VOLVOklub Slovensko

... Diskusné fórum slovenských priaznivcov značky VOLVO ...
Aktuálny čas je 25 Mar 2017, 21:31



Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 3 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: T6R Praha + David Patocka
PoslaťNapísal: 13 Máj 2016, 09:36 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Máj 2012, 14:26
Príspevky: 118
Bydlisko: Košice & Zemplínsky Branč
Poďakoval: 11 x
Obdržal ďakujem: 6 x
Vek:: 30
Ahojte,

Chcem sa podelit o velmi pozitivnu skusenost s T6R a Davidom Patockom. Odniesol som auto k Davidovi, lebo som mal problem s M66 prevodovkou (chrastenie a unik oleja) a David to opravil. Takze vrelo odporucam. Aj ked to je dost daleko ale oplati sa odniest volvika tam kde vedia co robia. Za mna big like {palechore}

_________________
Je: Volvo XC90, D5 120 kW, M6, MY04, 7 seater
Bolo:Volvo V50, 1,6 diesel 80kW MY09, manualna prevodovka, r.v.2008, FAP OFF EGR ON


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: T6R Praha + David Patocka
PoslaťNapísal: 13 Máj 2016, 11:51 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Feb 2012, 16:38
Príspevky: 1603
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 27 x
Obdržal ďakujem: 76 x
Vek:: 40
A vieš byť konkrétnejší, že v čom bol problém? {pripc}

_________________
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: T6R Praha + David Patocka
PoslaťNapísal: 13 Máj 2016, 12:33 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Máj 2012, 14:26
Príspevky: 118
Bydlisko: Košice & Zemplínsky Branč
Poďakoval: 11 x
Obdržal ďakujem: 6 x
Vek:: 30
no, problem bol v tom, ze z prevodovky (M66) sa ozyvalo chrasteni uz dlhsi cas. Prevodovka bola uz raz repasovana, ale po skusenostiach som sa rozhodol odviezt auto do Prahy k Davidovi.
Problemy:
1. povodny tisichran nebol z tejto prevodovky/ uhlovky ale bol vacsi. David tam dal taky, ktory tam ma byt. To sposobovalo ze povodny tisichran "cestoval" hore dole a unikal olej.
2. lozisko a ozubene koleso 6teho prevodu boli trosku rozflakane - muselo sa menit ihlove lozisko + podlozka a koleso islo na opracovanie.
3. vypadnuta zatka pod zotrvacnikom

Po oprave nic neklepe, nechrasti, nebucha, prevodovka radi pekne, auto ide konecne ako ma :)

_________________
Je: Volvo XC90, D5 120 kW, M6, MY04, 7 seater
Bolo:Volvo V50, 1,6 diesel 80kW MY09, manualna prevodovka, r.v.2008, FAP OFF EGR ON


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 3 ] 

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Slovenský preklad-phpBB podpora