kujon 78 ak myslis mojich 7,6 litra tak ti to ukazem ...plny kotol a plny plyn kazdy rozbeh preradovanie pri 3500 lebo je to volake lenive ten 2.0 hdi hehKujon78 napísal:neviem kade Ty jazdíš, ale mi to pripadá ako keby si prišiel na dialnicu to vynuloval a potom počítal iba spotrebu mimo mesto. To by som veľmi nevidel ako reálnu spotrebu.
Ak by som ja zobral zahriate auto a vynuloval počítač na dialnici a išiel 90 km, tak pomaly na benziňáku dostanem takú spotrebu.
Takýmto štýlom som na passat 1,9 TDi 81 kW chipnutom spravil spotrebu 3,7. Ale to bolo raz v živote, o 3 ráno keď som išiel zo svadby. Do kopca som dal nohy z plynu vyšiel som len zotrvačnosťou a potom som zase len hladil plynový pedál.
Odvtedy som nikdy takúto spotrebu neurobil a ani nemal potrebu robiť. Auto ma slúžiť mne a nie ja jemu. Fakt by som chcel vidieť ten štýl jazdy, čo si robil a akým spôsobom si to odjazdil.
Volvo S60 D5 120 kw
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Re: Volvo S60 D5 120 kw
nie teba som nemyslel, to mi príde normálna spotreba, keď auto normálne používaš a občas obehneš a občas sa niekde ponáhľaš a hlavne keď jazdíš aj mesto a nie len mimo mesto ustálených 90 km
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Dialnicu nemáme takže po dialnici nejazdím, jazdím Košice Vranov nad Topľou každý víkend, bolo to aj teraz. Jazdím tak ako mi dovolia ostatní účastníci premávky čiže +- podľa predpisu . Nechápem načo každý hneď spochybňuje čo si myslíš že idem 30 ? aby som tu daval fotky ? Omg...Také reči že auto má služiť mne a pod. ani nekomentujem, nakoľko to považujem za čistý blud.
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
Re: Volvo S60 D5 120 kw
tak keby si išiel 30, tak takú spotrebu nedostaneš ani náhodou
skôr to držíš niekde okolo 80-90 km, viac určite nie
Ale šak ja Ti to neberiem, len sa pýtam či tá spotreba je od naštartovania studeného motora a normálnej jazdy, alebo je to za teplého motora resetnuté a tak počítané odznovu
Normálne klasické otázky. Ako to dosiahneš Lebo pomôcť sa tomu dá akokoľvek
skôr to držíš niekde okolo 80-90 km, viac určite nie
Ale šak ja Ti to neberiem, len sa pýtam či tá spotreba je od naštartovania studeného motora a normálnej jazdy, alebo je to za teplého motora resetnuté a tak počítané odznovu
Normálne klasické otázky. Ako to dosiahneš Lebo pomôcť sa tomu dá akokoľvek
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Motor určite v prevádzkovej teplote, natankoval som vyresetoval a šup ho domov. Toť vsjo. A bolo aj 120 km/h. hore na Dargov..
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Aj si si to prerátal, cena fajnového benzínu a počet km naviac ?? či sa to oplatí finančne a nie len kilometrovo
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
- alfaman
- Pokročilý
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 10 Nov 2009, 21:02
- Vek:: 45
- Bydlisko: Piešťany
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Nič si s toho nerob Zorg je to len slepá závisť, a otázka prečo som si len nekúpil namiesto toho benzínu a LPG radšej D5.
Volvo V70 TDI
Volvo S80 V8
Volvo V70 D5 ex
Volvo S80 V8
Volvo V70 D5 ex
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Ja chodievam obcas do Humenneho z Kosic cez Dargov-Backov-Visnov-Sacurov-Hencovce... kludne tempo a na palubaku svieti po tejto trase 3.9
No na druhej strane, cez sviatky som siel v noci, velmi rychle tempo z BA do HE, nejake vylety a celkovo som presiel na nadrz 1060km (a to bola obycajna nafta a nie BP Ulti)co je proste smiesna spotreba vzhladom na zatazenie auta a svizne tempo. Niekde sa ta kombinacia nafta+common rail+turbo prejavit musia
No na druhej strane, cez sviatky som siel v noci, velmi rychle tempo z BA do HE, nejake vylety a celkovo som presiel na nadrz 1060km (a to bola obycajna nafta a nie BP Ulti)co je proste smiesna spotreba vzhladom na zatazenie auta a svizne tempo. Niekde sa ta kombinacia nafta+common rail+turbo prejavit musia
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
ja nemám benzin ale naftu a cena bola 1,41 Eur,Kujon78 napísal:Aj si si to prerátal, cena fajnového benzínu a počet km naviac ?? či sa to oplatí finančne a nie len kilometrovo
Alfaman
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- sendvo
- Pokročilý
- Príspevky: 186
- Dátum registrácie: 26 Apr 2012, 17:12
- Vek:: 30
- Bydlisko: Oesterreich
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Volvo S60 D5 120 kw
z toho si nic nerob kujon neveri nikomu ani mne neveril 4 litre na palubakuzorg1 napísal:Dialnicu nemáme takže po dialnici nejazdím, jazdím Košice Vranov nad Topľou každý víkend, bolo to aj teraz. Jazdím tak ako mi dovolia ostatní účastníci premávky čiže +- podľa predpisu . Nechápem načo každý hneď spochybňuje čo si myslíš že idem 30 ? aby som tu daval fotky ? Omg...Také reči že auto má služiť mne a pod. ani nekomentujem, nakoľko to považujem za čistý blud.
ak chces sledovat spotrebu tak si ju zapisuj na nejakom webe na to urcenom napriklad spritmonitor.de a hlavne musis tankovat az po hrdlo inak to budes mat skreslene.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/580317.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VOLVO V70 D5, 136kW (D5244T4), MY2009, 150 000 km, 7.10 l/100km
Ex: VOLVO S60 D5, 120kW (D5244T), MY2002, 279 000 km, 5.67 l/100km
Ex: VOLVO C30 D5, 132kW (D5244T8), MY2007, 210 000 km
Ex: VOLVO V40 1.9D, 70kW (D4192T2), MY2000, 173 000 km, 5.73 l/100km
Ex: VOLVO S60 D5, 120kW (D5244T), MY2002, 279 000 km, 5.67 l/100km
Ex: VOLVO C30 D5, 132kW (D5244T8), MY2007, 210 000 km
Ex: VOLVO V40 1.9D, 70kW (D4192T2), MY2000, 173 000 km, 5.73 l/100km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
uprimne ja nesledujem spotrebu,,viem že ked tomu nakladám alebo idem pomaly stále je to v pohode...som s tým spokojny...
taktiež ked som nuloval spotrebu, nemal som úmysel jazdiť na spotrebu ...jednoducho som ju vynuloval a ta het domov...
teraz jazdím kratke trate a uz je spotreba min o liter hore
taktiež ked som nuloval spotrebu, nemal som úmysel jazdiť na spotrebu ...jednoducho som ju vynuloval a ta het domov...
teraz jazdím kratke trate a uz je spotreba min o liter hore
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Alfaman narážal na mňa, že moja spotreba je o ničom a privádza ma to do
Ja som išiel chorvátsko hneď ako som doma naštartoval, som vynuloval. Spotreba 9 litrov plynu pri rýchlosti po väčšinou 140 km/hod na tachometri. Čiže plne naložený, cez deň, nie prázdne cesty. Čiže v prepočte 4,5 litra. Takže žiadna jazda na spotrebu a bez problémov 4,5 litra, takže určite nezávidím D5
A už vôbec nie D5 po roku 2006 (staršie ročníky ma nezaujímajú, to som mohol ostať pri superb-e 1,9 TDi 96 kw + chipnutom ).
Prečo nie D5 ? - potreba vyššia ako u LPG (ak človek jazdí krátke trasy, t.j. stále vypaľuje filter tým, že strieka kopec nafty, tak sa spotreba D5 dramaticky zvyšuje) a servis ani radšej nerátam.
Ale to zase nie je prípad Zorga, ktorý má ešte autíčko bez DPF.
A vôbec som netvrdil, že to nie je možné. Pýtal som sa na štýl jazdy a ako to bolo merané Mám tu pár fotiek, kde mi to žerie od 0 litrov do 3 litrov
A ver tomu, že jediné čo ma drží pri rozume a nepredávam svoje auto za 6 litrov je práve tá spotreba a to, že sa netreba báť servisu Ak nerátam ten podrbaný nešťastný posilovač.
Spotreby, ktoré sú tu sú po 50 000 km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2" onclick="window.open(this.href);return false;
min. je 5,41
priemer 6,65
max. 8,09
čiže dlhodobá spotreba 3,5 je na smiech lenže niekto kto to číta tomu môže uveriť. Čiže ešte raz, dosiahnuť sa taká spotreba dá, za určitých podmienok ale nie dlhodobo To je všetko čo som chcel povedať.
Výhoda diesel-a je v tom, že keď tomu brutálne nakladáš, tak spotrebou nepôjdeš cez 2 litre nad bežnú jazdu. Čo už pri benzíne neplatí, tak keď tomu naložíš, tak to už ide na bežnej spotreby dramaticky hore To je zase pravda.
Ja som išiel chorvátsko hneď ako som doma naštartoval, som vynuloval. Spotreba 9 litrov plynu pri rýchlosti po väčšinou 140 km/hod na tachometri. Čiže plne naložený, cez deň, nie prázdne cesty. Čiže v prepočte 4,5 litra. Takže žiadna jazda na spotrebu a bez problémov 4,5 litra, takže určite nezávidím D5
A už vôbec nie D5 po roku 2006 (staršie ročníky ma nezaujímajú, to som mohol ostať pri superb-e 1,9 TDi 96 kw + chipnutom ).
Prečo nie D5 ? - potreba vyššia ako u LPG (ak človek jazdí krátke trasy, t.j. stále vypaľuje filter tým, že strieka kopec nafty, tak sa spotreba D5 dramaticky zvyšuje) a servis ani radšej nerátam.
Ale to zase nie je prípad Zorga, ktorý má ešte autíčko bez DPF.
A vôbec som netvrdil, že to nie je možné. Pýtal som sa na štýl jazdy a ako to bolo merané Mám tu pár fotiek, kde mi to žerie od 0 litrov do 3 litrov
A ver tomu, že jediné čo ma drží pri rozume a nepredávam svoje auto za 6 litrov je práve tá spotreba a to, že sa netreba báť servisu Ak nerátam ten podrbaný nešťastný posilovač.
Spotreby, ktoré sú tu sú po 50 000 km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2" onclick="window.open(this.href);return false;
min. je 5,41
priemer 6,65
max. 8,09
čiže dlhodobá spotreba 3,5 je na smiech lenže niekto kto to číta tomu môže uveriť. Čiže ešte raz, dosiahnuť sa taká spotreba dá, za určitých podmienok ale nie dlhodobo To je všetko čo som chcel povedať.
Výhoda diesel-a je v tom, že keď tomu brutálne nakladáš, tak spotrebou nepôjdeš cez 2 litre nad bežnú jazdu. Čo už pri benzíne neplatí, tak keď tomu naložíš, tak to už ide na bežnej spotreby dramaticky hore To je zase pravda.
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
vyhoda dieslu je ze možem ist do podzemnej garaže ... sorry...nedalo mi...
ale moj nazor je taký že, kto čo chce nech si kúpi mne sa páči to čo sa páči každému majiteľovi svojho volvíka.. je hluposť dokazovať kto je lepší kohút.. všetko má svoje výhody aj nevýhody...radsej dať pivko..
ale moj nazor je taký že, kto čo chce nech si kúpi mne sa páči to čo sa páči každému majiteľovi svojho volvíka.. je hluposť dokazovať kto je lepší kohút.. všetko má svoje výhody aj nevýhody...radsej dať pivko..
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- volvo s80
- Pokročilý
- Príspevky: 290
- Dátum registrácie: 16 Jún 2013, 07:20
- Vek:: 47
- Bydlisko: Liptovský Hrádok
- Poďakoval: 14 krát
- Bolo mu poďakované: 8 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
kujon78 ja by som moj krutiaci moment za tvoju spotrebu a 20V urcite nemenilčesi kolegovia riesili rozjazd 20V a pisali tam niektory že je to linnejako prase? Ja som to nepovedal.zorg1 napísal:vyhoda dieslu je ze možem ist do podzemnej garaže ... sorry...nedalo mi...
ale moj nazor je taký že, kto čo chce nech si kúpi mne sa páči to čo sa páči každému majiteľovi svojho volvíka.. je hluposť dokazovať kto je lepší kohút.. všetko má svoje výhody aj nevýhody...radsej dať pivko..
Je S80 136 KW D5 244T4 2007 manual
Nissan 2,7TDI 92kw r.v.2002
VW polo1,4 63 kw r v2011
ople astra1,7TDS 60kw ISUZU -nezmar motor r v98 410 000 km
Nissan 2,7TDI 92kw r.v.2002
VW polo1,4 63 kw r v2011
ople astra1,7TDS 60kw ISUZU -nezmar motor r v98 410 000 km
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Tak 125 kw a 136 kw je iná vec už len kilowatovo a nie to ešte kruťakom. Môj motor sa dá povedať, že je základná motorizácia, takže od toho človek nemôže čakať zázraky a keď beriem obmedzenia automatu, tak už ani toľko nie
Ale ináč, niekedy ide o subjektívny pocit, či to má silu alebo nie. Skôr by o tom rozhodlo zrýchlenie z 0-100 km/hod. To je reálne vypovedajúci údaj. Ostatné sú len pocity Ak niekto jazdí diesel, tak jazdí štýlom nižšie otáčky. Ak niekto jazdí benzín, tak to ťahá do vysokých otáčok, lebo vie že auto až vtedy ožíva. (skúste niekto nájsť tieto údaje - ja to asi tak rýchlo nenájdem)
Mal som diesel-e, takže viem ako to tlačí do sedačky keď zapne turbo
Vôbec mi nejde o to, kto koho preští. Len debatujeme. Niekto vie s autom jazdiť za 10 litrov a niekto na tom istom za 8 litrov. Skrátka každý jazdíme ináč. Ja mám pocit, že teraz jazdím viac ako prasa, ako kedysi.
Ale asi sa nebudem zapájať do debaty, lebo ste z toho nejaký vykoľajený iným pohľadom na volvo svet
Ale ináč, niekedy ide o subjektívny pocit, či to má silu alebo nie. Skôr by o tom rozhodlo zrýchlenie z 0-100 km/hod. To je reálne vypovedajúci údaj. Ostatné sú len pocity Ak niekto jazdí diesel, tak jazdí štýlom nižšie otáčky. Ak niekto jazdí benzín, tak to ťahá do vysokých otáčok, lebo vie že auto až vtedy ožíva. (skúste niekto nájsť tieto údaje - ja to asi tak rýchlo nenájdem)
Mal som diesel-e, takže viem ako to tlačí do sedačky keď zapne turbo
Vôbec mi nejde o to, kto koho preští. Len debatujeme. Niekto vie s autom jazdiť za 10 litrov a niekto na tom istom za 8 litrov. Skrátka každý jazdíme ináč. Ja mám pocit, že teraz jazdím viac ako prasa, ako kedysi.
Ale asi sa nebudem zapájať do debaty, lebo ste z toho nejaký vykoľajený iným pohľadom na volvo svet
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
- volvo s80
- Pokročilý
- Príspevky: 290
- Dátum registrácie: 16 Jún 2013, 07:20
- Vek:: 47
- Bydlisko: Liptovský Hrádok
- Poďakoval: 14 krát
- Bolo mu poďakované: 8 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
suhlasim s tebouKujon78 napísal:Tak 125 kw a 136 kw je iná vec už len kilowatovo a nie to ešte kruťakom. Môj motor sa dá povedať, že je základná motorizácia, takže od toho človek nemôže čakať zázraky a keď beriem obmedzenia automatu, tak už ani toľko nie
Ale ináč, niekedy ide o subjektívny pocit, či to má silu alebo nie. Skôr by o tom rozhodlo zrýchlenie z 0-100 km/hod. To je reálne vypovedajúci údaj. Ostatné sú len pocity Ak niekto jazdí diesel, tak jazdí štýlom nižšie otáčky. Ak niekto jazdí benzín, tak to ťahá do vysokých otáčok, lebo vie že auto až vtedy ožíva. (skúste niekto nájsť tieto údaje - ja to asi tak rýchlo nenájdem)
Mal som diesel-e, takže viem ako to tlačí do sedačky keď zapne turbo
Vôbec mi nejde o to, kto koho preští. Len debatujeme. Niekto vie s autom jazdiť za 10 litrov a niekto na tom istom za 8 litrov. Skrátka každý jazdíme ináč. Ja mám pocit, že teraz jazdím viac ako prasa, ako kedysi.
