Demontáž palubnej dosky, budíkov a výmena žiaroviek S/V/C70

Opravy, ktoré su všeobecne aplikovatelné na rôzne modely alebo diely...
Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Demontáž palubnej dosky, budíkov a výmena žiaroviek S/V/C70

Príspevok od užívateľa st_Andy » 18 Sep 2011, 23:24

Potrebné nástroje: jeden plochý a jeden 25T Torx skrutkovač.

Najprv odstrániš kryty vetracích otvorov pomocou plochého skrutkovača.
Obrázok

Vyber ľavý vetrací otvor.
Obrázok

Odstráň bočný vetrací otvor ťahom smerom k sebe.
Obrázok

Odstráň kryt reproduktora.
Obrázok

Niekoľko dalších skrutiek. 2 x 25 Torx skrutka na hornej strane.
Obrázok

dalsie skrutky.
Obrázok

Budeš potrebovať ďalšiu osoby, ktorá Ti pomôže zdvihnúť palubku. Dva klipy držia budíky mieste, treba ich uvolnit
Obrázok


Odpojiť elektrické konektory, sú 4.
Obrázok

Kym jeden drzi zdvihnutu palubnú dosku, je možné opatrne vybrať budíky von, čím získaš prístup k žiarovkám
Obrázok
osvetlenie palubky maju nastarosti tieto 4

Obrázok

Enjoy {pivo}

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Demontáž palubnej dosky, budíkov a výmena žiaroviek S/V/C70

Príspevok od užívateľa lucki » 18 Sep 2011, 23:36

toto je dost brutal sposob. na opacnej srane treba este pohladat srobiky, potom sa do da aj v jednej osobe.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
doktor
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 567
Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
Vek:: 11
Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Demontáž palubnej dosky, budíkov a výmena žiaroviek S/V/C70

Príspevok od užívateľa doktor » 19 Sep 2011, 21:14

lucki napísal:toto je dost brutal sposob. na opacnej srane treba este pohladat srobiky, potom sa do da aj v jednej osobe.

No ale to ti nepomože, pokiaľ neodmontuješ aj airbag spolujazdca. Takže si k tomu pridaj ešte demontáž kastlíku a 3 šruby od airbagu.
I tak je to celé za 10 minut dole.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Demontáž palubnej dosky, budíkov a výmena žiaroviek S/V/C70

Príspevok od užívateľa lucki » 20 Sep 2011, 17:18

doktor napísal: No ale to ti nepomože, pokiaľ neodmontuješ aj airbag spolujazdca. Takže si k tomu pridaj ešte demontáž kastlíku a 3 šruby od airbagu.
I tak je to celé za 10 minut dole.
je to len par srobov naviac. navyse tvojim sposobom to sam nespravi.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Napísať odpoveď