850 problem s kurenim
-
- Nováčik
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 09 Jún 2012, 18:02
- Vek:: 24
850 problem s kurenim
Zdravim, mam taky problem s mojou 850kou, konkretne s kurenim. Velmi slabo kuri (nie ze by som to teraz potreboval, ale v zime je to sikovne), takisto ked pustim studeny vzduch na celne sklo tak vobec nejde, ide iba vyduch na stredovom paneli, ale bocne ani celny nefukaju. Ani klima nefunguje. Chcem sa spytat ci niekto neriesil takyto problem. Chcel som sa dostat k rozvodnym hadiciam vzduchu od ventilatora, ale nikde nemozem najst schemu rozvodu vzduchu, ani v servis manuale, ani na nete. Moze mi niekto poradit? Dakujem.
Volvo 850 2,5 10V 1997 koža, klíma, kachličky...
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: 850 problem s kurenim
tiahla ku klapkam/ventilator/malo chladiva v systeme/vola na spojke kompresora - vyber si
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
-
- Nováčik
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 09 Jún 2012, 18:02
- Vek:: 24
Re: 850 problem s kurenim
Chladiva je dost, ventilator bezi... takze budem musiet rozobrat pristrojovku a pozriet tie klapky?
Volvo 850 2,5 10V 1997 koža, klíma, kachličky...
- Ján Števko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1809
- Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
- Vek:: 40
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Poďakoval: 45 krát
- Bolo mu poďakované: 77 krát
Re: 850 problem s kurenim
Tiež si myslím, že by to mohli byť tie tiahla ku klapkám. A tie môžu byť zanesené. A penový prípravok na čistenie prieduchov si neskúšal?
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 850 problem s kurenim
jj asi to budu tie klapky ked ti ventilator fuka ale prud necitis, aby si sa dostal k tiahlam musis rozobrat palubku:
navod: http://volvospeed.com/Dashremove.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
navod: http://volvospeed.com/Dashremove.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
-
- Nováčik
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 09 Jún 2012, 18:02
- Vek:: 24
Re: 850 problem s kurenim
Nie penovy pripravok som este neskusal, skusim otvorit tie prieduchy a pozriet to, ale neviem ci po odkrytovani tych klapiek sa dostanem k tiahlam, volvo som este rozobrane nemal takze netusim ako to tam je spravene, z toho navodu som nevycital kde su tiahla
Volvo 850 2,5 10V 1997 koža, klíma, kachličky...
-
- Nováčik
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 09 Jún 2012, 18:02
- Vek:: 24
Re: 850 problem s kurenim
Chlapi este taka otazka... Kde sa nachadza pelovy filter? Mal som odmontovany ten plast nad spolujazdcovymi nohami kde je ventilator kurenia a je tam taka biela plastova krabica, ktora je v stredovom paneli, moze byt ten filter v nej? Je dost tazko pristupna tak sa mi to nejak nezda, dik.
Volvo 850 2,5 10V 1997 koža, klíma, kachličky...
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 850 problem s kurenim
Nie je možné vykonať kalibráciu klapiek ???
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
-
- Nováčik
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 09 Jún 2012, 18:02
- Vek:: 24
Re: 850 problem s kurenim
Myslim ze klapky to nebudu, skor by som to tipoval na ten pelovy filter, len neviem kde sa nachadza...
Volvo 850 2,5 10V 1997 koža, klíma, kachličky...
- raulll
- Pokročilý
- Príspevky: 285
- Dátum registrácie: 23 Mar 2010, 21:08
- Vek:: 34
- Bydlisko: ZM
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: 850 problem s kurenim
pelový filter na 850 by mal byť pod plastom pod stieračmi na pravej strane
V70 TDi 99, Lancia Phedra 2,2 JTD 04
V70 D5 08
V70 D5 08
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: 850 problem s kurenim
presne tak.raulll napísal:pelový filter na 850 by mal byť pod plastom pod stieračmi na pravej strane
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 850 problem s kurenim
pelovy-kabinovy filter je urcite dobre vymenit, ale ide o to, ze Tebe to nefuka z vyduchov von a nie, ze Ti to netaha vzduch cez stary filter dnu, proste nemas plne otvorene klapkyfenixko777 napísal:Myslim ze klapky to nebudu, skor by som to tipoval na ten pelovy filter, len neviem kde sa nachadza...
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
-
- Nováčik
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 09 Jún 2012, 18:02
- Vek:: 24
Re: 850 problem s kurenim
Dobre, podla toho navodu ktory mi andy poslal je tam 25 torxovych skrutiek. Tie ked odskrutkujem tak vyberiem podla toho obrazku len vrchnu cast palubky, to staci k tomu aby som sa dostal ku klapkam? Z toho navodu to nevycitam. Chlapi ja viem ze som otravny, ale berte ma ako zaciatocnika, mne to treba polopatisticky vysvetlit
Andy , v tom pripade sa mi klapky neotvaraju vobec kedze vzduch vobec nejde.
Andy , v tom pripade sa mi klapky neotvaraju vobec kedze vzduch vobec nejde.
Volvo 850 2,5 10V 1997 koža, klíma, kachličky...
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 850 problem s kurenim
No k pelovému filtru sa dostaneš povolením jednej skrutky... a mne to tiež nefúkalo.. ventilátor hučal ale s fukárov skoro nič... a mame na S60 detto.. hukot buchot a auto nekurilo ani nechladilo... vymenil som filter a je v aute hurikán
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
-
- Nováčik
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 09 Jún 2012, 18:02
- Vek:: 24
Re: 850 problem s kurenim
No tak zistil som ze pelovy filter tam chyba, to znamena ze tym to nemoze byt kedze je teraz k ventilatoru volny priechod... Vcul mi poradte
Skusim teda este odkrytovat tu pristrojovku a uvidim co sa tam da urobit... Dufam ze mi bordel nezasral cele potrubie a nie je upchate. Este k ovladaniu klapiek, tie su ovladane elektricky motorcekmi a nie manualne, je tak? Pri prepinani vyduchov vzduchu to vnutri cvaka a motorceky pocut, ale otazne je ci dobre otvara klapky, skusim to este pozriet.
Skusim teda este odkrytovat tu pristrojovku a uvidim co sa tam da urobit... Dufam ze mi bordel nezasral cele potrubie a nie je upchate. Este k ovladaniu klapiek, tie su ovladane elektricky motorcekmi a nie manualne, je tak? Pri prepinani vyduchov vzduchu to vnutri cvaka a motorceky pocut, ale otazne je ci dobre otvara klapky, skusim to este pozriet.
Volvo 850 2,5 10V 1997 koža, klíma, kachličky...
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: 850 problem s kurenim
počuj, tie kapky su na niekoľkých osičkách, tie osičky sú plastové, najradšej odchádza ta v strede, čo je za rádiom. Dostaneš sa k nej aj cez odmontovaný kastlík spolujazdca. Ale je to pohodlnejšie, keď dáš dole palubku.
Može to byž iba vadný servomotorček (ten sedí na tej osičke), ale častejšie sa prešúpe osička (je plastová), takže s ňou servomotorček neotočí.
Problém je ale v tom, že až celé auto pracne rozoberieš a zistíš, že je osička v háji, tak buď budeš mať zrovna novú po ruke, alebo možeš zase všetko naspäť poskladať a zháňať. No a hovorím ti rovno, že ju len tak nezoženieš.
Može to byž iba vadný servomotorček (ten sedí na tej osičke), ale častejšie sa prešúpe osička (je plastová), takže s ňou servomotorček neotočí.
Problém je ale v tom, že až celé auto pracne rozoberieš a zistíš, že je osička v háji, tak buď budeš mať zrovna novú po ruke, alebo možeš zase všetko naspäť poskladať a zháňať. No a hovorím ti rovno, že ju len tak nezoženieš.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Nováčik
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 09 Jún 2012, 18:02
- Vek:: 24
Re: 850 problem s kurenim
No tak Doktore dik za diagnozu , idem to akurat teraz rozoberat takze som zvedavy co sa to tam deje... A co v pripade ak je to ta osicka a nezozeniem ju? Existuje nejaka nahrada alebo nieco ine co sa bude dat pouzit?
Volvo 850 2,5 10V 1997 koža, klíma, kachličky...
-
- Nováčik
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 09 Jún 2012, 18:02
- Vek:: 24
Re: 850 problem s kurenim
Chlapi pruser... Dal som prec ten vrchny plast z pristrojovky a nedostal som sa tam k nicomu. Nasiel som ale jednu vec. Vybral som kastlik aj ten spodny plast nad spolujazdcovymi nohami a chcel som skontrolovat funkcnost motorceka co ovlada klapky. Ked som ho vybral, motorcek sice reaguje na ovladac na stredovom paneli, ale zistil som, ze ten protikus do ktoreho je zasunuty ten stvorhranny vyvod z motorceka je zlomeny, t.z. ze vyvod z motorceka nie je spojeny s tou oskou ktora otvara klapku, viz. obrazok - oznacil som tam co je zlomene. Lenze, ked som tam zasunul plochy srobovak a manualne som tu klapku otvoril a pustil fukanie, aj tak vzduch nesiel. Ja uz fakt neviem co s tym. Aj keby som ten zlomeny protikus nejakym zazrakom spojil s vyvodom z motorceka tak si s tym nepomozem, kedze ani po manualnom otvoreni vzduch nesiel. Ma niekto nejaky napad?
- Prílohy
-
- Snímka051.jpg (143.53 KiB) 3093 zobrazení
-
- Snímka048.jpg (138.99 KiB) 3087 zobrazení
Volvo 850 2,5 10V 1997 koža, klíma, kachličky...
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: 850 problem s kurenim
este moze byt ina klapka. toci sa ti ventilator, alebo len na nom huci motorcek?
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: 850 problem s kurenim
stopercent bude problém na tej osičke, ktorú máš zlomenú, pokiaľ ti fúka vzduch zo stredu a nefúka zboku a na okno, tak máš ventilator funkčný, ale máš problém v distribúcii vzduchu , teda v klapkách. Takže, máš zlomenú osičku na stredovej klapke. Ja neviem, jak to tam je celé usporiadané, ja som to mal rozobrate iba tak ako ty, ale osičku mi nakoniec vymenil marra a robil to jeden celý deň.
Na tej osičke bude asi viacej klapiek pre distribuciu na okno a možno aj do stran.
Alebo sa ti mohlo stať to, že sa ti nejaká klapka dakde kúsla, a jak sa to šprajclo a motorček tym otačal tak dlho, až kým nepovolilo najslabšie miesto, ten štvorhran..
Je možne, že ti osička prdla v polke a ty do toho nevidíš, jak to tam je.
Napiš marrovi na českom fore jak na to, lebo sa bojím, že budeš musieť možno i celý stredový panel - takže celú palubku rozobrať. Pozor na odpojený airbag - neskúšať vzduch, pokiaľ ho nezapojíš naspäť, inak ti hodí chybu a si v ri..
Tu osičku podľa mňa zoženieš iba z iného auta, takže z rozborky. Na tej rozborke najlepšie si pozri, jak je to tam poskladane, aby si si to doma podľa toho urobil.
Na tej osičke bude asi viacej klapiek pre distribuciu na okno a možno aj do stran.
Alebo sa ti mohlo stať to, že sa ti nejaká klapka dakde kúsla, a jak sa to šprajclo a motorček tym otačal tak dlho, až kým nepovolilo najslabšie miesto, ten štvorhran..
Je možne, že ti osička prdla v polke a ty do toho nevidíš, jak to tam je.
Napiš marrovi na českom fore jak na to, lebo sa bojím, že budeš musieť možno i celý stredový panel - takže celú palubku rozobrať. Pozor na odpojený airbag - neskúšať vzduch, pokiaľ ho nezapojíš naspäť, inak ti hodí chybu a si v ri..
Tu osičku podľa mňa zoženieš iba z iného auta, takže z rozborky. Na tej rozborke najlepšie si pozri, jak je to tam poskladane, aby si si to doma podľa toho urobil.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE