Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
- majcco1
- Pokročilý
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 17 Aug 2009, 22:10
- Vek:: 37
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Zdravim vsetkych, a hlavne tych co maju v aute aj FAP alebo DPF filter a su odkazani na autoservisy. Rad by som sa s vami podelil o riesenie problemu s DPF filtrom. Vlastnim Volvo V50 r.v.2004 MY2005 2.0D 100Kw. Asi pred dvomi mesiacmi mi zacala svietit kontrolka v aute, ze sa by som mal navstivit servis. Tam mi bolo povedane, ze v aute dosla mocovina ktora napomaha pri regeneracii DPF filtru a ked ta mocovina dojde, filter sa postupne zapcha a bude ho treba vymenit...vymena sa pohybuje radovo v stovkach auro az po nejakych 1500 Euro. Zalezi od motora. Tak si hovorim fajn, toto bude mastne. Potom som sa docital aj o moznosti trvaleho odstranenia DPF filtra z vyfukoveho systemu a prakticky s konecnym riesenim tohto problemu.
Zacal som na nete zistovat ceny a hladat autoservisy ktore sa na to specializuju. Najprv len na Slovensku. K tomuto dodam len jedno...ludia na Slovensku su nekonecne nenazrani a uz nevedia co pytat hlavne autoservisoch. Hned vysvetlim: Obvolal som alebo som navstivil weby cca asi 5-6 servisov ktore mi vyhodil Google po zadani retazca: 'odstranenie FAP/DPF filtra'. Najnizsia cena co som ziskal bol isty servis v Holici cca 450 Euro za 2.0D motor, normalka bola cez 500 Euro. Hovorim si fajn, vzdy lacnejsie ako vymena filtra.
Nahodou som sa ale dostal na stranky firmy FAPOFF.cz a tam som zistil ze ten isty ukon na moj motor vyjde pocas letnej akcie len 7000KC (cca 290 Euro). Hovorim si, ze to musi byt nejaky omyl, ze to nemoze byt taky rozdiel. Tak som pozrel aj ine ceske stranky a ceny boli pododne (od cca 6600 Kc po 8500 Kc. Tak mi to nedalo a zavolal som do FAPOFF.cz kde sa ma popytali o aky motor ide a tak. Na nestastie mali konkretne s mojim typom motora nejaky problem, takze nic (inak slusne jednanie, velmi pozitivny a korektny pristup - ine motory vraj robia v pohode,len pri tom mojom mali problem so softwareom).
Potom som sa dostal na stranku firmy Chiptuning.cz kde mali super ceny (3-5 valce - 6600 Kc). Po prvom telefonate sme sa dohodli co a ako, pan mi mal len potvrdit ze to robia aj na moj motor. Bohuzial uz sa mi nikto neozval, volal som tam asi 3x a aj som napisal SMS, do teraz ani tuk. Aj tak to bolo dost daleko,takze som si povedal ze najdem nieco blizsie.
Posledna firma ktoru som kontaktoval bola firma http://www.profi-chiptuning.cz" onclick="window.open(this.href);return false; v Brne (myslim ze maju aj pobocku v Prahe). Hned od zaciatku ma zarazilo,ze to zdvihla zenska ale po uvodnych par vetach mi bolo jasne ze tam nie je mesiac, velmi jasne odpovedala na vsetky moje otazky a kedze som nechcel cakat kym mi niekde odide auto, tak som sa rovno objednal.
Servis bol objednany na dnesok 27.7.2011. Dosiel som rano na 9.00, uistil som sa znovu ze to bude 7000Kc teda 290 euro (da sa platit v eurach) a ze to bude hotove za cca 4 hodky. Len tak mimochodom sa ma spytali,ci auto nechcem aj chipnut. Kedze som to riesil asi pred rokom a stalo to na svk cca 400 euro a viac, tak som hned odpovedal,ze sorry ale nie. Potom mi ale nedalo a tak sa pytam,ze kolko by to teda bolo. Ked mi pani povedala ze mi da nejaku zlavu a tak, tak si hovorim,ze aj keby to bolo za 300 Ecok,kaslem na to. A ona na to, ze povodna suma je 3400 Kc, ale ze mne to spravia za 2600. Ostal som ako obareny ,lebo taku sumu som ani vo sne necakal (cennik na chipy som si nepozeral,lebo som ani neplanoval riesit). Tak sme sa dohodli, celkova suma bola 395 Euro s fizyckym vybratim DPF, softwareove odstranenie DPF a chiptuningom.
Bol som prec asi 3 hodky, potom som namatkovo prisiel. Auto bolo na zdvihaku, ziadna zamknuta garaz alebo ze by mi branili k pristupu. Chlapik co na nom makal mi vysvetlil co a ako, velmi prijemny pristup aj od inym ludi z firmy. Po cca 4 a pol hodine bolo auto hotove.
Zatial popisem len prve dojmy, je mozne ze sa este nejaky zadrhel vyskytne na softe (ak nahodou nieco, mam dojst s autakom a ze to hned upravia zadarmo). Dnes som nabehal po uprave cca 200km (vacsinou dialnica). Neviem povedat ktora uprava mala na auto aky vplyv. Spotreba zatial klesla o 0.5 litra ( a to som sa este blaznil na dialnici), auto je ovela zivsie, hlavne na 4,5 a 6.stupni - treba davat pozor na rychlost,lebo to co som bol nauceny tak teraz mam o 30km viac. Po meste v pohode na 5 pri 60km a kludnej jazde.
Ak som bol este rano trochu skepticky k chipom tak po dnesku zatial vidim len klady.
Ak by sa vyskytli nejake problemy alebo nieco ine, budem informovat.
Ospravedlnujem sa za dlhy prispevok,ale snad niekomu pomoze. Ak by mal niekto otazky, kludne piste.
Zacal som na nete zistovat ceny a hladat autoservisy ktore sa na to specializuju. Najprv len na Slovensku. K tomuto dodam len jedno...ludia na Slovensku su nekonecne nenazrani a uz nevedia co pytat hlavne autoservisoch. Hned vysvetlim: Obvolal som alebo som navstivil weby cca asi 5-6 servisov ktore mi vyhodil Google po zadani retazca: 'odstranenie FAP/DPF filtra'. Najnizsia cena co som ziskal bol isty servis v Holici cca 450 Euro za 2.0D motor, normalka bola cez 500 Euro. Hovorim si fajn, vzdy lacnejsie ako vymena filtra.
Nahodou som sa ale dostal na stranky firmy FAPOFF.cz a tam som zistil ze ten isty ukon na moj motor vyjde pocas letnej akcie len 7000KC (cca 290 Euro). Hovorim si, ze to musi byt nejaky omyl, ze to nemoze byt taky rozdiel. Tak som pozrel aj ine ceske stranky a ceny boli pododne (od cca 6600 Kc po 8500 Kc. Tak mi to nedalo a zavolal som do FAPOFF.cz kde sa ma popytali o aky motor ide a tak. Na nestastie mali konkretne s mojim typom motora nejaky problem, takze nic (inak slusne jednanie, velmi pozitivny a korektny pristup - ine motory vraj robia v pohode,len pri tom mojom mali problem so softwareom).
Potom som sa dostal na stranku firmy Chiptuning.cz kde mali super ceny (3-5 valce - 6600 Kc). Po prvom telefonate sme sa dohodli co a ako, pan mi mal len potvrdit ze to robia aj na moj motor. Bohuzial uz sa mi nikto neozval, volal som tam asi 3x a aj som napisal SMS, do teraz ani tuk. Aj tak to bolo dost daleko,takze som si povedal ze najdem nieco blizsie.
Posledna firma ktoru som kontaktoval bola firma http://www.profi-chiptuning.cz" onclick="window.open(this.href);return false; v Brne (myslim ze maju aj pobocku v Prahe). Hned od zaciatku ma zarazilo,ze to zdvihla zenska ale po uvodnych par vetach mi bolo jasne ze tam nie je mesiac, velmi jasne odpovedala na vsetky moje otazky a kedze som nechcel cakat kym mi niekde odide auto, tak som sa rovno objednal.
Servis bol objednany na dnesok 27.7.2011. Dosiel som rano na 9.00, uistil som sa znovu ze to bude 7000Kc teda 290 euro (da sa platit v eurach) a ze to bude hotove za cca 4 hodky. Len tak mimochodom sa ma spytali,ci auto nechcem aj chipnut. Kedze som to riesil asi pred rokom a stalo to na svk cca 400 euro a viac, tak som hned odpovedal,ze sorry ale nie. Potom mi ale nedalo a tak sa pytam,ze kolko by to teda bolo. Ked mi pani povedala ze mi da nejaku zlavu a tak, tak si hovorim,ze aj keby to bolo za 300 Ecok,kaslem na to. A ona na to, ze povodna suma je 3400 Kc, ale ze mne to spravia za 2600. Ostal som ako obareny ,lebo taku sumu som ani vo sne necakal (cennik na chipy som si nepozeral,lebo som ani neplanoval riesit). Tak sme sa dohodli, celkova suma bola 395 Euro s fizyckym vybratim DPF, softwareove odstranenie DPF a chiptuningom.
Bol som prec asi 3 hodky, potom som namatkovo prisiel. Auto bolo na zdvihaku, ziadna zamknuta garaz alebo ze by mi branili k pristupu. Chlapik co na nom makal mi vysvetlil co a ako, velmi prijemny pristup aj od inym ludi z firmy. Po cca 4 a pol hodine bolo auto hotove.
Zatial popisem len prve dojmy, je mozne ze sa este nejaky zadrhel vyskytne na softe (ak nahodou nieco, mam dojst s autakom a ze to hned upravia zadarmo). Dnes som nabehal po uprave cca 200km (vacsinou dialnica). Neviem povedat ktora uprava mala na auto aky vplyv. Spotreba zatial klesla o 0.5 litra ( a to som sa este blaznil na dialnici), auto je ovela zivsie, hlavne na 4,5 a 6.stupni - treba davat pozor na rychlost,lebo to co som bol nauceny tak teraz mam o 30km viac. Po meste v pohode na 5 pri 60km a kludnej jazde.
Ak som bol este rano trochu skepticky k chipom tak po dnesku zatial vidim len klady.
Ak by sa vyskytli nejake problemy alebo nieco ine, budem informovat.
Ospravedlnujem sa za dlhy prispevok,ale snad niekomu pomoze. Ak by mal niekto otazky, kludne piste.
Volvo XC90, rv.2004, D5 (120kW)AWD, modra metaliza, 5D AT, Summum
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
- jou81
- Pokročilý
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 27 Máj 2009, 19:13
- Vek:: 35
- Bydlisko: Brno/HK
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
V Brně jsou tuze šikovní lidé Díky za zkušenosti, když se tak dívám na ty ceny, asi se tam taky co nevidět ukážu
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
prispevok dlhy ale s plny informacii, takze urcite to oceni dost ludi co vlastnia diesle s DPF
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Príspevok super, ale nebude problem na STK alebo EK ? čisto len zo zvedavosti
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- majcco1
- Pokročilý
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 17 Aug 2009, 22:10
- Vek:: 37
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Podla toho co tvrdia v servisoch ako aj ludia co maju odstranene DPF tak problem na EK nie je ziadny, pokial je auto v poriadku po inej stranke. Osobne sa toho nebojim, vsak ked prejdu kadejake 15-20 rocne sumky, tak prejde aj toto . No a na STK to nema dovod preco neprejst. Ten filter sa vybera z nejakeho puzdra (vybera znamena ze sa to karbobruzkou rozreze, vybere sa ten filter a zavari sa to spat) co je sucastou vyfuku, to sa potom zavari a je. A cele to je kryte este nejakym krytom od spodu takze to ani nie je vidiet. No a uz ked zajdeme do extremu tak cez EK a STK sa vzdy "akosi" da prejst. Caka ma to na buduci rok,tak potom podam spravu.zorg1 napísal:Príspevok super, ale nebude problem na STK alebo EK ? čisto len zo zvedavosti
Volvo XC90, rv.2004, D5 (120kW)AWD, modra metaliza, 5D AT, Summum
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Len D5 nie je 2,0D,co sa tyka DPF filtru a upravy softu...tam si pockam na joua,ci mu s tym pohnu....ale on asi pojde len cipovat,ci aj filter von?
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
no kedze mam 132 000km, tak sa pravdepodobne v najblizsej dobe filter ozve, tak to budem riesit tymto istym
sposobom.
super sprava, dik za informacie. dufam ze budes casom pridavat dalsie poznatky a skusenosti. hlavne spotreba,
dymivost, spravanie motora... a aj ta EK.
mam dlhodobu spotrebu 6.4 a verim, ze vybranim FAP sa upravi smerom dole.
sposobom.
super sprava, dik za informacie. dufam ze budes casom pridavat dalsie poznatky a skusenosti. hlavne spotreba,
dymivost, spravanie motora... a aj ta EK.
mam dlhodobu spotrebu 6.4 a verim, ze vybranim FAP sa upravi smerom dole.
