Moja S60-tka
Re: Moja S60-tka
Trošku nechápem
Ja to mám trošku pomýlené Kontrola rozvodov by mala byť pri 240 000 km, ide o reťazový rozvod a nie remeňový Dokonca aj olej tam dávali doteraz iný, že 5W-30. Tak teraz neviem, kde je sever
Vstreky ani len netuším aké tam sú, ale je mi to v podstate jedno do 200 000 vydržia predpokladám, že o nejaké 3 roky zase začnem špekulovať nad výmenou auta t.j. akurát to bude mať tých 200 tak ma to hádam nezastihne
Motor mám asi z vylepšej novej verzii "a ešte z tej vylepšený" lebo rozvod by mi nemalo rozthnúť ak teda netrhá reťaze
Ja nekupujem auta, ktoré majú viac ako 150 - 160 000 km. To práve preto, aby som nemusel potom riešiť takéto veci čo píšeš. Jednoducho ja som typ človeka, ktorý nerieši len stav, ale aj km. Veľa krát si za to priplatím, aby som si kúpil 100 %-tné auto aj overené km. Som ho kúpil so 142 tis. km, takže aj keby som si ho nechal 5 rokov, tak sa dopracujem akurát k 250 000 km a vtedy ho už určite predám, aj keby to bol najspoľahlivejší motor aký som kedy mal
Ale prídem po 90 000 km vymeniť ten rozvod čo si napísal keď už ich teda meníš
Ja to mám trošku pomýlené Kontrola rozvodov by mala byť pri 240 000 km, ide o reťazový rozvod a nie remeňový Dokonca aj olej tam dávali doteraz iný, že 5W-30. Tak teraz neviem, kde je sever
Vstreky ani len netuším aké tam sú, ale je mi to v podstate jedno do 200 000 vydržia predpokladám, že o nejaké 3 roky zase začnem špekulovať nad výmenou auta t.j. akurát to bude mať tých 200 tak ma to hádam nezastihne
Motor mám asi z vylepšej novej verzii "a ešte z tej vylepšený" lebo rozvod by mi nemalo rozthnúť ak teda netrhá reťaze
Ja nekupujem auta, ktoré majú viac ako 150 - 160 000 km. To práve preto, aby som nemusel potom riešiť takéto veci čo píšeš. Jednoducho ja som typ človeka, ktorý nerieši len stav, ale aj km. Veľa krát si za to priplatím, aby som si kúpil 100 %-tné auto aj overené km. Som ho kúpil so 142 tis. km, takže aj keby som si ho nechal 5 rokov, tak sa dopracujem akurát k 250 000 km a vtedy ho už určite predám, aj keby to bol najspoľahlivejší motor aký som kedy mal
Ale prídem po 90 000 km vymeniť ten rozvod čo si napísal keď už ich teda meníš
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
Re: Moja S60-tka
Ja len dúfam, že keď sa mi ten motor celý rozsype, tak mi ho opravíš nie jak to tigríkovo HDi volvo veď je o niečo lepší
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Moja S60-tka
Naposledy upravil/-a laci v 08 Feb 2014, 20:49, upravené celkom 1 krát.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Re: Moja S60-tka
TAk neberiem nejaké rozvody ako tragédiu. Ak bude treba tak sa to vymení. O rozvody som sa zaujímal v autorizáku cez vin, tak hádam by mohli vedieť, či je to reťaz či guma ? Kto iný by to mohol vedieť lepšie ??
Nepozeral som aký mám kryt rozvodov, nejako cez tie kryty prd vidím. Som rád, že vidím nádržku na ostrekovače. Otvor na olej, a mierku oleja. Ostatné, je takmer všetko zadekľované
Je to T27 avensis, ten novší !! Idem pozrieť cez nejaké súčiastky, či predávajú nejako rozvodovú sadu, bo si ma načisto zmagoril
Nepozeral som aký mám kryt rozvodov, nejako cez tie kryty prd vidím. Som rád, že vidím nádržku na ostrekovače. Otvor na olej, a mierku oleja. Ostatné, je takmer všetko zadekľované
Je to T27 avensis, ten novší !! Idem pozrieť cez nejaké súčiastky, či predávajú nejako rozvodovú sadu, bo si ma načisto zmagoril
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
Re: Moja S60-tka
No, tak mal by tam byť rozvodový řetez Febi za 108 €, takže aj keby ho trebalo meniť po 90 tis. km tak to nie je tragédia
kód motora je tento 1AD-FTV bez DPF !!!
kód motora je tento 1AD-FTV bez DPF !!!
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Moja S60-tka
Prepac ze som ta zmagoril : {strcsa}
Naposledy upravil/-a laci v 08 Feb 2014, 20:49, upravené celkom 1 krát.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Re: Moja S60-tka
joj Laci, dostaneš po vajci sakra Ja celý deň pozerám na net a hľadám niečo zlé na ten motor a nemohol som nič nájsť všetko problémy tie 2,2 D-CAT.
pozerám, či to reťaz či guma.
No zmagoril si ma riadne
pozerám, či to reťaz či guma.
No zmagoril si ma riadne
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Moja S60-tka
Caute hosani. Mam novy poznatok/dilemu s mojim S60. Ked som ho skusal par krat povytacat do otacok nad 3 tisic, zacali zvlastne zvuky. Presne pri 4000 ot/min vychadza od motorovej casti taky kovovy zvuk a tah motora sa znizi. Akoby nieco s turbom alebo zotrvacnik (ten bol minuly rok meneny). Hlasku to nevyhadzuje ziadnu, diagnostiku som zatial neskusal, ale podla mna ani nic nevyhodi. Ake otacky musi zvladat tento motor (5244T)? Otackomer ma max 5000 ale to uz je koniec cerveneho pola. 4500 otacok zacina cervene pole, no mne uz cez 4000 otacok ani nemrdne. Nie ze by som ten motor chcel trapit, ale trosku som ho chcel rozhybat po minulom majitelovi. Radte ak viete co by to mohlo byt Moj laicky nazor je variabilne naklapanie lopatiek na VNT turbe (aj ked neviem, pri akych otackach ich otvori naplno)... Vdaka
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
Re: Moja S60-tka
no ku červenému poľu ho neťahaj, načo aj ?? Šak max. krúťaku ma niekde ďaleko pod 4 tisíc. Zbytočne ho budeš vytáčať. pokiaľ ti nepadá do núdzaku a pokiaľ ide bez problémov, tak by som do toho nešprtal. To jak s hovnom, kým nerýpeš nesmrdí. Začneš šprtať, začne sa srať
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
-
- Pokročilý
- Príspevky: 124
- Dátum registrácie: 31 Okt 2010, 20:25
- Vek:: 26
- Bydlisko: Prievidza
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Moja S60-tka
kľudne ho ťahaj do červeného. normálne to isto nieje, moje ide až do červena.
Volvo S60 D5 5st. manual 208 000KM r.v. 2002
S80 II D5 AT 130 000KM r.v. 2007
XC90 D5 AT 72 000KM r.v.2011
S80 II D5 AT 130 000KM r.v. 2007
XC90 D5 AT 72 000KM r.v.2011
Re: Moja S60-tka
no ísť by malo ísť, ale určite by som to nerobil pravidelne a hlavne nie dlhodobo
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Moja S60-tka
ked budem v aute natocim ten zvuk, snad mi nevybuchne turbo ak je to ono
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Moja S60-tka
Naposledy upravil/-a laci v 08 Feb 2014, 20:50, upravené celkom 1 krát.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Moja S60-tka
sorryboyzz - zmazal som si prispevok lebo som nasiel tuto mudru vetu ktora vsetko vysvetluje:
"The Avensis D4D T25 2003-2005 has a cam belt and a cast iron block, the Avensis D4D T25 2005/6 'ish has a chain cam and an all alloy engine"
toš znamena, ze D-4D toyotacky chrocht dostal od 2005/6 naozaj do rozvodov retiazku.. hmm holt, chlapci sikmooki vidiet ze nesetria na zakaznikoch takze kalap dolu toyota, prekvapkala si ma a mojho kamosa s tym istym motorom v Corole 2004 asi velmi nepotesila
PS Kujooon, co si dat aj sucastnu pilku do podpisu k Ex aby clovek nemusel stale dohladavat tu stranu na ktorej uvadzas japocicke parametre svojho noveho tatosa
"The Avensis D4D T25 2003-2005 has a cam belt and a cast iron block, the Avensis D4D T25 2005/6 'ish has a chain cam and an all alloy engine"
toš znamena, ze D-4D toyotacky chrocht dostal od 2005/6 naozaj do rozvodov retiazku.. hmm holt, chlapci sikmooki vidiet ze nesetria na zakaznikoch takze kalap dolu toyota, prekvapkala si ma a mojho kamosa s tym istym motorom v Corole 2004 asi velmi nepotesila
PS Kujooon, co si dat aj sucastnu pilku do podpisu k Ex aby clovek nemusel stale dohladavat tu stranu na ktorej uvadzas japocicke parametre svojho noveho tatosa
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Re: Moja S60-tka
že pilku šak to je také šupatko, prdítko
Pozerám chlapi, že Vás ta moja toyota viac zaujíma ako mňa No vidím, že mi neveríte. Akoby som ja niekedy klamal
Pozerám chlapi, že Vás ta moja toyota viac zaujíma ako mňa No vidím, že mi neveríte. Akoby som ja niekedy klamal
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- Dodike 850
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1704
- Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 80 krát
- Bolo mu poďakované: 68 krát
Re: Moja S60-tka
ahoj mas velmi pekne auto dokonca ked si ho predaval tak kolega rozmyslal (kedze je srdcom volvak) ze by ho kupil ale namal peniazky a za passat by si mu to asi nevimenil som mu povedal velmi pekny kusok
06/2011 XC70 D5+POLESTAR AWD -ELECTRIC SILVER
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED
-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
Re: Moja S60-tka
Tak bejvávalo. Zaujímavá farba, keď som ho umyl a oprelo sa o to slnko, tak som sa z neho dosť tešil
Teraz mi tá šedá z tohto ohľadu veľmi nereže Nie je vidieť tak zmenu po umytí. Aspoň dlhšie vyzerá čisto
Je mi trošku ľúto za aom (((
Teraz mi tá šedá z tohto ohľadu veľmi nereže Nie je vidieť tak zmenu po umytí. Aspoň dlhšie vyzerá čisto
Je mi trošku ľúto za aom (((
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
Re: Moja S60-tka
pre aktualizáciu
- Prílohy
-
- DSC_0585 - kópia.JPG (57.89 KiB) 2677 zobrazení
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Moja S60-tka
no konečne, a vnutro ? povenuj sa tomu trochen
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool