S80 D5 P2
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 16 Aug 2022, 20:29
- Vek:: 21
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
S80 D5 P2
Ahojte , tak aj ja sa pripájam ku klubu milovníkov tejto severskej značky.... . Aj keď so starším kúskom , ale ešte origo severanom...
Toto je naša S80 2.4 d5 z roku 2003.
Toto je naša S80 2.4 d5 z roku 2003.
- Prílohy
-
- IMG_20221030_105437.jpg (317.6 KiB) 3344 zobrazení
-
- IMG_20221112_131451.jpg (140.66 KiB) 3344 zobrazení
-
- IMG_20221206_161033.jpg (277.25 KiB) 3344 zobrazení
-
- IMG_20221206_162845.jpg (193.4 KiB) 3344 zobrazení
VOLVO S80 P2 (facelift) D5 automat
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
- Dodike 850
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1704
- Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 80 krát
- Bolo mu poďakované: 68 krát
Re: S80 D5 P2
Ahoj a vytaj v klube. Volba velmi dobra nic pohodlnejsie nenajdes od volva viem o com hovorim mal som s80 2004 7 rokov dodnes je to laska
06/2011 XC70 D5+POLESTAR AWD -ELECTRIC SILVER
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 16 Aug 2022, 20:29
- Vek:: 21
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: S80 D5 P2
Serus, ďakujem.
Aj mne to auto postupne prirastá k srdcu...
Máš pravdu, je to taký pohodlný hltač kilometrov, ale je na ňom ešte koooopec roboty, aby bolo tak ako si predstavujem.
Zatiaľ mám za sebou olejový servis ( predošlý majiteľ dával 5w-40 špecifikácie A3/B4, ževraj pre túto starú verziu fajn ), samozrejme filtre ( Mahle), olej v prevodovke ( máme rozobraté v inej diskusii )+ predné čapy riadenia ( lemforder) a zadné tyčky stabilizatora ( SWAG).
A geometria, ale to je samozrejmosť ( dosť milo ma prekvapili hodnoty na to, že je to 20 ročne auto)
Uvidíme, čo príde ďalej .
Aj mne to auto postupne prirastá k srdcu...
Máš pravdu, je to taký pohodlný hltač kilometrov, ale je na ňom ešte koooopec roboty, aby bolo tak ako si predstavujem.
Zatiaľ mám za sebou olejový servis ( predošlý majiteľ dával 5w-40 špecifikácie A3/B4, ževraj pre túto starú verziu fajn ), samozrejme filtre ( Mahle), olej v prevodovke ( máme rozobraté v inej diskusii )+ predné čapy riadenia ( lemforder) a zadné tyčky stabilizatora ( SWAG).
A geometria, ale to je samozrejmosť ( dosť milo ma prekvapili hodnoty na to, že je to 20 ročne auto)
Uvidíme, čo príde ďalej .
VOLVO S80 P2 (facelift) D5 automat
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
- Dodike 850
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1704
- Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 80 krát
- Bolo mu poďakované: 68 krát
Re: S80 D5 P2
Ono velmi rychlo chyti za srdce je to predsa len limuzinka jak lusk.
5w40 mi pride do diesla trochu olej ktory by som nedaval pokial nema problem. Predpokladam ze ide o D5244T motor zo 120kw do ktoreho ide cca 7l oleja. Tovarensky je don davany 5w30 ale asi ani tou 5w40 nic nepokazis v podstate.
Prace je vzdy na kazdom kupenom aute, ja to hovorim vzdy kupim auto a este 1000€ to zozerie na zaciatku
Ked si chces precitam a pozriet co som ja vsetko absolvoval za 7rokov spoluzitia s mojou S80 tak si pozri moju galeriu tu:
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f ... 8&start=20
Su tam fotky aj popisi co som kedy robil.
Ano o automate viem uz to preberame
5w40 mi pride do diesla trochu olej ktory by som nedaval pokial nema problem. Predpokladam ze ide o D5244T motor zo 120kw do ktoreho ide cca 7l oleja. Tovarensky je don davany 5w30 ale asi ani tou 5w40 nic nepokazis v podstate.
Prace je vzdy na kazdom kupenom aute, ja to hovorim vzdy kupim auto a este 1000€ to zozerie na zaciatku
Ked si chces precitam a pozriet co som ja vsetko absolvoval za 7rokov spoluzitia s mojou S80 tak si pozri moju galeriu tu:
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f ... 8&start=20
Su tam fotky aj popisi co som kedy robil.
Ano o automate viem uz to preberame
06/2011 XC70 D5+POLESTAR AWD -ELECTRIC SILVER
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
- Dodike 850
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1704
- Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 80 krát
- Bolo mu poďakované: 68 krát
Re: S80 D5 P2
Ja do svojho 0w30 Ravenol ssv
06/2011 XC70 D5+POLESTAR AWD -ELECTRIC SILVER
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
- mayo251
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1372
- Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
- Vek:: 41
- Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: S80 D5 P2
Ja davam len 5w-30 mobil. Co sa týka podvozku tak na lemforder som zanevrel. Na v40 ma sklamali dvakrát. Ani polyuretany neboli žiadna výhra
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 16 Aug 2022, 20:29
- Vek:: 21
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: S80 D5 P2
Včera po týždni státia som bol prebehnúť pána "dôchodcu"
- Prílohy
-
- IMG_20230113_194456.jpg (158.25 KiB) 3162 zobrazení
-
- IMG_20230113_234114.jpg (88.5 KiB) 3162 zobrazení
-
- IMG_20230113_234254.jpg (95.84 KiB) 3162 zobrazení
VOLVO S80 P2 (facelift) D5 automat
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
- mayo251
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1372
- Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
- Vek:: 41
- Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: S80 D5 P2
Hájik?
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 16 Aug 2022, 20:29
- Vek:: 21
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: S80 D5 P2
Taaaakze Volvik dostal nové rozvody vonkajšie + vnútorné ( Ina- neviem ako ostatní ale s inou som zatiaľ v žiadnom aute nemal problem), 3x v priebehu 2000km vymeneny olej v prevodovke ( cca 3.2L- Ravenol Atf T-IV). A ešte sa repasoval Alternator ( zacalo blbnut dobijanie skokovo padalo napätie).
Este mi ostava vyriešiť jeden problem- tlakovanie do expanzky, auto ma prídavné kúrenie- ešte som ho nedaval nikomu kontrolovať, ale pred tým než dám spraviť hlavu, tak by som chcel vylúčiť ešte toto....
Na FB skupine som uz o tom písal....
Neviem ci je kúrenie funkcne, teplý vzduch z výfuku ( kúrenia- taká hadica co vyzera ako husi krk) nejde z toho nič..
ale nadoba co tam je (pred kolesom na vodicovej strane) bola horúca ked som sa jej dotkol...
Kamarát mi vraví, že pocul, ked som zapol zapaľovanie ako sa to rozbiehalo tak neviem..... A ze po štarte to prestalo.
Aktuálny nájazd : 312 468km
Na fotke som poslal tu nádobu, co bola horuca..
PS: viem vyjadrujem sa jak mongol
PS 2 XD : musim ho umyť chudatko moje...
Este mi ostava vyriešiť jeden problem- tlakovanie do expanzky, auto ma prídavné kúrenie- ešte som ho nedaval nikomu kontrolovať, ale pred tým než dám spraviť hlavu, tak by som chcel vylúčiť ešte toto....
Na FB skupine som uz o tom písal....
Neviem ci je kúrenie funkcne, teplý vzduch z výfuku ( kúrenia- taká hadica co vyzera ako husi krk) nejde z toho nič..
ale nadoba co tam je (pred kolesom na vodicovej strane) bola horúca ked som sa jej dotkol...
Kamarát mi vraví, že pocul, ked som zapol zapaľovanie ako sa to rozbiehalo tak neviem..... A ze po štarte to prestalo.
Aktuálny nájazd : 312 468km
Na fotke som poslal tu nádobu, co bola horuca..
PS: viem vyjadrujem sa jak mongol
PS 2 XD : musim ho umyť chudatko moje...
- Prílohy
-
- IMG_20230207_164657.jpg (127.28 KiB) 2959 zobrazení
-
- IMG_20230207_161511.jpg (239.77 KiB) 2959 zobrazení
VOLVO S80 P2 (facelift) D5 automat
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
-
- Pokročilý
- Príspevky: 351
- Dátum registrácie: 04 Sep 2020, 12:36
- Vek:: 38
- Bydlisko: KE
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: S80 D5 P2
Sme si o tom písali ale napíšem ti to aj sem:
Ten “spodok” bude horúci aj keď ti kurenie nejde, lebo ti cez neho tak či tak ide okruh vody.
1. Skontroluj či máš zapojenú palivovú pumpu ku kureniu,
2. Skontroluj či máš v poriadku poistku od tohto kurenia - preheater
Ak nevieš kedy išlo naposledy, určite výmen zhaviacu sviečku
Ten “spodok” bude horúci aj keď ti kurenie nejde, lebo ti cez neho tak či tak ide okruh vody.
1. Skontroluj či máš zapojenú palivovú pumpu ku kureniu,
2. Skontroluj či máš v poriadku poistku od tohto kurenia - preheater
Ak nevieš kedy išlo naposledy, určite výmen zhaviacu sviečku
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
- Dodike 850
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1704
- Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 80 krát
- Bolo mu poďakované: 68 krát
Re: S80 D5 P2
Tak ano pise Cronicle. Nadoba je tepla lebo ide cez nu voda od motora. Bufik vylucis tak ze vyber v motorovom priestore na tusim pozicii 4. Poistku 25A priesvitna. A mas zaruku ze nebude fungovat. Tlakovanie nadobky moze aj egr chladic ale najcastejsie to je tesnenie pod hlavou.
06/2011 XC70 D5+POLESTAR AWD -ELECTRIC SILVER
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 16 Aug 2022, 20:29
- Vek:: 21
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: S80 D5 P2
Ďakujem Vám chaloši. Skúsim tu poistku teda vytiahnuť. Keby som si nevedel dať rady budem písať ...
Mechanik mi tiež povedal, že si na 99 percent myslí, že to bude tesnenie pod hlavou...
Ked sme sa o tom bavili tak povedal, že to mohllo spôsobiť aj turbo ak veľa tlačí, neviem.tak ze ked by sme spravili to tesnenie, samozrejme závisí, ze v akom stave by bola hlava, tak by to s repasom turba ( 350 eur) mohlo vyjsť cca 1000 eur, záleží aké tesnenia by sa použili a tak ( ale tesnenie pod hlavu buď elring/ Victor reinz/ kukal som aj originál v Pl ).
Samozrejme tých 1000 eur by bola začiatočna cena, bez nových vahadiel a zdvihatiek, coz mi pride blbosť nespraviť ked uz by bola hlava dole....
Ale aj napriek tomuto mam to auto veeeelmo rad.
Ps: riešil z vás už niekto diely z Pl? Pytam sa preto lebo su tam o dosť zaujímavejšie ceny, čo sa týka aj toho turba + poskytujú aj zaruku.
Mechanik mi tiež povedal, že si na 99 percent myslí, že to bude tesnenie pod hlavou...
Ked sme sa o tom bavili tak povedal, že to mohllo spôsobiť aj turbo ak veľa tlačí, neviem.tak ze ked by sme spravili to tesnenie, samozrejme závisí, ze v akom stave by bola hlava, tak by to s repasom turba ( 350 eur) mohlo vyjsť cca 1000 eur, záleží aké tesnenia by sa použili a tak ( ale tesnenie pod hlavu buď elring/ Victor reinz/ kukal som aj originál v Pl ).
Samozrejme tých 1000 eur by bola začiatočna cena, bez nových vahadiel a zdvihatiek, coz mi pride blbosť nespraviť ked uz by bola hlava dole....
Ale aj napriek tomuto mam to auto veeeelmo rad.
Ps: riešil z vás už niekto diely z Pl? Pytam sa preto lebo su tam o dosť zaujímavejšie ceny, čo sa týka aj toho turba + poskytujú aj zaruku.
VOLVO S80 P2 (facelift) D5 automat
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
RENAULT CLIO STORIA 1.2 8V ( moje prvé )
- Dodike 850
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1704
- Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 80 krát
- Bolo mu poďakované: 68 krát
Re: S80 D5 P2
Nieco s PL ano, ale vedsinu uz nikdy viac kvalita je otrasna
Ja som robil na oboch autach co som mal a mam a jedno vyslo 700 a druhe 500. Rozdiel bol v stave veci naokolo
Ja som robil na oboch autach co som mal a mam a jedno vyslo 700 a druhe 500. Rozdiel bol v stave veci naokolo
06/2011 XC70 D5+POLESTAR AWD -ELECTRIC SILVER
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC