test žhaviča
test žhaviča
ako otestovat žhaviče ?
tema sem nepatri sorry
presunuté - Ortový
tema sem nepatri sorry
presunuté - Ortový
Naposledy upravil/-a miloš v 06 Feb 2012, 22:47, upravené celkom 2 krát.
volvo v 50 r.v 2006,2.0 summum motor D4204T- bolo
opel combo r.v 2002 1,7dti
opel combo r.v 2002 1,7dti
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: test žhaviča
Asi som sa pomylil, myslel som, ze je to tema "zrazy".
Zhavice sa daju zmerat priamo na konektore metodou dobry-zly (zhavi-nezhavi).
Zhavice sa daju zmerat priamo na konektore metodou dobry-zly (zhavi-nezhavi).
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: test žhaviča
diagnostika.lakio napísal:nic vic?MrXo napísal:Asi som sa pomylil, myslel som, ze je to tema "zrazy".
Zhavice sa daju zmerat priamo na konektore metodou dobry-zly (zhavi-nezhavi).
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: test žhaviča
okrem diagnostiky?
volvo v 50 r.v 2006,2.0 summum motor D4204T- bolo
opel combo r.v 2002 1,7dti
opel combo r.v 2002 1,7dti
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: test žhaviča
Za motorom vlavo od chladica EGR je konektor k zhavicom. Skus najskor toto premerat. Samotny zhavic len diagnostikou nezistis. Ak by bol vadny, uz by si mal hlasku.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Re: test žhaviča
mysliš že bi bolo rele zavadou, doteraz štartovalo dobre do minus 5 a teraz na tryi a pochvily sa drapne štvrty
volvo v 50 r.v 2006,2.0 summum motor D4204T- bolo
opel combo r.v 2002 1,7dti
opel combo r.v 2002 1,7dti
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: test žhaviča
nechcem ta strasit ale start na 3 valce som riesil aj ja a skoncilo to odfajcenym regulatorom tlaku paliva na vysokotlakom cerpadle+vstrekovace... kedy si menil palivovy filter a boli tam kovove ciastocky? (nieze by boli kovove ciastocky katastrofou, ale upozornia ta na mozne zacinajuce problemy) diagnostika by ukazala co je vo veci... tak ako mnemiloš napísal:mysliš že bi bolo rele zavadou, doteraz štartovalo dobre do minus 5 a teraz na tryi a pochvily sa drapne štvrty
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- iconmaster
- MUDrc
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 02 Aug 2009, 14:28
- Vek:: 31
- Bydlisko: Zeliezovce
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 11 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: test žhaviča
Taky rychly dedinsky test bez potreby diagnostky ci specialnych naradi:
odmontujes privod prudu z kazdeho zhavica (vacsinou ich drzia matky M4-M5), zoberes si kus kabla ktoreho jeden koniec das na (+) pol baterky a druhym koncom sa budes dotykat zhavice (na tej zavitovej casti, odkial si odmontoval kabliky). Ked sa to iskri znamena ze prud cez zhavic preteka -> a zhavic je zrejme dobry.
Je to primitivny test, ktory ale neodhali specialne chyby zhavicov (niekedy prestavaju byt vodivym az po dosiahnuti urcitej teploty a pod.) ale pre zakladnu kontrolu postaci.
odmontujes privod prudu z kazdeho zhavica (vacsinou ich drzia matky M4-M5), zoberes si kus kabla ktoreho jeden koniec das na (+) pol baterky a druhym koncom sa budes dotykat zhavice (na tej zavitovej casti, odkial si odmontoval kabliky). Ked sa to iskri znamena ze prud cez zhavic preteka -> a zhavic je zrejme dobry.
Je to primitivny test, ktory ale neodhali specialne chyby zhavicov (niekedy prestavaju byt vodivym az po dosiahnuti urcitej teploty a pod.) ale pre zakladnu kontrolu postaci.
hľadá sa nasledovník V40
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
- harlequin
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1580
- Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
- Vek:: 26
- Bydlisko: UK
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: test žhaviča
tak tak, prave som to chcel napisat... je to skutocne takiconmaster napísal:Taky rychly dedinsky test bez potreby diagnostky ci specialnych naradi:
odmontujes privod prudu z kazdeho zhavica (vacsinou ich drzia matky M4-M5), zoberes si kus kabla ktoreho jeden koniec das na (+) pol baterky a druhym koncom sa budes dotykat zhavice (na tej zavitovej casti, odkial si odmontoval kabliky). Ked sa to iskri znamena ze prud cez zhavic preteka -> a zhavic je zrejme dobry.
Je to primitivny test, ktory ale neodhali specialne chyby zhavicov (niekedy prestavaju byt vodivym az po dosiahnuti urcitej teploty a pod.) ale pre zakladnu kontrolu postaci.
