držanie plynu aj keď nemám tempomat.... ?

Užívateľov profilový obrázok
benetin
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 368
Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 00:09
Vek:: 32
Bydlisko: Petržalka
Poďakoval: 49 krát
Bolo mu poďakované: 11 krát
Kontaktovať užívateľa:

držanie plynu aj keď nemám tempomat.... ?

Príspevok od užívateľa benetin » 15 Feb 2010, 23:24

Mám ďalšiu otázku..neviem či to je nejaká skrytá funkcia volva o čom neviem, alebo nejaký technický problém, ale permanentne sa mi stáva každé ráno keď idem do roboty v jednej uličke keď idem v dvojke začína zrýchlovať..úplne jemne ale predsa otáčky buď držia alebo jemne stúpajú aj keď dám dolu nohu z plynu..cesta je rovná žiaden minikopček ani nič podobné..je to normálne, alebo čo to vlastne je? Robí mi to ešte na jednom mieste úplne inde..tiež v 2jke..?

vďaka

Užívateľov profilový obrázok
DOD
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 1523
Dátum registrácie: 25 Jan 2009, 15:50
Vek:: 35
Bydlisko: SL
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 8 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: držanie plynu aj keď nemám tempomat.... ?

Príspevok od užívateľa DOD » 15 Feb 2010, 23:35

kolko otacok ma motor vtedy ked zacne zrychlovat? robi to za tepla aj za studena? ak za studena tak "sytic" tiez som si to na mojom vsimol pri studenom motore si drzi otacky tesne pod tisic ked sa nemylim...vtedy sa to javi akoby zrychloval ale len dorovnava otacky aby nescipol...
je XC60 D5 136kW 2009 6r.aut....skoro stvorkolka :)
bolo V70 D5 2008 aut-kriznik, C70 T5 r.99-zihadlo, 3xV50 2.0D, S80/T6 2.8biT 200kW, V40/2.0T, V40/1.9TD, V40/1.8, 340/1.6D r.84
http://www.reklamaled.sk - led reklama
http://www.svetelnareklama.sk -svetelná reklama
http://www.lacnetabule.sk - premietacie plátna za super ceny

Užívateľov profilový obrázok
benetin
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 368
Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 00:09
Vek:: 32
Bydlisko: Petržalka
Poďakoval: 49 krát
Bolo mu poďakované: 11 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: držanie plynu aj keď nemám tempomat.... ?

Príspevok od užívateľa benetin » 15 Feb 2010, 23:40

no motor ešte nie je úplne zohriatý keď to robí, ale ani úplne studený..ale zvláštne, že to robí v jednej uličke :) otáčky má 1000 a pomaličky stúpa, alebo si ich drží.

Užívateľov profilový obrázok
pecaa
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 360
Dátum registrácie: 15 Dec 2009, 11:30
Vek:: 43
Bydlisko: sobotište
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: držanie plynu aj keď nemám tempomat.... ?

Príspevok od užívateľa pecaa » 16 Feb 2010, 07:05

keď je motor studený má vyšší volnobeh a ten volnobeh stačí na to aby udržal bez problémov auto v ťahu aj na dvojke ale aj na trojke to na silnejších dieseloch.ono zrýchluje iba po dobu kedy mu ten volnobeh stačí na utiahnutie auta potom spomalí.ja mám auto čipnuté a mne to vystrelí aj na trojke. :D keď sa pozreš na priebeh krútiaceho momentu tak tento motor má pri 1000 ot/min nejakých cca 190-200Nm. pritom 1.6D má 240 Nm najvyšší. potom si predstav čo musia robiť 3 l motory v nízkych otáčkach keď vrchol krútiaceho momentu mávajú už aj v 1800 ot/min (cca 450Nm a vyššie).v podstate s kludom angličana stále jazdíš na volnobeh. {typekscigaretou}
S40 2.0D 2006 SE-560BC

Užívateľov profilový obrázok
benetin
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 368
Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 00:09
Vek:: 32
Bydlisko: Petržalka
Poďakoval: 49 krát
Bolo mu poďakované: 11 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: držanie plynu aj keď nemám tempomat.... ?

Príspevok od užívateľa benetin » 16 Feb 2010, 09:08

Vďaka za odpovede, už môžem kľudne spať {typekscigaretou}

Užívateľov profilový obrázok
michalmalcek
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 785
Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
Vek:: 5
Bydlisko: Zvolen
Bolo mu poďakované: 16 krát

Re: držanie plynu aj keď nemám tempomat.... ?

Príspevok od užívateľa michalmalcek » 16 Feb 2010, 11:07

jj ako vravi pecaa .Aj v zapche ked das jednotku a potom dvojku tak auto sa ti rozbehne bez plynu do urcitych otacok . {palechore}
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993

Diagnostika DICE 

Napísať odpoveď