dod80
- Globálny moderátor
- Príspevky: 287
- Dátum registrácie: 30 Mar 2009, 15:29
- Vek:: 5
- Bydlisko: Stara Lubovna
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 480 ES a jeho postupne premeny...
neverim ze to je to iste auto ako na zaciatku! to je fakt krasa...klobuk dole..naozaj vyzera super
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe nieco cez 300 hp
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu