Ako zistiť čo mu je

tu môžte písať o všetkom..aj keď to nesúvisí s Volvom
Užívateľov profilový obrázok
andrejjka
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 18:21
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa andrejjka » 22 Máj 2011, 15:00

iconmaster napísal:Dieslak s katalyzatorom potrebuje obcas prevetrat vyfukovy system, hlavne ak sa s nim jazdi len po meste. Je zdrave ho obcas trosku vytiahnut do vyssich otacok, aby nedopadol ako isty typek s D5-kou, komu kamos teraz menil KAT pretoze bol tak zaneseny, ze neslo ho vytocit nad 2000 ot. a tlak z vyfuku uz normalne roztrhol obal katalyzatora! Dovod jednoznacny - chalan jazdil kratke trasy, a aj vtedy vytacal do 1500 ako keby jazdil kamionom, tak to aj vyzeralo {premyslajuci} nasledovat bude asi dvojhmota..

su dni kedy sa dostavame nieraz do 4000 otacok tak to snad staci, ale nechcem ho pochovat, myslim ze take vetranie momentalne velmi nerobi dobre a mame chybu inde a treba ju najst
Volvo V70 I

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Peťo » 22 Máj 2011, 15:20

dostal som chybnu informaciu ze toto volvo uz nemas, tak ak chces precisti palivovu sustavu a motor ako taky, tak i odporucam dekarbonizaciu+ vymenit olej po nej.
A dostanes sa na hodnoty priblizujuce sa novemu autu

Užívateľov profilový obrázok
andrejjka
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 18:21
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa andrejjka » 22 Máj 2011, 15:39

Peťo napísal:dostal som chybnu informaciu ze toto volvo uz nemas, tak ak chces precisti palivovu sustavu a motor ako taky, tak i odporucam dekarbonizaciu+ vymenit olej po nej.
A dostanes sa na hodnoty priblizujuce sa novemu autu

kto ti povedal, ze volvo uz nemam???
mas skusenost s Dekarbonizaciou? cena, kde, ako a kto to robi?
Volvo V70 I

Užívateľov profilový obrázok
iconmaster
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 02 Aug 2009, 14:28
Vek:: 31
Bydlisko: Zeliezovce
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu poďakované: 11 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa iconmaster » 22 Máj 2011, 15:42

Ano, daju sa precistit vstreky. Mozno pomoze chcemicky sposob (aditivum do paliva, existuju aj take co su urcene priamo len na cistenie palivovej sustavy) alebo potom v odbornych servisoch na vstrekovacie systemy ich zvykli cistit ultrazvukom.. V kazdom pripade by trebalo preskusat tie trysky, mozno niektora uz zacala "curat" (nerozprasuje naftu dostatocne) a ten dym za tebou je vlastne nespalena zmes.
hľadá sa nasledovník V40
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG :D /skodu nikdy viac, LPG ano/

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Peťo » 22 Máj 2011, 15:43

osobne zatial nie ale rozmyslam nad tym. V Cechcach je uz siet kde sa to robi bezne na SK sa to len rozbieha. A nemam dovod tomu neverit. Zda sa mi to logicke a principialne jednoduche- chemicky sa precistia vs kanaliky motorovy priestor. A dnesne pripravky su dost ucinne nemam dovod byt skepticky

Užívateľov profilový obrázok
andrejjka
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 18:21
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa andrejjka » 22 Máj 2011, 15:49

andrejjka napísal:
Peťo napísal:dostal som chybnu informaciu ze toto volvo uz nemas, tak ak chces precisti palivovu sustavu a motor ako taky, tak i odporucam dekarbonizaciu+ vymenit olej po nej.
A dostanes sa na hodnoty priblizujuce sa novemu autu

kto ti povedal, ze volvo uz nemam???
mas skusenost s Dekarbonizaciou? cena, kde, ako a kto to robi?
Co ja viem, je jeden pripravod BG244 ak sa spravne pamätam pre dieselove motory, nalieva sa to iba do palivovej nadrz a nasledne na to sa meni olej a malo byt to "precistit vnutornosti" ci to funguje aj nejak inak?
Volvo V70 I

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Ortový » 22 Máj 2011, 15:55

:?: používajú sa rôzne aditíva,ktoré majú o.i. aj mazacie a čistiace schopnosti,ale že by sa menili na olej....sú inakšie fičúry,aby Ti to šlapalo lepšie,napr. bezaromatik a M2T,ale to pre môj commonrail nie je,pre Teba by to možno šlo...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Peťo » 22 Máj 2011, 15:57

Ortovy nemyslim additiva tie su ok na take domace žuvanie. Ale pisem o dekarbonizacii- u diesla sa po nej musi menit olej
myslel som tuto firmu:
http://www.dekarbo.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
za nejaky cas uz ma aj lepsiu stranku tak sa mu dari.

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Peťo » 22 Máj 2011, 16:24

Adrian Budaj DEKARBO napísal:nuz tak aby som to dal vsetko na spravnu mieru, zastupujem firmu DEKARBO a chcem v prvom rade objasnit ze sa nejedna o dekarbonizaciu motoroveho priesrotu, ziadna dekarbonizacia kluky, ani oleja ani nic podobne, ale dekarbonizacia sacich a vyfukovych ventilov ako aj ich sedla, dekarbonizacia sacieho potrubia (ukazte mi moderne auto ktore nema EGR ventil, hmm no a ten ventil vhana nasta do sania spaliny z motora, a tie voooobec netvoria karbonove sucasti vsak ??), dekarbonizacia spalovacieho pristoru a vstrekovacov...
dalsia vec, pripravky sa do auta neleju, ani nikam do motora sa neleju, len pripravok na precistenie palivoveho systemu sa vlieva do nadrze, ostatne pripravky sa aplikuju pod tlakom priamo do sacieho alebo spalovacieho priestoru...nieje to ziadne aditivum na alkoholej bazi,ktore len zvysi bod horeniaa typ sa kvazi "vypali" alebo odstrani usadeny karbon... je to chemicky pripravok, ktory rozklada usadeny karbon na mikrocastice a ten odchadza bezpence vyfukovou cestou von z motora....

Skuste si porovnat kalitu paliv na Slovensku a Cesku voci kvalite v zapadnej europe napr. nemecko, mam osobnu skusenost s tym ze nekvalitnou naftou odisli do vecnych lovist vstrekovace na skoro "novom" Megane 1,5dci. nuz tak mame bezne zbytocnych 40 000 na nobve vstrekovace tak kludne jazdime dalej na nase "superkvalitne" paliva, dekarbonizacia nieje riesenie ale preventivum !!

test: porovnajte si naftu co ide do motora s naftou co vychadza z motora(prepadovou hadickou) spat do nadrze, a zistite aky bordel sa v motore nachadza resp. v akom stave je doprava paliva.

pri spalovani paliva vznika karbon, ktory sa tak ci onak usadza v celom systeme, ci uz palivovom, ci sacom, ci vyfukovom, proste vsade, keby bol karbon dokonale odstraneny tak predsa nemusime menit turbo, kedze sa dokonale odstrani zo systemu a turbo by sa vobec nezanasalo...ale preco je to naopak ???, preco motor zacina zrat olej?? preco ma znizeny vykon ?? skuste si dat sprint okolo stadiona so slamkou v ustach.... tak preco nedat motoru to naco je a bol nastaveny a naco je prisposobeny...

problem BMW:
cez EGR ventil a turbo sa do sacieho potrubia dostava take mnozstvo oleja ze ten karbon proste zachytava a ostava v sacom potrubi, nikde sa samovolne neostrani.... !!! proste je tam a zmensuje priemer sacieho potrubia = znizuje vykona motora

preco motor zerie olej ??
lebo po urcitom case sa piestne kruzky "zapecu", resp. ustalia v nejakej pozicii, aj za pomoci karbonu ktory ako vsetci tvrdia "tesni" co vobec nieje pravda, a nedovoli piestnym kruzok dokonale roztiahnutie ako za noveho stavu(nemozu sa vobec hybat), v tom priprade karbon "tesni"...tymto sa cesta pre olej ulovnuje, kedze 2 stieracie a jeden tesniaci kruzok su zapecene, teda poriadne netesnia ako by mali... olej ma omnoho jednoduchsiu cestu diostat sa do spalovacej komory ako keby boli vsetky piestne kruzky uvolnene a tesnili by ako mali... (navracanie tlakov dekarbonizaciou spalovacieho priestoru)

su vysledky, podlozene dokazy o tom ze dekarbonizacia funguje a zabera...kto neveri, nech sa pride pozriet...mam spravenu dekarbonizaciu v aute (Golf 3 TDI GTI), mam spraveny servis klimatizacie, maximalna spokojnost a takisto aj servis posilnovaca riadenia... dalsia spokojnost...keby som to nevidel na vlastnom aute tak by to som neobhajoval, ale bol by blazon clovek co nieco predava a sam to nepouziva....

a chcel by som videt jedno auto ako tu niekto napisal, co ma po 200 tkm motor cistucky ako by prave odisiel z fabriky...tak to by bol iny frajer....

dalsia vec je ta, ze ano, kvalitnym olejom a pravidelnou vymenou sa odstranuju tieto priznaky, len by som rad videl olej co vycisti aj vstrekovace, palivovy system,skrtiacu klapku a sacie a vyfukove kanaliky....

ja sa nikomu nevnucujem ani to nikomu nasilu netlacim do auta, ale myslim ze vela spokojnych a ziadny nespokojny zakaznik hovoria za vsetko...

dakujem za pozornost...

Adrian Budaj DEKARBO
Ja osobne nemam dovod neverit asi si tam casom odskocim

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Peťo » 22 Máj 2011, 16:44

toto je zaujimave doporucujem pozriet obrazky:
http://dekarbonizacia.szm.com/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázok

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa lucki » 22 Máj 2011, 17:45

ma to vyznam aj na benziny? myslim ze tam ten efekt nie je az taky velky.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Peťo » 22 Máj 2011, 18:31

vyznam to ma aj ked mensi

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Ortový » 22 Máj 2011, 18:51

jáj dekarbonizácia,už viem o čom točíte,nečítal som to celé,videl som len posledný príspevok od andrejjky :oops: ...myslím,že zmysel tá dekarbonizácia má...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa MarekV » 22 Máj 2011, 19:18

ako zistim, ze sa zacina ozyvat dvojhmota?
na volnobehu je to ticho, ked vytlacim spojku je to tihco
ked zaradim jednicku a rozbieham sa tak mi to tak cvakne a potom obcas znova ked preradujem na 2jku. Pri preradovani na 3 stupen je to OK.
Tieto cvakania pocujem len ked mam stiahnute okna, inak nie - je to normalne alebo je to spatne? Ako ste natom ostatny D5kaci co mate M56 manual?

Užívateľov profilový obrázok
andrejjka
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 18:21
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa andrejjka » 23 Máj 2011, 14:18

tomuto veris na zaklade toho, ze si si precital tento clanok, ci si videl nejake auto, kt to odskusalo?
Volvo V70 I

Užívateľov profilový obrázok
lakio
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 969
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 09:23
Vek:: 39
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 7 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa lakio » 23 Máj 2011, 18:15

andrejjka napísal:tomuto veris na zaklade toho, ze si si precital tento clanok, ci si videl nejake auto, kt to odskusalo?
tak on zastupuje firmu DEKARBO a ma nejaky trochu pohrdavy podton ten jeho clanok.. tak nech dekarbuje chalanko

Užívateľov profilový obrázok
andrejjka
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 18:21
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa andrejjka » 23 Máj 2011, 19:14

Videla som tie ich info a nepride mi to dôveryhodne, neviem, jedine co ta cena je tam lakava, ale neviem, fakt neviem ci by sa po pouziti mohol stat zazrak s kladnym vysledkom pre mna
Volvo V70 I

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Peťo » 23 Máj 2011, 19:56

ja som videl aj auto a chalanko je relativne fajn dam si to spravit a potom mozte nasledovat..

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa lucki » 23 Máj 2011, 22:50

tusim aj martinopel nieco take robi... ale je to v koprivnici :D mozes si spravit vylet, je to pekna krajina.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Ako zistiť čo mu je

Príspevok od užívateľa Peťo » 24 Máj 2011, 01:04

neviem o tom ze by to robil spytam sa ho ;)
OT. bol som tam x krat.. ten kraj poznam lepsie ako niektore slovenské..

Napísať odpoveď