Ale asi sa nebudem zapájať do debaty, lebo ste z toho nejaký vykoľajený iným pohľadom na volvo svet
Je S80 136 KW D5 244T4 2007 manual
Nissan 2,7TDI 92kw r.v.2002
VW polo1,4 63 kw r v2011
ople astra1,7TDS 60kw ISUZU -nezmar motor r v98 410 000 km
Nissan 2,7TDI 92kw r.v.2002
VW polo1,4 63 kw r v2011
ople astra1,7TDS 60kw ISUZU -nezmar motor r v98 410 000 km
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Som rýchlejší ako som čakal
http://auta.bestforcar.sk/Volvo/automob ... -Volvo-S60" onclick="window.open(this.href);return false;
Takže skúsim vybrať
zrýchlenie z 0-100 km/hod:
Moja 125 kw srákora 8,7 automat 9,6
120 kw D5 9,2 automat 9,7
136 kw D5 8,2 automat 8,7
Takže zrejme ostávame pri tom pocite chlapci, že ??
Ale spravím Vám radosť, keď idem na plyn, tak mi to uberá cca. 5-10 % výkonu, tak ste rýchlejší (viem ísť aj na benzín, ale nebudem vyrývať )
Ináč po kúpe automatu, som bol sklamaný, že to auto vôbec pocitovo nemá ani 80 kw, ale pri zistení, že automat vie podradiť o 2 stupne (kick down) a hodí to do otáčok, tak to ožije jak sviňa. Celú cestu z nemecka som potom nič iné nerobil, len čakal kedy môžem použiť kickdown - som sa začal z toho auta tešiť, bohužial som prvých 800 km tento pocit nepoznal ale potom čo si budeme hovoriť
http://auta.bestforcar.sk/Volvo/automob ... -Volvo-S60" onclick="window.open(this.href);return false;
Takže skúsim vybrať
zrýchlenie z 0-100 km/hod:
Moja 125 kw srákora 8,7 automat 9,6
120 kw D5 9,2 automat 9,7
136 kw D5 8,2 automat 8,7
Takže zrejme ostávame pri tom pocite chlapci, že ??
Ale spravím Vám radosť, keď idem na plyn, tak mi to uberá cca. 5-10 % výkonu, tak ste rýchlejší (viem ísť aj na benzín, ale nebudem vyrývať )
Ináč po kúpe automatu, som bol sklamaný, že to auto vôbec pocitovo nemá ani 80 kw, ale pri zistení, že automat vie podradiť o 2 stupne (kick down) a hodí to do otáčok, tak to ožije jak sviňa. Celú cestu z nemecka som potom nič iné nerobil, len čakal kedy môžem použiť kickdown - som sa začal z toho auta tešiť, bohužial som prvých 800 km tento pocit nepoznal ale potom čo si budeme hovoriť
Naposledy upravil/-a Kujon78 v 05 Nov 2013, 21:34, upravené celkom 1 krát.
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
Re: Volvo S60 D5 120 kw
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, automat, BA+LPG, 135.100 km
- volvo s80
- Pokročilý
- Príspevky: 290
- Dátum registrácie: 16 Jún 2013, 07:20
- Vek:: 47
- Bydlisko: Liptovský Hrádok
- Poďakoval: 14 krát
- Bolo mu poďakované: 8 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
si naozaj rychlyKujon78 napísal:
Je S80 136 KW D5 244T4 2007 manual
Nissan 2,7TDI 92kw r.v.2002
VW polo1,4 63 kw r v2011
ople astra1,7TDS 60kw ISUZU -nezmar motor r v98 410 000 km
Nissan 2,7TDI 92kw r.v.2002
VW polo1,4 63 kw r v2011
ople astra1,7TDS 60kw ISUZU -nezmar motor r v98 410 000 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Volvo S60 D5 120 kw
amen
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool