XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
-
- Pokročilý
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 04 Sep 2020, 12:36
- Vek:: 38
- Bydlisko: KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
Ahojte,
vyskytol sa mi takýto problémik..Po zasunutí kľúča a zatlačení Start/Stop Engine sa jednak nezapnú kontrolky a motor vôbec neštartuje, potom keď kľúč vytiahnem a znovu zatlačím start/stop motor síce naštartuje, ale po pár sekundách sa vypne a dokonca začne sám štartovať..Keď už konečne motor beží, po pridaní plynu sa motor vypne. Ešte sa mi podarilo zaradiť na ae N a na palubovke vypísalo Stop - 2x zatlačte start/stop engine..
Auto mám už rok, no toto sa ešte nestalo..Batériu v kľúči som vymenil, autobatéria má 12,5v..
Máte niekto podobné skúsenosti, alebo vedomosti čo s tým môže byť?ň
Ďakujem.
vyskytol sa mi takýto problémik..Po zasunutí kľúča a zatlačení Start/Stop Engine sa jednak nezapnú kontrolky a motor vôbec neštartuje, potom keď kľúč vytiahnem a znovu zatlačím start/stop motor síce naštartuje, ale po pár sekundách sa vypne a dokonca začne sám štartovať..Keď už konečne motor beží, po pridaní plynu sa motor vypne. Ešte sa mi podarilo zaradiť na ae N a na palubovke vypísalo Stop - 2x zatlačte start/stop engine..
Auto mám už rok, no toto sa ešte nestalo..Batériu v kľúči som vymenil, autobatéria má 12,5v..
Máte niekto podobné skúsenosti, alebo vedomosti čo s tým môže byť?ň
Ďakujem.
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
- Arkaz
- MUDrc
- Príspevky: 954
- Dátum registrácie: 02 Aug 2014, 22:48
- Vek:: 24
- Bydlisko: Láb/Malacky
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 41 krát
-
- Pokročilý
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 04 Sep 2020, 12:36
- Vek:: 38
- Bydlisko: KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
Auto sa dalo do Camea Car v Ke..podľa diagnostiky bol problém v spínacej skrinke s tlačidlom start stop engine, tak sa objednal, aby sa vymenil diel..zavolali, že potrebuju kvôli naprogramovaniu imobilizéra aj druhý kľúč..no servisný technik prišiel za nami s tym, že softvér mi neprešiel cez centrálny modul, lebo že vraj je zrejme odpáleny centrálny modul nejakou lacnou čínskou diagnostikou a je potrebné vymeniť aj tento modul..
Keďže ja nemám absolútne žiadne skúsenosti s týmto ako to vlastne funguje, je to možné, alebo je to somarina? Neukázala by prvá diagnostika, že je problém aj s centrálnym modulom?
Keďže ja nemám absolútne žiadne skúsenosti s týmto ako to vlastne funguje, je to možné, alebo je to somarina? Neukázala by prvá diagnostika, že je problém aj s centrálnym modulom?
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
- Arkaz
- MUDrc
- Príspevky: 954
- Dátum registrácie: 02 Aug 2014, 22:48
- Vek:: 24
- Bydlisko: Láb/Malacky
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 41 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
mozne to je aj ked malo pravdepodobne ze by to cinska diag odpalila. ale c3mku ked ti budu chciet vymenit tak nachystaj tak 1000€. skor by som to dal inam spinacka moze byt zla odchadzaju ale ze by aj cemka hned neverim. mozno to pri update odjebali oni a nechcu priznat
-
- Pokročilý
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 04 Sep 2020, 12:36
- Vek:: 38
- Bydlisko: KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
objednal som Vida Dice kábel na diagnostiku..V každom prípade auto ide preč z autorizovaného servisu, takže ideme hľadať príčinu ďalej..je zvláštne, že novému SCU nechcelo prehrať soft cez CEM..
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
- mayo251
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1372
- Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
- Vek:: 41
- Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
Mal som resp majiteľka čo kúpila po mne auto XC60 D5 2008 to isté a vymenila sa len spinacka. Auto funguje ďalej.
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
-
- Pokročilý
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 04 Sep 2020, 12:36
- Vek:: 38
- Bydlisko: KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
v tomto sa vymenila spínačka, ale soft vraj neprešiel cez CEM..vraj je chybná aj CEMka..
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
Vcera prisiel synovec a ked odchadal stalo sa toto iste.Spravil som spinacku ale tou to nebolo.Dnes okolo 19.00hod som konecne prisiel na chybu.V pohode odisiel domov autickom.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
-
- Pokročilý
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 04 Sep 2020, 12:36
- Vek:: 38
- Bydlisko: KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
mal som dnes čas, tak som dal dole kryt nad CEMkom a pozrel som sa ako to tam vlastne vyzerá..okrem pár špín tam nič extra nebolo, pre istotu som ale pozatláčal konektory, ktoré som videl..batériu napichol na nabíjačku a auto naštartovalo, dokonca som s ním pojazdil okolo domu po uliciach..
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
Nooo-vidis aky si sikovny.Este si prestrekni konektor na ae.Clovek sa nahlada ked je problem.Nezaskodi -precistit vsetky pojistky v aute.Inak
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
-
- Pokročilý
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 04 Sep 2020, 12:36
- Vek:: 38
- Bydlisko: KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
Keby som vedel ktorý to je konektor
Inak auto jazdí po výmene batérie..cez vdash som odstránil chybové hlášky, atd..stále lepšie ako vymeniť spinacku a cem-ko bez toho, aby som sa s niekym poradil..takze ďakujem každému, komu som volal
Inak auto jazdí po výmene batérie..cez vdash som odstránil chybové hlášky, atd..stále lepšie ako vymeniť spinacku a cem-ko bez toho, aby som sa s niekym poradil..takze ďakujem každému, komu som volal
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
Konektor sa nachadza pod air boxom-treba ho vybrat von.Na prevodovke sa nachadza konektor priamo na rj a prepinaci.Je potrebne ho vybrat a prestreknut sprayom na konktakty.
Sposobuje zadrhely ako si popisoval vysie aj ako su hlasky-zlyhanie brzd,komunikacia cem,komunikacia dem,mrtve auto-neda sa vybrat kluc ani nastartovat. Toto iste precistenie konektorov treba vykonat aj na cem-module a aj rj-motora.(nachadza sa v torpede pod stieracmi v predu.)
Treba skontrolovat kablovacku -ktora vedie vdla krytu baterie-odiera sa tam izolacia a vznika tam pruser.(skraty-specenie izolacie.V spetnych zrkadlach sa vlivom pocasia rozpada hlinik a sposobi blokaciu horizontalneho a vertikalneho naklapania zrkadla.(treba rozobrat a mechanicky vycistit oxyd vyfukat vzduchom a nastriekat aspon WDeckom.O polamanych kablikoch a znicenych dorazoch pri sklapani zrkadiel sa radsej nejdem vyjadrovat
Take su:XC70 P3,XC60 a vsetky novsie volva nevynimajuc XC90,V90. Neviem kde sa podela tradicna swedska kvalita
Posledne XC70 P3 co som opravoval mi sposobilo skoro nervovy kolaps po dvoch dnoch.Volal som aj Kwikovi o pomoc.ale zavada bola uplne inde ako mi popisal Pali.Nikto nieje vestec a nik nema patent na mozok.Ked som pozrel do servisnej knizky hned sa ma zmocnila radost.Nejaky pablb v autorizaku robil nahradu jedneho kablika veduceho k cidlu tlaku paliva na rail.Boli Vytasene 4-konektory.Jeden na prevodovke,druhy na cidle a dva na Cem module.
Vsade boli odlomene zaistovacie pojistky a konektory sa chvenim poodpajali.Neprajem tomuto mechanikovi nic ine len aby mu do roka a do dna odpadli ruky.Aspon nebude kurvit Volva a nicit druhym zdravie.
Sposobuje zadrhely ako si popisoval vysie aj ako su hlasky-zlyhanie brzd,komunikacia cem,komunikacia dem,mrtve auto-neda sa vybrat kluc ani nastartovat. Toto iste precistenie konektorov treba vykonat aj na cem-module a aj rj-motora.(nachadza sa v torpede pod stieracmi v predu.)
Treba skontrolovat kablovacku -ktora vedie vdla krytu baterie-odiera sa tam izolacia a vznika tam pruser.(skraty-specenie izolacie.V spetnych zrkadlach sa vlivom pocasia rozpada hlinik a sposobi blokaciu horizontalneho a vertikalneho naklapania zrkadla.(treba rozobrat a mechanicky vycistit oxyd vyfukat vzduchom a nastriekat aspon WDeckom.O polamanych kablikoch a znicenych dorazoch pri sklapani zrkadiel sa radsej nejdem vyjadrovat
Take su:XC70 P3,XC60 a vsetky novsie volva nevynimajuc XC90,V90. Neviem kde sa podela tradicna swedska kvalita
Posledne XC70 P3 co som opravoval mi sposobilo skoro nervovy kolaps po dvoch dnoch.Volal som aj Kwikovi o pomoc.ale zavada bola uplne inde ako mi popisal Pali.Nikto nieje vestec a nik nema patent na mozok.Ked som pozrel do servisnej knizky hned sa ma zmocnila radost.Nejaky pablb v autorizaku robil nahradu jedneho kablika veduceho k cidlu tlaku paliva na rail.Boli Vytasene 4-konektory.Jeden na prevodovke,druhy na cidle a dva na Cem module.
Vsade boli odlomene zaistovacie pojistky a konektory sa chvenim poodpajali.Neprajem tomuto mechanikovi nic ine len aby mu do roka a do dna odpadli ruky.Aspon nebude kurvit Volva a nicit druhym zdravie.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
-
- Pokročilý
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 04 Sep 2020, 12:36
- Vek:: 38
- Bydlisko: KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
Ako často, alebo kedy je dobre vyčistiť váhu vzduchu a ostatne časti, napr ako egr ventil, sanie, palivovú sústavu, atd?
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
-
- Pokročilý
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 04 Sep 2020, 12:36
- Vek:: 38
- Bydlisko: KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: XC70 2008 D5 136kW - problém pri štartovaní
Po výmene batérie auto funguje 100%..batériu som párkrát dal na nabijacku a stále bola skoro mŕtva..ak odrátal cenu novej batérie, vidu dice tak som ušetril 1000€...aj keď mi to láme srdce, auto chceme predať, polovička chce XC 60..
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida
Yamaha FZ6 S2 NAKED 2007
Vida