Zdravím, chcem sa s vami podeliť, mal som možnosť otestovať horespomínanú s60 s 8st. automatom. (133kw)
Strašne som sa tešil, ale možno som to zbytočne prehnal.
+ krásny jednoduchý interiér typický pre Volvo
+ design predku exteriéru (zadok sa mi nepozdáva)
+ nad 100km mimo mesta slušná akcelerácia
+ veľmi slušná spotreba
+ 3 grafické módy pre palubný počítač pred vami
a tým to končí. Auto ma ničím iným nezaujalo.
- Auto je v meste trochu nemotorné, nepoviem pomalé, ale tá váha a ten motor nejak po meste nešli do hromady
- podvozok by som nenazval komfortný skôr priemerný
- nikde som nenašiel jazdné módy ani pre komfortnejšiu odozvu podvozku ani na športovejšiu jazdu motora.
- auto nezanechalo WAW efekt
- nefungoval štart/stop (neviem možno bol soft. vypnutý pre predvádzacie vozidlo, zapnúť som ho však nevedel.
Dnes som testol Mercedes C class 2015 2.2cdi 7st automat (126kw) v executive výbave, a v skratke 100x pohodlnejšie a komfortnejšie vozenie, jazdné štýly funguju perfektne medzi eco, comfort, sport a sport + cítiť razantný rozdiel v jazde. Štart/stop som vôbec neregistroval, štart motora a akcelerácia prebehla rýchlejšie ako manuálne zaradenie rýchlosti na neautomatoch... Auto mi prišlo o 5 rokov pred s60 čo sa týka konenčného pocitu z jazdenia. Snaď za jediný mínus považujem tempomat mimo volantu a palubný počítač ktorý sa nemusel deliť o predný panel s 2 fyzickými budíkmi, kľudne mohol byť celý panel digitálny ako je to napr. u S class.. Jediný problém bol keď som sadol do V50 a mal som pocit že musím ísť do servisu, lebo všetko zrazu hučalo, búchalo, hádzalo vŕzgalo a podobne. Toľko k malej recenzii..Chcem tým len povedať, že niekedy je fajn skúsiť aj niečo z iného súdka za +- rovnakú cenu...aby človek vedel subjektívne porovnať podobné vozidlá.
trocha sklamania..test Volvo S60 D4 8AT Summum 133kw
- benetin
- Pokročilý
- Príspevky: 368
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 00:09
- Vek:: 32
- Bydlisko: Petržalka
- Poďakoval: 49 krát
- Bolo mu poďakované: 11 krát
- Kontaktovať užívateľa:
trocha sklamania..test Volvo S60 D4 8AT Summum 133kw
Naposledy upravil/-a benetin v 08 Júl 2015, 16:30, upravené celkom 2 krát.
Volvo S60 D5 AWD 11/2014
______________________
EX: Volvo V50 3/2007, D5
EX: Volvo V50 11/2005 2.0d
EX: Volvo S40 3/2005 1.6d
______________________
EX: Volvo V50 3/2007, D5
EX: Volvo V50 11/2005 2.0d
EX: Volvo S40 3/2005 1.6d
- Dredd
- MUDrc
- Príspevky: 522
- Dátum registrácie: 12 Apr 2014, 21:36
- Vek:: 42
- Bydlisko: Bratislava/Okolie
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 37 krát
Re: trocha sklamania..test Volvo S60 D4 8AT Summum 133kw
Nie som extra fanda mercedesu, ale objektivne treba uznat, ze C klasse sa im velmi vydarilo. Spolu s S klasse dnes najkrajsie medaky podla mojho nazoru. S60 sa v momentalnom stave neda velmi s C triedou porovnavat. Myslim, ze aj cenovo je C jemne vyssie, pri podobnych vybavach. S60 potrebuje generacny a radikalny posun, tak ako sa uz udialo v pripade XC90.
Volvo C70 T5, 175 kW/238 PS, MY 2013, 03/2014
Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 V8 HEMI, 349 kW/475 PS,MY 2015, 1/2015
Jeep Wrangler Unlimited Edition X 3.6 V6 Pentastar, 210 kW/286 PS, MY 2015, 3/2016
Polaris Ranger RZR-S 800, 50kW/68 PS, MY 2011, 4/2011
Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 V8 HEMI, 349 kW/475 PS,MY 2015, 1/2015
Jeep Wrangler Unlimited Edition X 3.6 V6 Pentastar, 210 kW/286 PS, MY 2015, 3/2016
Polaris Ranger RZR-S 800, 50kW/68 PS, MY 2011, 4/2011
- jose1989
- Nováčik
- Príspevky: 52
- Dátum registrácie: 25 Aug 2009, 23:42
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice, SK
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: trocha sklamania..test Volvo S60 D4 8AT Summum 133kw
Nové Cčko momentálne etalón v triede. Dizaj nemusí sedieť každému, ale vypracovanie čudlíkov je veľmi dobré a aj interiéru celkovo. Kto v tom sedel resp. používa vie.
-ILS Full LED proste nádhera, naj svetlá na trhu*, resp. Matrix Audi som este nevidel naživo
-7G automat radí super
-Drive select mení od posilovača, brzdy, prevodovku, tlmiče aj reakcie plynového pedála
-jeden z málo motorov čo drží aj veľké nájazdy je 220CDI (predchádzajúca generácia vo firme nabehala 400tis km (90% diaľnica) a bez výmeny DPF, vstrekov, tlmičov a dokonca s pôvodnou spojkou a ide ďalej za 6 - 6,5 L/100KM)
-ILS Full LED proste nádhera, naj svetlá na trhu*, resp. Matrix Audi som este nevidel naživo
-7G automat radí super
-Drive select mení od posilovača, brzdy, prevodovku, tlmiče aj reakcie plynového pedála
-jeden z málo motorov čo drží aj veľké nájazdy je 220CDI (predchádzajúca generácia vo firme nabehala 400tis km (90% diaľnica) a bez výmeny DPF, vstrekov, tlmičov a dokonca s pôvodnou spojkou a ide ďalej za 6 - 6,5 L/100KM)
Bolo: S80 T6 2.8l rv.2000