Ahojte vospolok,
tak dlho som sa netešil z funkčného motora (vymenené VVT, zapalovacia cievka a sviečky). Ale poďme k problému. Včera ráno keď som prišiel do auta tak nechcelo chytiť. Tak som vypol klúčik zapaľovania (poloha 0) a znova sa pokúsil naštartovať a motor chytil na šupu ako by sa nič pred tým nedialo Tak som prišiel domov z práce a auto odstavil skúsil som naštartovať a chytilo na brnk. Tak som ho nechal odstáť do večera a večer keď bol motor studený tak znova nechcel chytiť tak som ho točil a potom chytil ale na 3 alebo 2 valce. Tak som ho vypol a nahodil znova a už nabehol v pohode bez problémov. Check motora mi nesvieti a motor ide potom úplne normálne. Aj za tepla štartuje normálne iba ten prvotný štart po dlhšom státí a ochladení motora je zlý. Viem, že takto na diaľku poradiť je to asi blud ale na čo sa zamerať? Teplotné čidlo, škrtiaca klapka, čerpadlo?
Ďakujem za každú radu
Zlý prvotný štart B4184S2
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Zlý prvotný štart B4184S2
Asi netesnost palivoveho systemu, v tvojom pripade najskor regulator tlaku na palivovej liste. pred tym nez rano nastartujes skus 3x otocit klucikom do 2. polohy na 3sekundy a potom skus nastartovat...
kwiko
- Venom_svk
- Nováčik
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 20 Apr 2015, 23:25
- Vek:: 30
- Bydlisko: Ružomberok
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Zlý prvotný štart B4184S2
Vyskúšam a uvidím čo to povie. Skúsim pár dní takto štartovať. Ak to bude chytať týmto postupom hneď tak vymením ten regulátor
Bolo:
Volvo V40 1.8 (B4184S2) 90kw MY2003
Je:
Volvo S60 T5 Momentum (B5244T5) 191kw MY2009
Volvo V40 1.8 (B4184S2) 90kw MY2003
Je:
Volvo S60 T5 Momentum (B5244T5) 191kw MY2009
- Venom_svk
- Nováčik
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 20 Apr 2015, 23:25
- Vek:: 30
- Bydlisko: Ružomberok
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Zlý prvotný štart B4184S2
Takže testované dva týždne. Keď štartujem ako si napísal tak nieje problém. Keď skúsim normálne tak ho iba točí.
Ten regulátor sa dá zohnať asi iba OEM že? Lebo dáko žiadnu náhradu som nenašiel a vyťahovať to z nejakej rozborky asi tiež nebude najrozumnejšie riešenie. Len tá cena čo zaň chcú 120€
Ten regulátor sa dá zohnať asi iba OEM že? Lebo dáko žiadnu náhradu som nenašiel a vyťahovať to z nejakej rozborky asi tiež nebude najrozumnejšie riešenie. Len tá cena čo zaň chcú 120€
Bolo:
Volvo V40 1.8 (B4184S2) 90kw MY2003
Je:
Volvo S60 T5 Momentum (B5244T5) 191kw MY2009
Volvo V40 1.8 (B4184S2) 90kw MY2003
Je:
Volvo S60 T5 Momentum (B5244T5) 191kw MY2009
- TheJarko895
- Nováčik
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 29 Júl 2014, 09:26
- Vek:: 18
- Bydlisko: Trnovec nad Váhom
- Poďakoval: 4 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Zlý prvotný štart B4184S2
odstavil som ho a nech si hovori kto chce co chce funguje mi to...
Volvo S40 1.8 90kW 2000
- Venom_svk
- Nováčik
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 20 Apr 2015, 23:25
- Vek:: 30
- Bydlisko: Ružomberok
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Zlý prvotný štart B4184S2
Tak som teraz šiel pozrieť či mi nefrcká benzín z toho regulátora. Odpojil som tú podtlakovú hadičku zo sania čo ide do regulátora a naštartoval. Čakal som čakal, pridával no benzín z neho nefrckal. Takže predpokladám, že regulátor bude pravdepodobne dobrý. Opravte ma ak sa mýlim
Update: Po tomto odobratí a vrátení naspäť auto štartuje na šupu. Takže neviem či sa tam dostal dáky bordel alebo čo ale teraz je to už bez problémov.
Update: Po tomto odobratí a vrátení naspäť auto štartuje na šupu. Takže neviem či sa tam dostal dáky bordel alebo čo ale teraz je to už bez problémov.
Bolo:
Volvo V40 1.8 (B4184S2) 90kw MY2003
Je:
Volvo S60 T5 Momentum (B5244T5) 191kw MY2009
Volvo V40 1.8 (B4184S2) 90kw MY2003
Je:
Volvo S60 T5 Momentum (B5244T5) 191kw MY2009