nomad-lv S60 D5 MY03
Napísané: 09 Dec 2016, 13:35
Zdravím
Tak po niekoľkých rokoch sa konečne môžem zaradiť medzi vlastníkov volva. Pôvodný plán bola V70-tka v benzíne a manuáli ale akosi to nevyšlo a nakoniec som skončil s S60 D5 5st. manuálom pred faceliftom. Dôvod prečo som nakoniec upustil od pôvodného plánu bolo, že sa mi naskytla možnosť kúpiť túto s60tku, ktorá bola kúpená na SR a prvý krát registrovaná priamo v Levickom okrese. Servisná knižka, hovorí, že bolo servisované v autorizáku do 360t km. Pri 410km ju kúpil známy, ktorý ju kúpil z dôvodu, že jeho auto bolo zvandalizované a potreboval nejaké dočasne, kým si znova kúpu 745-ku akú mal predtým. Auto sa uňho ohrialo 8tkm a nejakého trištvrte roka. Auto inzerované nikdy nebolo, len sa posunulo po známosti v oboch prípadoch. Tým pádom, že bolo kúpené v SR bolo možné overiť jeho kompletnú históriu, čiže nebolo búrané, má pôvodné všetky panely, len kapota vola striekaná kvôli kamienkom.
Takže čo sa týka samotného auta, moje prvé volvo a som nadmieru spokojný, ak to porovnám s felkou 1.3 mpi ktorá so mnou precestovala dvakrát škotsko, francúzsku rivieru a veľa iného, môj chrbát s ňou trpel skoro 60tkm počas tých necelých troch rokov čo som ju mal... takže zmena to bola veľká.
Auto má už slušný nájazd 424t km, no pre mňa je to len číslo. Motor má vynikajúci záťah, prevodovka radí tiež výborne. Mimo toto je vo výbornom stave. Samozrejme už má svoje chybičky, ale nič vážneho, väčšinu som už aj tak vyriešil. Také drobnosti ako zadné dvere sa nedali otvoriť z vnútra, výhrev vodičovej sedačky, senzor vnútornej teploty CCM, pravé rameno stierača prestalo pracovať, sem tam nejaká žiarovka, zkorodované kontakty káblov medzi alternátorom a poistkovým boxom, nefungujúci stredobasový reproduktor u vodiča, vôľa uloženia zadného stabilizátora, vyčistené tcv-čko, vyčistená zmiešavacia trubka egr-ka, nájdený únik vákua, vymedzená vôľa spojky kompresora klimatizácie a nejaké samozrejmosti ako chladiaca kvapalina volvo, filtre mann, olej mobil....
Ešte nejaké veci sú na pláne, ale momentálne ma k tomu tento chlad nepovzbudzuje.
Ešte by som sa vyjadril k spotrebe väčšinou jazdené na dlhé trasy Lv-Ba a po 5364,4km bola reálna spotreba podľa tankovania 6,06l/100km s naftou shell. Palubný ukazuje približno o liter menej. To činí dojazd skoro 1200km s čím som veľmi spokojný, ušetrí to veľa času.
Prikladám zopár fotiek
https://i.imgsafe.org/a95b104b2c.jpg
https://i.imgsafe.org/a95aa6c7c1.jpg
https://i.imgsafe.org/a95b37708c.jpg
Čo sa týka repro, tak v predných dverách sa nachádzajú komponentné repro Audio System M165 uchytené do dverí cez mdf podložky vytlmený vonkajší a vnútorný plech(zle som odhadol množstvo materiálu na predné dvere vnútorný plech ešte tlmenie pôjde. Prednes to zlepšilo niekoľkonásobne v celom spektre. Teraz akurát musím mať nastavené na rádiu repro tak aby mi predné hrali hlasnejšie ako zadné a nepočul som tie plechové výšky.
https://i.imgsafe.org/a95b132d3d.jpg
https://i.imgsafe.org/a95b476c36.jpg
Údržba, prepláchnutý systém 3x chladiaca kvapalina Volvo, filtre Mann, olej Mobil 5w-40 7L, nakoľko sa jedná o euro 3
https://i.imgsafe.org/a95b155859.jpg
Tak po niekoľkých rokoch sa konečne môžem zaradiť medzi vlastníkov volva. Pôvodný plán bola V70-tka v benzíne a manuáli ale akosi to nevyšlo a nakoniec som skončil s S60 D5 5st. manuálom pred faceliftom. Dôvod prečo som nakoniec upustil od pôvodného plánu bolo, že sa mi naskytla možnosť kúpiť túto s60tku, ktorá bola kúpená na SR a prvý krát registrovaná priamo v Levickom okrese. Servisná knižka, hovorí, že bolo servisované v autorizáku do 360t km. Pri 410km ju kúpil známy, ktorý ju kúpil z dôvodu, že jeho auto bolo zvandalizované a potreboval nejaké dočasne, kým si znova kúpu 745-ku akú mal predtým. Auto sa uňho ohrialo 8tkm a nejakého trištvrte roka. Auto inzerované nikdy nebolo, len sa posunulo po známosti v oboch prípadoch. Tým pádom, že bolo kúpené v SR bolo možné overiť jeho kompletnú históriu, čiže nebolo búrané, má pôvodné všetky panely, len kapota vola striekaná kvôli kamienkom.
Takže čo sa týka samotného auta, moje prvé volvo a som nadmieru spokojný, ak to porovnám s felkou 1.3 mpi ktorá so mnou precestovala dvakrát škotsko, francúzsku rivieru a veľa iného, môj chrbát s ňou trpel skoro 60tkm počas tých necelých troch rokov čo som ju mal... takže zmena to bola veľká.
Auto má už slušný nájazd 424t km, no pre mňa je to len číslo. Motor má vynikajúci záťah, prevodovka radí tiež výborne. Mimo toto je vo výbornom stave. Samozrejme už má svoje chybičky, ale nič vážneho, väčšinu som už aj tak vyriešil. Také drobnosti ako zadné dvere sa nedali otvoriť z vnútra, výhrev vodičovej sedačky, senzor vnútornej teploty CCM, pravé rameno stierača prestalo pracovať, sem tam nejaká žiarovka, zkorodované kontakty káblov medzi alternátorom a poistkovým boxom, nefungujúci stredobasový reproduktor u vodiča, vôľa uloženia zadného stabilizátora, vyčistené tcv-čko, vyčistená zmiešavacia trubka egr-ka, nájdený únik vákua, vymedzená vôľa spojky kompresora klimatizácie a nejaké samozrejmosti ako chladiaca kvapalina volvo, filtre mann, olej mobil....
Ešte nejaké veci sú na pláne, ale momentálne ma k tomu tento chlad nepovzbudzuje.
Ešte by som sa vyjadril k spotrebe väčšinou jazdené na dlhé trasy Lv-Ba a po 5364,4km bola reálna spotreba podľa tankovania 6,06l/100km s naftou shell. Palubný ukazuje približno o liter menej. To činí dojazd skoro 1200km s čím som veľmi spokojný, ušetrí to veľa času.
Prikladám zopár fotiek
https://i.imgsafe.org/a95b104b2c.jpg
https://i.imgsafe.org/a95aa6c7c1.jpg
https://i.imgsafe.org/a95b37708c.jpg
Čo sa týka repro, tak v predných dverách sa nachádzajú komponentné repro Audio System M165 uchytené do dverí cez mdf podložky vytlmený vonkajší a vnútorný plech(zle som odhadol množstvo materiálu na predné dvere vnútorný plech ešte tlmenie pôjde. Prednes to zlepšilo niekoľkonásobne v celom spektre. Teraz akurát musím mať nastavené na rádiu repro tak aby mi predné hrali hlasnejšie ako zadné a nepočul som tie plechové výšky.
https://i.imgsafe.org/a95b132d3d.jpg
https://i.imgsafe.org/a95b476c36.jpg
Údržba, prepláchnutý systém 3x chladiaca kvapalina Volvo, filtre Mann, olej Mobil 5w-40 7L, nakoľko sa jedná o euro 3
https://i.imgsafe.org/a95b155859.jpg