http://autoviny.zoznam.sk/cl/100205/100 ... lov-VIDEO-
C30 DRIVe electric crashtest
- DOD
- Administrátor
- Príspevky: 1523
- Dátum registrácie: 25 Jan 2009, 15:50
- Vek:: 35
- Bydlisko: SL
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 8 krát
- Kontaktovať užívateľa:
C30 DRIVe electric crashtest
je XC60 D5 136kW 2009 6r.aut....skoro stvorkolka
bolo V70 D5 2008 aut-kriznik, C70 T5 r.99-zihadlo, 3xV50 2.0D, S80/T6 2.8biT 200kW, V40/2.0T, V40/1.9TD, V40/1.8, 340/1.6D r.84
http://www.reklamaled.sk - led reklama
http://www.svetelnareklama.sk -svetelná reklama
http://www.lacnetabule.sk - premietacie plátna za super ceny
bolo V70 D5 2008 aut-kriznik, C70 T5 r.99-zihadlo, 3xV50 2.0D, S80/T6 2.8biT 200kW, V40/2.0T, V40/1.9TD, V40/1.8, 340/1.6D r.84
http://www.reklamaled.sk - led reklama
http://www.svetelnareklama.sk -svetelná reklama
http://www.lacnetabule.sk - premietacie plátna za super ceny
- jaffar
- Pokročilý
- Príspevky: 169
- Dátum registrácie: 15 Nov 2009, 20:33
- Vek:: 5
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: C30 DRIVe electric crashtest
Prečo to poslali bez kapoty? S ňou by to dopadlo lepšie, či..?
940SE B200FT '92 aka Zase jste se kochal, žejo pane doktore
480S 2,0 '94 bude veterán
480S 2,0 '94 bude veterán
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: C30 DRIVe electric crashtest
pekné, ale 50km /h.
Stromy pri ceste míňame v 90km/h. Stromy su nekompromisné - veľká pevnosť, malá dotyková plocha a nulová deformacia. Takže všetka kinetická energia sa sustredí v ose nárazu na velmi malej dotykovej ploche - t.zn. že tlak v tom mieste je extremny.
( v praxi - lepšie 90-tkou do steny, než do stromu)
Ani nemá cenu robiť crashtesty v 90km/h, leto v takej rychlosti je to už len v rukách božích a není osobné auto, ktorého posádka by bola po takom náraze ok. A výsledky, že figuríny budu komplet dolámané, ta asi nikoho moc nerajcuje.
Zatiaľ co som riešil buračky do stromu, tak vo vyšších rychlostiach ( t.zn. bez brzdenia) to málokto prežil, resp. osoby ktoré sa nachádzajú v ose nárazu stromu, sú kaput skoro vždy.
Pár ľudí sa podarilo stabilizovať a "udržať nažive" do príletu vrtulníku, ale či nakoniec prežili, to už neviem.
Stromy pri ceste míňame v 90km/h. Stromy su nekompromisné - veľká pevnosť, malá dotyková plocha a nulová deformacia. Takže všetka kinetická energia sa sustredí v ose nárazu na velmi malej dotykovej ploche - t.zn. že tlak v tom mieste je extremny.
( v praxi - lepšie 90-tkou do steny, než do stromu)
Ani nemá cenu robiť crashtesty v 90km/h, leto v takej rychlosti je to už len v rukách božích a není osobné auto, ktorého posádka by bola po takom náraze ok. A výsledky, že figuríny budu komplet dolámané, ta asi nikoho moc nerajcuje.
Zatiaľ co som riešil buračky do stromu, tak vo vyšších rychlostiach ( t.zn. bez brzdenia) to málokto prežil, resp. osoby ktoré sa nachádzajú v ose nárazu stromu, sú kaput skoro vždy.
Pár ľudí sa podarilo stabilizovať a "udržať nažive" do príletu vrtulníku, ale či nakoniec prežili, to už neviem.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
- DOD
- Administrátor
- Príspevky: 1523
- Dátum registrácie: 25 Jan 2009, 15:50
- Vek:: 35
- Bydlisko: SL
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 8 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: C30 DRIVe electric crashtest
doktor: aj ti co sedia vzadu v strede priputany maju problem?
je XC60 D5 136kW 2009 6r.aut....skoro stvorkolka
bolo V70 D5 2008 aut-kriznik, C70 T5 r.99-zihadlo, 3xV50 2.0D, S80/T6 2.8biT 200kW, V40/2.0T, V40/1.9TD, V40/1.8, 340/1.6D r.84
http://www.reklamaled.sk - led reklama
http://www.svetelnareklama.sk -svetelná reklama
http://www.lacnetabule.sk - premietacie plátna za super ceny
bolo V70 D5 2008 aut-kriznik, C70 T5 r.99-zihadlo, 3xV50 2.0D, S80/T6 2.8biT 200kW, V40/2.0T, V40/1.9TD, V40/1.8, 340/1.6D r.84
http://www.reklamaled.sk - led reklama
http://www.svetelnareklama.sk -svetelná reklama
http://www.lacnetabule.sk - premietacie plátna za super ceny
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: C30 DRIVe electric crashtest
z vlastnej skusenosti neviem, lebo zatial som kombinaciu náraz do stromu a spolucestujici vzadu nemal.
Predpokladam, že tí vzadu majú vačšie šance vzhľadom k absorpcii kinetickej energie, keďže zbytková energia sa bude so vzdialenosťou od bodu nárazu zmenšovať.
Predpokladam, že tí vzadu majú vačšie šance vzhľadom k absorpcii kinetickej energie, keďže zbytková energia sa bude so vzdialenosťou od bodu nárazu zmenšovať.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
- royal555
- MUDrc
- Príspevky: 576
- Dátum registrácie: 10 Jún 2009, 22:36
- Vek:: 33
- Bydlisko: RV vidiek + Kosice Juh
- Kontaktovať užívateľa:
Re: C30 DRIVe electric crashtest
Btw. o bezpecnost elektromobilov by som sa nebal, jedine co moze narobit sarapatu su baterky, ktore mozu zacat horiet, co sa vsak da eliminovat vhodnym puzdrom. Sice je to len pri modeloch (1:10), ale z vlastnej skusenosti viem, ze Li-Po baterky v plastovom puzdre (povodne su len v hlinikovej folii) z asi 1,5 mm plastu vydrzia slusne slehy. (modely dosahuju rychlost okolo 30-40 km/h)
papekov "vyrobok"
VW Golf 1,6 TDI
VW Golf 1,6 TDI