Volvo V50 2.0D - nemá tah
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 15 Jún 2015, 18:38
- Vek:: 29
- Bydlisko: Nová Baňa
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Volvo V50 2.0D - nemá tah
Nazdar, po smrti turba, ktoré som dal repasovať auto nemá ťah. Na jednotke , dvojke sa mi zdá že ide normálne ale už na trojke cítim že nevládze. Diagnostika vypisuje že: plniaci tlak prerušovaný , regulátor plniaceho tlaku turba prerušovaný. Kúpil som regulátor turba a chyba stále vyskakuje. Vymenil som podtlakové hadice, ktoré sa mi nezdali. Chyba stále trvá. Spotreba cca 15 l. Neviem čo ešte mám skontrolovať.
Volvo V50 2.0D (D4204T) , 2005, 305000 km
-
- Pokročilý
- Príspevky: 417
- Dátum registrácie: 10 Jún 2012, 10:05
- Vek:: 29
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 21 krát
Re: Volvo V50 2.0D - nemá tah
Troška sa rozpiš ako turbo umrelo kde bolo repasovane nijaký výpis z diagnostiky atď.jurajtuz napísal:Nazdar, po smrti turba, ktoré som dal repasovať auto nemá ťah. Na jednotke , dvojke sa mi zdá že ide normálne ale už na trojke cítim že nevládze. Diagnostika vypisuje že: plniaci tlak prerušovaný , regulátor plniaceho tlaku turba prerušovaný. Kúpil som regulátor turba a chyba stále vyskakuje. Vymenil som podtlakové hadice, ktoré sa mi nezdali. Chyba stále trvá. Spotreba cca 15 l. Neviem čo ešte mám skontrolovať.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 15 Jún 2015, 18:38
- Vek:: 29
- Bydlisko: Nová Baňa
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: Volvo V50 2.0D - nemá tah
No umrelo tak že som bratovi požičal auto a keď išiel domov otáčky vyleteli do červených a po vypnutí kľúča auto nezhaslo tak ho zhasol na rychlosti. To zmena že auto začalo žrať olej. Po repase turba v Nitre auto naštartovalo hneď no stale vyhadzuje spomínanú chybu.
Volvo V50 2.0D (D4204T) , 2005, 305000 km
-
- Pokročilý
- Príspevky: 417
- Dátum registrácie: 10 Jún 2012, 10:05
- Vek:: 29
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 21 krát
Re: Volvo V50 2.0D - nemá tah
V Nitre maš Servis Volvodiely kde robia Volva pripadne Marek Valkovič Volvozone ten by ti to mohol načitať a zistiť viac.Dnes tie repas firmy na turba nič moc každe druhe tretie nefunguje ako ma.jurajtuz napísal:No umrelo tak že som bratovi požičal auto a keď išiel domov otáčky vyleteli do červených a po vypnutí kľúča auto nezhaslo tak ho zhasol na rychlosti. To zmena že auto začalo žrať olej. Po repase turba v Nitre auto naštartovalo hneď no stale vyhadzuje spomínanú chybu.
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Volvo V50 2.0D - nemá tah
spotreba 15L ? nemas zabetonovany vzduch.filter.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Re: Volvo V50 2.0D - nemá tah
Zdravím volvaci, nadviazem na tému aj ked za iných okolnosti strata vykonu na V50 2,0D 2006 momentalne 239 tisic km. Auto vlastnim cez 2 roky na zaciatku zlostilo DPF rozhodol som sa pre DPF OFF... odvtedy bez akehokolvek problemu alebo investicie (neratam bezny serivs a vymenu spotrebneho materialu ako olej filtre)... od ostranenia DPF auto nezazilo nudzovy rezim ... dobre starty v zime aj v lete, takmer ziadna dymivost na Diesel .... na dvihak som chodil iba menit olej a o auto sa starat (vymeny oleja a filtrov cca 5-7 tisic km) .... pred tyznom odrazu akoby utal pocas jazdy auto bez vykonu, ani po prestartovani nemalo vykon , kedze som si este v casoch riesenia DPF zaobsatar VIDU ... po prichode domov som auto nacital. Zapisane boli dve chyby:
ECM-0000 - chyba uplne bez popisu, bez symptomov, bez vysvetlenia
CEM-3A00 - ECM, software faulty signal, vysvetlenie: CEM kontroluje softver v ECM a na základe chybného chceck sumu registruje neoriginálny/modifikovaný softver v ECM
Po premazani chyb, zostala len CEM-3A00 ale auto stale bez vykonu. Kedze softver v ECM bol modifikovany pri DPF off pred dvoma rokmi predpokladam ze jednotka CEM to registrovala uz vtedy.
