Málo aditiva (močoviny) a iné problémy s V50
Napísané: 27 Jún 2016, 19:17
Nazdar páni, potrebujem poradiť s viacerými vecami ohľadom môjho Volva V50.
1. Asi už týždeň mi vyhadzuje hlášku v taliančine "Systema motore assistenza" alebo niečo také. Brácho mi to pozrel ale len cez nejaký autocom alebo čo to je (nie VIDA) a tam je napísané nízka hladina aditíva. Potrebujem vedieť či to zvládnem doplniť aj sám, čo musím kúpiť a koľko toho je , lebo som sa to nikde nedočítal resp. od 1,2l do 5 litrov a neviem , kde je pravda. A podľa cien sa mi toho nechce kupovať na sklad. Viete mi poradiť nejaký dobrý obchod?
2. Auto trhá pri jemnom pridaní cca 1200-1600 ot/min. Keď pridám je to OK a voľnobeh tiež drží pekne.
3. Auto je nestabilné na rovnej ceste. To znamená že držím volant rovno a fúkne trocha bočný vietor a cítim ako nedrží stopu a stále musím vyrovnávať. Kamarát čo mal Volvo povedal že mám vymeniť silentbloky na zadnej náprave na stabilizačnej tyči, to som spravil ale problém pretrváva. Všetky gumy a silentbloky sme skúšali a "vyzerajú" byť ok - určite nie sú. Dúfam že to nie je riadenie.
Auto mám asi 2 roky a už ma akože dosť natrápilo. Napr. : rozbilo sa mi ložisko na štartéry a ostal som na parkovisku v neďeľu večer pred služobnou cestou. Našťastie mám doma sústruh a vytočil som si bronzové púzdro, ktoré do teraz (klop klop klop) drží.
Zasekol sa mi pás spolujazdca a žena musela sedieť 300 km v zadu (aspoň sa nestarala do rádia ).
Prasklo mi tesnenie (o-krúžok) na vstupe do čerpadla. Auto neštartovalo lebo chytalo falošný vzduch a ten comon rail to nemá veľmi rád.
Tlmené svetlá svietia ako na dušičky. Odrazová plocha je oprskaná (matná). Keď je šero alebo prší je to adrenalín. A fakt sa mi nechce dať prachy za origo svetlá a neviem ako je na tom repas.
Najlepšia chyba je , že auto stojí na dvore kľudne aj 2 hodiny a zrazu začne z neho vychádzať divný zvuk. Ako keď klepnete na zvon, nie silno ale dlho cca 2 min.
Určitý čas sa mi nedali otvoriť spolujazdcove dvere. Jednoducho sa neodomkli a nedali sa otvoriť z vnútra. Samé to prestalo. Myslím že asi zalomené káble alebo kontakty zoxidované.
Ja neviem či je to zakliate alebo má to auto konečnú : r.v. 2005 , 265 000 km
Poprosím Vás o každú jednu radu k mojim problémom. Ďakujem
1. Asi už týždeň mi vyhadzuje hlášku v taliančine "Systema motore assistenza" alebo niečo také. Brácho mi to pozrel ale len cez nejaký autocom alebo čo to je (nie VIDA) a tam je napísané nízka hladina aditíva. Potrebujem vedieť či to zvládnem doplniť aj sám, čo musím kúpiť a koľko toho je , lebo som sa to nikde nedočítal resp. od 1,2l do 5 litrov a neviem , kde je pravda. A podľa cien sa mi toho nechce kupovať na sklad. Viete mi poradiť nejaký dobrý obchod?
2. Auto trhá pri jemnom pridaní cca 1200-1600 ot/min. Keď pridám je to OK a voľnobeh tiež drží pekne.
3. Auto je nestabilné na rovnej ceste. To znamená že držím volant rovno a fúkne trocha bočný vietor a cítim ako nedrží stopu a stále musím vyrovnávať. Kamarát čo mal Volvo povedal že mám vymeniť silentbloky na zadnej náprave na stabilizačnej tyči, to som spravil ale problém pretrváva. Všetky gumy a silentbloky sme skúšali a "vyzerajú" byť ok - určite nie sú. Dúfam že to nie je riadenie.
Auto mám asi 2 roky a už ma akože dosť natrápilo. Napr. : rozbilo sa mi ložisko na štartéry a ostal som na parkovisku v neďeľu večer pred služobnou cestou. Našťastie mám doma sústruh a vytočil som si bronzové púzdro, ktoré do teraz (klop klop klop) drží.
Zasekol sa mi pás spolujazdca a žena musela sedieť 300 km v zadu (aspoň sa nestarala do rádia ).
Prasklo mi tesnenie (o-krúžok) na vstupe do čerpadla. Auto neštartovalo lebo chytalo falošný vzduch a ten comon rail to nemá veľmi rád.
Tlmené svetlá svietia ako na dušičky. Odrazová plocha je oprskaná (matná). Keď je šero alebo prší je to adrenalín. A fakt sa mi nechce dať prachy za origo svetlá a neviem ako je na tom repas.
Najlepšia chyba je , že auto stojí na dvore kľudne aj 2 hodiny a zrazu začne z neho vychádzať divný zvuk. Ako keď klepnete na zvon, nie silno ale dlho cca 2 min.
Určitý čas sa mi nedali otvoriť spolujazdcove dvere. Jednoducho sa neodomkli a nedali sa otvoriť z vnútra. Samé to prestalo. Myslím že asi zalomené káble alebo kontakty zoxidované.
Ja neviem či je to zakliate alebo má to auto konečnú : r.v. 2005 , 265 000 km
Poprosím Vás o každú jednu radu k mojim problémom. Ďakujem