Moja S60-tka
Moja S60-tka
Takže ide o 2,4 20V 125 kW BA+LPG
- Prílohy
-
- volvo4.jpg (82.4 KiB) 6396 zobrazení
-
- volvo2.jpg (103.52 KiB) 6397 zobrazení
-
- volvo1.jpg (102.76 KiB) 6389 zobrazení
Naposledy upravil/-a Kujon78 v 11 Jún 2013, 18:29, upravené celkom 6 krát.
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Moja S60-tka
Vítam Ťa.Toto nie je zoznam,ale galéria a tým pádom sem nahoď fotky svojho volvíka a skúsenosti a postrehy z používania.Ty ho máš,pokial sa dobre pamätám,prerobený na plyn,tak sa pochvál...
Zoznam S60 je tu:viewtopic.php?f=16&t=303
Edit:aha,foto už pribudlo,som moc rýchly daj viac,aj interiér...
Zoznam S60 je tu:viewtopic.php?f=16&t=303
Edit:aha,foto už pribudlo,som moc rýchly daj viac,aj interiér...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Moja S60-tka
Ešte podpis a bude to takmer dokonalé...zaujímavá farba...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Re: Moja S60-tka
Farba je lila/violet teda fialová, priamo na slnku je fialová, v tieni je ako bordová a zašera tmavohnedá na STK čumel jak puk, že čo má napisať do farby auta ?
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Moja S60-tka
jj, farba je fakt pekna, fialova alebo biela sa casto nevidia ta violet/lila je oficialna? neviem o tom na nete najst ani zmienku, kedysi bolo par V70R Mk1 v podobnej farbe Cassis a ta je este zriedkavejsia ako Saffron/Mango
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Moja S60-tka
V nemeckom tp bola Lila/Violet viem že XC90 majú nejakú takú farbu a na S60 je zriedkavá
Tak snažím sa ju mať čistú, aj keď pri 5 ročnej dcére je to z vnútra dosť problémové. Papá ako prasiatko a kope nohami do sedačky ( vzadu je sakra málo miesta trošku neskoro som si to uvedomil, že po superb-e mi to bude veľmi vadiť, S80 by bolo iné cafe ale čo už ), takže mi dáva zabrať po sobotách.
Tak snažím sa ju mať čistú, aj keď pri 5 ročnej dcére je to z vnútra dosť problémové. Papá ako prasiatko a kope nohami do sedačky ( vzadu je sakra málo miesta trošku neskoro som si to uvedomil, že po superb-e mi to bude veľmi vadiť, S80 by bolo iné cafe ale čo už ), takže mi dáva zabrať po sobotách.
- harlequin
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1580
- Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
- Vek:: 26
- Bydlisko: UK
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Moja S60-tka
vitam ta priatelu... len preco nekyves a neblikas ked ta stretavam ? som ta videl uz par krat v PO... ved ani tych volv nieje vela v PO a z toho 2 su spriaznene mna mozes vidavat najcastejsie teraz na cervenej V40 alebo modrom sedane S40II ... niekedy skocime na kavickuKujon78 napísal:V nemeckom tp bola Lila/Violet viem že XC90 majú nejakú takú farbu a na S60 je zriedkavá
Tak snažím sa ju mať čistú, aj keď pri 5 ročnej dcére je to z vnútra dosť problémové. Papá ako prasiatko a kope nohami do sedačky ( vzadu je sakra málo miesta trošku neskoro som si to uvedomil, že po superb-e mi to bude veľmi vadiť, S80 by bolo iné cafe ale čo už ), takže mi dáva zabrať po sobotách.
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
Re: Moja S60-tka
A kde sa zvyčajne pohybuješ, lebo ja som v podstate ráno medzi 6,30 až 7,15 v pohybe, okružná jazda Prešovom potom stojím a zase okolo 15-tej som vzase na 45 min. v pohybe cez celé mesto
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Moja S60-tka
krasne auto s ultimatnym motorom! ten vydrzi vsetko.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: Moja S60-tka
no dúfam, preto som ho bral, bez turba, bez DPF, bez dvojhmotného zotrvačníka, bez common-rail vstrekov A hrubá sila,bez zbytočného vytáčania
Naposledy upravil/-a Kujon78 v 22 Júl 2011, 20:58, upravené celkom 1 krát.
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
Re: Moja S60-tka
postrehy z používania som ešte nenapísal
To, že je to dobré auto netreba vôbec riešiť. Takže nebudem tu ospevovať takmer všetko. Vypichol by som len pár veci, čo mi strašne vadia:
- polomer otáčanie je na zaplakanie, parkovanie medzi 2 auta musím riešť na 2 krát vojdem do polovice, musím cúvnuť a zase dopredu. Kopec ľudí na mňa čumí ako keby som teraz dostal vodičák a chlapec nevie jazdiť ale hlavne, že má Volvo
- miesto na sedenie vzadu, tak veľké auto z vonku, má neskutočne málo miesta na zadných sedadlách. Ale možno je to len tým, že som bol zvyknutý na superb, ale skôr si to nemyslím, lebo som sedel v BMW rad 3 a je tam na zadných sedadlách oveľa viac miesta a pôsobí to ako menšie auto
- a trošku mi chýba turbo, teda ten pocit nástupu poriadnej sily hneď po stlačení plynu a keď som pri tom plyne, tak a má dosť dlhú odmlku kým zareaguje, takže si na to tiež zvykám Ale keď si to pekne podradí o 2 stupne, tak v otáčkach vystrelí jak guľa, čiže brutál čistá nedopovaná sila objemu. V spojení s LPG to žerie menej ako D5-ťka , ktorú tu má, ako tak pozerám, väčšina.
To, že je to dobré auto netreba vôbec riešiť. Takže nebudem tu ospevovať takmer všetko. Vypichol by som len pár veci, čo mi strašne vadia:
- polomer otáčanie je na zaplakanie, parkovanie medzi 2 auta musím riešť na 2 krát vojdem do polovice, musím cúvnuť a zase dopredu. Kopec ľudí na mňa čumí ako keby som teraz dostal vodičák a chlapec nevie jazdiť ale hlavne, že má Volvo
- miesto na sedenie vzadu, tak veľké auto z vonku, má neskutočne málo miesta na zadných sedadlách. Ale možno je to len tým, že som bol zvyknutý na superb, ale skôr si to nemyslím, lebo som sedel v BMW rad 3 a je tam na zadných sedadlách oveľa viac miesta a pôsobí to ako menšie auto
- a trošku mi chýba turbo, teda ten pocit nástupu poriadnej sily hneď po stlačení plynu a keď som pri tom plyne, tak a má dosť dlhú odmlku kým zareaguje, takže si na to tiež zvykám Ale keď si to pekne podradí o 2 stupne, tak v otáčkach vystrelí jak guľa, čiže brutál čistá nedopovaná sila objemu. V spojení s LPG to žerie menej ako D5-ťka , ktorú tu má, ako tak pozerám, väčšina.
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
Re: Moja S60-tka
ešte by som sa rád opýtal, či sa dá nejako overiť servisná história. Teda km určite sedia, ale chcel som vedieť čo bolo robené pri poslednom servise, tak tu na SVK to vraj zistiť neviedia, lebo nie sú prepojený. Vedel by to niekto zistiť čo a ako bolo alebo nebolo ??
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Moja S60-tka
ako prvy D5 sa ozvem ako ako ako to že žerie menej ako je spotreba ropaka ? nechapem...to vojdeš pod 6 litrov ? neriesme prepočty náklady na splynovač a pod... ( 1500 euri) a ine hlúposti....myslím každý rok stk.. za ťazké naftové penááze.. xDDD
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
Re: Moja S60-tka
no jazdím väčšinou mesto, bežne mám spotrebu na benzín 11 litrov na plyne to je 12 litrov, t.j. ak beriem že benzín stojí 1,41 a LPG 0,70 teda polovica ceny benzínu, tak ako by som jazdil za 6 litrov benzínu Viem, že volva majú dobrú spotrebu ale predpokladám že mesto asi nerobia za 6 litrov. Supa som mal v priemere za 6,6 nafty a to bola 1,9 "slávny TDI"
Cenu LPG beriem tak, že som nekupil auto za XY ale kupil ho za XY + cena LPG. Tak ako keď kupuješ jazdenku jedna stojí 11 000 a druhá 13 000 v lepšom stave napr.
A STK je teraz po novom raz za 2 roky, akurát treba ročnú kontrolu LPG za cca. 20 €
Jasné, že to nebude mať taký ťah ako D5 to moje, ale keby som chcel vyšší ťah, tak by som bral turbo motor v benzíne.
Cenu LPG beriem tak, že som nekupil auto za XY ale kupil ho za XY + cena LPG. Tak ako keď kupuješ jazdenku jedna stojí 11 000 a druhá 13 000 v lepšom stave napr.
A STK je teraz po novom raz za 2 roky, akurát treba ročnú kontrolu LPG za cca. 20 €
Jasné, že to nebude mať taký ťah ako D5 to moje, ale keby som chcel vyšší ťah, tak by som bral turbo motor v benzíne.
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Moja S60-tka
Tie neduhy co si spominal tak to je vec kazdej S60 - malo miesta vzadu a debilny polomer otacania. Ake siroke mas gumy?
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Moja S60-tka
je to benzin, nie diesel, takze je jasne ze po zosliapnuti pedala nemas taku silu. ale ked si to porovnas napr. pri 90tke, tak tam uz diesel nema tak navrch. ale ano 2.4 T je uz o nieco zivsia potvora.Kujon78 napísal:postrehy z používania som ešte nenapísal
- a trošku mi chýba turbo, teda ten pocit nástupu poriadnej sily hneď po stlačení plynu a keď som pri tom plyne, tak a má dosť dlhú odmlku kým zareaguje, takže si na to tiež zvykám Ale keď si to pekne podradí o 2 stupne, tak v otáčkach vystrelí jak guľa, čiže brutál čistá nedopovaná sila objemu. V spojení s LPG to žerie menej ako D5-ťka , ktorú tu má, ako tak pozerám, väčšina.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: Moja S60-tka
mám na tom len 16-tky tie chcem pred zimou vyzuť a dať na ne zimné z plecháčov a do leta musím našporiť na 17 Dotz Hanso 17"
nechcem som turbo kvôli tomu, že ja jazdím 95% mesto a väčšinou krátke trasy, tak som sa toho trošku bál a v nemecku ku podivu tých volv nemajú veľa a sú tam sakra drahé tu sú za pomaly polovičné ceny. Keby som bol vedel, že mi tam padne do oka 60-tka tak som si ju mohol kúpiť u nás
nechcem som turbo kvôli tomu, že ja jazdím 95% mesto a väčšinou krátke trasy, tak som sa toho trošku bál a v nemecku ku podivu tých volv nemajú veľa a sú tam sakra drahé tu sú za pomaly polovičné ceny. Keby som bol vedel, že mi tam padne do oka 60-tka tak som si ju mohol kúpiť u nás
Re: Moja S60-tka
A ešte aby som nezakladal novú tému, ako sa na S60-tke menia žiarovky na svetlách ??? Mám tam priestoru tak na špendlík zo zadu, vymontovať svetlo a vysunúť ho dopredu zrejme cez prednú masku nepôjde
Dajte mi typa ako to meniť
A ešte ak má niekto lapače nečistôt, ktoré fajn pasujú na S60-tku tak nech mi pošle link. Budem mu vďačný
Dajte mi typa ako to meniť
A ešte ak má niekto lapače nečistôt, ktoré fajn pasujú na S60-tku tak nech mi pošle link. Budem mu vďačný
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km