Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
- tomaszvolen
- Pokročilý
- Príspevky: 446
- Dátum registrácie: 13 Mar 2012, 21:58
- Vek:: 43
- Bydlisko: Zvolen
- Poďakoval: 31 krát
- Bolo mu poďakované: 24 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Vlasto videl som naživo v pondelok handlová kruháč asi 11:30 maminka šofér vlasto na mieste inštruktora obaja velké (vlasto čierne)okuliare a za mňa za zlatého alebo
V70 TDi 2.5 103kW r.v.99 hnedá metalíza (Sandstone Pearl Mettalic)
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
hej,môže byť,išli sme z Prievidze...ale Teba som si nevšimol...o.i. žene šoférovanie ide,je to jej auto,tak nech si to užíva...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- tomaszvolen
- Pokročilý
- Príspevky: 446
- Dátum registrácie: 13 Mar 2012, 21:58
- Vek:: 43
- Bydlisko: Zvolen
- Poďakoval: 31 krát
- Bolo mu poďakované: 24 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Bol s nákladným nestihol som trúbiť.
V70 TDi 2.5 103kW r.v.99 hnedá metalíza (Sandstone Pearl Mettalic)
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
MB 124 T 2.5D 66kW r.v. 92 červená metalíza tmavá.
Ex:V740 GLE 2.4D biela
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Dnes sa Čierny vrátil z ozdravnej kúry v "Laci servise",čistili sa vstreky,spojazdnil bufík (musím ešte vyskúšať),výmena hmloviek a výmena motorčeka ostreku xenónov.
Mirko
Mirko
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Zmenilo to hodnotu toho jedného vstreku / čo zlostil / ?
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
ešte som to neskúšal na diagnostike,bolo by zaujímavé zistiť,aké budú hodnoty po vyčistení a nastavení na stolici,či diagnostika vstrekov pomocou DICE má nejakú výpovednú hodnotu,lebo stolica je stolica...
teraz ide ako traktor,pri štartovaní počujem akoby hydroštely,sú výrazné vybrácie,keď sa zohreje,tak ide lepšie...
ťahá dobre,ide ako gula,pocitovolepšie ako pred čistením vstrekov,lepšia reakcia na plyn,ale mesiac som šoféroval len hladký benzín,tak možno som trochu neobjektívny...keď sa to do 500 km nezlepší a vstreky si nesadnú,tak idem naspäť do Martina...
nezávislé kúrenie je plne funkčné,ide fakt dobre,dym na začiatku minimálny,modrý,potom ide bez dymenia,čo je dobre....
teraz ide ako traktor,pri štartovaní počujem akoby hydroštely,sú výrazné vybrácie,keď sa zohreje,tak ide lepšie...
ťahá dobre,ide ako gula,pocitovolepšie ako pred čistením vstrekov,lepšia reakcia na plyn,ale mesiac som šoféroval len hladký benzín,tak možno som trochu neobjektívny...keď sa to do 500 km nezlepší a vstreky si nesadnú,tak idem naspäť do Martina...
nezávislé kúrenie je plne funkčné,ide fakt dobre,dym na začiatku minimálny,modrý,potom ide bez dymenia,čo je dobre....
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
vstreky po a pred čistením v LACI servise...
- Prílohy
-
- 20141119_172158.jpg (255.84 KiB) 4574 zobrazení
-
- 20141119_172141.jpg (246.88 KiB) 4575 zobrazení
-
- 20141119_104155.jpg (233.04 KiB) 4577 zobrazení
-
- 20141119_104143.jpg (232.14 KiB) 4577 zobrazení
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- Dodike 850
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1704
- Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 80 krát
- Bolo mu poďakované: 68 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Wow su jak nove nech dlho sluzia Vlasto to je pekna starostlivosť
a Lacimu samozrejme uctiva poklona
a Lacimu samozrejme uctiva poklona
06/2011 XC70 D5+POLESTAR AWD -ELECTRIC SILVER
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
zlatý a čierny
deň a noc
voda a oheň
jing a jang
benzín a diesel
a a a
deň a noc
voda a oheň
jing a jang
benzín a diesel
a a a
- Prílohy
-
- z5.jpg (188.76 KiB) 4571 zobrazení
-
- z3.jpg (169.7 KiB) 4571 zobrazení
-
- z2.jpg (185.76 KiB) 4569 zobrazení
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- Ján Števko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1809
- Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
- Vek:: 40
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Poďakoval: 45 krát
- Bolo mu poďakované: 77 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Tam chýbalo už len : a a manuál
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5
- shreky517
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2749
- Dátum registrácie: 21 Nov 2010, 23:57
- Vek:: 34
- Bydlisko: prievidza/nove zamky
- Poďakoval: 82 krát
- Bolo mu poďakované: 79 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Vlasto darmo máš ich cukrikove veľká pchvala...
bolo...peugeot 405
fiat uno
lancia kappa
volvo s40 1.6 16v
felicia 1.3 LX
je.... volvo s40 1.8 16v r.v1997 B4184S 85kw 115 losov..
fiat punto evo 1.4 multiair r.v2010...77kw 105 ps
fiat uno
lancia kappa
volvo s40 1.6 16v
felicia 1.3 LX
je.... volvo s40 1.8 16v r.v1997 B4184S 85kw 115 losov..
fiat punto evo 1.4 multiair r.v2010...77kw 105 ps
- stpaddy
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2514
- Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
- Vek:: 50
- Bydlisko: Livingston-Scotland
- Poďakoval: 47 krát
- Bolo mu poďakované: 81 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
nadherne auticka....a tie kladivka vpredu...bansky talizman pre stastie..??
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Janči,ja manuál nemôžem,zvykol som si na a a meniť už nebudem...spohodlnel som...
Jožko,snažím sa,Čierny sa akurát vrátil od Mirka,špinavý jak prasa,umyť som k dneskajšku stihol,len musím navoskovať na zimu a vygruntovať zvnútra...
Paddy,tie kladivká sú symbolom baníkov a keďže som jedným z nich,hrdo sa aj týmto k tomu hlásim...ináč vlastnoručne vyrobené z antikorového plech podla predlohy z Gúgla,kde som sa dozvedel,čo vlastne ten znak znamená,velmi zaujímavé (aspoň pre mňa),ale to je trošku dlhšie vysvetlovanie...
Jožko,snažím sa,Čierny sa akurát vrátil od Mirka,špinavý jak prasa,umyť som k dneskajšku stihol,len musím navoskovať na zimu a vygruntovať zvnútra...
Paddy,tie kladivká sú symbolom baníkov a keďže som jedným z nich,hrdo sa aj týmto k tomu hlásim...ináč vlastnoručne vyrobené z antikorového plech podla predlohy z Gúgla,kde som sa dozvedel,čo vlastne ten znak znamená,velmi zaujímavé (aspoň pre mňa),ale to je trošku dlhšie vysvetlovanie...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Dyk-more! To je pravda,bolo jak prasa! Vlasto povedal si,ze neumyvat a neotierat.Ortový napísal:....Čierny sa akurát vrátil od Mirka,špinavý jak prasa......
Trosku sa aj- Za tie nabehane Km-dostanes 20L-nafty. Urcite sa onedlho uvidime,lebo ma sere jedna vec......
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Žiadnych 20 l nafty,o tom nemôže byť ani reč!Že bolo špinavé-to preto lebo bolo vonku a Čierny je zvyknutý na garáž ( to zas Zlatý je stále vonku a ja si musím zvykať na zahmlené okná,námrazu a špinu,to som pri garážovanom aute nepoznal,sadneš a ideš).To že sa stretneme je celkom možné,napadlo ma,že vo Vide je kalibrovanie vstrekov,pozriem,či by mi to pomohlo vyriešiť môj prípad.
A Mirko,prepáč mi prosím môj nejapný žart s tou chladiacou kvap.
A Mirko,prepáč mi prosím môj nejapný žart s tou chladiacou kvap.
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
good job, su ako nove, tak nech posluchaju!Ortový napísal:vstreky po a pred čistením v LACI servise...
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
k tým vstrekom,čistenie im nepomohlo,sú síce čisté ale dávajú vela nafty,že vraj sa čistením zväčšia dieročky v špičke a začnú vstreky blbnúť...auto ide ako gula,ako zamlada,len horšie studené štartuje a velmi sa chveje,tomu zodpovedá aj zistenie z diagnostiky,že jednotlivé válce na volnobeh majú rozdiel viac ako 50 ot/min. (od 670 po 724 ot/min.)...idú sa riešiť nové špičky...
ale nie to som chcel...
včera som sa vybral odsledovať,ako to moje nezávislé po repase u Mirka vlastne funguje...keď som bol v Blave,tak som mal na parkovisku čas a NK išlo asi 30 min. ale s prestávkami,čo nie je dobre a nekúrilo vnútri auta...nedalo mi to pokoja a včera som ho spustil,napojil auto na diagnostiku...prvý krát som ho po trišvrte hodine vypol,skúsil som povoliť víčko expanznej nádržky a vytlačilo mi chladiacu von,akoby bolo zlé víčko,asi vysoký tlak v chladiacom sysréme,hadice boli tvrdé......potom druhý krát išlo celú hodinu,napojené na diagnostiku,víčko od nádržky dole a odoberal som alebo dolieval chladiacu podla potreby...mal som podozrenie,že je zavzdušnený systém,aj z Martina prišlo auto s hláškou prehriateho NK (zlý obeh chladiacej zmesi ?)...podozrieval som čerpadielko (oska sa točí ale vrtulka nie),Mirko telofonicky konzultoval zavzdušnený chladiaci systém...takže po hodine činnosti NK a stláčaní hadíc kúrenie skončilo činnosť s prázdnou nádržkou chladiacej (musel som na chvílu odbehnúť),otáčky ventilátora boli 7240 (riadiaca pýtala 8000)...čo
dolial som chladiacu zmes,liter som si nachystal do kufra na prípadné dolievanie,po naštartovaní motora a chode asi 10 min na volnobeh chladiaca hladinu nemenila...
poznatky : teplotu chladiacej zohreje na 87,1 °C a drží,termostat sa neotvorí (veď načo,efektivita by šla dolu,načo vykurovať okolie auta),čerpadielko nafty začína na frekvencii 6,3 Hz a postupne klesá na 2,7 Hz,otáčky ventilátora sa začínajú na +- 5000,postupne počas činnosti klesajú na +-4000...flame senzor začína na 4,98 V a počas činnosti je na 0,46 V...
NK najprv zohreje motor až potom kabínu vodiča...kúriť v aute začne asi po pol hodine činnosti,skôr nie,snaží sa dosiahnuť teplotu nastavenú na ovládaní teploty na klimapaneli,v tomto konkrétnom prípade teplotu dvihlo od 9,8°C po 25,4 °C...
toto píšem preto aby som na nič nezabudol,hosip je čím ďalej tým prítomnejší...
ale nie to som chcel...
včera som sa vybral odsledovať,ako to moje nezávislé po repase u Mirka vlastne funguje...keď som bol v Blave,tak som mal na parkovisku čas a NK išlo asi 30 min. ale s prestávkami,čo nie je dobre a nekúrilo vnútri auta...nedalo mi to pokoja a včera som ho spustil,napojil auto na diagnostiku...prvý krát som ho po trišvrte hodine vypol,skúsil som povoliť víčko expanznej nádržky a vytlačilo mi chladiacu von,akoby bolo zlé víčko,asi vysoký tlak v chladiacom sysréme,hadice boli tvrdé......potom druhý krát išlo celú hodinu,napojené na diagnostiku,víčko od nádržky dole a odoberal som alebo dolieval chladiacu podla potreby...mal som podozrenie,že je zavzdušnený systém,aj z Martina prišlo auto s hláškou prehriateho NK (zlý obeh chladiacej zmesi ?)...podozrieval som čerpadielko (oska sa točí ale vrtulka nie),Mirko telofonicky konzultoval zavzdušnený chladiaci systém...takže po hodine činnosti NK a stláčaní hadíc kúrenie skončilo činnosť s prázdnou nádržkou chladiacej (musel som na chvílu odbehnúť),otáčky ventilátora boli 7240 (riadiaca pýtala 8000)...čo
dolial som chladiacu zmes,liter som si nachystal do kufra na prípadné dolievanie,po naštartovaní motora a chode asi 10 min na volnobeh chladiaca hladinu nemenila...
poznatky : teplotu chladiacej zohreje na 87,1 °C a drží,termostat sa neotvorí (veď načo,efektivita by šla dolu,načo vykurovať okolie auta),čerpadielko nafty začína na frekvencii 6,3 Hz a postupne klesá na 2,7 Hz,otáčky ventilátora sa začínajú na +- 5000,postupne počas činnosti klesajú na +-4000...flame senzor začína na 4,98 V a počas činnosti je na 0,46 V...
NK najprv zohreje motor až potom kabínu vodiča...kúriť v aute začne asi po pol hodine činnosti,skôr nie,snaží sa dosiahnuť teplotu nastavenú na ovládaní teploty na klimapaneli,v tomto konkrétnom prípade teplotu dvihlo od 9,8°C po 25,4 °C...
toto píšem preto aby som na nič nezabudol,hosip je čím ďalej tým prítomnejší...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
O koľko Ti stúpla spotreba ?
Nemáš šťastie na ten bufík odnovoti...
zlatý benzín že ?
Nemáš šťastie na ten bufík odnovoti...
zlatý benzín že ?
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
zorg-stastie sa dostavi Treba odvzdusnit riadne system a bufik pojde.Bufik vypina lebo sa prehrieva.Skorej zehrejes plechovy hrncek bez vody ako s vodov.Kedze sa system blbo odvzdusnuje treba mat na to trpezlivost a cas.
Co sa tyka tych vstrekov,kazdy si to vysvetluje po svojom.Vznikaju famy ako my vcera zahlasil Lubo na dielni a pise ich tu aj Vlasto: k tým vstrekom,čistenie im nepomohlo,sú síce čisté ale dávajú vela nafty,že vraj sa čistením zväčšia dieročky v špičke a začnú vstreky blbnúť...
Cistenim v ultrazvuku sa zisti-vlastny stav-vstreku! Uz som to pisal raz na fore!
Vlastove vstreky-3spicky origo,2spicky-menene-nie mnou! Z tych troch jedna pri rozoberani mala
fialove sfarbenie-cize sa pridierala po cely cas! Rozdiel rpm-od 670 po 724 ot/min.-sposobuje to ze dve origo maju hodnotu 724 a nahradne 670-alebo naopak.Nie su totozne!
Cize:cistenim sa vstreky neposkodia ale ukazu sa ake v skutocnosti su,bez nalepenej repky z nafty- ostava cisty kov.Preukazu sa vole v samotnych komponentoch a opotrebenie.
Castokrat sa stane,ze auto uz nenastartuje-po vycisteni vstrekov!
U vlasta je riesenim-vymena spiciek na vstrekoch.
Co sa tyka tych vstrekov,kazdy si to vysvetluje po svojom.Vznikaju famy ako my vcera zahlasil Lubo na dielni a pise ich tu aj Vlasto: k tým vstrekom,čistenie im nepomohlo,sú síce čisté ale dávajú vela nafty,že vraj sa čistením zväčšia dieročky v špičke a začnú vstreky blbnúť...
Cistenim v ultrazvuku sa zisti-vlastny stav-vstreku! Uz som to pisal raz na fore!
Vlastove vstreky-3spicky origo,2spicky-menene-nie mnou! Z tych troch jedna pri rozoberani mala
fialove sfarbenie-cize sa pridierala po cely cas! Rozdiel rpm-od 670 po 724 ot/min.-sposobuje to ze dve origo maju hodnotu 724 a nahradne 670-alebo naopak.Nie su totozne!
Cize:cistenim sa vstreky neposkodia ale ukazu sa ake v skutocnosti su,bez nalepenej repky z nafty- ostava cisty kov.Preukazu sa vole v samotnych komponentoch a opotrebenie.
Castokrat sa stane,ze auto uz nenastartuje-po vycisteni vstrekov!
U vlasta je riesenim-vymena spiciek na vstrekoch.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvíík S60 D5 + S60 2,4i
Laci to čo píšeš poznám tiež keď som montoval bufik trvalo zopár desiatok km, kým sa mi to ovzdušnilo celé. Tiež som potom dolieval vodu. Systém je samoozvdušňovací tak to potrvá, ale bufík mi šľapal v pohode. Som prekvapený z tých vstrekov, Vlasto kupoval auto s malým nájazdom a už by boli menené špičky ? dôvod ?
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool