Strana 1 z 2

dym dym dym ?

Napísané: 16 Júl 2010, 20:51
od užívateľa phitipaldi1
odkedy mi robily olejove cerpadlo zacalo mi to nejako viac dymit pri preradeni volvo 940 d24tic a plus mi nechce radit a za studena moze to byt olejom?

Re: dym dym dym ?

Napísané: 16 Júl 2010, 21:50
od užívateľa sergej
phitipaldi1 napísal:odkedy mi robily olejove cerpadlo zacalo mi to nejako viac dymit pri preradeni volvo 940 d24tic a plus mi nechce radit a za studena moze to byt olejom?
Odmerat tlak oleja, skontrolovat olej v ae...

Re: dym dym dym ?

Napísané: 20 Júl 2010, 14:29
od užívateľa sergej
phitipaldi1 napísal:odkedy mi robily olejove cerpadlo zacalo mi to nejako viac dymit pri preradeni volvo 940 d24tic a plus mi nechce radit a za studena moze to byt olejom?
A aky dym ti ide z auta ?

Re: dym dym dym ?

Napísané: 24 Júl 2010, 19:00
od užívateľa phitipaldi1
cierny a to pri preradeni a ked silno zoslapnem plynovy pedal a niekedy ani nietreba sliapnut na plyn prote dymi a dymi :(

Re: dym dym dym ?

Napísané: 24 Júl 2010, 20:45
od užívateľa DOD
vela benzinu , malo vzduchu....

Re: dym dym dym ?

Napísané: 24 Júl 2010, 20:58
od užívateľa sergej
DOD napísal:vela benzinu , malo vzduchu....
Tak, tak, takze asi zle nadstavene cerpadlo - bohata zmes a blby predvstrek.

Re: dym dym dym ?

Napísané: 25 Júl 2010, 00:04
od užívateľa DOD
jasne, chcel som povedat vela nafty, malo vzduchu...v tej rychlosti som si to nevsimol :)

Re: dym dym dym ?

Napísané: 25 Júl 2010, 14:28
od užívateľa maurixiux
zaleží aj kto ti to robyl, či ti aj dobre za stare nevymenil, ale keď pišeš že začalo viac dymiť, tak nečakaj že bude menej až na koniec prestane {typekscigaretou}

Re: dym dym dym ?

Napísané: 25 Júl 2010, 16:11
od užívateľa joker
Ahoj.
Robil si aj trysky? Je pravda,že máš veľa nafty. Málo vzduchu nepredpokladám (skontroluj vzduch. filter). Ak ti nastavili čerpadlo a tým pravdepodobne zvýšili jeho tlak, cez staré trysky Ti vstrekne aj viac nafty. Daj nastaviť trysky. podľa možnosti tomu istému, čo robil čerpadlo, aby to napároval. K au len jedno, vyrieš najskôr motor a potom prevodovku (alebo opačne).

Re: dym dym dym ?

Napísané: 02 Aug 2010, 13:26
od užívateľa phitipaldi1
som sa nasral vyhodil som turbo som zistil ze tece, egr k.o ,sanie jak v komine , komplet precistenie sania + nove /repasovane /turbo +komplet novy olej filtre tesnenia vyfukove + vyfukove zvody upravene mimo EGR nove cerpadlo /pouzite / ked toto nepomoze tak idem natankovat do bandasky 5litrov benzinu a urobim s toho pochoden:-)

Re: dym dym dym ?

Napísané: 02 Aug 2010, 14:22
od užívateľa DOD
pojazden :lol:

Re: dym dym dym ?

Napísané: 02 Aug 2010, 14:54
od užívateľa sergej
phitipaldi1 napísal:som sa nasral vyhodil som turbo som zistil ze tece, egr k.o ,sanie jak v komine , komplet precistenie sania + nove /repasovane /turbo +komplet novy olej filtre tesnenia vyfukove + vyfukove zvody upravene mimo EGR nove cerpadlo /pouzite / ked toto nepomoze tak idem natankovat do bandasky 5litrov benzinu a urobim s toho pochoden:-)
To EGR zaslep a bude pokoj, beztak to len nici motor...

Re: dym dym dym ?

Napísané: 10 Aug 2010, 15:44
od užívateľa phitipaldi1
HOTOVO:-) som to vsetko pomenil auto chytlo druhy dych nedymi lepsie taha EGR je fuc aj s tymi vymyslenymi cievkami ale sa mi nezda este to cerpadlo alebo trysky pri nastartovani ma niekedy/nie vzdy/ slabe otacky a postupne vydupu hore a uz potom drzia je to normalne?

Re: dym dym dym ?

Napísané: 10 Aug 2010, 15:55
od užívateľa sergej
phitipaldi1 napísal:HOTOVO:-) som to vsetko pomenil auto chytlo druhy dych nedymi lepsie taha EGR je fuc aj s tymi vymyslenymi cievkami ale sa mi nezda este to cerpadlo alebo trysky pri nastartovani ma niekedy/nie vzdy/ slabe otacky a postupne vydupu hore a uz potom drzia je to normalne?
Nie je, pri cerpadle je teplou vodou ovladana tycka ktora hybe predvstrekom a davkou paliva. Pravdepodobne je nefunkcna. Jej zivotnost je cca rok.

Re: dym dym dym ?

Napísané: 11 Aug 2010, 20:34
od užívateľa phitipaldi1
Diki zajtra idem na nu:-) neviete kde sa daju nastavit tieto trysky popripade repasovat? vsade robia uz ibba common raily atd.

Re: dym dym dym ?

Napísané: 11 Aug 2010, 21:01
od užívateľa iconmaster
Prave ze common raily je problem testovat, nastavit, kedze pracuju na dost vysokych tlakoch. Bezne trysky sa daju kupit aj diely na repas. My sme to zvykli kupovat v Zarnovici (ak chces dam ti kontakt), tam robia aj repasy a nastavenie cerpadiel od V3S-iek az po novsie osobaky. Ceny su celkom prijatelne - napr. kamosovi predal jednu trysku (vnutro) Bosch do priameho vstreku za 70 EUR, tak ze vsade v obchodoch s dielmi pytali zan vyse 100.

BTW - ake trysky tam mas, co je to za znacku?

Re: dym dym dym ?

Napísané: 12 Aug 2010, 07:42
od užívateľa sergej
phitipaldi1 napísal:Diki zajtra idem na nu:-) neviete kde sa daju nastavit tieto trysky popripade repasovat? vsade robia uz ibba common raily atd.
Mam doma tester, podlozky aj nove trysky, ak by bol zaujem mozes dobehnut. Pri spätnej montazi vsak nesmies zabudnut na nove tepelne stity pod vstreky. (Mam aj tie). Inak v blave to robi Agat diesel, podla reakcii na roznych forach ma velmi premenlivu kvalitu prace a dost vysoke ceny. Ale na tryskach toho nieje moc co pokazit.

Re: dym dym dym ?

Napísané: 12 Aug 2010, 07:45
od užívateľa sergej
iconmaster napísal:Prave ze common raily je problem testovat, nastavit, kedze pracuju na dost vysokych tlakoch. Bezne trysky sa daju kupit aj diely na repas. My sme to zvykli kupovat v Zarnovici (ak chces dam ti kontakt), tam robia aj repasy a nastavenie cerpadiel od V3S-iek az po novsie osobaky. Ceny su celkom prijatelne - napr. kamosovi predal jednu trysku (vnutro) Bosch do priameho vstreku za 70 EUR, tak ze vsade v obchodoch s dielmi pytali zan vyse 100.

BTW - ake trysky tam mas, co je to za znacku?
Samotna nova tryska Motorpal je za cca 15Eur a Bosch okolo 25. 70Ecok za samotnu trysku je pekna zlodejina. Teda ak si to nemylis s drziakom trysky. Jedine ze by v poslednom roku doslo k prudkemu zdrazeniu. Ja pouzivam cinske trysky za cca 5 Eur/ks.

Re: dym dym dym ?

Napísané: 12 Aug 2010, 18:31
od užívateľa iconmaster
Boha, Cinske trysky? A kolko vydrzia?

Co je vela, co nie.. ale uz aj davnejsie stali trysky do osobakov okolo 1000 Sk (iba vnutro, bez drziaka), nedavno mne ponukali za 30 EUR do predkomorky. Priame vstreky su okolo 60-80 EUR a Common Rail radsej nechci vediet :twisted: Len pripomeniem, ze napr. do novsieho (Euro 4 a 5) nakladiaku Volvo vyjde jedna tryska okolo 500 EUR (a je ich tam 6) :roll: Takze tych 25 za Boschky neni az taky nehorazny peniaz, ked zobereme ze pri tankovani kvalitneho paliva a vcasnych vymenach filtra vydrzia dobrych 150-200 tisic km. Dalej vyroba jednej urcite stoji nejake peniaze, neni to hromadne lisovanie alebo nieco podobne. Potrebuje jemne doladenie povrchov a dost vysoku presnost, co samozrejme navysuje aj naklady na vyrobu...

Re: dym dym dym ?

Napísané: 13 Aug 2010, 06:31
od užívateľa mato.20
A sú tieto Volvo trysky čo sú osadené napr. v mojom motory nejak obzvlášť výnimočné pri nastavvaní ? dokáže ich nastaviť mechanik, čo nastavuje trysky staršieho typu napr na staré pežot motory, ford motory typu transit a podobne ? všimol som si že nie sú v hlave nakrútené ako na mojom predošlom aute ford escort (1.8 TD 66kW) ale pritláča ich tam tá vidlička pritiahnutá tuším imbus šrobom ... jedná sa mi o to že mám známeho čerpadlára ktorý tie staršie trysky nastavuje za 5 eur sadu 4 trysiek na počkanie ... pýtam sa preto že či je to v princípe jednaké alebo treba hned utekať do volva ?