uvolnená palubovka

Opravy, ktoré su všeobecne aplikovatelné na rôzne modely alebo diely...
Užívateľov profilový obrázok
karol z galanty
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 13 Máj 2011, 13:50
Vek:: 37
Bydlisko: Velká Mača okr.Galanta

uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa karol z galanty » 22 Nov 2011, 10:54

Ahojte,vie niekto ako sa dostanem k šróbom ktoré držia palubovku? Ked idem po panelovke do Senca tak mi trase celou palubovkov a mám iné nervy ked to musím počúvat!! a díky za radu a pomoc {typekscigaretou}
V 40 2,0 16 valve benzin 100kw/136 kóň 1998 B4204S
Peugeot 206 1.9 D 2001 51kw/69 HP

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa lucki » 22 Nov 2011, 12:34

na s,v70tke boli pod vetrakmi. treba ich vylupnut von.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
karol z galanty
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 13 Máj 2011, 13:50
Vek:: 37
Bydlisko: Velká Mača okr.Galanta

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa karol z galanty » 22 Nov 2011, 13:23

lucki napísal:na s,v70tke boli pod vetrakmi. treba ich vylupnut von.
hhmm,ja mam v 40. a skušal som rozobrať,ale neišlo mi to a odfajčil som jeden šrob aj zo závitom {plac}
V 40 2,0 16 valve benzin 100kw/136 kóň 1998 B4204S
Peugeot 206 1.9 D 2001 51kw/69 HP

Užívateľov profilový obrázok
karol z galanty
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 13 Máj 2011, 13:50
Vek:: 37
Bydlisko: Velká Mača okr.Galanta

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa karol z galanty » 23 Nov 2011, 18:35

karol z galanty napísal:
lucki napísal:na s,v70tke boli pod vetrakmi. treba ich vylupnut von.
hhmm,ja mam v 40. a skušal som rozobrať,ale neišlo mi to a odfajčil som jeden šrob aj zo závitom {plac}


TO NIKTO NEVIE AKO SA ROZOBERá V 40 PALUBOVKA???!!!!! {premyslajuci}
V 40 2,0 16 valve benzin 100kw/136 kóň 1998 B4204S
Peugeot 206 1.9 D 2001 51kw/69 HP

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa kwiko » 23 Nov 2011, 19:41

jasne ze vieme, vasde su pozite M8 skrutky so sesthrannou hlavickou na orech cislo 10.
Pod kazdou krytkou vyskovych reproduktorov, za pristrojovkou v strede, na vystuhe stredovoveho tunelu z kadzej strany, za tou chlpatou polickou ke otvoris kastlik su dve, v kazdom rohu pri dverach naspodu, a to by bolo vsetko...

Len ak chces dat dole palubovku treba porozpajat dost konektorov, cast kabelaze je aj prichytena k palubovke, tak to treba pouvolnovat. dat dole spodne kryty... Jednoducho sa zastav, a poriesime.

Ale problem bude v tej hrk-hrk ceste, nie v palubovke :D
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
karol z galanty
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 13 Máj 2011, 13:50
Vek:: 37
Bydlisko: Velká Mača okr.Galanta

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa karol z galanty » 24 Nov 2011, 19:34

kwiko napísal:jasne ze vieme, vasde su pozite M8 skrutky so sesthrannou hlavickou na orech cislo 10.
Pod kazdou krytkou vyskovych reproduktorov, za pristrojovkou v strede, na vystuhe stredovoveho tunelu z kadzej strany, za tou chlpatou polickou ke otvoris kastlik su dve, v kazdom rohu pri dverach naspodu, a to by bolo vsetko...

Len ak chces dat dole palubovku treba porozpajat dost konektorov, cast kabelaze je aj prichytena k palubovke, tak to treba pouvolnovat. dat dole spodne kryty... Jednoducho sa zastav, a poriesime.

Ale problem bude v tej hrk-hrk ceste, nie v palubovke :D


na ako dlho myslíš trva rozobratie palubovky?ja som sa stým sral hodinu a dal som dole kryty z repro,kastlik,aj poličku v kastliku,bočný koberček na spolujazdovej strane na tunely.a nechcel som trhat fukare v strede lebo som sa bal ze to dodrbkam. {preplesk} {zmyslajuci} {nervoznypripc} {premyslajuci}
V 40 2,0 16 valve benzin 100kw/136 kóň 1998 B4204S
Peugeot 206 1.9 D 2001 51kw/69 HP

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa lucki » 25 Nov 2011, 00:11

karol z galanty napísal: bočný koberček na spolujazdovej strane na tunely.
ty chces dat von komplet palubku, alebo len vrchnu cast?
btw vetraciky najlepsie vylupnes priborovym nozikom. zasunut so spodku a zapacit a cele ti to vyskoci von.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
karol z galanty
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 13 Máj 2011, 13:50
Vek:: 37
Bydlisko: Velká Mača okr.Galanta

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa karol z galanty » 25 Nov 2011, 09:30

lucki napísal:
karol z galanty napísal: bočný koberček na spolujazdovej strane na tunely.
ty chces dat von komplet palubku, alebo len vrchnu cast?
btw vetraciky najlepsie vylupnes priborovym nozikom. zasunut so spodku a zapacit a cele ti to vyskoci von.


ja potrebujem dotiahnuť matky ,ktoré držia palubovku.lebo sa mi hýbe na spolujazdcovej strane.A dosť ma to vyrušuje keď to začne škrípať a musím to potom počúvať!Všimol som si že spodná časť palubovky je prinitovaná k vrchnej časti.A cez škáru pri dverách,vidím matku ktorá je uvolnená.Tak by som ju rád dotiahol,ale nevíííím sa k nej dostať {plac} {plac} {plac}
V 40 2,0 16 valve benzin 100kw/136 kóň 1998 B4204S
Peugeot 206 1.9 D 2001 51kw/69 HP

Užívateľov profilový obrázok
AttilaSVK
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 340
Dátum registrácie: 24 Okt 2011, 10:00
Vek:: 29
Bydlisko: Nové Zámky

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa AttilaSVK » 25 Nov 2011, 09:38

Minulý týždeň som po tej panelovej ceste išiel aj dvakrát (po celej dĺžke, od Galanty až po Senec), tiež mi škrípala palubovka na jednom mieste, ale osobne to bol môj najmenší problém - skôr som ľutoval podvozok.
Volvo V70 TDI 1998
Bolo: Mazda 6 sedan 2005, Volvo C70 1998, Mazda 323F 1993

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa kwiko » 26 Nov 2011, 23:30

to: karol z galanty

kontrola dotiahnutia skrutiek cca 20minut, demontaz palubovky sa zacina odpojenim baterky, demontazou autoradia, panelu klimatizacie, stredoveho tunelu, volantu, pristrojovky, spodnych plastov pod palubovkou, drziakov packy otvarania kapoty, RJ centralu, positkovej a relatkovej dosky. A az potom sa da aplikovat postup co som pisal predtym. kompletnu demontaz palubky za 2hodinky aj s kavou.

stedoveho panelu vyduchov sa nechytaj-dolames! ziadne relevantne skrutky za nim aj tak nenajdes.

to: Atilla
Po hrk-hrk ceste Blava-Galanta chodim tam a naspat 3 az 10x mesacne a po 4 rokoch je podvozok na K.O. Doteraz som to riesil hlasnejsim radiom, ale uz to moc nezabera, asi to buduci vikend poriesim (diely mam uz naSyslene davno...)
Obrázok

to: LuckY
styriciatkova rada ma palubovku vcelku, znitovanu a zlepenu. Dvojdielna bola na sedemdesiatkovej rade.
kwiko

liguerex
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 444
Dátum registrácie: 01 Mar 2010, 00:42
Vek:: 44
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa liguerex » 26 Nov 2011, 23:38

kwiko napísal: ...Doteraz som to riesil hlasnejsim radiom, ale uz to moc nezabera...
{valajuci} {palechore}
V70XC, B5244T3, 2002, M58, 147 kW

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa lucki » 27 Nov 2011, 13:39

kwiko napísal: to: LuckY
styriciatkova rada ma palubovku vcelku, znitovanu a zlepenu. Dvojdielna bola na sedemdesiatkovej rade.
KwYko: no vidis, som mysel ze su +- rovnake.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
karol z galanty
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 13 Máj 2011, 13:50
Vek:: 37
Bydlisko: Velká Mača okr.Galanta

Re: uvolnená palubovka

Príspevok od užívateľa karol z galanty » 28 Nov 2011, 20:05

kwiko napísal:to: karol z galanty

kontrola dotiahnutia skrutiek cca 20minut, demontaz palubovky sa zacina odpojenim baterky, demontazou autoradia, panelu klimatizacie, stredoveho tunelu, volantu, pristrojovky, spodnych plastov pod palubovkou, drziakov packy otvarania kapoty, RJ centralu, positkovej a relatkovej dosky. A az potom sa da aplikovat postup co som pisal predtym. kompletnu demontaz palubky za 2hodinky aj s kavou.

stedoveho panelu vyduchov sa nechytaj-dolames! ziadne relevantne skrutky za nim aj tak nenajdes.

to: Atilla
Po hrk-hrk ceste Blava-Galanta chodim tam a naspat 3 az 10x mesacne a po 4 rokoch je podvozok na K.O. Doteraz som to riesil hlasnejsim radiom, ale uz to moc nezabera, asi to buduci vikend poriesim (diely mam uz naSyslene davno...)
Obrázok

to: LuckY
styriciatkova rada ma palubovku vcelku, znitovanu a zlepenu. Dvojdielna bola na sedemdesiatkovej rade.



Tak sa teš na me moju návštevu,dúfam že máš garáž? {jazyk} ešte sa dohodneme po telefone.ok? {usmevisko}
V 40 2,0 16 valve benzin 100kw/136 kóň 1998 B4204S
Peugeot 206 1.9 D 2001 51kw/69 HP

Napísať odpoveď