Čudný ťah motora
- Matúš Staňa
- Pokročilý
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 07 Feb 2011, 16:50
- Vek:: 25
- Bydlisko: Nižný Klatov
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Čudný ťah motora
Ahojte.
Mam jeden menší problém všimol som si že motor ide akosi čudne.
Ťah motora nie je rovnomerný pri menších otáčkach nemá výkon ako mal. Potom keď sa dostanem nad 2300 tak potom turbo poriadne zapnea ide ako má no neviem to presne opísať. Pred mesiacom som čistil EGR a potom som ho odpojil môže to mať niečo spoločne s EGR??? Ešte sa chcem opýtať keď chcem skúsiť zapojiť EGR naspäť kedy ho mam zapojiť?
Mam jeden menší problém všimol som si že motor ide akosi čudne.
Ťah motora nie je rovnomerný pri menších otáčkach nemá výkon ako mal. Potom keď sa dostanem nad 2300 tak potom turbo poriadne zapnea ide ako má no neviem to presne opísať. Pred mesiacom som čistil EGR a potom som ho odpojil môže to mať niečo spoločne s EGR??? Ešte sa chcem opýtať keď chcem skúsiť zapojiť EGR naspäť kedy ho mam zapojiť?
V50 2.0D 100KW r.v2004
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Čudný ťah motora
uz ked si raz odpojil EGR a nemas DPF filter tak EGR nechaj odpojene... nemas dovod ho znovu zapajat... praveze ked sa EGR odpoji, tak je tah lepsi, skor zabera plynovy pedal, preto sa mi ten tvoj problem nepozdava, lebo tebe sa to sprava presne naopakMatúš Staňa napísal:Ahojte.
Mam jeden menší problém všimol som si že motor ide akosi čudne.
Ťah motora nie je rovnomerný pri menších otáčkach nemá výkon ako mal. Potom keď sa dostanem nad 2300 tak potom turbo poriadne zapnea ide ako má no neviem to presne opísať. Pred mesiacom som čistil EGR a potom som ho odpojil môže to mať niečo spoločne s EGR??? Ešte sa chcem opýtať keď chcem skúsiť zapojiť EGR naspäť kedy ho mam zapojiť?
ten EGR si odpajal ako? iba si odpajal kabelaz alebo si ho aj zablendoval? ja mam aj aj a nemam ziadny problem, praveze je to sviznejsie nez predtym
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- Matúš Staňa
- Pokročilý
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 07 Feb 2011, 16:50
- Vek:: 25
- Bydlisko: Nižný Klatov
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Čudný ťah motora
Iba som ho odpojil ono ma ťah taký istý ale prichádza neskoro a nerovnomerne. No neviem čo to môže byť. Zistil som to keď som sa vracal z UK domov na nemeckej diaľnici.
V50 2.0D 100KW r.v2004
- Jofan
- MUDrc
- Príspevky: 911
- Dátum registrácie: 22 Máj 2012, 22:58
- Vek:: 25
- Bydlisko: Bratisalva / Trenčín
- Poďakoval: 11 krát
- Bolo mu poďakované: 28 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čudný ťah motora
mne zas pride divne ze dizel a turbo zabera az na 2300 .. nemoze to byt nieco z turbom niaka netesnost alebo co ?
- Matúš Staňa
- Pokročilý
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 07 Feb 2011, 16:50
- Vek:: 25
- Bydlisko: Nižný Klatov
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Čudný ťah motora
Aj ja som nad tím rozmysľal ale turbo nezabera len od 2300 ot ale aj skôr ale slabo no neviem to presne opísať museli by ste to zažiť. nema niekto cestu okolo spiša? Môzete sa zastaviť na kavičku a popri tom popozerame a vyskúšame auto
V50 2.0D 100KW r.v2004
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čudný ťah motora
turbo zabera podla toho aku ma geometriu
na D5ke to bolo okolo 2500 a na eRku zacina sranda az po 3500
tym myslim, ze je to aj citit (kopanec)
na D5ke to bolo okolo 2500 a na eRku zacina sranda az po 3500
tym myslim, ze je to aj citit (kopanec)
Naposledy upravil/-a MarekV v 08 Júl 2012, 23:48, upravené celkom 1 krát.
- Jofan
- MUDrc
- Príspevky: 911
- Dátum registrácie: 22 Máj 2012, 22:58
- Vek:: 25
- Bydlisko: Bratisalva / Trenčín
- Poďakoval: 11 krát
- Bolo mu poďakované: 28 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čudný ťah motora
tak na benzine je to asi normalne ci ? no ja by som ti moc neporadil ale marek urcite
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čudný ťah motora
to, ze mu nejde rovnomerne hore vykon ale az ked zacne tlacit turbo je problem
mozno nejake troska nacate cidlo a teplo mu moc neprospieva
mozno nejake troska nacate cidlo a teplo mu moc neprospieva
- Matúš Staňa
- Pokročilý
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 07 Feb 2011, 16:50
- Vek:: 25
- Bydlisko: Nižný Klatov
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Čudný ťah motora
Sanie mas ciste? tesnenie pod sanim je v poriadku? vecsinou to ubera z vykonu motora.EGR vycisti a nechaj ako bolo origo namontovane.Vstreky su ok? A co CAT.nemas ho zaneseny?
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Čudný ťah motora
Napadlo ma ci nahodou nemas dierku v membrane na podtlak co nataca turbo.Robil som audi A6 a robilo to iste co popisujes.Ta membrana sa da opravit.Skontrolujes to ze pozries tycku od membrany k turbu.Ak sa pohne az pri 2300 ot.tak je to ono. Ak nie tak treba rozmyslat dalej Turbo by si mal citit okolo 1500ot.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: Čudný ťah motora
mne robilo niečo podobne, keď som pridal bolo citit že motor zabral a potom to padalo a to bolo presne tým podtlakom lebo membrána bola prasknutá na chvíľku lopatky natočilo (otvorilo turbo) v momente keď som pridal a potom do membrány nasalo vzduch, lopatky zavrelo a bolo po výkone. Ja som na odmeranie použil injekčnú striekačku ktorú som pichol na hadičku k tomu podtlakaču a potiahnutím vytvoril podtlak pekne bolo vidieť ako ho zdvihlo a hneď aj padol...
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
Re: Čudný ťah motora
Mal som niečo podobné na svojom aute.pozerali sme turbo,hadičky na podtlak,regulátor tlak paliva na vysokotlakom čerpadle,vstreky,vymenili solenoidy čo sa dalo sme pozreli a nič.bol som s tým vo volve v servise všetko v poriadku a auto neťahalo, len stale kolísal výkon.To som riešil 3 mesiace, nakoniec sme to dali ešte raz na PC a išli sme jazdiť.Ukazal sa problem s váhou vzduchu.Nebola odpalena len udavala zlé hodnoty, ktoré ovplyvňovali tlak turbo, tlak na railu, číže výkon.Objednal som novú za 140 Eur a problem vyriešeni.skus to pozrieť, nemali by kolisať hodnoty nasavaneho vzduchu.
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Čudný ťah motora
a nestacilo tu vahu vzduchu len prestreknut specialnym sprejom na to urcenym? ja len ci si zbytocne nevyhodil penizky za novy dielmatejsid napísal:Mal som niečo podobné na svojom aute.pozerali sme turbo,hadičky na podtlak,regulátor tlak paliva na vysokotlakom čerpadle,vstreky,vymenili solenoidy čo sa dalo sme pozreli a nič.bol som s tým vo volve v servise všetko v poriadku a auto neťahalo, len stale kolísal výkon.To som riešil 3 mesiace, nakoniec sme to dali ešte raz na PC a išli sme jazdiť.Ukazal sa problem s váhou vzduchu.Nebola odpalena len udavala zlé hodnoty, ktoré ovplyvňovali tlak turbo, tlak na railu, číže výkon.Objednal som novú za 140 Eur a problem vyriešeni.skus to pozrieť, nemali by kolisať hodnoty nasavaneho vzduchu.
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
Re: Čudný ťah motora
southpark napísal:a nestacilo tu vahu vzduchu len prestreknut specialnym sprejom na to urcenym? ja len ci si zbytocne nevyhodil penizky za novy dielmatejsid napísal:Mal som niečo podobné na svojom aute.pozerali sme turbo,hadičky na podtlak,regulátor tlak paliva na vysokotlakom čerpadle,vstreky,vymenili solenoidy čo sa dalo sme pozreli a nič.bol som s tým vo volve v servise všetko v poriadku a auto neťahalo, len stale kolísal výkon.To som riešil 3 mesiace, nakoniec sme to dali ešte raz na PC a išli sme jazdiť.Ukazal sa problem s váhou vzduchu.Nebola odpalena len udavala zlé hodnoty, ktoré ovplyvňovali tlak turbo, tlak na railu, číže výkon.Objednal som novú za 140 Eur a problem vyriešeni.skus to pozrieť, nemali by kolisať hodnoty nasavaneho vzduchu.
Aj to som skusil, kupil som, vystriekal celý sprej,ale nepomohlo to, preto prišla na rad vymena s uspechom.Najlepsie bolo že mi chceli v servise vymeniť všetko čo by vedeli odmontovať od turba až po vymenu celeho palivoveho systemu.akurat vo volve priznali že nevedia čo to spôsobuje.inak teraz je to bez problemov a spokojnosť s autičkom.
- 5ulo
- Administrátor
- Príspevky: 1224
- Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
- Vek:: 41
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 21 krát
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: Čudný ťah motora
mam len ja ten pocit, alebo v ofiko servisoch su fakt ti ludia gramblavi? Mne tiez nikdy nenasli zavadu a predsa ich bolo.. a viac.matejsid napísal:... akurat vo volve priznali že nevedia čo to spôsobuje...
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Čudný ťah motora
stale sa ukazuje, ze autorizovani servisaci vedia robit len s diagnostikou a citat co im pise, ked pride na rad rozmyslanie 0 bodov5ulo napísal:mam len ja ten pocit, alebo v ofiko servisoch su fakt ti ludia gramblavi? Mne tiez nikdy nenasli zavadu a predsa ich bolo.. a viac.matejsid napísal:... akurat vo volve priznali že nevedia čo to spôsobuje...
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Čudný ťah motora
Southpark, ty si ale optimista. Ved z diagnostikou nevie ani v servise kazdy pracovat
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Čudný ťah motora
keby ich ten program zaujimal ver, ze by s tym robit vedeli, asi k tomu nemaju vztah a robia to nasiluMrXo napísal:Southpark, ty si ale optimista. Ved z diagnostikou nevie ani v servise kazdy pracovat
Naposledy upravil/-a southpark v 16 Aug 2012, 11:51, upravené celkom 1 krát.
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa: