Fn_:
ještě doplním dnešní zkušenost. Trubice z výstupu mezichladiče, v místě, kde se připojuje k sacímu paroží nám praskla a má to stejné příznaky. Prasklina není podél trubice, ale napříč, na místě, kde končí gumový těsnící návlek na trubici. Na straně návleku vzdálenější od sacího paroží. Ten gumový návlek je utažen stahovacím kroužkem. Na první podívání prasklina vidět nebyla, musí se to pořádně prohlédnout.
V 50 2D
- Fn_
- Nováčik
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 24 Aug 2018, 10:23
- Vek:: 30
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: V 50 2D
zaujimave poznatky, zrovna vcera som siel za ceskou V50 2.0D po dialnici a pri 130km/h mu tiez trochu dymilo.
Egr asi mechanicky zaslepene nemam, viem len ze v diagnostike sa graf polohy EGR ventilu vobec nehybe v sulade s grafom EGR Duty
Preverim to s mecahnikom, lebo mi nie je celkom jasne, ktoru hadicu mas na mysli, dam vediet, ak sa nieco najde
Dik.
Egr asi mechanicky zaslepene nemam, viem len ze v diagnostike sa graf polohy EGR ventilu vobec nehybe v sulade s grafom EGR Duty
Preverim to s mecahnikom, lebo mi nie je celkom jasne, ktoru hadicu mas na mysli, dam vediet, ak sa nieco najde
Dik.
Volvo V50 2.0D 2006(MY07)199kkm - 335kkm (uz je prec)
Volvo XC70 2,4D 2009(MY10) 299kkm - 303kkm
#Fn_ #Volvoadventure
(VIDA <2014, PB a okolie)
Volvo XC70 2,4D 2009(MY10) 299kkm - 303kkm
#Fn_ #Volvoadventure
(VIDA <2014, PB a okolie)