Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Autá značky Volvo na predaj...
Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 02 Jan 2016, 13:13

https://www.gumtree.com/p/volvo/volvo-v ... 1148062608" onclick="window.open(this.href);return false;
nieje ta farba podobna alebo taka ista ??? ako ma nas clen Lukino.....?? ale vyzera krasne.... {palechore}
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 02 Jan 2016, 13:20

nieco s riadenim na slovenske cesty.......lavostranne..... {zmyslajuci}
https://www.gumtree.com/p/mazda/lhd-lef ... 1040200308" onclick="window.open(this.href);return false;
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 02 Jan 2016, 13:25

ponuka k dnesnemu dnu 2.1.2016 ......LHD auta na v tejto inzercii.... :roll: 8-)
https://www.gumtree.com/search?q=lhd+ca ... nce=0.0001" onclick="window.open(this.href);return false;
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

hrable
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 47
Dátum registrácie: 09 Dec 2014, 12:58
Vek:: 35
Bydlisko: Zahorska Ves

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa hrable » 05 Jan 2016, 22:25

Pato si ma prekvapil, resp ta stranka co si postol. Necakal by som, ze tam maju az tolko aut na nasu stranu
V40/1,9TDI rv 2002, D4192T3

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 05 Jan 2016, 23:51

Nezdá sa ale jazdia tu lavostranne auta pretože nieje problém ani technicky ani iný byrokraticky zo strany polície ani iných úradov......uvazoval som niekedy skôr o kúpe lavostranneho auta ale to zase by som bol tu ako v protismere....
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 12 Jan 2016, 22:38

aj taketo pekne zachovale kusky tu mame.... {palechore}
https://www.gumtree.com/p/volvo/volvo-v ... 1148865161" onclick="window.open(this.href);return false;
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 21 Jan 2016, 23:23

no nieje to auto ale nebudem zase zakladat novu temu ohladom diskov a kolies v Uk.......ale tieto su fakt ze supeeeeer....fungel nove..!!! {palechore}
http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-VOLVO ... SwoydWlTUL" onclick="window.open(this.href);return false;
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 26 Jan 2016, 00:55

nieco pre fajnsmekrov.....malo kedy je v ponuke takyto kusok.... {palechore}
http://www.ebay.co.uk/itm/2007-57-VOLVO ... Swa-dWntdm" onclick="window.open(this.href);return false;
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 11 Feb 2016, 18:19

noooo tak toto je super {jazyk} len tie bubaky {dolare} kua odkial...??
http://www.ebay.co.uk/itm/2015-Volvo-XC ... Sw5IJWcnyD" onclick="window.open(this.href);return false;
sen noci svatojanskej.... {aladin}
http://www.ebay.co.uk/itm/2015-Volvo-V6 ... 1646556768" onclick="window.open(this.href);return false;
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 15 Feb 2016, 22:24

tak tento kusok sa mi vidi ako SUPER....!!! {palechore}
http://www.ebay.co.uk/itm/1999-V-Volvo- ... SwA4dWNPyz" onclick="window.open(this.href);return false;
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
Ján Števko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1809
Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
Vek:: 40
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 77 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa Ján Števko » 15 Feb 2016, 22:41

Len to pravostranné riadenie
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 15 Feb 2016, 23:13

Ján Števko napísal:Len to pravostranné riadenie
noooo ved toto Janci..... {preplesk} ale pre mna ako stvorene.... {jazyk} {palechore}
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 16 Feb 2016, 00:15

a zase nieco pekne len na porovnanie.... {typekscigaretou}
http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-C70-CON ... SwuAVWt1vw" onclick="window.open(this.href);return false;
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa kwiko » 16 Feb 2016, 09:21

Pocuj, kamarat uz dlho neuspesne zhana motor na toyotu mr2 1.6kompresor (supercharged) 145bhp. nejako mu upravy nevydrzali piesty. :oops:
este ta hranata rok 1992
http://www.caranddriver.com/reviews/toy ... est-review" onclick="window.open(this.href);return false;
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 16 Feb 2016, 11:26

kwiko napísal:Pocuj, kamarat uz dlho neuspesne zhana motor na toyotu mr2 1.6kompresor (supercharged) 145bhp. nejako mu upravy nevydrzali piesty. :oops:
este ta hranata rok 1992
http://www.caranddriver.com/reviews/toy ... est-review" onclick="window.open(this.href);return false;
a musi to byt 1.6 ??? lebo 1.8 je viac na vyber,alebo nebude pasovat ???
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw= ... +&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;

vyzera aj tu maly problem najst obsah 1.6......ale pozriem aj inu inzerciu.....
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 16 Feb 2016, 11:29

stpaddy napísal:
kwiko napísal:Pocuj, kamarat uz dlho neuspesne zhana motor na toyotu mr2 1.6kompresor (supercharged) 145bhp. nejako mu upravy nevydrzali piesty. :oops:
este ta hranata rok 1992
http://www.caranddriver.com/reviews/toy ... est-review" onclick="window.open(this.href);return false;
a musi to byt 1.6 ??? lebo 1.8 je viac na vyber,alebo nebude pasovat ???
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw= ... +&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;

vyzera aj tu maly problem najst obsah 1.6......ale pozriem aj inu inzerciu.....
nooooo pozri toto....vyzera to zeby to mohlo byt ono...????
https://www.gumtree.com/search?search_c ... engine&tq=" onclick="window.open(this.href);return false;{%22i%22%3A%22toyota+mr2+engine%22%2C%22s%22%3A%22toyota+mr2+engine%22%2C%22p%22%3A0%2C%22t%22%3A4}&search_location=
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa kwiko » 16 Feb 2016, 14:05

Ved to je ten problem, ze ten motor je kompresorovany, a normalne, kovane, ci zakazkove piesty mu vydrzali zopar sprintov
4A-GZE[edit]
The 4A-GZE (produced in various forms from August 1986 through 1995) was a supercharged version of the 4A-GE. Based on the same block and cylinder head, the 4A-GZE engine was equipped with a Roots type supercharger producing 8 psi (0.6 bar) peak manifold pressure, and the compression ratio was lowered to 8:1 with the use of forged and dished pistons. Although fitted with upgraded pistons, they still had the same ports, valve timing, and head gasket as the naturally aspirated 4A-GE engine, although T-VIS was omitted. It was used in the supercharged MR2, rated at 145 PS (107 kW; 143 bhp) at 6400 rpm and 190 N·m (140 ft·lbf) at 4400. In 1990 it was updated with the "smallport" cylinder head, 8.9:1 compression, and MAP D-Jetronic load sensing and a smaller supercharger pulley producing 10 psi (0.7 bar). These updated 4A-GZE motors were rated at 165 PS (121 kW) and 210 N·m (155 ft·lbf) for the 1990/1991 AE92 Corolla and 173 PS (127 kW) for the AE101.

The 4A-GZE is also popular for turbo conversions, as many parts do not need to be modified to support the extra boost.[21]

Applications:

AE92 Corolla 1987–1991 (Japan only)
AE101 Corolla 1991–1995 (Japan only)
AW11 MR2 1986–1989 (Japan, 1988-1989 North America)
AE92 Sprinter 1987–1991 (Japan only)
AE101 Sprinter 1991–1995 (Japan only)
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 16 Feb 2016, 14:17

kwiko napísal:Ved to je ten problem, ze ten motor je kompresorovany, a normalne, kovane, ci zakazkove piesty mu vydrzali zopar sprintov
4A-GZE[edit]
The 4A-GZE (produced in various forms from August 1986 through 1995) was a supercharged version of the 4A-GE. Based on the same block and cylinder head, the 4A-GZE engine was equipped with a Roots type supercharger producing 8 psi (0.6 bar) peak manifold pressure, and the compression ratio was lowered to 8:1 with the use of forged and dished pistons. Although fitted with upgraded pistons, they still had the same ports, valve timing, and head gasket as the naturally aspirated 4A-GE engine, although T-VIS was omitted. It was used in the supercharged MR2, rated at 145 PS (107 kW; 143 bhp) at 6400 rpm and 190 N·m (140 ft·lbf) at 4400. In 1990 it was updated with the "smallport" cylinder head, 8.9:1 compression, and MAP D-Jetronic load sensing and a smaller supercharger pulley producing 10 psi (0.7 bar). These updated 4A-GZE motors were rated at 165 PS (121 kW) and 210 N·m (155 ft·lbf) for the 1990/1991 AE92 Corolla and 173 PS (127 kW) for the AE101.

The 4A-GZE is also popular for turbo conversions, as many parts do not need to be modified to support the extra boost.[21]

Applications:

AE92 Corolla 1987–1991 (Japan only)
AE101 Corolla 1991–1995 (Japan only)
AW11 MR2 1986–1989 (Japan, 1988-1989 North America)
AE92 Sprinter 1987–1991 (Japan only)
AE101 Sprinter 1991–1995 (Japan only)
takze 4A-GZE je nejake typove oznacenie motora ktore hlada...??
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa kwiko » 16 Feb 2016, 15:31

Ano, len ono ten kompresorovy motor sa robil tusim len tento. Tie neskor maju turbo a vsetky ostatne su atmosfery (tych je kvantum). Problem je ze kto da do inzeratu cislo typu motora ma aj stvorcifernu cenovku za nim... :roll:
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2507
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 78 krát

Re: Slovensko vs United Kingdom (porovnanie cien)

Príspevok od užívateľa stpaddy » 16 Feb 2016, 16:31

kwiko napísal:Ano, len ono ten kompresorovy motor sa robil tusim len tento. Tie neskor maju turbo a vsetky ostatne su atmosfery (tych je kvantum). Problem je ze kto da do inzeratu cislo typu motora ma aj stvorcifernu cenovku za nim... :roll:
No skúsim pobehat po nejakých stránkach a uvidím čo najdem.....typove značenie budem mat ako vodiacu linku.....
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW automat
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW automat
ex:Volvo S70 2.4 automat

Napísať odpoveď