Dojazd V50
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Dojazd V50
ja mám svoje volvo 9 dní... ked som si prebral klúče resetol som celý počítač... hned v prvý deň som mal priemernú spotrebu 10,2l/100 km ešte niekedy teraz v pondelok som mal už 7,9 ... v stredu 7,2 a dnes mám 6,8 l / 100 km ... proste už pomaly zisťujem kde a ako preradiť, podradiť, a hlavne trénujem ako držať pedál v jednej úrovni aby mi noha nekolísala, kedže tempomat je pošahaný a nejde vôbec ale i tak sa mi zdá 6,8l veľa, síce jazdím na krátko, ale netočím ho do vysokých otáčok .. niekde pri 1500 preradujem .... dal som skoro plných 70l do nádrže.. urobil som 395 km a mám kúštik pod 50l v nádrži a počítač ukazuje dojazd 680 km dojazd ešte ...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- Tomda888
- Pokročilý
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 14 Dec 2009, 14:19
- Vek:: 29
- Bydlisko: Bratislava
Re: Dojazd V50
Ale ty mas 2.5 TDi ... tam 6.8L je viac nez super si myslim ....mato.20 napísal:ja mám svoje volvo 9 dní... ked som si prebral klúče resetol som celý počítač... hned v prvý deň som mal priemernú spotrebu 10,2l/100 km ešte niekedy teraz v pondelok som mal už 7,9 ... v stredu 7,2 a dnes mám 6,8 l / 100 km ... proste už pomaly zisťujem kde a ako preradiť, podradiť, a hlavne trénujem ako držať pedál v jednej úrovni aby mi noha nekolísala, kedže tempomat je pošahaný a nejde vôbec ale i tak sa mi zdá 6,8l veľa, síce jazdím na krátko, ale netočím ho do vysokých otáčok .. niekde pri 1500 preradujem .... dal som skoro plných 70l do nádrže.. urobil som 395 km a mám kúštik pod 50l v nádrži a počítač ukazuje dojazd 680 km dojazd ešte ...
Ked natankujem plny nadrz (cca 44L) tak mi pise 1050km aj viac niekedy ale vacsinou prejdem 750 max 820 km. Tiez jazdim sportovo a nad 6L som bol iba v meste ale mimo iba pod alebo presne 6L.
Volvo V50 D2 2010(MY11)
Bolo: ZHORELO V70 DRIVe 1.6D 2010(MY2011), (Navi, Koza, Vyh. sed., Telefon, iPod interface, ....)
Bolo: V50 2.0D Summum MY05, odpojeny EGR ))
Origo diagnostika VOLVO - BA Avion
Bolo: ZHORELO V70 DRIVe 1.6D 2010(MY2011), (Navi, Koza, Vyh. sed., Telefon, iPod interface, ....)
Bolo: V50 2.0D Summum MY05, odpojeny EGR ))
Origo diagnostika VOLVO - BA Avion
- 5ulo
- Administrátor
- Príspevky: 1224
- Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
- Vek:: 41
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 21 krát
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: Dojazd V50
Tak, mne sa za tu dobu, odkedy som sem posledne pisal, podarilo znizit priemerku zo 6,2 na 5,8. Snazim sa drzat (ako pisal pecaa) v rozmedzi 1600-2100 otacok. Nepotrebujem jazdit divoko, mam radsej kludnu jazdu.. a ako vidim, auticko sa mi za to odmenuje tak, ze menej papa len tak dalej a coskoro sa uvidime na 5,6 ako vacsina z vas
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
- royal555
- MUDrc
- Príspevky: 576
- Dátum registrácie: 10 Jún 2009, 22:36
- Vek:: 33
- Bydlisko: RV vidiek + Kosice Juh
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Dojazd V50
Len to neprehanajte s tym setrenim, sem-tam treba autu aj poriadne nalozit, hlavne ked sa casto podtaca, pri nizkych otackach pod zatazou sa v motore usadza ovela viac bordelu.
PS: na Drakkare je dlhodoba priemerka okolo 8,5 a to este asi keca palubak
PS: na Drakkare je dlhodoba priemerka okolo 8,5 a to este asi keca palubak
papekov "vyrobok"
VW Golf 1,6 TDI
VW Golf 1,6 TDI
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Dojazd V50
JJ, nieje nic horsie ako vedome podtacat agregat. Skoro ako ist na bicykli do kopca na najvacsom prevode..royal555 napísal:Len to neprehanajte s tym setrenim, sem-tam treba autu aj poriadne nalozit, hlavne ked sa casto podtaca, pri nizkych otackach pod zatazou sa v motore usadza ovela viac bordelu.
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
- 5ulo
- Administrátor
- Príspevky: 1224
- Dátum registrácie: 24 Jún 2010, 19:58
- Vek:: 41
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 21 krát
- Bolo mu poďakované: 14 krát
Re: Dojazd V50
tak to zase nie )) bezne je tych 1900-2200.. ale viem, ze ked sa rozbehnem a nebudem uz nejako tahat (rovinka alebo kopcek), tak nemam problem klesnut k 1600 a podradit... Urcite v takych otackach nenamaham motor.. ved by to bolo nielen pocut na hluku motora, ale vsetko by naokolo rezonovalo a drncalo.. to su otacky, ktorym hovorim "volnobeh s miernym zaberom" inak vyborna vec na taku Einstainovu ulicu v blave ked zijdete rozbehnuti z pristavneho mostu
Je: Volvo V50 2.0 D Momentum, 100kW, r.v.2005 MY06
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
Bolo: Octavia Combi 1.9TDi L&K Navi, 96kW, r.v. 2004
-
- Nováčik
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 17 Apr 2010, 19:04
- Vek:: 41
- Bydlisko: Martin-Veľký Krtíš
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Dojazd V50
Chlapci, najhoršie čo môžete robiť pre common-rail motor je vysušovať nádrž! vysokotlakové palivové čerpadlo vás za to odmení drahou "veľmi drahou" poruchou. "samotné čerpadlo stoji okolo 1100€".
Nejedná sa o nasávanie bordelu z spodku nádrže, proste v nádrži 2.0D nie je ďalšie pomocné čerpadlo "preto treba ručná pumpa na odvzdušňovanie", čim menej paliva v nádrži tým viac musí to jedno jediné čerpadlo pracovať aby to palivo dostalo z nádrže do motora. naopak, keď je plná nádrž, tak váha samotného paliva pomáha dostať to palivo dopredu a tým pomáha s odčerpaním, niektorí do konca mali úspech pri odvzdušňovaní palivového systému tankovaním doplna a bez použitia tej gumenej ručnej pumpy.
Osobne vždy tankujem doplna keď je ihla nad poslednou bielou čiarkou, nenechám ju klesať hlbšie do červeného pola.
Nejedná sa o nasávanie bordelu z spodku nádrže, proste v nádrži 2.0D nie je ďalšie pomocné čerpadlo "preto treba ručná pumpa na odvzdušňovanie", čim menej paliva v nádrži tým viac musí to jedno jediné čerpadlo pracovať aby to palivo dostalo z nádrže do motora. naopak, keď je plná nádrž, tak váha samotného paliva pomáha dostať to palivo dopredu a tým pomáha s odčerpaním, niektorí do konca mali úspech pri odvzdušňovaní palivového systému tankovaním doplna a bez použitia tej gumenej ručnej pumpy.
Osobne vždy tankujem doplna keď je ihla nad poslednou bielou čiarkou, nenechám ju klesať hlbšie do červeného pola.
Volvo S40 2.0D 100kw/136hp r.v.2005 electric silver Galérie
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Dojazd V50
presne tak,ja by som sa však obával viac bordelu v nádrži...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE