Potrebné nástroje: jeden plochý a jeden 25T Torx skrutkovač.
Najprv odstrániš kryty vetracích otvorov pomocou plochého skrutkovača.
Vyber ľavý vetrací otvor.
Odstráň bočný vetrací otvor ťahom smerom k sebe.
Odstráň kryt reproduktora.
Niekoľko dalších skrutiek. 2 x 25 Torx skrutka na hornej strane.
dalsie skrutky.
Budeš potrebovať ďalšiu osoby, ktorá Ti pomôže zdvihnúť palubku. Dva klipy držia budíky mieste, treba ich uvolnit
Odpojiť elektrické konektory, sú 4.
Kym jeden drzi zdvihnutu palubnú dosku, je možné opatrne vybrať budíky von, čím získaš prístup k žiarovkám
osvetlenie palubky maju nastarosti tieto 4
Enjoy
Demontáž palubnej dosky, budíkov a výmena žiaroviek S/V/C70
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Demontáž palubnej dosky, budíkov a výmena žiaroviek S/V/C70
toto je dost brutal sposob. na opacnej srane treba este pohladat srobiky, potom sa do da aj v jednej osobe.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Demontáž palubnej dosky, budíkov a výmena žiaroviek S/V/C70
lucki napísal:toto je dost brutal sposob. na opacnej srane treba este pohladat srobiky, potom sa do da aj v jednej osobe.
No ale to ti nepomože, pokiaľ neodmontuješ aj airbag spolujazdca. Takže si k tomu pridaj ešte demontáž kastlíku a 3 šruby od airbagu.
I tak je to celé za 10 minut dole.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Demontáž palubnej dosky, budíkov a výmena žiaroviek S/V/C70
je to len par srobov naviac. navyse tvojim sposobom to sam nespravi.doktor napísal: No ale to ti nepomože, pokiaľ neodmontuješ aj airbag spolujazdca. Takže si k tomu pridaj ešte demontáž kastlíku a 3 šruby od airbagu.
I tak je to celé za 10 minut dole.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989