Zacali sme o par dni v garazi s kontrolou hadic a komponentov, preventivne kedze nieje darahy tak bol objednany aj podtlakovy regulator pre turbo (31216028) regulator sme vymenili, auto podtlak vyraba, po odpojeni hadicky tiez pocut ako si vcucne vzduch. regulator novy. Podtlakova banka na turbe zaseknuta nieje, vysledok casu straveneho pri aute ten ze k turbu sa nedostava ziaden podtlak ani po nastartovani ani v otackach, preto je vlastne auto nonstop bez turba a bez vykonu. V jednotke niesu zapisane ziadne chyby ako nizky plniaci tlak alebo podobne ako zvykne byt podla mojich skusenostiach pri chybnych podtlakovych hadickach alebo problemoch s turbom ci roztrhnutych sacich hadiciach. A ako som pisal, auto doposial nudzovy rezim nemalo ani pri plnom zatazeni ani inych podmienkach... ziadne pazvuky ani od motora ani od turba... ziadne chyby v riadiacke motora ziadne cukanie zdochynanie.
Chvilu som uvazoval o tom akym sposobom bolo prevedene DPF OFF ... pocul som o pripadoch kedy pri neodbornom odstraneni auto zapisovalo do pamete chyby, hnevalo a tak bola premazana aj samotna kniznica chybovych kodov. No skusal som odpajat MAP, MAF, podtlakovy regulator... a chyby zapisalo ... po pripojeni a premazani chyb tieto chyby zmizli a bol som znova na zaciatku...
Chcem sa hlavne opytat ak mate skusenosti s chybou CEM-3A00 ci tato chyba sposobuje odstavenie turba resp. nudzak...
Auto nema zvysenu dymivost ani teraz neuklada chyby ako nizky plniaci tlak alebo podobne nepise chyby ziadnych snimacov... nic...
Mna napada uz len preverit kabelaz k podtlakovemu regulatoru ci niesu prelamane kabliky, co sa mi nezda velmi pravdepodobne pretoze auto nemavalo ziadne vypadky ani kratkodobe ani dlhodobe ziadne cukanie pri jazde.
Alebo preverit silu podtlaku ... ak podtlak nejaky v hadiciach je ale nieje dostacujuci na hybanie s tiahlom v podtlakovej banke....
Budem vdacny za kazdu skusenost kazdy postreh alebo tip co by som este mal preverit. Vdaka za odpovede snad coskoro vytiahnem hlavu zo smutku
ECM-0000 - chyba uplne bez popisu, bez symptomov, bez vysvetlenia
CEM-3A00 - ECM, software faulty signal, vysvetlenie: CEM kontroluje softver v ECM a na základe chybného chceck sumu registruje neoriginálny/modifikovaný softver v ECM
Po premazani chyb, zostala len CEM-3A00 ale auto stale bez vykonu. Kedze softver v ECM bol modifikovany pri DPF off pred dvoma rokmi predpokladam ze jednotka CEM to registrovala uz vtedy.
Zacali sme o par dni v garazi s kontrolou hadic a komponentov, preventivne kedze nieje darahy tak bol objednany aj podtlakovy regulator pre turbo (31216028) regulator sme vymenili, auto podtlak vyraba, po odpojeni hadicky tiez pocut ako si vcucne vzduch. regulator novy. Podtlakova banka na turbe zaseknuta nieje, vysledok casu straveneho pri aute ten ze k turbu sa nedostava ziaden podtlak ani po nastartovani ani v otackach, preto je vlastne auto nonstop bez turba a bez vykonu. V jednotke niesu zapisane ziadne chyby ako nizky plniaci tlak alebo podobne ako zvykne byt podla mojich skusenostiach pri chybnych podtlakovych hadickach alebo problemoch s turbom ci roztrhnutych sacich hadiciach. A ako som pisal, auto doposial nudzovy rezim nemalo ani pri plnom zatazeni ani inych podmienkach... ziadne pazvuky ani od motora ani od turba... ziadne chyby v riadiacke motora ziadne cukanie zdochynanie.
Chvilu som uvazoval o tom akym sposobom bolo prevedene DPF OFF ... pocul som o pripadoch kedy pri neodbornom odstraneni auto zapisovalo do pamete chyby, hnevalo a tak bola premazana aj samotna kniznica chybovych kodov. No skusal som odpajat MAP, MAF, podtlakovy regulator... a chyby zapisalo ... po pripojeni a premazani chyb tieto chyby zmizli a bol som znova na zaciatku...
Chcem sa hlavne opytat ak mate skusenosti s chybou CEM-3A00 ci tato chyba sposobuje odstavenie turba resp. nudzak...
Auto nema zvysenu dymivost ani teraz neuklada chyby ako nizky plniaci tlak alebo podobne nepise chyby ziadnych snimacov... nic...
Mna napada uz len preverit kabelaz k podtlakovemu regulatoru ci niesu prelamane kabliky, co sa mi nezda velmi pravdepodobne pretoze auto nemavalo ziadne vypadky ani kratkodobe ani dlhodobe ziadne cukanie pri jazde.
Alebo preverit silu podtlaku ... ak podtlak nejaky v hadiciach je ale nieje dostacujuci na hybanie s tiahlom v podtlakovej banke....
Budem vdacny za kazdu skusenost kazdy postreh alebo tip co by som este mal preverit. Vdaka za odpovede snad coskoro vytiahnem hlavu zo smutku
-
- Pokročilý
- Príspevky: 417
- Dátum registrácie: 10 Jún 2012, 10:05
- Vek:: 29
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 21 krát
Re: Volvo V50 2.0D - nemá tah
Egr maš tiež off? Pokiaľ nie skontroluj ho.tommy463 napísal:Zdravím volvaci, nadviazem na tému aj ked za iných okolnosti strata vykonu na V50 2,0D 2006 momentalne 239 tisic km. Auto vlastnim cez 2 roky na zaciatku zlostilo DPF rozhodol som sa pre DPF OFF... odvtedy bez akehokolvek problemu alebo investicie (neratam bezny serivs a vymenu spotrebneho materialu ako olej filtre)... od ostranenia DPF auto nezazilo nudzovy rezim ... dobre starty v zime aj v lete, takmer ziadna dymivost na Diesel .... na dvihak som chodil iba menit olej a o auto sa starat (vymeny oleja a filtrov cca 5-7 tisic km) .... pred tyznom odrazu akoby utal pocas jazdy auto bez vykonu, ani po prestartovani nemalo vykon , kedze som si este v casoch riesenia DPF zaobsatar VIDU ... po prichode domov som auto nacital. Zapisane boli dve chyby:
ECM-0000 - chyba uplne bez popisu, bez symptomov, bez vysvetlenia
CEM-3A00 - ECM, software faulty signal, vysvetlenie: CEM kontroluje softver v ECM a na základe chybného chceck sumu registruje neoriginálny/modifikovaný softver v ECM
Po premazani chyb, zostala len CEM-3A00 ale auto stale bez vykonu. Kedze softver v ECM bol modifikovany pri DPF off pred dvoma rokmi predpokladam ze jednotka CEM to registrovala uz vtedy.
Zacali sme o par dni v garazi s kontrolou hadic a komponentov, preventivne kedze nieje darahy tak bol objednany aj podtlakovy regulator pre turbo (31216028) regulator sme vymenili, auto podtlak vyraba, po odpojeni hadicky tiez pocut ako si vcucne vzduch. regulator novy. Podtlakova banka na turbe zaseknuta nieje, vysledok casu straveneho pri aute ten ze k turbu sa nedostava ziaden podtlak ani po nastartovani ani v otackach, preto je vlastne auto nonstop bez turba a bez vykonu. V jednotke niesu zapisane ziadne chyby ako nizky plniaci tlak alebo podobne ako zvykne byt podla mojich skusenostiach pri chybnych podtlakovych hadickach alebo problemoch s turbom ci roztrhnutych sacich hadiciach. A ako som pisal, auto doposial nudzovy rezim nemalo ani pri plnom zatazeni ani inych podmienkach... ziadne pazvuky ani od motora ani od turba... ziadne chyby v riadiacke motora ziadne cukanie zdochynanie.
Chvilu som uvazoval o tom akym sposobom bolo prevedene DPF OFF ... pocul som o pripadoch kedy pri neodbornom odstraneni auto zapisovalo do pamete chyby, hnevalo a tak bola premazana aj samotna kniznica chybovych kodov. No skusal som odpajat MAP, MAF, podtlakovy regulator... a chyby zapisalo ... po pripojeni a premazani chyb tieto chyby zmizli a bol som znova na zaciatku...
Chcem sa hlavne opytat ak mate skusenosti s chybou CEM-3A00 ci tato chyba sposobuje odstavenie turba resp. nudzak...
Auto nema zvysenu dymivost ani teraz neuklada chyby ako nizky plniaci tlak alebo podobne nepise chyby ziadnych snimacov... nic...
Mna napada uz len preverit kabelaz k podtlakovemu regulatoru ci niesu prelamane kabliky, co sa mi nezda velmi pravdepodobne pretoze auto nemavalo ziadne vypadky ani kratkodobe ani dlhodobe ziadne cukanie pri jazde.
Alebo preverit silu podtlaku ... ak podtlak nejaky v hadiciach je ale nieje dostacujuci na hybanie s tiahlom v podtlakovej banke....
Budem vdacny za kazdu skusenost kazdy postreh alebo tip co by som este mal preverit. Vdaka za odpovede snad coskoro vytiahnem hlavu zo smutku
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: Volvo V50 2.0D - nemá tah
Pootvorene EGR by zle startoval motor alebo na krizovatkach a pod. by chcipal.Na 2.0d pod klapkou vzduchu sa rozpajali hadicky.Na hnedom ventili na podtlak -ovladania turba sa radi lamu kabliky hned pod konektorom.Vsetko je opravitelne.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Re: Volvo V50 2.0D - nemá tah
Prebehnem este raz vsetky hadicky a kable pod ventilom... a nie EGR nie je odstaveny ... najviac ma prekvapuje ze nieje ulozena ziadna dalsia chyba a ze nikdy predtym nebol ziaden kratsi vypadok pocas jazdy a podobne ... preverim to a zavesim zasa tu na forum ak na nieco pridem pripadne zdokumentujem .... vdaka za rady