EGR V50

Užívateľov profilový obrázok
harlequin
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1580
Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
Vek:: 26
Bydlisko: UK
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa harlequin » 15 Apr 2011, 15:34

naffots napísal:dakujem,
takze podla Teba necakat a vycistit pripadne zaslepit?

preco nenastartuje ked je otvoreny?
To nenastartovanie sa tyka len 2.0D - D4204T, 1,6stka nastartuje do nudzoveho rezimu... skusenost prakticku mam ale len s dvojlitrom ktory nenastartoval... dym ho zadusil...
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...

Užívateľov profilový obrázok
Tomda888
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 187
Dátum registrácie: 14 Dec 2009, 14:19
Vek:: 29
Bydlisko: Bratislava

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa Tomda888 » 15 Apr 2011, 15:56

naffots napísal:dakujem,
takze podla Teba necakat a vycistit pripadne zaslepit?

preco nenastartuje ked je otvoreny?
Preto lebo vyfukovy plyn neni cerstvy vzduch ;) Preto je to cudne ze vobec sa nejak nastartuje zrejme dostane mensi pomer alebo ma nejaky dalsi ventil ked EGR sa pokazi lebo to nie je mozne aby nastartoval s vyfukovym plynom . {pripc}
Volvo V50 D2 2010(MY11)
Bolo: ZHORELO :( V70 DRIVe 1.6D 2010(MY2011), (Navi, Koza, Vyh. sed., Telefon, iPod interface, ....)
Bolo: V50 2.0D Summum MY05, odpojeny EGR :)))

Origo diagnostika VOLVO - BA Avion

Užívateľov profilový obrázok
harlequin
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1580
Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
Vek:: 26
Bydlisko: UK
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa harlequin » 15 Apr 2011, 16:01

Tomda888 napísal:
naffots napísal:dakujem,
takze podla Teba necakat a vycistit pripadne zaslepit?

preco nenastartuje ked je otvoreny?
Preto lebo vyfukovy plyn neni cerstvy vzduch ;) Preto je to cudne ze vobec sa nejak nastartuje zrejme dostane mensi pomer alebo ma nejaky dalsi ventil ked EGR sa pokazi lebo to nie je mozne aby nastartoval s vyfukovym plynom . {pripc}
tak to teda tiez netusim preco to 1,6stka vie a dvojliter nie... ked som nenastartoval a nieco okolo toho hladal tak ma to dost vytocilo ze preco je to tak
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...

Užívateľov profilový obrázok
DOD
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 1523
Dátum registrácie: 25 Jan 2009, 15:50
Vek:: 35
Bydlisko: SL
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 8 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa DOD » 16 Apr 2011, 19:56

lebo par otacok ten motor spravi a odpali kym odsaje vsetok kyslik...
je XC60 D5 136kW 2009 6r.aut....skoro stvorkolka :)
bolo V70 D5 2008 aut-kriznik, C70 T5 r.99-zihadlo, 3xV50 2.0D, S80/T6 2.8biT 200kW, V40/2.0T, V40/1.9TD, V40/1.8, 340/1.6D r.84
http://www.reklamaled.sk - led reklama
http://www.svetelnareklama.sk -svetelná reklama
http://www.lacnetabule.sk - premietacie plátna za super ceny

Užívateľov profilový obrázok
Viliamvolvo
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 22 Jún 2010, 08:31
Vek:: 5
Bydlisko: Martin

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa Viliamvolvo » 17 Apr 2011, 12:31

Zlé štartovanie u dvojlitra môžem týmto potvrdiť {palecdole}
Niekedy týždeň bez problémov a potom z ničoho nič aj na tri krát plus k tomu kopec dymu.
Bol som vo Svencare v Ostrave kvôli niečomu inému a pýtal som sa servisáka aký dopad na auto má keď sa EGR odpojí, lebo ako vidím je Vás tu takých dosť {zmyslajuci} . Pán povedal, že to má veľmi negatívny vplyv na intercooler a turbo :?:
Nie som mechanik tak neviem čo si o tom myslieť. Môže to tak byť alebo je to podľa Vás úplný blud.

Ako často ten EGR ventil čistíte? :?:
Volvo V50 2.0D, 100kW, r.v.2005 - tmavá šedomodrá metalíza (kinetic)

Užívateľov profilový obrázok
Tomda888
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 187
Dátum registrácie: 14 Dec 2009, 14:19
Vek:: 29
Bydlisko: Bratislava

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa Tomda888 » 18 Apr 2011, 08:14

Viliamvolvo napísal:Zlé štartovanie u dvojlitra môžem týmto potvrdiť {palecdole}
Niekedy týždeň bez problémov a potom z ničoho nič aj na tri krát plus k tomu kopec dymu.
Bol som vo Svencare v Ostrave kvôli niečomu inému a pýtal som sa servisáka aký dopad na auto má keď sa EGR odpojí, lebo ako vidím je Vás tu takých dosť {zmyslajuci} . Pán povedal, že to má veľmi negatívny vplyv na intercooler a turbo :?:
Nie som mechanik tak neviem čo si o tom myslieť. Môže to tak byť alebo je to podľa Vás úplný blud.

Ako často ten EGR ventil čistíte? :?:

Ani ja nie som mechanik ale logicky to nemoze mat vplyv ani na Tubo a uz vobec nie na Intercooler. Mne vo volve povedali ze Lambda Sonda to casom znesie .... a este ked napisem zopar mailov mozno budu aj odpovede ze pneumatiky mi to zozere .....
Volvo V50 D2 2010(MY11)
Bolo: ZHORELO :( V70 DRIVe 1.6D 2010(MY2011), (Navi, Koza, Vyh. sed., Telefon, iPod interface, ....)
Bolo: V50 2.0D Summum MY05, odpojeny EGR :)))

Origo diagnostika VOLVO - BA Avion

Užívateľov profilový obrázok
Viliamvolvo
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 22 Jún 2010, 08:31
Vek:: 5
Bydlisko: Martin

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa Viliamvolvo » 04 Máj 2011, 19:07

Please help {plac}
Dnes som preventívne zaslepil EGR. Chcel som vedieť, či mi auto naozaj neštartuje kvôli tomu že je vadný. Bol som totiž na original Volvo diagnostike a našli jedinú chybu a tou bol samotný EGR. No a auto mi kašle stále. Na prvý krát naštartuje len ked sa mu chce. Či je studený alebo teplý.
Môže robiť štartu zle aj zaslepený EGR ??? :?:
Baterka určite ok, štartér tiež, palivový filter nový, správa sa akoby nemal naftu.
Ja už fakt neviem. Budem vďačný za akúkoľvek myšlienku.......

(ten EGR si chcem časom kúpiť nový, len som sa chcel uistiť, že ten zlý štart spôsouje naozaj ten špatný EGR....vyzerá že nie {zmyslajuci} )
Volvo V50 2.0D, 100kW, r.v.2005 - tmavá šedomodrá metalíza (kinetic)

Užívateľov profilový obrázok
Tomda888
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 187
Dátum registrácie: 14 Dec 2009, 14:19
Vek:: 29
Bydlisko: Bratislava

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa Tomda888 » 04 Máj 2011, 20:08

Aj si zaslepil aj odpojil alebo iba zaslepil ?
Volvo V50 D2 2010(MY11)
Bolo: ZHORELO :( V70 DRIVe 1.6D 2010(MY2011), (Navi, Koza, Vyh. sed., Telefon, iPod interface, ....)
Bolo: V50 2.0D Summum MY05, odpojeny EGR :)))

Origo diagnostika VOLVO - BA Avion

Užívateľov profilový obrázok
Viliamvolvo
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 22 Jún 2010, 08:31
Vek:: 5
Bydlisko: Martin

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa Viliamvolvo » 04 Máj 2011, 20:11

Aj zaslepil, aj odpojil.....
Keby boli nečistoty, vzduch alebo voda v pal. sústave tak by diagnostika mala ukázať slabý tlak paliva, či nie? :?:
Volvo V50 2.0D, 100kW, r.v.2005 - tmavá šedomodrá metalíza (kinetic)

Užívateľov profilový obrázok
zobacny
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 938
Dátum registrácie: 02 Okt 2010, 15:47
Vek:: 5
Bydlisko: Banska Bystrica
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 22 krát

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa zobacny » 01 Sep 2011, 21:34

Chlapi tak ide to zaslepiť, alebo úplne vypojiť EGR u 1,6 D?
V autorizovanom servise vo Zvolene sa len na mna usmial , ale nepovedal nič..... {zmyslajuci}
Volvo XC 60 D5, 136 kW / 185 PS, Rv 2009, D5244T4, M66 AWD
Volvo V 50 1,6D 81KW / 109 PS Rv 2007 D4164T, M5

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa Ortový » 01 Sep 2011, 22:00

takže asi áno... {usmevisko}
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

millko
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 26 Sep 2011, 18:00
Vek:: 31
Bydlisko: Martin

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa millko » 26 Sep 2011, 18:09

Mohol by mi niekto poradit co treba odpojit po zaslepeni EGR na V50 2.0D,100kW rok 06?zaslepil som ho a furt mi pise servis motora.Egr som zaslepil kvoli tomu ze prvy ranny start, nezavisle od teploty je otras.startuje az na druhy krat a neskutocne dymi na bielo.este jeden problem bol, kym sa motor nezohreje a trosku viac ho zatazim tak hned da do nudzoveho rezimu ale cca po 5 minutach jazdy sa prepne do normalu a aj hlaska z pp zmizne.bol som na diagnostike a nic.keby mi mohol niekto poradit, bolo by to super.
V50, 2.0D, 100kW, without FAP

Užívateľov profilový obrázok
pecaa
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 360
Dátum registrácie: 15 Dec 2009, 11:30
Vek:: 43
Bydlisko: sobotište
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa pecaa » 26 Sep 2011, 20:32

odpojiť konektor čo je na tom ventile.
S40 2.0D 2006 SE-560BC

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa kwiko » 26 Sep 2011, 21:31

millko napísal:Mohol by mi niekto poradit co treba odpojit po zaslepeni EGR na V50 2.0D,100kW rok 06?zaslepil som ho a furt mi pise servis motora.Egr som zaslepil kvoli tomu ze prvy ranny start, nezavisle od teploty je otras.startuje az na druhy krat a neskutocne dymi na bielo.este jeden problem bol, kym sa motor nezohreje a trosku viac ho zatazim tak hned da do nudzoveho rezimu ale cca po 5 minutach jazdy sa prepne do normalu a aj hlaska z pp zmizne.bol som na diagnostike a nic.keby mi mohol niekto poradit, bolo by to super.
To si bol na nejakej divnej diagnostike, skus nejaku inu, najlepsie originalnu. Ak RJ skonci v nudzaku urcite si poznamena do pamate ze preco....
Alebo zajdi do firmy co robia odstranenie EGR aj so softverovou upravou. Inak to bude v pamati zavad. RJ si to kontroluje a nielen odporom v EGR ale aj ci sa zmeni podtlak v sani ked sa EGR otvori.

A dalsia moznost je, ze mas na motore pokazene nieco uplne ine, napriklad vstrekovanie.
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
harlequin
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1580
Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
Vek:: 26
Bydlisko: UK
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa harlequin » 27 Sep 2011, 13:02

Tomda888 napísal:To som nevedel. Ale je to divne ako moze ten motor fungovat ked nedostava cerstvy vzduch ?? Resp dostava v zlom pomere.
Preco sa cudujes ? ved spalovaci proces moze prebiehat aj za situacie ze tam nieje dostatok cisteho vzduchu... kyslik tam je, a aj nie vsetko kyslik potrebny pri spalovacom procese sa spali na 1 krat. to plati ale len u 1.6D tie vedia bezat v nudzaku ked maju zaseknuty EGR... dvojlitre to nevedia... tie proste nenastartujes...
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...

millko
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 26 Sep 2011, 18:00
Vek:: 31
Bydlisko: Martin

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa millko » 27 Sep 2011, 14:50

Odpojil som konektor na tom ventile co je pri baterke.To je ono?hlaska na servis motora je tam furt.Na diagnostike som nebol v autorizovanom servise.este skusim to.mate niekto referencie na VIP zilina?
V50, 2.0D, 100kW, without FAP

Užívateľov profilový obrázok
sonyque
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 285
Dátum registrácie: 24 Sep 2009, 16:03
Vek:: 5
Bydlisko: Zvolen, SK

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa sonyque » 27 Sep 2011, 17:36

Mozem potrvdit ze 1.6 nastartuje zo zlym egr, na pristrojovke svieti kontrolka dstc a check motora, motor ide v pohode ale dakedy ide v nudzovom rezime. Tak da sa na 1.6 zaselpit alebo mam zhanat druhy?
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 170 HP r.v. 2004, a na predaj
Volvo V50 1.6 HDI r.v. 2007

Užívateľov profilový obrázok
michalmalcek
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 785
Dátum registrácie: 17 Sep 2009, 19:43
Vek:: 5
Bydlisko: Zvolen
Bolo mu poďakované: 16 krát

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa michalmalcek » 27 Sep 2011, 19:00

{zmyslajuci}
Volvo V90 cc 2.0 T6 r.v. 2017
Volvo S80 3.2 AWD 2007
Volvo S60 2.4i 103KW + LPG r.v. 2006
Bolo - Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Bolo - Volvo S40 1.6 + LPG r.v 2003
bolo - volvo S40 1.9 DI r.v 1999
bolo - volvo 440 1.7T R:V 1993

Diagnostika DICE 

vladkopc
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 03 Sep 2011, 14:14
Vek:: 61
Bydlisko: Gabcikovo
Poďakoval: 1 krát

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa vladkopc » 28 Sep 2011, 23:07

A co tak skusit pouzivat aditiva na cistenie palivoveho systemu?Napr.STP na injektor na dymivost atd?Urcite to zmeni zivotnost a cistotu celeho palivoveho systemu aj ERG ventilu.Skusam to pouzivat ako som pouzival u Fabie a bola mi vdacna bez porucha pritom ma uz 470000km.Ide ako raketa.

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: EGR V50

Príspevok od užívateľa kwiko » 29 Sep 2011, 00:51

Egr nieje priamou sucastou palivoveho systemu, teda palivo jeho zivotnost priamo neovplivnuje, skor sposob pouzitia auta dialnica/okresky/mesto/studene starty.
kwiko

Napísať odpoveď