Odpalil som topenie, pomoc
Re: Odpalil som topenie, pomoc
Nemohlo to bit kôli tomu vypadnutemu tiahlu ? Ze motorcek pri spusteni kalibracie. Isiel az na doraz bez toho tiahla a tym sa odpalil a potom aj klimapanel ? Kedze motorcek je dobry mozem bez obavy zapojit iny klimapanel ?
Teraz- Volvo C70 2.3 T-5 r.v.1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
Re: Odpalil som topenie, pomoc
Motorceky mechanicky všetky funguju odskusane cez baterku dufam že su len 4 .Vlado2512 napísal:Nemohlo to bit kôli tomu vypadnutemu tiahlu ? Ze motorcek pri spusteni kalibracie. Isiel az na doraz bez toho tiahla a tym sa odpalil a potom aj klimapanel ? Kedze motorcek je dobry mozem bez obavy zapojit iny klimapanel ?
Odoslané z LG-H870 pomocou Tapatalku
Teraz- Volvo C70 2.3 T-5 r.v.1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
Re: Odpalil som topenie, pomoc
Stále zima ale zistil som ze nieco v palubovke cvaka zatial neviem co ci motorceky alebo co.kamov napísal:Ako si dopadol?
Odoslané z LG-H870 pomocou Tapatalku
Teraz- Volvo C70 2.3 T-5 r.v.1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
Re: Odpalil som topenie, pomoc
Neviete náhodou kolko ohm maju mat motorceky 3 maju 77ohm a jeden 37ohm
Odoslané z LG-H870 pomocou Tapatalku
Odoslané z LG-H870 pomocou Tapatalku
Teraz- Volvo C70 2.3 T-5 r.v.1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1712
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Odpalil som topenie, pomoc
Moj motorcek mal 36ohmov.Su tam dve cievky paralelne-zapojene.To znamena ,ze jedna cievka mala 72 ohmov.
Ked si uz taky sikulka,rozober tie motorceky.Treba odrezat tie plastove cupliky,odpajkovat konektor(nutna odsavacka na cin),Skontrolovat ozubenie a hlavne prepajkovat diody a premerat.Su tam 4-diody pajkovane SMD technologiou a tie sa radi odlepia od plosaku.(Tu vznika problem).
Ked to das naspet do auta najprv si tie motorceky napichni na konektory,zapni klucik aby sa ti rosvietil budik-poloha 2. asi po 3minutach vypni,
Pripojene motorceky osad na tie pokakane stvorhrany-priskrutkuj.Nakoniec urob kalibraciu klapiek.
To co ti cvaka je zrejme motorcek a chce ist do jenej strany,alebo ti chce zlikvidivat stvorhran na klapke.
Vsetkym šprtkom prajem štastne a vesele šprtanie.(nie v nose).
Ked si uz taky sikulka,rozober tie motorceky.Treba odrezat tie plastove cupliky,odpajkovat konektor(nutna odsavacka na cin),Skontrolovat ozubenie a hlavne prepajkovat diody a premerat.Su tam 4-diody pajkovane SMD technologiou a tie sa radi odlepia od plosaku.(Tu vznika problem).
Ked to das naspet do auta najprv si tie motorceky napichni na konektory,zapni klucik aby sa ti rosvietil budik-poloha 2. asi po 3minutach vypni,
Pripojene motorceky osad na tie pokakane stvorhrany-priskrutkuj.Nakoniec urob kalibraciu klapiek.
To co ti cvaka je zrejme motorcek a chce ist do jenej strany,alebo ti chce zlikvidivat stvorhran na klapke.
Vsetkym šprtkom prajem štastne a vesele šprtanie.(nie v nose).
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Re: Odpalil som topenie, pomoc
Dakujem za radu ale tie moje tie diody nemaju ani jeden prikladám obrazky.laci napísal:Moj motorcek mal 36ohmov.Su tam dve cievky paralelne-zapojene.To znamena ,ze jedna cievka mala 72 ohmov.
Ked si uz taky sikulka,rozober tie motorceky.Treba odrezat tie plastove cupliky,odpajkovat konektor(nutna odsavacka na cin),Skontrolovat ozubenie a hlavne prepajkovat diody a premerat.Su tam 4-diody pajkovane SMD technologiou a tie sa radi odlepia od plosaku.(Tu vznika problem).
Ked to das naspet do auta najprv si tie motorceky napichni na konektory,zapni klucik aby sa ti rosvietil budik-poloha 2. asi po 3minutach vypni,
Pripojene motorceky osad na tie pokakane stvorhrany-priskrutkuj.Nakoniec urob kalibraciu klapiek.
To co ti cvaka je zrejme motorcek a chce ist do jenej strany,alebo ti chce zlikvidivat stvorhran na klapke.
Vsetkym šprtkom prajem štastne a vesele šprtanie.(nie v nose).
Odoslané z LG-H870 pomocou Tapatalku
Teraz- Volvo C70 2.3 T-5 r.v.1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1712
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Odpalil som topenie, pomoc
No-pokial si si premeral vinutia a skontroloval spoje,taktiez premeral odporove-snimacie drahy a mas v poriadku bezce-potom nevidim problem.Bezce nam snimaju nastavenie klapky kde sa nachadzaju.Nastavenie ako som pisal vyssie.Okrem toho -pozriet konektory aj na klimapaneli a aj spoje.Nezabudnut na kalibraciu klapiek.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2196
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Odpalil som topenie, pomoc
ujo ma C70, co je podobne viacej na 850, co popisujes je platne na s80 a jej klony. Ale presny postup opravy... vzdy to bola vyhra po dlhom boji
motorceky medzi sebou niesu zamenne, a nemozu sa davat ani v hocijakej polohe, ked ich clovek rozobere, pokial ich neposkladal rovnako nebudu fungovat...
motorceky medzi sebou niesu zamenne, a nemozu sa davat ani v hocijakej polohe, ked ich clovek rozobere, pokial ich neposkladal rovnako nebudu fungovat...
kwiko
Re: Odpalil som topenie, pomoc
Takže problém vyriešený . Nakoľko príčinou chyby bolo spadnutie tiahlo na recirkulaciu Vzduchu a opätovne nahodenie nešlo spustitit damper motor self adjusting z dôvodu ze som ho nasadil na ten stvorhran zle čo som do poslednej chvile nevedel . veľmi mi pomohlo zahranicne fórum na ktorom som sa dočítal ze pri spustení self adjusting sa ako prví kalibruje prave motorcek na recirkulaciu a ked sa tento motorcek neskalibruje čiže tiahlo kladlo priveľký odpor ked som ho zle nasadil tak vida vypíše not complete a stale vypisuje signál too low alebo too high po správnom nasadení a znovu spustení self adjust sa to všetko pekne skalibrovalo a chyba zmizla . Ďakujem členom za podporu.
Odoslané z LG-H870 pomocou Tapatalku
Odoslané z LG-H870 pomocou Tapatalku
Teraz- Volvo C70 2.3 T-5 r.v.1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999
Bolo- Volvo V70 2.5 TDI r.v.2001
Teraz - Renault Laguna 1.9dTi 1999