Volvo V50 2.0D Momentum MY08
http://hypernitro.webnode.cz/fotogalerie/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hypernitro.webnode.cz/fotogalerie/" onclick="window.open(this.href);return false;
- majcco1
- Pokročilý
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 17 Aug 2009, 22:10
- Vek:: 37
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
to Ortovy: no ten pan sa celkom vyznal v motoroch a vravel ze uz robili zopar volv a hlavne teda D5 a alebo myslim ze tam je este nejaka 2.4D. Kazdopadne by som sa spytal. Tiez hovoril,ze oni kupuju ten upraveny soft od nejakej firmy, ktora to vyvija. No a zatial s tym problem nemali a nejako by som sa toho nebal.
to Dekky: No ja som filter neriesil az kym mi nedosla ta porantana mocovina. Uz mam nabehanych 166000 a auto nemalo po motoristickej stranke ziadny problem (klop,klop,klop). Ale je to zradne, najhorsie je,ze to moze zrazu skocit do nudzaku a je problem. (tiez mi bolo povedane,ze je lepsie ked sa to robi a nie je to este v nudzovom rezime - preco, to neviem). Ale musim priznat ze auto zmenilo uplne chrakter, je ovela dravejsie, viac to cloveka laka sa zabavat, stiha kludne BMW alebo Mercedes s rovnakym motorom - trochu nezvyk na Volvo. A ked vychadzam z auta tak sa usmievam od ucha k uchu )). Dufam ze mi to aj vydrzi . Takze zatial , ideme o tyzden a par dni do Chorvatska, tak potom pridam zase nejake skusenosti a dojmy.
K tej dymivosti...neviem ale s tymto som nikdy nemal nejaky problem, jedine ked je zima a auto nebolo zohriate, inak ziadna dymivost ani pred tym ani potom - teda zatial.
to Dekky: No ja som filter neriesil az kym mi nedosla ta porantana mocovina. Uz mam nabehanych 166000 a auto nemalo po motoristickej stranke ziadny problem (klop,klop,klop). Ale je to zradne, najhorsie je,ze to moze zrazu skocit do nudzaku a je problem. (tiez mi bolo povedane,ze je lepsie ked sa to robi a nie je to este v nudzovom rezime - preco, to neviem). Ale musim priznat ze auto zmenilo uplne chrakter, je ovela dravejsie, viac to cloveka laka sa zabavat, stiha kludne BMW alebo Mercedes s rovnakym motorom - trochu nezvyk na Volvo. A ked vychadzam z auta tak sa usmievam od ucha k uchu )). Dufam ze mi to aj vydrzi . Takze zatial , ideme o tyzden a par dni do Chorvatska, tak potom pridam zase nejake skusenosti a dojmy.
K tej dymivosti...neviem ale s tymto som nikdy nemal nejaky problem, jedine ked je zima a auto nebolo zohriate, inak ziadna dymivost ani pred tym ani potom - teda zatial.
Volvo XC90, rv.2004, D5 (120kW)AWD, modra metaliza, 5D AT, Summum
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
predtym: Volvo V50 2.0D, Mitshubishi Lancer 1997, 1.4i
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
No ja DPF nemam,takze by to bolo v mojom pripade jednoduchsie,len co na to povie moj a?
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- pecaa
- Pokročilý
- Príspevky: 360
- Dátum registrácie: 15 Dec 2009, 11:30
- Vek:: 43
- Bydlisko: sobotište
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
nemám DPF ani som nemal, mám odpojený EGR, mám skoro od začiatku športový filter, mám na čipe najazdených 130000km, emisnú som prešiel, auto ťahá ako bejk a spotreba 5,3l (priemer posledných 60tis km). mohol by som byť aj spokojný, no nie?
S40 2.0D 2006 SE-560BC
- zobacny
- MUDrc
- Príspevky: 938
- Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 22 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
presne ako bolo písané, priebežne by si nás mohol informovať ako sa chová postupom času.......
zobral si to do vlastných rúk, ten postup s tými " našimi nenažratými servis my" naozaj sedí, už nevedia čo by pýtali....
tak nech ti to šlape a ešte raz- dávaj priebežné info
zobral si to do vlastných rúk, ten postup s tými " našimi nenažratými servis my" naozaj sedí, už nevedia čo by pýtali....
tak nech ti to šlape a ešte raz- dávaj priebežné info
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5
- jou81
- Pokročilý
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 27 Máj 2009, 19:13
- Vek:: 35
- Bydlisko: Brno/HK
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
DPF naštěstí nemám, pouze přemýšlím nad tím chipemOrtový napísal:tam si pockam na joua,ci mu s tym pohnu....ale on asi pojde len cipovat,ci aj filter von?
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
fap fap fap
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
- linuxakvojto
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 03 Nov 2010, 20:20
- Vek:: 5
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Volvo som kupoval z DE po najazdení 120tis. km. Pred predajom malo vymenený DPF v Mníchovskom Volvo servise. S autom som podedil aj faktúru za servis. Práca (kompletná serviska pri 120tis km + výmena DPF + 1x brzd. doštička) 3hx80€. Samotný DPF (VO36050309)650€ + Aditívum (VO1161752) 120€ +2x tesnenie (VO8663796) 14,78€.. Ceny bez DPH. Na SCANDIX.de sú ceny tých dielov o niečo nižšie.
DPF je tam AFAIK na to, aby sme svojimi miláčikmi neza...ali vzduch. Samozrejme, že to je na úkor výkonu, spotreby a peňaženky. Pre zaujímavosť: ku každej položke bolo na faktúre uvedené aj originál číslo VOLVO náhradného dielu (VO....). Iba olej to číslo nemal
DPF je tam AFAIK na to, aby sme svojimi miláčikmi neza...ali vzduch. Samozrejme, že to je na úkor výkonu, spotreby a peňaženky. Pre zaujímavosť: ku každej položke bolo na faktúre uvedené aj originál číslo VOLVO náhradného dielu (VO....). Iba olej to číslo nemal
linuxák Vojto
V50, 2.0D, 100kW, MY08, Kinetic, MMT6
V50, 2.0D, 100kW, MY08, Kinetic, MMT6
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
co takto odstranit aj katalyzator ? ved to je vlastne tiez len ekologicka blbost
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
existuje vec ako sportovy katalyzator. ale to uz tazko prejdes EK.Drak3n napísal:co takto odstranit aj katalyzator ? ved to je vlastne tiez len ekologicka blbost
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
neviem ako to je u nas , ale napr. v anglicku na EK meraju pri naftach len dymivost a na nu nema katalyzator vplyv , takze tamojsi volvisti v pripade tuningu davaju namiesto vyfuku len rury a potom maju z dieslov motokary , ktore ale strasne smrdia skor si ale myslim , ze absencia tohto filtra by mohla robit problemy , lebo to bude robit viac dymu ! kazdopadne , ja neverim , ze auto , ktore jazdi tam kde ma sa bude koli fap filtru kazit- to znamena diesel dialnice , benzin mesto
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
ved toto. ale trend je mat diesel v meste, lebo malo zerie.Drak3n napísal:ktore jazdi tam kde ma sa bude koli fap filtru kazit- to znamena diesel dialnice , benzin mesto
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
jou81 napísal:DPF naštěstí nemám, pouze přemýšlím nad tím chipemOrtový napísal:tam si pockam na joua,ci mu s tym pohnu....ale on asi pojde len cipovat,ci aj filter von?
mas pravdu,neviem,nad cim som rozmyslal,ked som to pisal,ved Ty mas MY 2002 a tam filter nie je...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- michalmalcek
- MUDrc
- Príspevky: 785
- Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
- Vek:: 5
- Bydlisko: Zvolen
- Bolo mu poďakované: 16 krát
Re: Odstranenie FAP filtru (DPF-filter)+chip motoru-vyriesene
Dneska som sa bol predbezne objednat na odstranenie FAp a cip vo Zvolene Nakolko je dovolenkove obdobie takze az koncom mesiaca . Pýtal som sa co nato EK z jeho zakaznikov doteraz nepocul ze by mal niekto problem po odstraaneni Fap filtra .
Naposledy upravil/-a michalmalcek v 17 Aug 2011, 14:25, upravené celkom 1 krát.
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE