Poraďte s chladičom
Poraďte s chladičom
Je kompatibilný chladič 1,9td r.v. 98 66kW s 1,9DI r.v. 00 70kW?
V 40 1,9 D T4192T2 2000 SK
XC 70 2,4 D 5244T4 2007
XC 70 2,4 D 5244T4 2007
- doktor
- MUDrc
- Príspevky: 567
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 21:22
- Vek:: 11
- Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Poraďte s chladičom
pri chladiči závisí aj typ prevodovky a či má/nemá klimu - aspoň u mňa na V70 to tak bolo.
Sa pozri do katalogov - napr saabtunig, autokelly, elit a porovnaj čisla dielov.
Sa pozri do katalogov - napr saabtunig, autokelly, elit a porovnaj čisla dielov.
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 a, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S a, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE
- Peťo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1717
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
- Vek:: 5
- Bydlisko: ♥Bratislava♥
Re: Poraďte s chladičom
Novú DI som nevidel, ale zdá sa mi že tam male rozdiely medzi starým a DI sú, ale nič čo by sa nedalo riešiťdoktor napísal:pri chladiči závisí aj typ prevodovky a či má/nemá klimu - aspoň u mňa na V70 to tak bolo.
Sa pozri do katalogov - napr saabtunig, autokelly, elit a porovnaj čisla dielov.
- scoof
- Nováčik
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: 13 Okt 2009, 16:45
- Vek:: 5
- Bydlisko: frydlant nad ostravici
Re: Poraďte s chladičom
nevim ale každopadne tam je jiny rozmner
a na te klimne zaleži
a na te klimne zaleži
je v70II awd 2,5t
bylo v40 T4,s40 T4 obe cresch
bylo v40 T4,s40 T4 obe cresch
- michalmalcek
- MUDrc
- Príspevky: 785
- Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
- Vek:: 5
- Bydlisko: Zvolen
- Bolo mu poďakované: 16 krát
Re: Poraďte s chladičom
jj podstatny je rozmer potom vyvody .Nechcem ti brat iluzie ale myslim si ze nebude pasovat .Dokonca raz som spolu s SOnyque menil chladic na jeho honde .Chladic bol objednany na dany typ auta .Vsetko sedelo lenze sme prisli na zasadnu vec .Nie vsetko lacne je dobre .Bolo treba prisposobovat .Ale to uz patry inde .A co mas nieco s chladicom?
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993
Diagnostika DICE
- Peťo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1717
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
- Vek:: 5
- Bydlisko: ♥Bratislava♥
Re: Poraďte s chladičom
To s tými lacnejšimi dielmi väčšinou býva problém..poznám. Niekedy sa vážne oplatí len originál alebo náhrada vo forme Skandix..michalmalcek napísal:jj podstatny je rozmer potom vyvody .Nechcem ti brat iluzie ale myslim si ze nebude pasovat .Dokonca raz som spolu s SOnyque menil chladic na jeho honde .Chladic bol objednany na dany typ auta .Vsetko sedelo lenze sme prisli na zasadnu vec .Nie vsetko lacne je dobre .Bolo treba prisposobovat .Ale to uz patry inde .A co mas nieco s chladicom?
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Poraďte s chladičom
Som myslel, ze som to sem uz daval... ale nejako to neviem najst. Tak aj takto som sa zabaval. A mas tam aj fotky 66kW chladica.
Pri vymene chladica sa mi podarilo neopatrnou manipulaciou prasknut plast na chladici. Pokusal som sa to zalepit epoxy 1200, ale ako som si neskor precital v typovom liste, Epoxid nieje odolny roztokom alkoholu nad 4%...
Tak som ho nahradil nejakou utesnovacou plastelinou (predavac tvrdil ze vydrzi... ale sa mylil)
Novy chladic by znamenal dvojtyzdnovy post. Tak som v zufalstve vzal stary chladic, a dal dole plast ktory potrebujem.
Zvysok bol zjavne nepouzitelny.
Priamociarou pilou som odrezal vrch plastu na mojom chladici
opartne povyberal zvysne kusky. Daval som si hlavne pozor aby som neodlepil gumove tesnenie, uz len rokmi drziace na chladici
poohybal vsetky nozicky aby som mohol vlozit neposkodeny plast
poriadne vycistil, odmastnil a vysusil
Kliestami som si zacvakaval najprv symetricky vzdialene nozicky, a postupne zahustoval
Nakoniec som vsetky nozicky este dotlacil obrovskymi kliestami.
Namontoval, nechal zohrat motor a potom som sa len vytesoval ze nic netecie :c)
kwiko