nahle ko turba....
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: nahle ko turba....
Či už je dobre, či zle, skontrolovať ho je treba určite...aký by malo mat tlak? možno dačo dava, len nie tolko čo má...pracujem v strojárskom priemysle a s opravami nemám problém, ale keď som auto kúpil tak som si vravel, že s nim len do servisu no som si to rozmyslel a idem tvrdo na vec...a nakoľko mame náš vzácny volvo klub tak je to ešte o niečo jednoduchšie a ďakujem za každú radu a pomoc takže na zjednodušenie, kde presne je to čerpadlo a čo všetko musím spraviť aby som ho dostal von...ma to nejaké háčiky?
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
- iconmaster
- MUDrc
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 02 Aug 2009, 14:28
- Vek:: 31
- Bydlisko: Zeliezovce
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 11 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nahle ko turba....
Existuje manometer, co naskrutkujes napr na vyvod oleja na turbo a tak mozes merat. Presne hodnoty zial neviem, ale malo by to tlacit okolo 1.8-2.5 bar (mozno aj viac) v zavislosti od otacok.
Cerpadlo je dostupne z dola, ak das dole vanu. Postup asi najdes vo VADIS-e.. Potom pozri aj vanu, ako to tam vyzera - ci neni tam vela takych hustych maglajzov a ci tam neni spona!
Cerpadlo je dostupne z dola, ak das dole vanu. Postup asi najdes vo VADIS-e.. Potom pozri aj vanu, ako to tam vyzera - ci neni tam vela takych hustych maglajzov a ci tam neni spona!
hľadá sa nasledovník V40
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: nahle ko turba....
vaňa bola čistená minulý rok bo aj tiekla, robil mi to mechanik a tečie aj tak, takže teraz pri vymene oleja by išla aj tak dole...s postupom si teda poradím, pekne si ho vytiahnem a v práci všetko pomerám...uvydím ako je tam riešené mazanie, potom zvolím další postup...
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: nahle ko turba....
pani v dnoch 23 a 24.oktobra sam sa do toho pustil...
Začalo to demontážou nasavacích a výfukových zvodov, ich vyčistenie a spetná montáž, samozrejme s novým tesnením.
Pokračovalo zavesením motora, demontáž pozdlžneho nosníka motora a demontáž olejovej vane, na kolko po servisnom pretesnení aj tak tiekla, pozrel som sa na to sam... tiež vyčistenie, pretesnenie pri tej priležitosti kontrola vole ojničnich ložisk a tak vobec. Spet ná montáž nosníka, položenie motora, nový olej, filtre a na koniec podstata- montáž nového turba. prečistil som ešte prývodovu a vývodovú trubku mazania turba, na miesto tlakoveho snimača namontoval špeci T-kus kde som dal spet snímač + manometer a čisto nové turbo ( škoda len, že nie od výrobcu Garrett ) som namontoval na miesto. turbo natlačil olejom a ručne trošku popretačal, potom pripojil prívod oleja z motora a išlo sa na to....štartovanie! Na prekvapenie chytil bleskovo, tlak som mal až 3,9 bar na volnobehu, čo je asi dobre podla mna...Chcete viac?
Začalo to demontážou nasavacích a výfukových zvodov, ich vyčistenie a spetná montáž, samozrejme s novým tesnením.
Pokračovalo zavesením motora, demontáž pozdlžneho nosníka motora a demontáž olejovej vane, na kolko po servisnom pretesnení aj tak tiekla, pozrel som sa na to sam... tiež vyčistenie, pretesnenie pri tej priležitosti kontrola vole ojničnich ložisk a tak vobec. Spet ná montáž nosníka, položenie motora, nový olej, filtre a na koniec podstata- montáž nového turba. prečistil som ešte prývodovu a vývodovú trubku mazania turba, na miesto tlakoveho snimača namontoval špeci T-kus kde som dal spet snímač + manometer a čisto nové turbo ( škoda len, že nie od výrobcu Garrett ) som namontoval na miesto. turbo natlačil olejom a ručne trošku popretačal, potom pripojil prívod oleja z motora a išlo sa na to....štartovanie! Na prekvapenie chytil bleskovo, tlak som mal až 3,9 bar na volnobehu, čo je asi dobre podla mna...Chcete viac?
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
- Peťo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1717
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
- Vek:: 5
- Bydlisko: ♥Bratislava♥
Re: nahle ko turba....
hej fotkyEikom napísal:pani v dnoch 23 a 24.oktobra sam sa do toho pustil...
Začalo to demontážou nasavacích a výfukových zvodov, ich vyčistenie a spetná montáž, samozrejme s novým tesnením.
Pokračovalo zavesením motora, demontáž pozdlžneho nosníka motora a demontáž olejovej vane, na kolko po servisnom pretesnení aj tak tiekla, pozrel som sa na to sam... tiež vyčistenie, pretesnenie pri tej priležitosti kontrola vole ojničnich ložisk a tak vobec. Spet ná montáž nosníka, položenie motora, nový olej, filtre a na koniec podstata- montáž nového turba. prečistil som ešte prývodovu a vývodovú trubku mazania turba, na miesto tlakoveho snimača namontoval špeci T-kus kde som dal spet snímač + manometer a čisto nové turbo ( škoda len, že nie od výrobcu Garrett ) som namontoval na miesto. turbo natlačil olejom a ručne trošku popretačal, potom pripojil prívod oleja z motora a išlo sa na to....štartovanie! Na prekvapenie chytil bleskovo, tlak som mal až 3,9 bar na volnobehu, čo je asi dobre podla mna...Chcete viac?
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: nahle ko turba....
musim nájst, moc toho nemam, nezohnal som fotografa
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
- harlequin
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1580
- Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
- Vek:: 26
- Bydlisko: UK
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nahle ko turba....
este sa spytam kolko malo to turbo za sebou km ? a ten vykon ide o kolko % dole ked sa dosere turbo?
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: nahle ko turba....
tak o 50%harlequin napísal:este sa spytam kolko malo to turbo za sebou km ? a ten vykon ide o kolko % dole ked sa dosere turbo?
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
- iconmaster
- MUDrc
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 02 Aug 2009, 14:28
- Vek:: 31
- Bydlisko: Zeliezovce
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 11 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nahle ko turba....
Alebo o 100% - ak vytiahne olej z motora a ten sa zaderie. Takze ak to nadmierne dymi, nema zmysel riskovat
hľadá sa nasledovník V40
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
- harlequin
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1580
- Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
- Vek:: 26
- Bydlisko: UK
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nahle ko turba....
tak to mi zostane 50kW to je ako 1,4 MPIdoktor napísal:tak o 50%harlequin napísal:este sa spytam kolko malo to turbo za sebou km ? a ten vykon ide o kolko % dole ked sa dosere turbo?
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
- iconmaster
- MUDrc
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 02 Aug 2009, 14:28
- Vek:: 31
- Bydlisko: Zeliezovce
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 11 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nahle ko turba....
..a spotrebou ako 2.4i
hľadá sa nasledovník V40
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: nahle ko turba....
harlequin napísal:tak to mi zostane 50kW to je ako 1,4 MPIdoktor napísal:tak o 50%harlequin napísal:este sa spytam kolko malo to turbo za sebou km ? a ten vykon ide o kolko % dole ked sa dosere turbo?
Ee, 1,4 benziňák bude živší. Skor jak felicia 1,9 D.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: nahle ko turba....
malo za sebou 176000 km zaokruhlene, teda ak nebol niekedy stočeny, čo ale pri celkovom stave vozidla nepredpokladam... no a klesol výkon može byt tak o tých 50 percent...harlequin napísal:este sa spytam kolko malo to turbo za sebou km ? a ten vykon ide o kolko % dole ked sa dosere turbo?
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: nahle ko turba....
viac toho nemam, ja ked sa zažeriem do prace tak niečo ako fotenie mi na um nezíde
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
- iconmaster
- MUDrc
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 02 Aug 2009, 14:28
- Vek:: 31
- Bydlisko: Zeliezovce
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 11 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nahle ko turba....
Troska OT:
S tymi skrutkami na olejovej vani aj my sme sa potrapili minule na kamosovej dTi-cku Najlepsie je, ak nedas dole nosnik - teda ram prednej napravy, na niektore nevies strcit ani golu. Ovela vyhodnejsie by tam boli klasicke sesthranne skrutky, ktore by sa dali povolovat/dotiahnut klasickym ockovym klucom v pripade potreby.
Jo, a bacha na palicku mierky oleja, najlepsie je ho vytiahnut predtym nez sa dava dole vana, lebo sa velmi lahko zlomi - je plastova aj na volve ako vidim..
S tymi skrutkami na olejovej vani aj my sme sa potrapili minule na kamosovej dTi-cku Najlepsie je, ak nedas dole nosnik - teda ram prednej napravy, na niektore nevies strcit ani golu. Ovela vyhodnejsie by tam boli klasicke sesthranne skrutky, ktore by sa dali povolovat/dotiahnut klasickym ockovym klucom v pripade potreby.
Jo, a bacha na palicku mierky oleja, najlepsie je ho vytiahnut predtym nez sa dava dole vana, lebo sa velmi lahko zlomi - je plastova aj na volve ako vidim..
hľadá sa nasledovník V40
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
Volvo S40 1.9 DI / 70kW 1999
bolo: Volvo V40 1.9 TD / 66kW 1999, Skoda 120 L LPG /skodu nikdy viac, LPG ano/
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: nahle ko turba....
tie dobre skrutky čo tam ešte boli išli s origi klučom jedna radosť, ja osobne s takými normálne pracujem a bez problémov, no ked si niekto myslí, že ked tam da aj napr. sedmičku očkový klúč, prípadne s goly klasicku tak potom to tak aj vypadá no tie ostatne mali iné postupy mierku mam ešte takú pružnú zatiaľ, ruky sa mi nerastu a mam v nich aj cit, zatiaľ, ešte stále, no stat sa može, to je jasné... nad tým, že by nešiel ten nosník dole pri demontáži som ani neuvažoval a ani to nie je možne, teda aspn pri mojej motorizácii na kolko 4 skrutky su priamo pod nim a sú zapostene tak 11 cm do vnutra olejovej vane...
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut