V 50 2D

Mirekdoda
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 02 Máj 2018, 15:18
Vek:: 56
Bydlisko: Pardubice
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa Mirekdoda » 10 Júl 2021, 20:24

Fn_:
ještě doplním dnešní zkušenost. Trubice z výstupu mezichladiče, v místě, kde se připojuje k sacímu paroží nám praskla a má to stejné příznaky. Prasklina není podél trubice, ale napříč, na místě, kde končí gumový těsnící návlek na trubici. Na straně návleku vzdálenější od sacího paroží. Ten gumový návlek je utažen stahovacím kroužkem. Na první podívání prasklina vidět nebyla, musí se to pořádně prohlédnout.

Užívateľov profilový obrázok
Fn_
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 24 Aug 2018, 10:23
Vek:: 30
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: V 50 2D

Príspevok od užívateľa Fn_ » 12 Júl 2021, 12:09

zaujimave poznatky, zrovna vcera som siel za ceskou V50 2.0D po dialnici a pri 130km/h mu tiez trochu dymilo.

Egr asi mechanicky zaslepene nemam, viem len ze v diagnostike sa graf polohy EGR ventilu vobec nehybe v sulade s grafom EGR Duty

Preverim to s mecahnikom, lebo mi nie je celkom jasne, ktoru hadicu mas na mysli, dam vediet, ak sa nieco najde :)

Dik.
Volvo V50 2.0D 2006(MY07)199kkm - 335kkm (uz je prec)
Volvo XC70 2,4D 2009(MY10) 299kkm - 303kkm
#Fn_ #Volvoadventure
(VIDA <2014, PB a okolie)

Napísať odpoveď