trocha sklamania..test Volvo S60 D4 8AT Summum 133kw

tu môžte písať o všetkom..aj keď to nesúvisí s Volvom
Užívateľov profilový obrázok
benetin
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 368
Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 00:09
Vek:: 32
Bydlisko: Petržalka
Poďakoval: 49 krát
Bolo mu poďakované: 11 krát
Kontaktovať užívateľa:

trocha sklamania..test Volvo S60 D4 8AT Summum 133kw

Príspevok od užívateľa benetin » 08 Júl 2015, 16:13

Zdravím, chcem sa s vami podeliť, mal som možnosť otestovať horespomínanú s60 s 8st. automatom. (133kw)
Strašne som sa tešil, ale možno som to zbytočne prehnal.

+ krásny jednoduchý interiér typický pre Volvo
+ design predku exteriéru (zadok sa mi nepozdáva)
+ nad 100km mimo mesta slušná akcelerácia
+ veľmi slušná spotreba
+ 3 grafické módy pre palubný počítač pred vami

a tým to končí. Auto ma ničím iným nezaujalo.

- Auto je v meste trochu nemotorné, nepoviem pomalé, ale tá váha a ten motor nejak po meste nešli do hromady
- podvozok by som nenazval komfortný skôr priemerný
- nikde som nenašiel jazdné módy ani pre komfortnejšiu odozvu podvozku ani na športovejšiu jazdu motora.
- auto nezanechalo WAW efekt
- nefungoval štart/stop (neviem možno bol soft. vypnutý pre predvádzacie vozidlo, zapnúť som ho však nevedel.

Dnes som testol Mercedes C class 2015 2.2cdi 7st automat (126kw) v executive výbave, a v skratke 100x pohodlnejšie a komfortnejšie vozenie, jazdné štýly funguju perfektne medzi eco, comfort, sport a sport + cítiť razantný rozdiel v jazde. Štart/stop som vôbec neregistroval, štart motora a akcelerácia prebehla rýchlejšie ako manuálne zaradenie rýchlosti na neautomatoch... Auto mi prišlo o 5 rokov pred s60 čo sa týka konenčného pocitu z jazdenia. Snaď za jediný mínus považujem tempomat mimo volantu a palubný počítač ktorý sa nemusel deliť o predný panel s 2 fyzickými budíkmi, kľudne mohol byť celý panel digitálny ako je to napr. u S class.. Jediný problém bol keď som sadol do V50 a mal som pocit že musím ísť do servisu, lebo všetko zrazu hučalo, búchalo, hádzalo vŕzgalo a podobne. Toľko k malej recenzii..Chcem tým len povedať, že niekedy je fajn skúsiť aj niečo z iného súdka za +- rovnakú cenu...aby človek vedel subjektívne porovnať podobné vozidlá.
Naposledy upravil/-a benetin v 08 Júl 2015, 16:30, upravené celkom 2 krát.

Užívateľov profilový obrázok
volvo888
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 18:33
Vek:: 50
Bydlisko: skalica
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: trocha sklamania..test Volvo S60 D4 8AT Summum 133kw

Príspevok od užívateľa volvo888 » 08 Júl 2015, 16:16

sak toto :geek:
volvo xc90 rv 2006 automat plna vybava nafta 136 kw seda metaliza summum

Užívateľov profilový obrázok
Dredd
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 522
Dátum registrácie: 12 Apr 2014, 21:36
Vek:: 42
Bydlisko: Bratislava/Okolie
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 37 krát

Re: trocha sklamania..test Volvo S60 D4 8AT Summum 133kw

Príspevok od užívateľa Dredd » 08 Júl 2015, 17:09

Nie som extra fanda mercedesu, ale objektivne treba uznat, ze C klasse sa im velmi vydarilo. Spolu s S klasse dnes najkrajsie medaky podla mojho nazoru. S60 sa v momentalnom stave neda velmi s C triedou porovnavat. Myslim, ze aj cenovo je C jemne vyssie, pri podobnych vybavach. S60 potrebuje generacny a radikalny posun, tak ako sa uz udialo v pripade XC90.
Volvo C70 T5, 175 kW/238 PS, MY 2013, 03/2014
Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 V8 HEMI, 349 kW/475 PS,MY 2015, 1/2015
Jeep Wrangler Unlimited Edition X 3.6 V6 Pentastar, 210 kW/286 PS, MY 2015, 3/2016
Polaris Ranger RZR-S 800, 50kW/68 PS, MY 2011, 4/2011

Užívateľov profilový obrázok
jose1989
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 25 Aug 2009, 23:42
Vek:: 5
Bydlisko: Košice, SK
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: trocha sklamania..test Volvo S60 D4 8AT Summum 133kw

Príspevok od užívateľa jose1989 » 09 Júl 2015, 01:15

Nové Cčko momentálne etalón v triede. Dizaj nemusí sedieť každému, ale vypracovanie čudlíkov je veľmi dobré a aj interiéru celkovo. Kto v tom sedel resp. používa vie.
-ILS Full LED proste nádhera, naj svetlá na trhu*, resp. Matrix Audi som este nevidel naživo
-7G automat radí super
-Drive select mení od posilovača, brzdy, prevodovku, tlmiče aj reakcie plynového pedála
-jeden z málo motorov čo drží aj veľké nájazdy je 220CDI (predchádzajúca generácia vo firme nabehala 400tis km (90% diaľnica) a bez výmeny DPF, vstrekov, tlmičov a dokonca s pôvodnou spojkou a ide ďalej za 6 - 6,5 L/100KM)
Bolo: S80 T6 2.8l rv.2000

Napísať odpoveď