Uhlová prevodovka

Užívateľov profilový obrázok
Volvo_SE
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 20 Sep 2016, 16:31
Vek:: 24
Bydlisko: Senica

Uhlová prevodovka

Príspevok od užívateľa Volvo_SE » 31 Okt 2016, 18:05

Zdravím páni...no olej v automate vymenený aj silentbloky motora (kwiko ďakujem) :P ale došlo sa na to že kardan sa točí navolno a zadok nezaberá,asi bude rozbitá uhlovka .
Riešil to už niekto na svojom xc ? podelte sa o skusenosti :D diky... {pripc}
EX : fabia sdi,škoda favorit-žltý drak :D toyota celica 1,8i
terajšie : polovičná xc90 2005 :D

Užívateľov profilový obrázok
Ján Števko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1809
Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
Vek:: 40
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 77 krát

Re: Uhlová prevodovka

Príspevok od užívateľa Ján Števko » 31 Okt 2016, 22:24

Možno bude rozbitý len tisíc-hran, častá to závada na 90 -tkach.
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Uhlová prevodovka

Príspevok od užívateľa laci » 31 Okt 2016, 22:44

Presne janko ako pises.Ak nieje lozisko na kardane v haji.alebo strihnute skrutky na hardy spojke,tak asi tisic-hran.
Odporucal by som vyhodit pravu poloos von,kardan von,uhlovku von,lebo v nej ostanu kovove ulomky a tie daju na prdel loziskam,kolesam a aj guferam. :cry:
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Užívateľov profilový obrázok
filip.volvo.tn
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 376
Dátum registrácie: 30 Mar 2014, 19:16
Vek:: 29
Bydlisko: Trenčín
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 26 krát

Re: Uhlová prevodovka

Príspevok od užívateľa filip.volvo.tn » 31 Okt 2016, 23:42

Volvo_SE napísal:Zdravím páni...no olej v automate vymenený aj silentbloky motora (kwiko ďakujem) :P ale došlo sa na to že kardan sa točí navolno a zadok nezaberá,asi bude rozbitá uhlovka .
Riešil to už niekto na svojom xc ? podelte sa o skusenosti :D diky... {pripc}
Ahoj. Mne uhlovka odisla pri 100 tisic km. Aj v autorizaku mi povedali, ze to je poddimenzovane od vyroby a rychlo sa obrusuje tisichran. Odchadzaju bezne na vsetkych XC modeloch. Mne to odislo este chvalabohu v zaruke, oprava za necelych 1900€ na fakture... no masaker {premyslajuci}
Volvo XC60 D5 AWD, D5244T10, r.v. 2010, A6

Užívateľov profilový obrázok
volvo888
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 18:33
Vek:: 50
Bydlisko: skalica
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: Uhlová prevodovka

Príspevok od užívateľa volvo888 » 31 Okt 2016, 23:53

vo volve im jebe z tými cenami ,su to zasrani zmrdi ,nieco ti opravia za nehorázne prachy a niečo ti nastavia tak aby si tam bol za dva mesiace spet ,čo tam nechodím,,aj keď otravujem z kazdym vrznutim tu pánov z fora,, {usmevisko} som ušetril kopu penazi aj auto ide ako ma {palechore}
volvo xc90 rv 2006 automat plna vybava nafta 136 kw seda metaliza summum

martinopel
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
Vek:: 45
Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Bolo mu poďakované: 18 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Uhlová prevodovka

Príspevok od užívateľa martinopel » 01 Nov 2016, 06:19

Ján Števko napísal:Možno bude rozbitý len tisíc-hran, častá to závada na 90 -tkach.
Tento "jen tisícihran" je bohužel trošku složitější.Nikdy se totiž nepoškodí jen spojovací kroužek,ale vždy je poškozen tisícihran i v úhlovce.Jak už tady padlo,standardně je materiál poddimenzován.Provádíme opravy úhlových převodovek s následným zušlechtěním na vyšší pevnost.Doporučuji dlouho bez AWD nejezdit,protože přední náhon je podstatně více namáhán a jednoho dne dojde k tomu,že se přední poloosa protočí v difereciálu a ty budeš mít opravu místo za cca 18000Kč opravu za cca 60000Kč.Pak je nutno rozdělat převodovku,vyměnit diferenciál,novou poloosu a také se může stát,že k tomu rovnou přidáš spojku a dvouhmotu,nebo naopak hydroměnič a to jsou další desetitisíce navíc.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW

Napísať odpoveď