žije si vlastným životom - jako tamagočimato.20 napísal:v sobotu cestou do BA sa rozsvietila a cestou späť zhasla...
Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
To si píš. Dnes sa mi rozsvietila znova
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Pravděpodobně chyba v regulaci tlaku TDmato.20 napísal:To si píš. Dnes sa mi rozsvietila znova
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
-
- Pokročilý
- Príspevky: 171
- Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
- Vek:: 56
- Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Najskôr diagnostika. Ja typujem na váhu vzduchu (diagnostika by si ti mala pamätať), skúsil by som ju vyčistiť. Potom ešte EGR ventil.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
prečo to auto nemôže ísť aspoň 30 po sebe idúcich dní bez poruchy ? ešte mi aj začal pukať homikinetický klb na pravej strane.. aké dôsledky môže mať vadná váha vzduchu pokiaľ sa budem tváriť, že kontrolku nevidím ?
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
bude ti to viac zrat.mato.20 napísal:prečo to auto nemôže ísť aspoň 30 po sebe idúcich dní bez poruchy ? ešte mi aj začal pukať homikinetický klb na pravej strane.. aké dôsledky môže mať vadná váha vzduchu pokiaľ sa budem tváriť, že kontrolku nevidím ?
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Nemyslím,že to bude váhou vzduchu,ale každopádně nejdříve diagnostika.joker napísal:Najskôr diagnostika. Ja typujem na váhu vzduchu (diagnostika by si ti mala pamätať), skúsil by som ju vyčistiť. Potom ešte EGR ventil.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
no myslím si, že to aj žere viac.. min. o liter...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Diagnostic trouble code information Code EFI-718
Condition
For a check to happen the engine speed has to be between 302-5355rpm. The check consists of a comparison of the injection timing value the control unit desires, and the actual injection timing value. If the difference is too large, the control unit will interpret this as a fault, and the trouble code will be set.
Substitute value
-Only a basic charging pressure is allowed
-There is no EGR regulation
Possible source
-Defective injection timing valve
-Defective needle lift sensor
-Faulty dynamic pump setting
-Air in the fuel system
Fault symptom(s)
-Bad acceleration, the engine feels powerless
-Engine hard to start when cold
-Engine misfires
Have the cam/fuel pump belts been changed?
If so then it would appear the basic mechanical timing setting for the fuel pump is too far out of spec.
Check this mechanical setting first.
I suggest you check the injection timing values in live data between the desired and actual injection timing values, they should be the same.
Check the pump dynamic timing, note you will have to get the engine coolant temperature to 80 degrees C and fuel temp above 30 degrees and reset the fault code before you can do this. The basic mechanical setting for fuel pump timing must be in spec as well.
Condition
For a check to happen the engine speed has to be between 302-5355rpm. The check consists of a comparison of the injection timing value the control unit desires, and the actual injection timing value. If the difference is too large, the control unit will interpret this as a fault, and the trouble code will be set.
Substitute value
-Only a basic charging pressure is allowed
-There is no EGR regulation
Possible source
-Defective injection timing valve
-Defective needle lift sensor
-Faulty dynamic pump setting
-Air in the fuel system
Fault symptom(s)
-Bad acceleration, the engine feels powerless
-Engine hard to start when cold
-Engine misfires
Have the cam/fuel pump belts been changed?
If so then it would appear the basic mechanical timing setting for the fuel pump is too far out of spec.
Check this mechanical setting first.
I suggest you check the injection timing values in live data between the desired and actual injection timing values, they should be the same.
Check the pump dynamic timing, note you will have to get the engine coolant temperature to 80 degrees C and fuel temp above 30 degrees and reset the fault code before you can do this. The basic mechanical setting for fuel pump timing must be in spec as well.
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
-
- Pokročilý
- Príspevky: 171
- Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
- Vek:: 56
- Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Mato ty si nedávno robil rozvody. Ako si nastavil základný predvstrik? A tiež píše EGR. Ten zatiaľ vyčisti.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Predvstrek sa nastavoval za asistencie diagnostiky do požadovanej hodnoity + 0,6 stuoňa a svietilo to že je v zelenom poly čo je normál...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Včera s ami lambda znova po týždni rozsvietila, Lacko mi chybu v nedeľu zmazal a už včera svietila znova. Dnes som vyčistil váhu vzduchu v bezíne, dosť bordelu tam bolo, ostal mi benzín úplne čierny . Po druhom štarte zhasla, prevetral som auto, mám pocit že je lepší ťah a menej dými. Odvtedy sa nerozsvietila. Ešte taký detail, všimol som si, že obvikle sa rozsvieti ked jazdím pod otáčky, napr. : idem 1 km na 5ťke rýchlosťou 50 km/h a mám cca 1200 otáčok.. vtedy sa zvykne rozsvietiť, čo z toho prosím plynie ?
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
ze to nemas podtacat
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
- Peťo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1717
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
- Vek:: 5
- Bydlisko: ♥Bratislava♥
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
neni to na diesel primalo 5tka a 1200ot / 50km/h. To je aj na benzin malo
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Chcem normálne stanovisko Andy...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
no 1200 otacok je imho malo. moze mat teda malo vzduchu, alebo malo zmesy a blbne z toho lamba.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
a už znova svietime... a to som ho nepodtáčal vôbec, skôr vytáčal ...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
-
- Pokročilý
- Príspevky: 171
- Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
- Vek:: 56
- Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Po štarte ostala svietiť Lambda S70 2,5 TDI
Ešte vyčisti EGR. PC je kontroluje množstvo vzduchu cez váhu. Ak je spätné vedenie výfukových plynov (EGR) upchaté, ide cez váhu viacej vzduchu, čo vyhodnotí ako chybu. Takto začne svietiť lambda aj keď zapchám hadičku EGR. Niekde na fore už bolo napísané viac. Nemám stopercentnú istotu, ale zas Ťa to nestojí skoro nič.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full