Strana 1 z 1

geartronic v strmom kopci pri zaradenom D

Napísané: 26 Mar 2016, 20:54
od užívateľa Luboo
Zdravim,

Na A6 geartronicu pri zaradenom D a miernom kopci nahor auto stoji, nehybe sa ani jednym smerom. Pokial je ale kopec prudsi, tak auto sa pomaly hybe dozadu napriek zaradenemu D. Je toto spravanie v poriadku? Nemalo by auto aj v prudkom kopci pri zaradenom D stat?

Lubo

Re: geartronic v strmom kopci pri zaradenom D

Napísané: 26 Mar 2016, 21:13
od užívateľa volvov70
Ja si myslím že asi to tak je. Aj mne sa auto pomaly v prudkom kopci pri D pohne dozadu a pritom mi radi krásne. No neviem. Som zvedavý kto čo napíše. {zmyslajuci}

Re: geartronic v strmom kopci pri zaradenom D

Napísané: 26 Mar 2016, 21:21
od užívateľa zorg1
Do kopca by to pri D nemalo cúvať.
Kolega predaval Grand Voyager v AAA. Chlapík prišiel s autom do kopca, auto nedržalo, vytkol mu chybu a auto nekúpili.
Ja mám nové a aom a do kopca drží dokonca som minule zapojil vozík a necúvlo.
Chcelo by to postaviť dve autá na ten istý kopec a vyskúšať.

Re: geartronic v strmom kopci pri zaradenom D

Napísané: 26 Mar 2016, 23:13
od užívateľa volvo888
mne v kopci jemne cuvne ale potom uz sa nehybe {aladin}

Re: geartronic v strmom kopci pri zaradenom D

Napísané: 02 Apr 2016, 14:26
od užívateľa Dodike 850
hlupost pri zaradenom D moze cuvat ak stojite v kopci pretoze hydromenic pracuje s tlakom oleja, pokial nedrzite plyn tak tlak oleja nieje dostatocny na to aby udrzalo auto v kopci {premyslajuci} a preco niektorim necuva lebo maju asistenta na rozjazd do kopca (aj ked pri asistentovi plati ze podrzi iba nejaku dobu potom auto cuva do zadu). alebo takzvany autohold.... auta ktore nemaju tuto funkciu mozu cuvat.
ak sa mylim opravte ma...
p.s. preto aj vyrobca udava ze nemate drzat plyn v kopci a drzat tak auto na mieste lebo znicite hydromenic...

Re: geartronic v strmom kopci pri zaradenom D

Napísané: 02 Apr 2016, 22:47
od užívateľa Ortový
tak,Dodike má podla mňa pravdu...
na volnobeh je nízky tlak oleja,aby auto v prudšom kopci stálo na mieste,treba používať brzdu,pri zmene z R do D a naopak je potrebné (ak sa chceme pohnúť) tiež chvílu počkať,kým prevodovka má dostatočný tlak oleja na svoju bezporuchovú prevádzku...