Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Opravy, ktoré su všeobecne aplikovatelné na rôzne modely alebo diely...
Užívateľov profilový obrázok
doktor
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 567
Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
Vek:: 11
Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa doktor » 30 Mar 2011, 23:00

mato.20 napísal:v sobotu cestou do BA sa rozsvietila a cestou späť zhasla... {zmyslajuci}
žije si vlastným životom - jako tamagoči {usmevisko}
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE

Užívateľov profilový obrázok
mato.20
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 725
Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
Vek:: 26
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa mato.20 » 09 Apr 2011, 20:37

To si píš. Dnes sa mi rozsvietila znova {palecdole}
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza

martinopel
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
Vek:: 45
Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Bolo mu poďakované: 18 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa martinopel » 10 Apr 2011, 07:03

mato.20 napísal:To si píš. Dnes sa mi rozsvietila znova {palecdole}
Pravděpodobně chyba v regulaci tlaku TD
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW

joker
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 171
Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
Vek:: 56
Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa joker » 10 Apr 2011, 12:10

Najskôr diagnostika. Ja typujem na váhu vzduchu (diagnostika by si ti mala pamätať), skúsil by som ju vyčistiť. Potom ešte EGR ventil.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full

Užívateľov profilový obrázok
mato.20
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 725
Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
Vek:: 26
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa mato.20 » 10 Apr 2011, 13:06

prečo to auto nemôže ísť aspoň 30 po sebe idúcich dní bez poruchy ? ešte mi aj začal pukať homikinetický klb na pravej strane.. aké dôsledky môže mať vadná váha vzduchu pokiaľ sa budem tváriť, že kontrolku nevidím ?
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa lucki » 10 Apr 2011, 15:28

mato.20 napísal:prečo to auto nemôže ísť aspoň 30 po sebe idúcich dní bez poruchy ? ešte mi aj začal pukať homikinetický klb na pravej strane.. aké dôsledky môže mať vadná váha vzduchu pokiaľ sa budem tváriť, že kontrolku nevidím ?
bude ti to viac zrat.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

martinopel
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
Vek:: 45
Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Bolo mu poďakované: 18 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa martinopel » 10 Apr 2011, 15:36

joker napísal:Najskôr diagnostika. Ja typujem na váhu vzduchu (diagnostika by si ti mala pamätať), skúsil by som ju vyčistiť. Potom ešte EGR ventil.
Nemyslím,že to bude váhou vzduchu,ale každopádně nejdříve diagnostika.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW

Užívateľov profilový obrázok
mato.20
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 725
Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
Vek:: 26
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa mato.20 » 10 Apr 2011, 17:46

no myslím si, že to aj žere viac.. min. o liter...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza

Užívateľov profilový obrázok
mato.20
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 725
Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
Vek:: 26
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa mato.20 » 10 Apr 2011, 22:12

Diagnostic trouble code information Code EFI-718

Condition

For a check to happen the engine speed has to be between 302-5355rpm. The check consists of a comparison of the injection timing value the control unit desires, and the actual injection timing value. If the difference is too large, the control unit will interpret this as a fault, and the trouble code will be set.

Substitute value
-Only a basic charging pressure is allowed
-There is no EGR regulation

Possible source

-Defective injection timing valve
-Defective needle lift sensor
-Faulty dynamic pump setting
-Air in the fuel system


Fault symptom(s)
-Bad acceleration, the engine feels powerless
-Engine hard to start when cold
-Engine misfires

Have the cam/fuel pump belts been changed?
If so then it would appear the basic mechanical timing setting for the fuel pump is too far out of spec.
Check this mechanical setting first.

I suggest you check the injection timing values in live data between the desired and actual injection timing values, they should be the same.
Check the pump dynamic timing, note you will have to get the engine coolant temperature to 80 degrees C and fuel temp above 30 degrees and reset the fault code before you can do this. The basic mechanical setting for fuel pump timing must be in spec as well.
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza

joker
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 171
Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
Vek:: 56
Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa joker » 13 Apr 2011, 08:20

Mato ty si nedávno robil rozvody. Ako si nastavil základný predvstrik? A tiež píše EGR. Ten zatiaľ vyčisti.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full

Užívateľov profilový obrázok
mato.20
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 725
Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
Vek:: 26
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa mato.20 » 13 Apr 2011, 13:13

Predvstrek sa nastavoval za asistencie diagnostiky do požadovanej hodnoity + 0,6 stuoňa a svietilo to že je v zelenom poly čo je normál... :cry:
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza

Užívateľov profilový obrázok
mato.20
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 725
Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
Vek:: 26
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa mato.20 » 16 Apr 2011, 20:06

Včera s ami lambda znova po týždni rozsvietila, Lacko mi chybu v nedeľu zmazal a už včera svietila znova. Dnes som vyčistil váhu vzduchu v bezíne, dosť bordelu tam bolo, ostal mi benzín úplne čierny . Po druhom štarte zhasla, prevetral som auto, mám pocit že je lepší ťah a menej dými. Odvtedy sa nerozsvietila. Ešte taký detail, všimol som si, že obvikle sa rozsvieti ked jazdím pod otáčky, napr. : idem 1 km na 5ťke rýchlosťou 50 km/h a mám cca 1200 otáčok.. vtedy sa zvykne rozsvietiť, čo z toho prosím plynie ? {zmyslajuci}
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa st_Andy » 16 Apr 2011, 20:15

{zmyslajuci} ze to nemas podtacat :)

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa Peťo » 16 Apr 2011, 20:23

neni to na diesel primalo 5tka a 1200ot / 50km/h. To je aj na benzin malo :D

Užívateľov profilový obrázok
mato.20
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 725
Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
Vek:: 26
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa mato.20 » 16 Apr 2011, 20:29

Chcem normálne stanovisko Andy... {palechore}
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa lucki » 16 Apr 2011, 22:22

no 1200 otacok je imho malo. moze mat teda malo vzduchu, alebo malo zmesy a blbne z toho lamba.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
mato.20
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 725
Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
Vek:: 26
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa mato.20 » 17 Apr 2011, 13:02

a už znova svietime... a to som ho nepodtáčal vôbec, skôr vytáčal ...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza

joker
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 171
Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
Vek:: 56
Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI

Príspevok od užívateľa joker » 17 Apr 2011, 15:07

Ešte vyčisti EGR. PC je kontroluje množstvo vzduchu cez váhu. Ak je spätné vedenie výfukových plynov (EGR) upchaté, ide cez váhu viacej vzduchu, čo vyhodnotí ako chybu. Takto začne svietiť lambda aj keď zapchám hadičku EGR. Niekde na fore už bolo napísané viac. Nemám stopercentnú istotu, ale zas Ťa to nestojí skoro nič.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full

Napísať odpoveď