Cukanie pri 2000 otackach
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Cukanie pri 2000 otackach
Od vcera sa mi zacalo prejavovat take cukanie celym autom ked prechadzam z nizsich otacok na vyssie. Odsledovanych cca 1900÷2000. Po prekroceni hranice taha v poriadku dalej. Neskor mi nedovolilo uz ani Cruise (aj ked nudzak neukazal ale ma do neho hodil). Po vypnuti a zapnuti motora tahal bez obmedzenia ale stale pri prechode do otacok cuka. Hladal som tu nejake odkazy ale nic, co by sa podobalo mojmu problemu som nenasiel. DPF je urcite plne ale v piatok som ho cistil cez DiCE.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
-
- Pokročilý
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 01 Mar 2012, 15:03
- Vek:: 32
- Bydlisko: BA
- Poďakoval: 54 krát
- Bolo mu poďakované: 13 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Nejsem si jisty jak u Volva, ale u Audi tyhle symptomy ukazovali na EGR - po vycisteni to prestalo.
2013 Audi A6 Avant Moonlight Blue
2018 Volkswagen e-Golf Pure White
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních
2018 Volkswagen e-Golf Pure White
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních
Re: Cukanie pri 2000 otackach
mal som rovnaky problem.potom mi odislo cidlo teploty motora a aj poistka engine control ktoru mi stale vyhadzuje.prestane chladit klima.cidlo teploty motora som vymenil a cukanie sa uz odvtedy neobjavuje ale pravdepodobne bude niekde problem v kostre alebo s nejakym kablovanim
novic:-)
volvo V40 1,9 diesel r.v.2000 kombi
farba:cierna
volvo V40 1,9 diesel r.v.2000 kombi
farba:cierna
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Len mi nejde do hlavy, preco to robi len pri urcitych otackach. EGR si nemyslim, robi to aj ked je motor studeny aj zohriaty.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
-
- Nováčik
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 03 Jún 2012, 16:16
- Vek:: 30
- Bydlisko: Presov
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Mne to cukalo, lebo som mal zaneseny EGR ventil, odkedy som ho odpojil vsetko je oki, akurat ked mas v aute DPF filter a odpojis EGR auto ti nepojde
Volvo v50 2.0D MY2007 odstraneny DPF filter+odpojeny EGR, chip 160HP - 190 000km
Volvo v40 1.9D 2002
Volvo v40 1.9D 2002
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Skusim sa cez vikend potrapit s EGR
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- harlequin
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1580
- Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
- Vek:: 26
- Bydlisko: UK
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Cukanie pri 2000 otackach
ked si EGR este na svojom aute neriesil, tak je spravny cas... asi 80% ludi z fora do maju D4204T uz EGR riesili...MrXo napísal:Skusim sa cez vikend potrapit s EGR
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Uz ked sa spomina EGR, vcera som mal na navsteve V50 2.0D rocnik bud 2007 alebo 2008 s najazdom pod 50 000 km a neveril som tomu co som videl... To auto nemalo DPF a teda malo len jednu skrtiacu klapku. Ja ze do novsich rocnikov davaju DPF vsade Bol to dovoz z IT
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
-
- Nováčik
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 03 Sep 2011, 14:14
- Vek:: 61
- Bydlisko: Gabcikovo
- Poďakoval: 1 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Ja nemam dovoz ale u nas kupene auto r.2008 a tiez nemam DPF pouzivam stale do nafty STP a nemam problem s ERG ventilom.Teda zatial.southpark napísal:Uz ked sa spomina EGR, vcera som mal na navsteve V50 2.0D rocnik bud 2007 alebo 2008 s najazdom pod 50 000 km a neveril som tomu co som videl... To auto nemalo DPF a teda malo len jednu skrtiacu klapku. Ja ze do novsich rocnikov davaju DPF vsade Bol to dovoz z IT
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Nemal som s EGR este problem ale v decembri 2011 pre istotu bolo EGR cistene. Vobec nebol zas*aty.harlequin napísal:ked si EGR este na svojom aute neriesil, tak je spravny cas... asi 80% ludi z fora do maju D4204T uz EGR riesili...
Do 2010 bolo DPF davane na poziadanie. Nebolo este povinne.southpark napísal:... Ja ze do novsich rocnikov davaju DPF vsade Bol to dovoz z IT
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
-
- Nováčik
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 03 Jún 2012, 16:16
- Vek:: 30
- Bydlisko: Presov
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
DPF+EGR vybrat odpojit vyrezat su to tzv. kurvitka, tieto veci absolutne neprispievaju chodu motora prave naopak, o ekologiu sa zacnem zaujimat ked odstrania vsetky stare tatrovky, skodovky a zigulaki z ciest. Je to len o biznise pani
Volvo v50 2.0D MY2007 odstraneny DPF filter+odpojeny EGR, chip 160HP - 190 000km
Volvo v40 1.9D 2002
Volvo v40 1.9D 2002
- 5ulo
- Administrátor
- Príspevky: 1224
- Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
- Vek:: 41
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 21 krát
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
presne tento isty problem mam aj ja momentalne.. najhorsie je to na 1/2/3 stupnoch.. pri prudsom zrychleni (predbiehanie) mi padne nudzovy rezim .. nedam viac ako 2000 otacok ale chybova hlaska ziadna... auto nema tah. Zastavim, vypnem motor, pockam chvilku, zapnem a pokracujem s cukanim dalej.. DPF bolo regenerovane niekedy v zime.. mozno este to EGRko
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
2West: vsetci vieme, ze su to ku*vitka ale predsa nejaku funkciu maju. EGR je jasne (ci to vsak motoru skutocne pomaha neviem posudit) a DPF ekologicke. Zdielam nazor, ze pokial budu prechadzat cez STK a hlavne EK Avie a podibne smrady, preco by som mal pomahat ovzdusiu za drahe peniaze prave ja. Takze asi pojde DPF von. Ale kedy?
25ulo: Presne, presne. Az na to, ze mne to od stredy ide zrazu normalne. Hodil som to na DiCE a samozrejme ukazoval chybu DPF a EGR. Po vymazani hlasok sa viac neobjavili. Ale je to otazka casu. Aky mas najazd? Podla mna mas uz tiez DPF DEAD.
25ulo: Presne, presne. Az na to, ze mne to od stredy ide zrazu normalne. Hodil som to na DiCE a samozrejme ukazoval chybu DPF a EGR. Po vymazani hlasok sa viac neobjavili. Ale je to otazka casu. Aky mas najazd? Podla mna mas uz tiez DPF DEAD.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- 5ulo
- Administrátor
- Príspevky: 1224
- Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
- Vek:: 41
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 21 krát
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
v zime ked sa mi o DPFko starali, tak som sa schvalne pytal na stav a technik mi povedal, ze sa este o to nemusim strachovat. Tak neviem.. najazd mam cez 225tis km
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Vzhladom na to, ze zivotnost filtra je cca 140k, su len dve moznosti.
a) DPF si mal uz meneny (sa mi nechce verit)
b) je po smrti
Vypalovaci proces nevycisti filter na 100%. Je plny. Tento isty problem riesim momentalne aj ja.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- 5ulo
- Administrátor
- Príspevky: 1224
- Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
- Vek:: 41
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 21 krát
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
mam pocit, ze som to tu niekde na fore uz pisal, posledne vypalovanie skoncilo na urovni 'zasvinenia' cca 27% ci tak nejako.
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
- MrXo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1326
- Dátum registrácie: 16 Dec 2010, 09:19
- Vek:: 55
- Bydlisko: Šamorín
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Kiez by som sa mylil. Daj vediet, ako si to poriesil.
XC70 AWD, 120kW, D5, MY04
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
Ex: V50, 2.0D, Momentum, 100kW, manual 6Q, DPF, MY06
Volvo diagnostika
- 5ulo
- Administrátor
- Príspevky: 1224
- Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
- Vek:: 41
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 21 krát
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Na diagnostiku a servis by som chcel zbehnut k Nitranovi, cakam este na jeho reakciu.. este rozmyslam ze by som skor zbehol k Martinopel.. uvidim. Kazdopadne urcite budem davat rozhresenie sem na forum.
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Heh, zledujem pani.. ze sa stretneme na volvo zraze a mame co preberat
5ulo - v tvojom pripade to tipujem na EGR, takze by som si kupil nejaky EGR Cleaner a pustil sa najskor do neho. Je to najmensia investicia.
MrXo - DPF OFF je asi najrozumnejsia cesta. Ja som naprv potom zistil, ze moze problemy s trhanim motora zmizli ked som dal DPF prec. Obcasne sklbnutia tam vsak ostali ako ked zle spaluje. O tom ze mam za autom dymovu clonu ani nehovorim. Cele sa to muselo poriesit vymenou vstrekovacou. Dym prestal a auto ide bez trhania v ktorom kolvek pasme otacok.
5ulo - v tvojom pripade to tipujem na EGR, takze by som si kupil nejaky EGR Cleaner a pustil sa najskor do neho. Je to najmensia investicia.
MrXo - DPF OFF je asi najrozumnejsia cesta. Ja som naprv potom zistil, ze moze problemy s trhanim motora zmizli ked som dal DPF prec. Obcasne sklbnutia tam vsak ostali ako ked zle spaluje. O tom ze mam za autom dymovu clonu ani nehovorim. Cele sa to muselo poriesit vymenou vstrekovacou. Dym prestal a auto ide bez trhania v ktorom kolvek pasme otacok.
Suzuki VITARA 1.6 benzin, Elegance+
Volvo V50, 2.0D MY08, Kinetic,
Volvo V50, 2.0D MY08, Kinetic,
- 5ulo
- Administrátor
- Príspevky: 1224
- Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
- Vek:: 41
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 21 krát
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: Cukanie pri 2000 otackach
Bol som mimuly tyzden v Lichnove u Martinopel-a.. prva chyba, v motore nebol olej, resp. bol, ale on Castrol nevola olej jednoducho chytil medzi prsty, pozmolil a hovori, ze to je castrol.. VYMENIT, motor je uplne zaneseny. Uz na najcistejsom mieste bol zasrany.. nekvalitna nafta (tankovaval som na shell kym prisiel fuel save a zacali sa prejavovat chyby a odvtedy na len OMV a rakusko + VIF). 3 vstrekovace tusim su uz pomaly na odpis. EGR vyzeral byt OK, ale DPF skor blbne. O mesiac k nemu idem na rozvody a brzdy a s najvacsou pravdepodobnostou mi aj 'vykucha' DPF nejakym navrtanim dier. Teda nieco take splietal.]Rebro[ napísal:Heh, zledujem pani.. ze sa stretneme na volvo zraze a mame co preberat
5ulo - v tvojom pripade to tipujem na EGR, takze by som si kupil nejaky EGR Cleaner a pustil sa najskor do neho. Je to najmensia investicia.
MrXo - DPF OFF je asi najrozumnejsia cesta. Ja som naprv potom zistil, ze moze problemy s trhanim motora zmizli ked som dal DPF prec. Obcasne sklbnutia tam vsak ostali ako ked zle spaluje. O tom ze mam za autom dymovu clonu ani nehovorim. Cele sa to muselo poriesit vymenou vstrekovaco. Dym prestal a auto ide bez trhania v ktorom kolvek pasme otacok.
Inak po vymene oleja za Mobil1 ide trochu lepsie. Ou.. a mam jazdit na vyssich otackach (bars aj 2500-3500) nech to dobre maze
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004