Problem s naftou
- mayo251
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1372
- Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
- Vek:: 41
- Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: Problem s naftou
to som rad spoj sa potom s tatkom poprosim ta a hlavne nech ti to dlho sluzi a filter si v buducnosti vymienaj sam staci na to trocha zrucnosti mas to najistejsie
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
- Martinus26
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 10 Jan 2011, 16:16
- Vek:: 5
- Bydlisko: Levoča
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Problem s naftou
presne tak uz mam kupeny novy a odlozeny.Po kolkych km sa to ma menit ?
MARTINUS26 -V40 1.9 TD 1998
- mayo251
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1372
- Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
- Vek:: 41
- Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: Problem s naftou
ja osobne menim po 45000 spolu so vzduchovym filtrom
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
Re: Problem s naftou V40 2003
Chalani, viete mi niekto poradit? Mam podobny problem ako kolega. Po vymene filtra paliva mi auto startuje az tak po 5 sekundach startovania. Filter isiel novy aj s tesneniami. Po vypnuti motora a opatovnom zapnuti motor chyti hned, ale po odstati motor musim tocit dlhsie. Skusal som prehodit nazad stary filter ale nepomohlo to. Filtre som meral a je medzi nimi minimalny rozdiel vo vyske. Predpokladam ze vo filtry to nieje. Pozeral som dekel z vnutornej strany filtra a trci tam nejaka pruzinka. Nema byt este nieco medzi tou pruzinkou a filtrom? Alebo ta pruzinka sa ma opierat o filter? Je to nejaky spatny ventil, ktory uzatvara privod nafty pri vypnutom motory?
Nema niekto nahorou doma rozobraty tento filter, alebo nevedel by mi to niekto vysvetit ako to ma spravne fungovat?
Vopred vdaka za vsetky vecne odpvede.
Nema niekto nahorou doma rozobraty tento filter, alebo nevedel by mi to niekto vysvetit ako to ma spravne fungovat?
Vopred vdaka za vsetky vecne odpvede.
V40 r.v. 2003 1,9 td 85kw
Re: Problem s naftou
Presne zo spodu dekla v oznacenom mieste jeta pruzinka. Vie niekto ako to funguje, popripade na co tam je ta pruzinka?
V40 r.v. 2003 1,9 td 85kw
Re: Problem s naftou
Jak nie odpala na nocy to pewno paliwo spadlo i dlugo kreci. Pewno wina pompki paliwa, mozna to naprawic.
Re: Problem s naftou
Po nahodeni pôvodného filtra všetko funguje. Rozdiel medzi novým a starým filtrom bol v jeho výške, pravdepodobne ta pružina nedoliehala tak ako mala. Rozdiel bol 4mm a medzi tým čo ma byt až 6mm...
Ked bude teplejšie tak to preskúmam viac.
Ked bude teplejšie tak to preskúmam viac.
V40 r.v. 2003 1,9 td 85kw