S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
Ahojte,
v nahodnych intervaloch sa mi stava, ze mi zacne auto potrhavat a neskor to prerastie do vypnutia motora za jazdy. Po dalsom nastartovani sa tvari auto opat v poriadku aj ked dlhsie toci starter. Ak odstavim auto skor, hned ako zacitim, ze potrhava, tak na volnobehu lieta otackomer.
Subjektivne mam pocit, ze do takehoto stavu dokazem auto dostat hlavne, ked sa niekolkokrat zasebou v zapche rozbieham do kopca a pri rozbehu pridam viac plynu, dam spojku do zaberu, nasledne ju opat vytlacim. No nie je to pravidlo.
Vid video:
https://drive.google.com/open?id=0B_ZYA ... nRxaHRWZTQ
Ked je auto v takomto stave odstavene, je pocut buchanie/cvakanie alebo ako to nazvat niekde z miest z okolia skrtiace klapky, neviem presne identifikovat, odkial a motor sa trasie.
https://drive.google.com/open?id=0B_ZYA ... kEwZWE5azA
https://drive.google.com/open?id=0B_ZYA ... i1TdkFpUkU
Cely tento problem zacal tak, ze motor potrhaval medzi 2200 - 3500 otackami. Na aute bol meneny egr ventil, sviecky a naposledy lambda sonda.
Diagnostika neukazuje ziadne chybove hlasky.
Stretol sa niekto s podobnym problemom?
Pre uplnost dodam, ze sa jedna o 1.8L r.v. 2009, najazdenych cca 140 000km, typ motora benzin - b4184s11
Dakujem.
v nahodnych intervaloch sa mi stava, ze mi zacne auto potrhavat a neskor to prerastie do vypnutia motora za jazdy. Po dalsom nastartovani sa tvari auto opat v poriadku aj ked dlhsie toci starter. Ak odstavim auto skor, hned ako zacitim, ze potrhava, tak na volnobehu lieta otackomer.
Subjektivne mam pocit, ze do takehoto stavu dokazem auto dostat hlavne, ked sa niekolkokrat zasebou v zapche rozbieham do kopca a pri rozbehu pridam viac plynu, dam spojku do zaberu, nasledne ju opat vytlacim. No nie je to pravidlo.
Vid video:
https://drive.google.com/open?id=0B_ZYA ... nRxaHRWZTQ
Ked je auto v takomto stave odstavene, je pocut buchanie/cvakanie alebo ako to nazvat niekde z miest z okolia skrtiace klapky, neviem presne identifikovat, odkial a motor sa trasie.
https://drive.google.com/open?id=0B_ZYA ... kEwZWE5azA
https://drive.google.com/open?id=0B_ZYA ... i1TdkFpUkU
Cely tento problem zacal tak, ze motor potrhaval medzi 2200 - 3500 otackami. Na aute bol meneny egr ventil, sviecky a naposledy lambda sonda.
Diagnostika neukazuje ziadne chybove hlasky.
Stretol sa niekto s podobnym problemom?
Pre uplnost dodam, ze sa jedna o 1.8L r.v. 2009, najazdenych cca 140 000km, typ motora benzin - b4184s11
Dakujem.
Volvo S40 2009 1.8 Kinetic
-
- Pokročilý
- Príspevky: 417
- Dátum registrácie: 10 Jún 2012, 10:05
- Vek:: 29
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 21 krát
Re: S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
Z tvojho popisu mi to pripada že to ma malo benzinu/vzduchu bud je pripchaty palivovy filter(čo sa často nestava u benz) alebo odchadza palivove čerpadlo diera v sani chce to Diagnostiku a Diagnostika
Odkial si?
Odkial si?
Re: S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
Z BA, diagnostiku mi robil kwiko potom, co mi uz dvakrat takto skapal motor, ale nic neukazala. Mozno by nieco ukazala v case, ked sa auto "dusi" na volnobehu.
Volvo S40 2009 1.8 Kinetic
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
Problem je ze to je taky - moderny- motor. EGR, Virove klapky, elektronicka klapka, ale nema vahu vzduchu... ziadna s tychto suciastok sa nema ako okontrolovat ci funguje spravne.
A kedze poslednu dobu do BA chodim velmi zriedka tak to nejako nieje kedy rozlusknut.
cele dni som zalezeny v dielni.
mam tu niekde cievky, skusime vymenit... cvakanie je EGR+klapka jak sa snazia nieco vymysliet
A kedze poslednu dobu do BA chodim velmi zriedka tak to nejako nieje kedy rozlusknut.
cele dni som zalezeny v dielni.
mam tu niekde cievky, skusime vymenit... cvakanie je EGR+klapka jak sa snazia nieco vymysliet
kwiko
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
Mohli by vymysliet-dat tam novy MAP senzor.Ten je jediny,ktory urcuje zmes-cize davku paliva+vzduchu u tohoto motora.Samozrejme ak su vsetky hadice a hadicky tesne a ak je elektrika Ok.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
Ten mam tiez uz na policke, ked som riesil podobne auto, ale kedze problem je dost nahodny (zvycajne auto jazdi uplne normalne) som skepticky. Plan bol ze mi auto na par dni necha aby som sa povozil, Len ja sa uz poslednu dobu moc nevozim, ak nepotrebujem. A v blave som tak raz mesacne na 1h v noci... tak tento plan je pozastaveny
A ak to tu bude, tam by sa asi patrilo aj zhodit sanie a skontrolovat ci sa nedrhnu klapky, kabelaz!!! a jazdit... a pozriet aku maju hodnotu snimace ked sa to dusi. (predpokladam bohatu zmes, co zahadze sviecky)
Zeleninu na snimacoch nema. Autorizak nahral novy soft, co zmenilo troska spravanie motora ale nic prelomove.
Tak sme isli postupne. vzdy ked sme sa videli nieco sa vymenilo na skusku a par dni, tyzdnov nech sa da objektivne posudit zmena...
Cim dakujem bratislavskym volvoklubakom s podobnym motorom za spolupracu, ze nie vsetky veci bolo treba kupovat nove
ina klapka - ziadna zmena
ine sviecky - docasne zlepsenie
prehodenie podtlakovych ovladacov- ziadna zmena
ine EGR - ziadna zmena
ina lambda - zmena skor k horsiemu
Takze este mam pre toto auto ten smimac sania, zapalovacie cievky, a vstrekovaciu listu
A ak to tu bude, tam by sa asi patrilo aj zhodit sanie a skontrolovat ci sa nedrhnu klapky, kabelaz!!! a jazdit... a pozriet aku maju hodnotu snimace ked sa to dusi. (predpokladam bohatu zmes, co zahadze sviecky)
Zeleninu na snimacoch nema. Autorizak nahral novy soft, co zmenilo troska spravanie motora ale nic prelomove.
Tak sme isli postupne. vzdy ked sme sa videli nieco sa vymenilo na skusku a par dni, tyzdnov nech sa da objektivne posudit zmena...
Cim dakujem bratislavskym volvoklubakom s podobnym motorom za spolupracu, ze nie vsetky veci bolo treba kupovat nove
ina klapka - ziadna zmena
ine sviecky - docasne zlepsenie
prehodenie podtlakovych ovladacov- ziadna zmena
ine EGR - ziadna zmena
ina lambda - zmena skor k horsiemu
Takze este mam pre toto auto ten smimac sania, zapalovacie cievky, a vstrekovaciu listu
kwiko
Re: S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
nj ta moja potvora si vybrala nie moc vhodnu dobu na hnevanie z casoveho hladiska Jedina pozitivna vec je, ze sa nou na ziadne dlhsie trate momentalne nechystam.
Hlavne ja sa chcem podakovat vlovloklubakom za pomoc. Kwiko si mozno nakoniec aj oblubi tieto "moderne" fordacke benzinaky
Hlavne ja sa chcem podakovat vlovloklubakom za pomoc. Kwiko si mozno nakoniec aj oblubi tieto "moderne" fordacke benzinaky
Volvo S40 2009 1.8 Kinetic
- Ares
- Pokročilý
- Príspevky: 493
- Dátum registrácie: 27 Jan 2010, 12:08
- Vek:: 39
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 17 krát
- Bolo mu poďakované: 20 krát
Re: S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
Treba tomu občas slušne naložiť. Aj keď niekdy mám pocit že pri 6000 ot/min ten motor vyletí von, ale keď ono to tak pekne ťahá od 4000 ot/min.
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
- Arkaz
- MUDrc
- Príspevky: 954
- Dátum registrácie: 02 Aug 2014, 22:48
- Vek:: 24
- Bydlisko: Láb/Malacky
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 41 krát
Re: S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
nj v tomto bol ten benal dobry nebola chvila kedy moja ex 2.9 nevidela cervene pole na otackomery
Re: S40 II(2009) 1.8 - vypinanie motora, trhanie
Ahojte,
nakoniec bol problem prave v egr ventile.
Tazko povedat, ci jediny alebo tam bola nestastna suhra dvoch komponentov, kedze sa na aute pomenilo kopec veci, ale vypinanie a trhanie motora vyriesla vymena egr ventilu s hadicami.
Snad tento poznatok pomoze niekomu, kto by sa trapil rovnakou zavadou a usetri mu zopar financii.
Celokvy supis menenych dielov:
- sviecky, cievky
- podtlakove centrum
- skrtiaca klapka
- crankshaft sensor
- vstrekovacie kruzky + mriezka so vstrekmi
- lambda sonda
- palivove cerpadlo
- egr ventil + hadica
Dufam, ze auto po tolkych transplantaciach bude jazdit ako hodinky aspon milion kilometrov
nakoniec bol problem prave v egr ventile.
Tazko povedat, ci jediny alebo tam bola nestastna suhra dvoch komponentov, kedze sa na aute pomenilo kopec veci, ale vypinanie a trhanie motora vyriesla vymena egr ventilu s hadicami.
Snad tento poznatok pomoze niekomu, kto by sa trapil rovnakou zavadou a usetri mu zopar financii.
Celokvy supis menenych dielov:
- sviecky, cievky
- podtlakove centrum
- skrtiaca klapka
- crankshaft sensor
- vstrekovacie kruzky + mriezka so vstrekmi
- lambda sonda
- palivove cerpadlo
- egr ventil + hadica
Dufam, ze auto po tolkych transplantaciach bude jazdit ako hodinky aspon milion kilometrov
Volvo S40 2009 1.8 Kinetic