Adrian Budaj DEKARBO napísal:nuz tak aby som to dal vsetko na spravnu mieru, zastupujem firmu DEKARBO a chcem v prvom rade objasnit ze sa nejedna o dekarbonizaciu motoroveho priesrotu, ziadna dekarbonizacia kluky, ani oleja ani nic podobne, ale dekarbonizacia sacich a vyfukovych ventilov ako aj ich sedla, dekarbonizacia sacieho potrubia (ukazte mi moderne auto ktore nema EGR ventil, hmm no a ten ventil vhana nasta do sania spaliny z motora, a tie voooobec netvoria karbonove sucasti vsak ??), dekarbonizacia spalovacieho pristoru a vstrekovacov...
dalsia vec, pripravky sa do auta neleju, ani nikam do motora sa neleju, len pripravok na precistenie palivoveho systemu sa vlieva do nadrze, ostatne pripravky sa aplikuju pod tlakom priamo do sacieho alebo spalovacieho priestoru...nieje to ziadne aditivum na alkoholej bazi,ktore len zvysi bod horeniaa typ sa kvazi "vypali" alebo odstrani usadeny karbon... je to chemicky pripravok, ktory rozklada usadeny karbon na mikrocastice a ten odchadza bezpence vyfukovou cestou von z motora....
Skuste si porovnat kalitu paliv na Slovensku a Cesku voci kvalite v zapadnej europe napr. nemecko, mam osobnu skusenost s tym ze nekvalitnou naftou odisli do vecnych lovist vstrekovace na skoro "novom" Megane 1,5dci. nuz tak mame bezne zbytocnych 40 000 na nobve vstrekovace tak kludne jazdime dalej na nase "superkvalitne" paliva, dekarbonizacia nieje riesenie ale preventivum !!
test: porovnajte si naftu co ide do motora s naftou co vychadza z motora(prepadovou hadickou) spat do nadrze, a zistite aky bordel sa v motore nachadza resp. v akom stave je doprava paliva.
pri spalovani paliva vznika karbon, ktory sa tak ci onak usadza v celom systeme, ci uz palivovom, ci sacom, ci vyfukovom, proste vsade, keby bol karbon dokonale odstraneny tak predsa nemusime menit turbo, kedze sa dokonale odstrani zo systemu a turbo by sa vobec nezanasalo...ale preco je to naopak ???, preco motor zacina zrat olej?? preco ma znizeny vykon ?? skuste si dat sprint okolo stadiona so slamkou v ustach.... tak preco nedat motoru to naco je a bol nastaveny a naco je prisposobeny...
problem BMW:
cez EGR ventil a turbo sa do sacieho potrubia dostava take mnozstvo oleja ze ten karbon proste zachytava a ostava v sacom potrubi, nikde sa samovolne neostrani.... !!! proste je tam a zmensuje priemer sacieho potrubia = znizuje vykona motora
preco motor zerie olej ??
lebo po urcitom case sa piestne kruzky "zapecu", resp. ustalia v nejakej pozicii, aj za pomoci karbonu ktory ako vsetci tvrdia "tesni" co vobec nieje pravda, a nedovoli piestnym kruzok dokonale roztiahnutie ako za noveho stavu(nemozu sa vobec hybat), v tom priprade karbon "tesni"...tymto sa cesta pre olej ulovnuje, kedze 2 stieracie a jeden tesniaci kruzok su zapecene, teda poriadne netesnia ako by mali... olej ma omnoho jednoduchsiu cestu diostat sa do spalovacej komory ako keby boli vsetky piestne kruzky uvolnene a tesnili by ako mali... (navracanie tlakov dekarbonizaciou spalovacieho priestoru)
su vysledky, podlozene dokazy o tom ze dekarbonizacia funguje a zabera...kto neveri, nech sa pride pozriet...mam spravenu dekarbonizaciu v aute (Golf 3 TDI GTI), mam spraveny servis klimatizacie, maximalna spokojnost a takisto aj servis posilnovaca riadenia... dalsia spokojnost...keby som to nevidel na vlastnom aute tak by to som neobhajoval, ale bol by blazon clovek co nieco predava a sam to nepouziva....
a chcel by som videt jedno auto ako tu niekto napisal, co ma po 200 tkm motor cistucky ako by prave odisiel z fabriky...tak to by bol iny frajer....
dalsia vec je ta, ze ano, kvalitnym olejom a pravidelnou vymenou sa odstranuju tieto priznaky, len by som rad videl olej co vycisti aj vstrekovace, palivovy system,skrtiacu klapku a sacie a vyfukove kanaliky....
ja sa nikomu nevnucujem ani to nikomu nasilu netlacim do auta, ale myslim ze vela spokojnych a ziadny nespokojny zakaznik hovoria za vsetko...
dakujem za pozornost...
Adrian Budaj DEKARBO
Ja osobne nemam dovod neverit asi si tam casom odskocim