Ahojte,
Chcem sa podelit o velmi pozitivnu skusenost s T6R a Davidom Patockom. Odniesol som auto k Davidovi, lebo som mal problem s M66 prevodovkou (chrastenie a unik oleja) a David to opravil. Takze vrelo odporucam. Aj ked to je dost daleko ale oplati sa odniest volvika tam kde vedia co robia. Za mna big like
T6R Praha + David Patocka
- jguzik
- Pokročilý
- Príspevky: 125
- Dátum registrácie: 02 Máj 2012, 14:26
- Vek:: 30
- Bydlisko: Košice & Zemplínsky Branč
- Poďakoval: 11 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
T6R Praha + David Patocka
Je: Mercedes R350 V6, 195 kW, MY2011, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120 kW, M6, MY04, 7 seater
Bolo:Volvo V50, 1,6 diesel 80kW MY09, manualna prevodovka, r.v.2008, FAP OFF EGR ON
Bolo: Volvo XC90, D5 120 kW, M6, MY04, 7 seater
Bolo:Volvo V50, 1,6 diesel 80kW MY09, manualna prevodovka, r.v.2008, FAP OFF EGR ON
- Ján Števko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1809
- Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
- Vek:: 40
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Poďakoval: 45 krát
- Bolo mu poďakované: 77 krát
Re: T6R Praha + David Patocka
A vieš byť konkrétnejší, že v čom bol problém?
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5
- jguzik
- Pokročilý
- Príspevky: 125
- Dátum registrácie: 02 Máj 2012, 14:26
- Vek:: 30
- Bydlisko: Košice & Zemplínsky Branč
- Poďakoval: 11 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: T6R Praha + David Patocka
no, problem bol v tom, ze z prevodovky (M66) sa ozyvalo chrasteni uz dlhsi cas. Prevodovka bola uz raz repasovana, ale po skusenostiach som sa rozhodol odviezt auto do Prahy k Davidovi.
Problemy:
1. povodny tisichran nebol z tejto prevodovky/ uhlovky ale bol vacsi. David tam dal taky, ktory tam ma byt. To sposobovalo ze povodny tisichran "cestoval" hore dole a unikal olej.
2. lozisko a ozubene koleso 6teho prevodu boli trosku rozflakane - muselo sa menit ihlove lozisko + podlozka a koleso islo na opracovanie.
3. vypadnuta zatka pod zotrvacnikom
Po oprave nic neklepe, nechrasti, nebucha, prevodovka radi pekne, auto ide konecne ako ma
Problemy:
1. povodny tisichran nebol z tejto prevodovky/ uhlovky ale bol vacsi. David tam dal taky, ktory tam ma byt. To sposobovalo ze povodny tisichran "cestoval" hore dole a unikal olej.
2. lozisko a ozubene koleso 6teho prevodu boli trosku rozflakane - muselo sa menit ihlove lozisko + podlozka a koleso islo na opracovanie.
3. vypadnuta zatka pod zotrvacnikom
Po oprave nic neklepe, nechrasti, nebucha, prevodovka radi pekne, auto ide konecne ako ma
Je: Mercedes R350 V6, 195 kW, MY2011, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120 kW, M6, MY04, 7 seater
Bolo:Volvo V50, 1,6 diesel 80kW MY09, manualna prevodovka, r.v.2008, FAP OFF EGR ON
Bolo: Volvo XC90, D5 120 kW, M6, MY04, 7 seater
Bolo:Volvo V50, 1,6 diesel 80kW MY09, manualna prevodovka, r.v.2008, FAP OFF EGR ON