VOLVOklub Slovensko

... Diskusné fórum slovenských priaznivcov značky VOLVO ...
Aktuálny čas je 29 Máj 2017, 02:02



Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 11 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 09 Dec 2016, 15:54 
Offline

Registrovaný: 13 Okt 2016, 22:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Levoča
Poďakoval: 4 x
Obdržal ďakujem: 1 x
Vek:: 32
{plac} Zdravim volvaci. Vyzera to tak ze mam ohnute ojnice. Meranim sa zistil rozdiel 2mm, bolo to sice len meranie posuvnym meradlom, no v blizkej dobe to bude aj vyrobeným pripravkom. Nepodarilo sa mi najst ziadne konkretne riesenie tohto problemu, tak preto som zalozil novu temu. Mal by som podla vas kupit nove ojnice (kde a za kolko sa daju zohnat) alebo kupit jazdene s rizikom ze mozu byt tiez vadne, alebo kupit iný motor, ktorý tiez nemusi byt ok. Dakujem za nazory a pripadnu pomoc.
Btw. Autu sa pri studenom motore nechce startovat a dymi na bielo ako tatra T815 pri -20 stupnoch. ked sa zohreje, tak ide ok bez dymu, no ked postoji nastartovane tak 2-3 minutky tak opat zacne dymit.

_________________
V50 2.0D 2006 momentum EGR DPF
Volvo B12 Echo II 2001 380hp BUS


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 10 Dec 2016, 08:16 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier

Registrovaný: 10 Okt 2009, 19:51
Príspevky: 1044
Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 14 x
Vek:: 43
Obávám se,že nejjednodušší je koupit celý motor.Následně se této nepovedené svině co nejrychleji zbavit.Případně to prodat tak jak to je.Tohle je bohužel poměrně častá závada těchto sračkoidních motorů.Pokud by jsi měl tip jak správně změřit píst v horní poloze,budu rád,když se podělíš.Jedná se hlavně o hodnoty dobrého motoru.

_________________
http://www.svedsketanky.cz
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 10 Dec 2016, 10:25 
Offline

Registrovaný: 13 Okt 2016, 22:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Levoča
Poďakoval: 4 x
Obdržal ďakujem: 1 x
Vek:: 32
Tak ono v podstate sa tomu motoru momentalne venuje clen klubu jasko, a del si u sustruznika vyrobit nejaky pripravok podla vstreku pokial sa nemylim, cize ked to bude hotove tak dokaze presne zmerat rozdiely medzi vyskami piestov. Ci dokazeme zistit hodnotu 100% rovnej ojnice je otazne, pretoze to vyzera ze ani v jednom motore rovne nie su :D. Jedine kupit nove ojnice, ktore je zda sa obrovsky problem zohnat a zmerat to hned po zalozeni aj to musi byt aj klukovka v 100% stave. Tak to dopadne ked clovek najprv kupi auto a az potom cita forum. Holt, clovek je tvor ucenlivy, a najlepsie sa uci na svovich chybach ;)

_________________
V50 2.0D 2006 momentum EGR DPF
Volvo B12 Echo II 2001 380hp BUS


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 10 Dec 2016, 13:27 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Dec 2010, 03:02
Príspevky: 1438
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 23 x
Obdržal ďakujem: 145 x
Vek:: 54
Radko tvoje auto poznam a uz v ss-sprave som sa ti k tomu vyjadril.
Tvoj problem s motorom sme riesili uz niekolko-krat.Kedze sme robili V50 a pod.stroje viac ako 600Ks a opravy motorov s tymto problemom cez 30ks,Stredna oprava alebo GO-motora.Cenovo sa to pohybuje u nas od 1750€ a vyssie.
Tak ako radi Martin-je vyhodnejsie kupit druhy motor.Jazdene motory sa pohybuju od 600 az 1200€. Kedze kupis motor a vymenis ho-nevies co ta este caka! :shock: Poznam ludi,co si kupili motor a po nastartovani sa zistilo ,ze je horsiom stave ako ten povodny-aj to sa stava a dost casto,kedze zijeme v bananovej republike-kde je to samy smelinar a podvodnik.Zakony su na ich strane,lepsie povedane robene pre nich.
Pripravok ,mam urobeny zo stareho vstreku,s ktorym meriam tlaky vo valci a taktiez-pomerovu vysku piestu.
Martin pise:Jedná se hlavně o hodnoty dobrého motoru.
Martine,videl si dobry motor od PSA 2.0d ? Ja este nie.Kazdy je specificky a pripada my,ako keby vsetky tieto motory do volva boli dodavane v II.-akosti.Sem tam sa objavi aj s pomylenou I.-akostou.
Doviezli nam zo Ziliny na odtahovke V50.Bolo pol roka u "servisaka" ktory vymenil DPF,cievku na cerpadle,dal vycistit vstreky a jeden -repas.Zakaznikovi oznamil,ze ma vadne cerpadlo-lebo motor dymiiiii.Ked som sa majitela pytal,co sa vlastne stalo-odpved:chytilo velke otacky,tak som ho vypol.(popisoval to aj tu na fore).Servisak nevymenil ani filter paliva-ktory bol zasraty! startoval bez odvzdusnenia,a cakal ,ze sa mu naplni priesvitna hadicka-na to odjebal starter!
Starter sme mu vymenili,palivovy filter,turbo-repas,nove tesnenia na turbo-stare tam neegzistovali len tmel. :cry:
Po odvzdusneni-nastartovany motor-ostal biely jemny dym. Premerane tlaky vo valcoch a pomerova vyska piestov.Zaver-
ohnute dve ojnice,vymlatene-ojnicne loziska na kluke.Dalsia cena opravy predpokladanej strednej opravy-1750€.
Cena strednej opravy sa sklada:1,diely ktore je treba dodrzat pri vymene-750€. 2,praca 1000€.V praci su zahrnute aj ako cistenie ,tmelenie a rozne ine ukony s tym suvisiace.Ktore diely je potrebne vymenit a co treba vsetko urobit je moje know-how. ;) ,aby ten motor skutocne jazdil ako ma.
Radko,to je moje vyňadrenie k danemu problemu. :P

_________________
EX-VOLVO V40 r.v.1997 1.9td. 66Kw
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Servis-0907109811


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 10 Dec 2016, 14:25 
Offline

Registrovaný: 13 Okt 2016, 22:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Levoča
Poďakoval: 4 x
Obdržal ďakujem: 1 x
Vek:: 32
Dakujem za vycerpavajucu odpoved, zmaril si mi vsetky nadeje k lepsim zajtrajskom :D Tak jedine co mi ostava je prerobit to na benzin {jazyk} Pokial urobime s Jaskom nejake pokroky tak dam vediet. A know-how si straz, je to velmi vzacna vec :idea: ;)

_________________
V50 2.0D 2006 momentum EGR DPF
Volvo B12 Echo II 2001 380hp BUS


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 11 Dec 2016, 01:29 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier

Registrovaný: 10 Okt 2009, 19:51
Príspevky: 1044
Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 14 x
Vek:: 43
laci píše:
Martin pise:Jedná se hlavně o hodnoty dobrého motoru.
Martine,videl si dobry motor od PSA 2.0d ? Ja este nie.

{palechore} {palechore} {palechore}
Vystihl jsi to naprosto přesně.Napsal jsem to blbě a hezky jsem si naběhl. :lol: :lol: :lol:
Správně mělo být"Motor v relativně správném stavu" i když i o tom by se dalo polemizovat. :lol: :lol: :lol: {palechore} {palechore} {palechore}

_________________
http://www.svedsketanky.cz
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 11 Dec 2016, 14:06 
Offline

Registrovaný: 13 Okt 2016, 22:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Levoča
Poďakoval: 4 x
Obdržal ďakujem: 1 x
Vek:: 32
Ja aj tak nechapem, preco si volvo 6 rokov kur*ilo meno tymito motormi. Ved Volvo by malo byt synonymom pre kvalitu a spolahlivost. To sa tak drbu tie motory aj v pežotoch?

_________________
V50 2.0D 2006 momentum EGR DPF
Volvo B12 Echo II 2001 380hp BUS


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 11 Dec 2016, 14:59 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Aug 2009, 14:28
Príspevky: 909
Bydlisko: Zeliezovce
Poďakoval: 1 x
Obdržal ďakujem: 7 x
Vek:: 27
Lebo toho casu patrilo pod koncern Ford a teda vyuzivalo ich platformy (S40 II/V50 je platforma Ford Focus)..
A ano, aj pri PSA byvaju s tymi motormi problemy.

_________________
Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Skoda 120 L LPG :D /skodu nikdy viac, LPG ano/


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 11 Dec 2016, 16:25 
Offline

Registrovaný: 13 Okt 2016, 22:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Levoča
Poďakoval: 4 x
Obdržal ďakujem: 1 x
Vek:: 32
O tom ze je to v podstate ford s motorom psa viem, skor som to myslel tak ze preco majitelia, manazeri atd. atd. dovolili aby sa tak dosrala znacka ktoru vybudovali. Nuz pracy hybu svetom a asi bolo lacnejsie kupit motor od psa ako vyvijat vlastny.... Treba asi zalozit klub s nazvom poulicnazmes.tr aby aj majitelia takychto mixacikov ako mam ja mali svoj klub {zmyslajuci} {typekscigaretou}

_________________
V50 2.0D 2006 momentum EGR DPF
Volvo B12 Echo II 2001 380hp BUS


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 11 Dec 2016, 16:48 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16 Nov 2009, 08:59
Príspevky: 1999
Bydlisko: Pétržkanéé alebo H.Saliby
Poďakoval: 9 x
Obdržal ďakujem: 95 x
Vek:: 31
Lebo Ford bol vlastnik Volva, Hdi motor si vyvinul Ford v spolupraci s PSA a tieto motory sa vyrabali vo svedskej Skövde... :D

_________________
kwiko
0949I26I5I


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Ohnute ojnice
PoslaťNapísal: 28 Feb 2017, 21:01 
Offline

Registrovaný: 13 Okt 2016, 22:09
Príspevky: 28
Bydlisko: Levoča
Poďakoval: 4 x
Obdržal ďakujem: 1 x
Vek:: 32
Tak motor vymeneny, dpfky egeerky depehacky kadehacky esenesky povypinane a zatial to slape. Dakujem jaskovi za ochotu a trpezlivost ;)

_________________
V50 2.0D 2006 momentum EGR DPF
Volvo B12 Echo II 2001 380hp BUS


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 11 ] 

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Slovenský preklad-phpBB podpora