VOLVOklub Slovensko

... Diskusné fórum slovenských priaznivcov značky VOLVO ...
Aktuálny čas je 29 Apr 2017, 03:40



Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 39 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Autor Správa
 Predmet príspevku: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 06 Nov 2016, 21:44 
Offline

Registrovaný: 25 Aug 2016, 15:01
Príspevky: 28
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 6 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 34
Zdravim vas... idem na svojej V70 III vymenit kozenkove sedadla za kozene. Moje stare boli bez vyhrievania. Nove kozene ho maju. Vie niekto poradit, ako to zapojit? Ma to urobenu predpripravu v kabelazi, alebo to treba nanovo tahat? ...alebo to vobec nie je take jednoduche a musi to podporovat aj software auta ???

Vopred dakujem za odpovede :)

_________________
Volvo V70 III 2.0T (r. 2011)


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 06 Nov 2016, 22:09 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Dec 2014, 01:54
Príspevky: 214
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 5 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 49
Kabeláž by si mal mať, pozri si to pod sedačkami, mali by tam byť voľné káble zapojené do prázdnych konektorov. Ak nemáš ovládače vyhrievania (neviem presne ako sú na tom novšie ročníky), to si musíš doplniť a samozrejme musíš mať príslušný softvér nahraný v aute, kedže auto vo svojej konfigurácii ako vyšlo z fabriky vyhrievanie nemalo.

_________________
S80, D5252T '99 | S60, B5244S '01 | VIDA-DiCE


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 06 Nov 2016, 22:30 
Offline

Registrovaný: 25 Aug 2016, 15:01
Príspevky: 28
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 6 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 34
IgorS píše:
Kabeláž by si mal mať, pozri si to pod sedačkami, mali by tam byť voľné káble zapojené do prázdnych konektorov. Ak nemáš ovládače vyhrievania (neviem presne ako sú na tom novšie ročníky), to si musíš doplniť a samozrejme musíš mať príslušný softvér nahraný v aute, kedže auto vo svojej konfigurácii ako vyšlo z fabriky vyhrievanie nemalo.


Dik za info... a s tym softwarom to bude asi jemne drahsie a asi to ani nebude take jednoduche... ci?

_________________
Volvo V70 III 2.0T (r. 2011)


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 06 Nov 2016, 22:49 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Dec 2014, 01:54
Príspevky: 214
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 5 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 49
Softwér odhadom asi cez 100 Euro, ak nie je na novšie ročníky drahší alebo lacnejší ;) a v autorizáku asi aj viac.

_________________
S80, D5252T '99 | S60, B5244S '01 | VIDA-DiCE


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 07 Nov 2016, 21:09 
Offline

Registrovaný: 25 Aug 2016, 15:01
Príspevky: 28
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 6 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 34
IgorS píše:
Softwér odhadom asi cez 100 Euro, ak nie je na novšie ročníky drahší alebo lacnejší ;) a v autorizáku asi aj viac.



tajne som dufal, ze to bude len nablbo cez tlacitko ON/OFF a ked nacvaknem tlacitko, tak proste spoji kontakt na spiralu v sedadle... asi si treba zvykat, ze na novych autach je snad aj stropne svetielko riadene cez computer {nervoznypripc}

_________________
Volvo V70 III 2.0T (r. 2011)


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 07 Nov 2016, 21:32 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Dec 2014, 01:54
Príspevky: 214
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 5 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 49
No to je presne tak, ako píšeš :(
Computer Ti ešte aj testuje, či v tom stropnom svetielku má vlákno žiarovky správny odpor, či žiarovka nie je prerušená a computer tomu stropnému svetielku aj povie, ako dlho má svietiť po otvorení dverí, ako dlho má svietiť po zatvorení dverí (to sa dá dokonca naprogramovať a meniť) a že sa má zhasnúť ihneď, keď otočíš kľúčikom v spínacej skrinke alebo zapneš zapaľovanie ale computer to nezhasne skokovo ale pekne plynule zníži napätie tej žiarovky. A aby to nebolo také jednoduché, tak aj to stropné svetielko je jeden malý computer, ktorý dostáva príkazy a riadenie od väčšieho a všetky computeríky čo máš v aute sa medzi seboou dorozumievajú cez spoločnú zbernicu. A tých computeríkov poprepájaných medzi sebou máš v aute, podľa výbavy akú máš, asi okolo 15 aj viac.

Nemôže to byť také jednoduché ako si myslíš, že by nejaký vypinač zapol špirálu, už iba pre to, že tú teplotu výhrevu si môžeš nastavovať a tú teplotu riadi práve ten počítačík. V sedačke totiž nie je obyčajná špirála z odporového drôtu ale okrem nej je tam aj termistor, z ktorého analógový signál sa pomocou modulu umiestneného pod sedačkou stane signál digitálny a podľa tých digitálnych dát, ktoré z toho modulu lezú do počítača, počítač vie, či už je nastavená teplota dosiahnutá alebo ešte nie a tak či má stále vysielať signál do toho modulu aby dečka v sedačke hriala. Preto aj ten počítač vie, že je výhrev pokazený, že nejde signál z modulu sedačky alebo že ide signál z modulu sedačky ale je prerušený výhrevný okruh atď...

_________________
S80, D5252T '99 | S60, B5244S '01 | VIDA-DiCE


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 07 Nov 2016, 22:33 
Offline

Registrovaný: 25 Aug 2016, 15:01
Príspevky: 28
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 6 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 34
myslim, ze ostanem pri nevyhrievanych sedadlach {zmyslajuci} ...investovat tolko, aby mi par dni v roku zohrialo prdel o 2 minuty skor mi za to nestoji

_________________
Volvo V70 III 2.0T (r. 2011)


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 07 Nov 2016, 22:53 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Dec 2014, 01:54
Príspevky: 214
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 5 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 49
Dorobiť to tam môžeš aj budúcu zimu. Základ je, že budeš mať hardvér čo vyhrieva. Ale presnú cenu na tvoje auto si podľa mňa zisti, aby si sa neriadil iba tým čo som napísal ja. Pretože ja som napísal iba čo si myslím, že koľko by to stálo v neautorizovanom servise, pretože toto, ale aj mnohé iné mám za sebou. Navyše, podľa toho akú máš CEMku v aute, je aj možné, že by sa musela vybrať von, pretože k P2 autám je potrebné vedieť heslo k CEMke a to nejde bez jej vybrania, zistenia ho, až po napojení na spešl prípravky. Až tak potom je možné robiť zmeny v konfiguráciách. Takže by si s tým musel ísť asi do Čiech, aby ju vytiahli, urobili potrebné, vrátili a nahrali soft. Potom by som Ti mohol soft nahrať aj ja. Ale neviem, ako je to s tvojím autom presne. Ale toto všetko píšem vo význame takom, že sa to všetko dá, nie preto, že ako to nejde. Len aby si vedel, čo to (asi) obnáša.
{jazyk}

_________________
S80, D5252T '99 | S60, B5244S '01 | VIDA-DiCE


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 07 Nov 2016, 23:13 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Feb 2012, 16:38
Príspevky: 1622
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 27 x
Obdržal ďakujem: 76 x
Vek:: 40
Ešte si treba k tomu narátať výmenu stredového ovládacieho panelu s prvkami na ovládanie výhrevu sedadiel. Predpríprava v konektoroch je, no ako písal Igor, okrem toho je potrebné dohrať príslušný ovládací soft a toto len autorizák. Nie je to nemožné. Poznám jednu trojkovú sedemdesiatku, kde sa dorábala klimatizácia sedadiel a funguje to. Je to vždy o prioritách. Ja tiež výhrev nemám a ani som ho nechcel, už som to tu kdesi písal.

_________________
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 07 Nov 2016, 23:32 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Dec 2014, 01:54
Príspevky: 214
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 5 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 49
Ja som mal na svojom úplne sockovú výbavu, nemal som to, ani to, ani to a ani vyhrievané sedadlá. Ale postupne som to dovybavoval a teraz mám skoro všetko, čo mali mnohí iní už od výroby. A tak som dorábal aj tempomat, aj trip computer, aj slovenčinu, aj EGR off, aj čip Stage 1, ECM klimatizáciu a teraz naposledy zase EGR on a softvér na vyhrievanie sedadiel plus elektrické sedačky s pamäťou. Ale ja mám už CEMku vyklonovanú takže sa mi dajú robiť zmeny v konfiguráciách. Všetky softvérové zmeny v konfigurácii v spolupráci s Volocesky.

Vyhrievané sedačky som dorábal preto, že som menil staré plyšové potrhané, za kožené, elektrické s vyhrievaním. Tak som musel doplniť aj tlačitka do panela a pozapájať to, nahrať softvér aby som zistil, že vodičova vyhrievacia dečka je prerušená a nehreje. Okrem tohoto všetkého som teda musel zohnať novú výhrevnú podušku, vybrať vodičovu, ťažkú elektrickú sedačku, odčalúniť ju, aby som zistil, že pena v sedačke je od výhrevu poškodená, prepálena. Takže navyše som sa stal ešte autočalúníkom a opravoval som kus vyhriatej a prepálenej peny tak, aby mala približne pôvodnú tuhosť a nová poduška sa v tom mieste, kvôli prepadlisku neohýbala viac ako na iných miestach. No a potom nalepiť podušku, pozapájať, natiahnúť kožený poťah, napnúť ho, sedačku do auta, zapojiť a ... hreje. Potom som ešte ponastavoval cez diagnostiku vysokú teplotu a nízku teplotu, lebo s tým sa treba trošku pohrať, aby to nepálilo na stehienka príliš ale ani málo. Tak som si povedal, že aj keď to bola trochu psychiatria, že to stojí za to, lebo dnes, každý deň, ráno, keď sadnem do auta, tak ma po chvíli hreje pod zadkom a na chrbátiku. A to je príjemné.
Príloha:
IMG_0601.jpg
IMG_0601.jpg [ 138.25 KiB | Zobrazené 606 krát ]

Príloha:
IMG_0604.jpg
IMG_0604.jpg [ 178.04 KiB | Zobrazené 606 krát ]

Príloha:
IMG_0608.jpg
IMG_0608.jpg [ 169.1 KiB | Zobrazené 607 krát ]


Odporúčam preto, aby si si predtým premeral elektrické obvody výhrevu v nových sedačkách, aby si vedel, že výhrev je funkčný a nie je tam, hlavne na vodičovej sedačke prepálený obvod. Lebo inak môžeš dopadnúť ako ja, že okrem tlačítok, panelu a softvéru to bude chcieť ešte výmenu výhrevnej podušky a odčalúnenie sedačky. No ale aj to sa dá.

_________________
S80, D5252T '99 | S60, B5244S '01 | VIDA-DiCE


Naposledy upravil IgorS dňa 07 Nov 2016, 23:40, celkovo upravené 2

Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 07 Nov 2016, 23:34 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Feb 2012, 16:38
Príspevky: 1622
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 27 x
Obdržal ďakujem: 76 x
Vek:: 40
Domáci kutil ako vidím {palechore}

_________________
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 07 Nov 2016, 23:49 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Dec 2014, 01:54
Príspevky: 214
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 5 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 49
Hej, to som. No a čo narobím, keď som šikovný? :lol:
Čo sa dá to najradšej urobím sám, pred domom na sídlisku. Si mal vidieť, keď som pred domom vymieňal rozvody, tesnenie pod olejovou vaňou, ojničné skrutky, hydroštely, vodné čerpadlo... A predtým tlmiče a horné uloženia, intercooler, sklá na svetlometoch, parkovacie senzory v predu aj v zadu...
Lebo keď som ešte chodil po servisoch, všade mi niečo dodrbali a poväčšine to boli len vymieňači starého dielu za nový aby, zistili, že to tým nebolo a že treba vymeniť ešte niečo, aby som ja zase zistil, že pri tej výmene niečo zabudli založiť, dotiahnúť alebo, že niečo sa im odlomilo. Nehovoriac o tom, že potom som mal mastné ruky, keď som chytil svoj špinavý volant alebo zažlknuté fľaky na plyšových sedačkách, vtedy ešte svetlých sivých. Alebo počúvať, že to nejde, že to sa nerobí a že treba nový diel, za 560 Euro atď.

_________________
S80, D5252T '99 | S60, B5244S '01 | VIDA-DiCE


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 07 Nov 2016, 23:58 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Feb 2012, 16:38
Príspevky: 1622
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 27 x
Obdržal ďakujem: 76 x
Vek:: 40
Ale inak vymeniť rozvody na 2,5 litri, tak to nezvládne len tak hocikto. {palechore}

_________________
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 08 Nov 2016, 00:26 
On-line
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Aug 2014, 22:48
Príspevky: 764
Bydlisko: Láb/Malacky
Poďakoval: 7 x
Obdržal ďakujem: 33 x
Vek:: 24
Mozes prosim poskytnut viac info ohladom dorobenia ventylovanych sedaciek? Pokial viem staci zapojit vymenit CCM a nahrat SW. Je tak?

_________________
AktualVolvo XC70 D5 136KW 2009 / TF-80SC / Momentum /
Volvo S60 D4 120KW 2013 / M66 / Kinetic
ExVolvo S80 2.9 150kw /M56 LPG 1999 / B6304s3- Engine swap B6294s 147kw


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 08 Nov 2016, 00:31 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Dec 2014, 01:54
Príspevky: 214
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 5 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 49
No na našej ulici určite nikto {zmyslajuci}
To sa každú chvíľu bol niekto pozerať, že čo to robím a či to vôbec dám dokopy. To som menil aj všetky guferá aj remenicu a šou bola najväčšia, keď som s pomocou prípravku na aretáciu remenice a dvojmetrovej rúry odkrúcal a zakrúcal tú skrutku v kľukovke čo je zatiahnutá asi len na 1000 nm.
Vďaka Janko, za uznanie.

_________________
S80, D5252T '99 | S60, B5244S '01 | VIDA-DiCE


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 08 Nov 2016, 07:02 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Dec 2014, 01:54
Príspevky: 214
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 5 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 49
Arkaz píše:
Mozes prosim poskytnut viac info ohladom dorobenia ventylovanych sedaciek? Pokial viem staci zapojit vymenit CCM a nahrat SW. Je tak?

Nie som žiadny expert na všetky možné verzie úprav, kombinácií konfigurácií, softwérov a modelových rád Volvo a neživým sa tým. Ale ak na ovládanie a riadenie je potrebný len tento HW, panel (čo asi je) a bude mať správny softwér v sebe = bude v správnej verzii, ak v sedačkách sú potrebné moduly, ktoré by tam pri danej výbave mali byť (čo asi máš ak to máš na komplet), tak ano, potrebujes už len patričný SW. Verzia potrebného softvéru, jeho Volvo číslo, sa dá zistiť vo Vida.
Koľko to stojí, je vec autorizovaného servisu, ktorý to bude nahrávať a dopľňať konfiguráciu. Ale najlepšie je získať info od toho servisu, kde to budú robiť, nech oni presne povedia čo Ti treba a aké to musíš mať.

_________________
S80, D5252T '99 | S60, B5244S '01 | VIDA-DiCE


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 08 Nov 2016, 10:13 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Feb 2012, 16:38
Príspevky: 1622
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 27 x
Obdržal ďakujem: 76 x
Vek:: 40
Arkaz píše:
Mozes prosim poskytnut viac info ohladom dorobenia ventylovanych sedaciek? Pokial viem staci zapojit vymenit CCM a nahrat SW. Je tak?

Osobne som to nerobil. Pán si zohnal sedadlá a stredový panel s ovládaním a založili mu to vo Zvolene v Unicome.

_________________
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 08 Nov 2016, 11:58 
Offline
Pokročilý
Pokročilý
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11 Dec 2014, 01:54
Príspevky: 214
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 5 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 49
No Janko, v Unicome su tiež dobrí experti :-) na vymieňanie dobrého za nové. Pred štyrmi rokmi, keď som tam bol kvôli tomu, že mi klimatizácia po chvíli prestala chladiť a po 20 minútach zase ale len na chvíľu išla, ma Boris Kamiňskýj presviedčal, že je potrebné vymeniť klimakompressor za 560 Euro + prácu. Že je to ním. Ja som mu ale povedal, že ho prosím aby len zoštelovali vôľu elektro spojky kompresora, že s tým majú mnohí problémy a že všetkým to pomohlo na starých autách, keďže sa tam zvätšujú časom vôle. Ale on na mňa prísne hľadel a hovoril mi, že to sú blbosti, čo sa píšu na internete, že na kompresore je vážna porucha, zadiera sa a prehrieva, že to pozerali a preto sa kompresor z bezpečnostných dôvodov vypne :lol:

Tak som ho požiadal, že aj tak nech to urobia a že budem vidieť, či to pomohlo alebo aj tak sa bude kompresor, kvôli tejto údajnej poruche vypínať. Ale rázne odmietol, že oni sú autorizovaní Volvo servis, že nemôžu upravovať poškodený diel aby ďalej bežal vo Volve, že oni dodržujú iba Volvo postupy a to je výmena dielu :roll:

Namotal som si potom, ako som od nich odišiel, asi 0,5 mm hrubý šperkársky drôt na ozdoby pod tie nity, aby bola medzera menšia. Len tak na skúšku, že či má autorizák pravdu s tým, že mám poškodený kompresor. Veď ak je poškodený, jeho ochrana ho vypne a spojku rozpojí aj tak, pretože som tam nepodložl toľko, aby bola zopnutá natvrdo. A čuduj sa svete, klíma fungovala ako nič a chladila ako besná, vypla a zapla v pohode a dokázala bežať vkuse aj pri 10 hodinovej ceste :lol:

Takto, som s týmto mojim drôtikom behal 2 roky a ušetril 560 Euro + prácu, ktoré by odo mňa ako vtedy ešte blbého vytiahli servisáci. Po dvoch rokoch som sa zastavil za Márrou v Prahe a tam mi vyhodili asi dve podložky s pod spojky v kompresore a nastavili vôľu ako to mali urobiť autorizovaní odborníci vo Zvolene. Keď som Márrovi povedal, že mi to nechceli nastaviť, že oni len Volvo postupy musia dodržiavať, tak sa zasmial, povedal pár neslušných slov a nalistoval mi vo svojom PC vo Vida Volvo procedúru pre nastavenie vôle spojky klimakompresoru. Vtedy som ešte ani nevedel, čo je Vida a že mi to tam ukazuje. Takže Volvo má priamo oficiálny postup na toto nastavenie a nejde o žiadnu neautorizovanú procedúru, akurát autorizovaným pánom sa to nechce a je pre kšeft lepšie vytiahnúť od človeka rabat za nákup kompresoru a prácu za prehodenie, naplnenie klímaokruhu, diagnostiku atď, takže balík.

_________________
S80, D5252T '99 | S60, B5244S '01 | VIDA-DiCE


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 08 Nov 2016, 14:39 
Offline
Nováčik
Nováčik

Registrovaný: 01 Jan 2012, 22:45
Príspevky: 86
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 2 x
Obdržal ďakujem: 3 x
Vek:: 40
pekna skusenost s autorizakom

jdu blejt velebnosti...

_________________
VOLVO S70 2,5 B5254S 125 kw 1998 LPG brc. 502 000 km kto ma viac??

Bola S 105 1984
Bola S Favo 135 1991
Je S felda 136 1995


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Zapojenie vyhrievania sedadiel
PoslaťNapísal: 08 Nov 2016, 14:53 
Offline
Nováčik
Nováčik

Registrovaný: 01 Jan 2012, 22:45
Príspevky: 86
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 2 x
Obdržal ďakujem: 3 x
Vek:: 40
Borisov otec z NR ma volvo 440 -ku ak sa nemylim
chodi k nam do obchodu sem tam nakupovat tak sa ho opytam ak nezabudnem ako opravuju klimakompresor

_________________
VOLVO S70 2,5 B5254S 125 kw 1998 LPG brc. 502 000 km kto ma viac??

Bola S 105 1984
Bola S Favo 135 1991
Je S felda 136 1995


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 39 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Slovenský preklad-phpBB podpora