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
- mayo251
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1372
- Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
- Vek:: 41
- Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: test žhaviča
ak sa ti chce s tym babrat viac, tak ja to robim tak ze vymontujem zhavic, na zavitovu cast dam kabel, ktrory napojim na bateriu + a telo zhavcica na -. ak sa rozziari spicka tak je dobry, ak sa rozziari pod spickou tak ho vymenim. v podstate to iste co pisal iconmaster
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
- majo823
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1504
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 21:10
- Vek:: 40
- Bydlisko: Rožňava
- Poďakoval: 58 krát
- Bolo mu poďakované: 50 krát
Re: test žhaviča
toto je najjednoduchší testiconmaster napísal:Taky rychly dedinsky test bez potreby diagnostky ci specialnych naradi:
odmontujes privod prudu z kazdeho zhavica (vacsinou ich drzia matky M4-M5), zoberes si kus kabla ktoreho jeden koniec das na (+) pol baterky a druhym koncom sa budes dotykat zhavice (na tej zavitovej casti, odkial si odmontoval kabliky). Ked sa to iskri znamena ze prud cez zhavic preteka -> a zhavic je zrejme dobry.
Je to primitivny test, ktory ale neodhali specialne chyby zhavicov (niekedy prestavaju byt vodivym az po dosiahnuti urcitej teploty a pod.) ale pre zakladnu kontrolu postaci.
je:V40 1,9D 70kW(95PS) r.v. 2000 strieborná
je:fiat tipo 66kW r.v. 1990 šedá
0907238458
je:fiat tipo 66kW r.v. 1990 šedá
0907238458
Re: test žhaviča
idem menit všetky žhaviče, a aj palivovy filter a Lubo ake si mal problemy?
volvo v 50 r.v 2006,2.0 summum motor D4204T- bolo
opel combo r.v 2002 1,7dti
opel combo r.v 2002 1,7dti
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: test žhaviča
Hmm, len sa obavam ze tento primitivny odporovy test si robi RJ tohoto dizla aicky (vypliva mi to z logiky veci, ze palubny pocitac dokaze upozornit na nefunkcny zhavic).
Optimistcky variant by mohol byt ze jeden funguje len trosku, tak asi jedine pouzitelne je ich vymontovat a otestovat.
Ale osobne by som ich rovno vymenil a starsie odlozil.
Hlavne neposkodit kabelaz a ocka pri vymene!
A diagnostika na Volva je asi dalsi krok...
Optimistcky variant by mohol byt ze jeden funguje len trosku, tak asi jedine pouzitelne je ich vymontovat a otestovat.
Ale osobne by som ich rovno vymenil a starsie odlozil.
Hlavne neposkodit kabelaz a ocka pri vymene!
A diagnostika na Volva je asi dalsi krok...
kwiko
- michalmalcek
- MUDrc
- Príspevky: 785
- Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
- Vek:: 5
- Bydlisko: Zvolen
- Bolo mu poďakované: 16 krát
Re: test žhaviča
Ides si menit sam ? Ak ano daj vediet ako ti to islomiloš napísal:idem menit všetky žhaviče, a aj palivovy filter a Lubo ake si mal problemy?
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
Re: test žhaviča
ano mam tu vedla najstra od volvo servisu ale opravuje tažku techniku, bude to robit u mna na dielni, tak dam vediet dufam že sa nejaky neodlomy
volvo v 50 r.v 2006,2.0 summum motor D4204T- bolo
opel combo r.v 2002 1,7dti
opel combo r.v 2002 1,7dti
Re: test žhaviča
pristup je k tym žhavičom na zaplakanie na usta si dajte ruško a pan doktor je amater
volvo v 50 r.v 2006,2.0 summum motor D4204T- bolo
opel combo r.v 2002 1,7dti
opel combo r.v 2002 1,7dti
- zobacny
- MUDrc
- Príspevky: 938
- Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 22 krát
Re: test žhaviča
Michal ideš meniť aj ty....?michalmalcek napísal:Ides si menit sam ? Ak ano daj vediet ako ti to islomiloš napísal:idem menit všetky žhaviče, a aj palivovy filter a Lubo ake si mal problemy?
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
- michalmalcek
- MUDrc
- Príspevky: 785
- Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
- Vek:: 5
- Bydlisko: Zvolen
- Bolo mu poďakované: 16 krát
Re: test žhaviča
Vsetko zalezi ako zajtra rano auto nastartuje predvcerom sa mi zdalo ze rano chytilo na 3valce . Ale velmi sa mi dotoho nechce podla toho co som kukal
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
Re: test žhaviča
je tam zly pristup všetko robiš skoro na slepo
volvo v 50 r.v 2006,2.0 summum motor D4204T- bolo
opel combo r.v 2002 1,7dti
opel combo r.v 2002 1,7dti