Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
- Vek:: 29
- Bydlisko: Žilina
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Ahojte, nedávno (cca 2 týždne) dozadu som si chcel dať nachipovať auto cez Profituning (Poprad) - na meraní na výkonovej stolici Maha LPS 3000 (merané v Púchove - Autoklinika Holčík - All4Car)sme najskôr zmerali výkon pred - ten bol na úrovni 122 kW a 287 Nm.
Deklarovaný výkon od výrobcu je však 154 kW a 320 Nm. Aj po prečítaní niekoľkých článkov o meraní výkonu a tiež konzultácii s ľuďmi čo mi to merali mi vyplynulo, že je normálne, že pri meraní celkového výkonu auta môžu byť odchýlky nakoľko výkon motora neznamená aj výkon auta (straty pre prenose hnacích síl, pneumatiky, opotrebenie motora, atď.).
Auto bolo merané na výkonovej stolici pre 4x4 a AWD nebol deaktivovaný pri meraní (meranie sme aj niekoľko krát samozrejme opakovali). Preto sa to meraná pred a po úprave, aby bol vidieť presný nárast výkonu auta a tiež krútiaceho momentu
Potom sme načítali pôvodný software RJ (bolo nutné demontovať RJ). Ten následne upravili a načítali už upravený software do RJ.
Následne sme urobili merania opäť. Na naše veľké prekvapenie sme však nedokázali namerať už ani pôvodné hodnoty. Po úprave RJ sme namerali od 118 do 123 kW a max. 285 Nm. A to sme merania opakovali viac ako 10x...
Nakoniec po konzultácii s Profituningom mi nahrali pôvodný soft, premerali sme a bolo to ako pred úpravou. Dôvodom bol podľa ich vyjadrenia, že je chyba niekde v motore - sanie, turbo, tlaky, aj nejaké čídlo to môže byť... - najskôr je potrebné zistiť závadu fyzicky na motore a potom to premeráme znova a upravíme. Nakoniec sme usúdili, že ešte pred meraním bolo pôvodná hodnota 127 kW vs. 154 kW dosť rozdielna, takže je niekde inde zrada. V Profituningu tento motor už niekoľko kráť upravovali aj v minulosti a bez problémov všetko funguje majiteľom doteraz.
Auto bolo následne aj na výmene nivomatov v LACI servise, kde mi Mirko kontroloval hodnoty priamo cez origo diagnostiku a hovoril, že žiadne hodnoty sa mu nezdajú, že by ukazovali niečo zlé - tlaky, teploty, atď. - všetko OK.
Inak všetko ide ako má, prevodovka OK (olej menil Mirko z LACI servisu pred cca 1 mesiacom), tiež mi menil olej aj v diferáku, Haldexe atď.
Auto mi príde pomerne živé (a to má teraz max. 127 kW), takže ak by sa nám podarilo nájsť závadu a výkon by bol vyšší, ani by som nepotreboval chiptuning... , stačí ak sa priblížime k hodnotám 154 kW. Je mi jasné, že auto má už niečo za sebou (230.000 km), ale aj tak rozdiel 27 kW (36 koní) je dosť výrazný.
Pri celom meraní aj chipovaní som bol osobne, hrali sa s tým viac ako 6 hodín (aj demontáž a otvorenie RJ) , nakoniec však nezobrali ani euro, za čo im patrí vďaka a je vidno, že sú veľmi profesionálny a nejde im len o zisk. Veď apropo Profituning pratrí medzi TOP v regióne strednej Európy... (aj predtým som mal od nich chipované autá - 1x Octavia a 1x Hyundai Sonata) a bez problémov...
Viete mi na základe Vašich skúseností odporučiť kde hľadať chybu?
Čo by mohlo pomôcť?
Vďaka za Vaše názory a podnety.
Deklarovaný výkon od výrobcu je však 154 kW a 320 Nm. Aj po prečítaní niekoľkých článkov o meraní výkonu a tiež konzultácii s ľuďmi čo mi to merali mi vyplynulo, že je normálne, že pri meraní celkového výkonu auta môžu byť odchýlky nakoľko výkon motora neznamená aj výkon auta (straty pre prenose hnacích síl, pneumatiky, opotrebenie motora, atď.).
Auto bolo merané na výkonovej stolici pre 4x4 a AWD nebol deaktivovaný pri meraní (meranie sme aj niekoľko krát samozrejme opakovali). Preto sa to meraná pred a po úprave, aby bol vidieť presný nárast výkonu auta a tiež krútiaceho momentu
Potom sme načítali pôvodný software RJ (bolo nutné demontovať RJ). Ten následne upravili a načítali už upravený software do RJ.
Následne sme urobili merania opäť. Na naše veľké prekvapenie sme však nedokázali namerať už ani pôvodné hodnoty. Po úprave RJ sme namerali od 118 do 123 kW a max. 285 Nm. A to sme merania opakovali viac ako 10x...
Nakoniec po konzultácii s Profituningom mi nahrali pôvodný soft, premerali sme a bolo to ako pred úpravou. Dôvodom bol podľa ich vyjadrenia, že je chyba niekde v motore - sanie, turbo, tlaky, aj nejaké čídlo to môže byť... - najskôr je potrebné zistiť závadu fyzicky na motore a potom to premeráme znova a upravíme. Nakoniec sme usúdili, že ešte pred meraním bolo pôvodná hodnota 127 kW vs. 154 kW dosť rozdielna, takže je niekde inde zrada. V Profituningu tento motor už niekoľko kráť upravovali aj v minulosti a bez problémov všetko funguje majiteľom doteraz.
Auto bolo následne aj na výmene nivomatov v LACI servise, kde mi Mirko kontroloval hodnoty priamo cez origo diagnostiku a hovoril, že žiadne hodnoty sa mu nezdajú, že by ukazovali niečo zlé - tlaky, teploty, atď. - všetko OK.
Inak všetko ide ako má, prevodovka OK (olej menil Mirko z LACI servisu pred cca 1 mesiacom), tiež mi menil olej aj v diferáku, Haldexe atď.
Auto mi príde pomerne živé (a to má teraz max. 127 kW), takže ak by sa nám podarilo nájsť závadu a výkon by bol vyšší, ani by som nepotreboval chiptuning... , stačí ak sa priblížime k hodnotám 154 kW. Je mi jasné, že auto má už niečo za sebou (230.000 km), ale aj tak rozdiel 27 kW (36 koní) je dosť výrazný.
Pri celom meraní aj chipovaní som bol osobne, hrali sa s tým viac ako 6 hodín (aj demontáž a otvorenie RJ) , nakoniec však nezobrali ani euro, za čo im patrí vďaka a je vidno, že sú veľmi profesionálny a nejde im len o zisk. Veď apropo Profituning pratrí medzi TOP v regióne strednej Európy... (aj predtým som mal od nich chipované autá - 1x Octavia a 1x Hyundai Sonata) a bez problémov...
Viete mi na základe Vašich skúseností odporučiť kde hľadať chybu?
Čo by mohlo pomôcť?
Vďaka za Vaše názory a podnety.
Naposledy upravil/-a loop1 v 24 Okt 2015, 13:08, upravené celkom 1 krát.
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat
- lkopcansky
- MUDrc
- Príspevky: 834
- Dátum registrácie: 27 Máj 2013, 10:33
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 127 kW?
Ten výkon je ako pri atmosferickej 2,4i...turbo ma správny tlak?
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 127 kW?
Ma graf, staci to porovnat s fabrickym a hned je jasne kde sa kone len pasu...
Ved, to su odbornici cez tunning, tak snad vedia ako funguje klasicky benzinovy turbomotor...
Ved, to su odbornici cez tunning, tak snad vedia ako funguje klasicky benzinovy turbomotor...
kwiko
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
- Vek:: 29
- Bydlisko: Žilina
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 127 kW?
Práve som nafotil protokol pred úpravou RJ - nakoniec je výkon iba 122 kW, takže som sa sekol a rozdiel je ešte o -5 kW.
Protokol prikladám nižšie.. Čo vy na to?
Protokol prikladám nižšie.. Čo vy na to?
- Prílohy
-
- pred upravou.jpg (94.56 KiB) 5547 zobrazení
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
- Vek:: 29
- Bydlisko: Žilina
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Co to ale znamená? Dat spravit repas turba, alebo ako by sme mohli identifikovať v čom je problem... ?kwiko napísal:Mas to pri vyssich otackach moc uskakane...
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Keby som napisal viacej, hadal by som...
A ani netusim v ktorom meste fungujes, co je aj podmienkou fora.
Su tu profesionalne firmy co sa tym zivia, kristalovu gulu nevlastnim, neviem ti viac pomoct, iba som ta mozno poplietol.
A ani netusim v ktorom meste fungujes, co je aj podmienkou fora.
Su tu profesionalne firmy co sa tym zivia, kristalovu gulu nevlastnim, neviem ti viac pomoct, iba som ta mozno poplietol.
kwiko
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Nemotas. Take skoky tam nemajú byt. A každý mechanik mu vie nastaviť WG.
Najprv treba trosku HW potom SW.
Daj si iba trubku a zmeraj to. Keď sú hodnoty ok aj tlaky valcov tak bude chybička niekde inde.
Keby nemáš AWD tak ti poziciam výfuk 3".
Najprv treba trosku HW potom SW.
Daj si iba trubku a zmeraj to. Keď sú hodnoty ok aj tlaky valcov tak bude chybička niekde inde.
Keby nemáš AWD tak ti poziciam výfuk 3".
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
- Vek:: 29
- Bydlisko: Žilina
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Dakujem za info. Viete mi poradit niekoho kto by sa vedel na to pozriet a prist na chybu/y? Som zo Ziliny, ale nemam problem prist aj dalej
V LACI servise mi Mirko pozeral cez diagnostiku a nic nenasiel. Vdaka
V LACI servise mi Mirko pozeral cez diagnostiku a nic nenasiel. Vdaka
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
hm, a nehral sa niekto s mapami po instalacii LPG aby to poladil "k spokojnosti" pre obe paliva?
Inak, clovek by neveril co dokaze urobit u 2,5T napr. taka vymena sviecok - otazne je ci su tam tie spravne = priamo od Volva, tieto turbobenziny si na ne maximalne potrpia
Mal som na brzde tiez znizeny vykon, po tom ako sa vymenili sviecky za origo sadu isiel vykon o 20kW hore, moze ale nemusi to byt tvoj pripad, viem len ze tie motory su na ne citlive.
Inak, clovek by neveril co dokaze urobit u 2,5T napr. taka vymena sviecok - otazne je ci su tam tie spravne = priamo od Volva, tieto turbobenziny si na ne maximalne potrpia
Mal som na brzde tiez znizeny vykon, po tom ako sa vymenili sviecky za origo sadu isiel vykon o 20kW hore, moze ale nemusi to byt tvoj pripad, viem len ze tie motory su na ne citlive.
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
- Vek:: 29
- Bydlisko: Žilina
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
S mapami sa pri LPG nehrali... aj som si to teraz overoval telefonicky... Robili mi PRINS v Púchove (Autoklinika Holcik). Aj predtym mi tam robili auta aj známym a max. spokojnosť s PRINSom. Síce vyššia cena, ale stojí to za to.
Sviečky by ma vobec nenapadli. A uz vobec nie az 20 kW! Ale viem ze pri montáži LPG mi ich dávali nove (cca pred 4.000 km) - ale Bosch....
Myslim, ze by ale stalo za to ich skúsiť vymenit. Nie je to az taká investícia. Viem, ze pri LPG mi znižujú odtrh o 0,2 mm nakolko plyn ma vyššiu teplotu horenia aj je "suchší" ako benzin. A trosku to pomalicky rozťahuje.
Na Citroene C5 2.0i 103 kW mi to (teraz uz vlastne manželke) robí pri výmene sviečok po cca 30.000 km, ze po vybratí starých je znova o cca 0,2 - 0,3 mm väčší odtrh. Takze ako pôvodný.
Odporúčate znizit odtrh aj na origo Volvo sviečkach?
Sviečky by ma vobec nenapadli. A uz vobec nie az 20 kW! Ale viem ze pri montáži LPG mi ich dávali nove (cca pred 4.000 km) - ale Bosch....
Myslim, ze by ale stalo za to ich skúsiť vymenit. Nie je to az taká investícia. Viem, ze pri LPG mi znižujú odtrh o 0,2 mm nakolko plyn ma vyššiu teplotu horenia aj je "suchší" ako benzin. A trosku to pomalicky rozťahuje.
Na Citroene C5 2.0i 103 kW mi to (teraz uz vlastne manželke) robí pri výmene sviečok po cca 30.000 km, ze po vybratí starých je znova o cca 0,2 - 0,3 mm väčší odtrh. Takze ako pôvodný.
Odporúčate znizit odtrh aj na origo Volvo sviečkach?
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
No tak teraz neviem kto to robí, ale pri Lpg som sa sviečok vôbec nechytal. NGK Platinum. Vykon na Lpg bol aj vyšší.
Veď som ti písal ze WG by trebalo skontrolovať a to asi diagnostika neukáže.
Preco nemáš na mape plniaci tlak?
Veď som ti písal ze WG by trebalo skontrolovať a to asi diagnostika neukáže.
Preco nemáš na mape plniaci tlak?
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Ja som mal LPG v byvalom Volve a original sviecky su najlepsia volba.
Mam nejake sady doma keby si chcel mozem poslat.
Ako uz pisali Volvo je velmi haklive na sviecky ine ako original hlavne pri plyne.
Mam nejake sady doma keby si chcel mozem poslat.
Ako uz pisali Volvo je velmi haklive na sviecky ine ako original hlavne pri plyne.
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
- Vek:: 29
- Bydlisko: Žilina
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
veducitechnik napísal:No tak teraz neviem kto to robí, ale pri Lpg som sa sviečok vôbec nechytal. NGK Platinum. Vykon na Lpg bol aj vyšší.
Veď som ti písal ze WG by trebalo skontrolovať a to asi diagnostika neukáže.
Preco nemáš na mape plniaci tlak?
Vobec netusim prečo tam nie je plniaci tlak... A co týka nastavenia WG, asi to bude znieť trápne, ale co to znamená? Nastavenie ventilov?
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
- Vek:: 29
- Bydlisko: Žilina
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Chcem sa velmi pekne podakovat Kwikovi za včerajšiu pomoc. Vcera som vybehol ku Galante ku Kwikovi na servis. Bol ochotný sa mi venovat aj napriek tomu, ze ma toho viac.
Ako prvé sme vymenili sviecky povodne Bosch iridium za originál Volvo sviecky. A potom sme hľadali kde by mohla byt chyba.
Na skúšobnej jazde cez diagnostiku sme zistili, ze blbne tlak v turbe, resp. ho zle reguluje.
A po troche hľadania na nete prisiel na to, ze to bude zrejme ventil regulácie plniaceho tlaku.
A o to väčšie moje prekvapenie bolo, ze ho mal originál u seba v dielni! Tak sme ho vymenili a čuduj sa svete na skúšobnej jazde uz grafy ukazovali správne hodnoty. Citeľne väčšie zrýchlenie aj ťah vo vyšších otáčkach, tiez hladší chod celého motora.
Proste paráda. Ventil to bol tento http://www.volvozone.eu/11903-ventil-re ... 55936.html
Verim, ze uz to bude vsetko OK.
Ako prvé sme vymenili sviecky povodne Bosch iridium za originál Volvo sviecky. A potom sme hľadali kde by mohla byt chyba.
Na skúšobnej jazde cez diagnostiku sme zistili, ze blbne tlak v turbe, resp. ho zle reguluje.
A po troche hľadania na nete prisiel na to, ze to bude zrejme ventil regulácie plniaceho tlaku.
A o to väčšie moje prekvapenie bolo, ze ho mal originál u seba v dielni! Tak sme ho vymenili a čuduj sa svete na skúšobnej jazde uz grafy ukazovali správne hodnoty. Citeľne väčšie zrýchlenie aj ťah vo vyšších otáčkach, tiez hladší chod celého motora.
Proste paráda. Ventil to bol tento http://www.volvozone.eu/11903-ventil-re ... 55936.html
Verim, ze uz to bude vsetko OK.
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Grafy, co ja viem ci sa mi ich chce upravovat nech sa zmestia...
edit: podarilo sa...
edit: podarilo sa...
- Prílohy
-
- before.jpg (108.55 KiB) 5173 zobrazení
-
- after.jpg (97.64 KiB) 5160 zobrazení
Naposledy upravil/-a kwiko v 29 Okt 2015, 08:55, upravené celkom 1 krát.
kwiko
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
cakat, ze TCV bude fungovat naveky je dost utopia
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
- Vek:: 29
- Bydlisko: Žilina
- Bolo mu poďakované: 2 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
To hej, len dovtedy som ani nevedel, ze takyto ventil vobec existuje.... Každopádne este mozno nastavit na regulacii turba ten pretlakovy ventil...
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Uz vieš preco som sa pýtal na ten tlak?
Som rad ze ti to ide. Teraz keď chceš ladit tak si tam daj plus 0,2 baru ani o kustik viac. Koľko bude toľko bude. Nesil to. Získaš 20-25 koni a to ti bude musieť stacit.
Inak začneš sypať peniaze kam netreba.
Som rad ze ti to ide. Teraz keď chceš ladit tak si tam daj plus 0,2 baru ani o kustik viac. Koľko bude toľko bude. Nesil to. Získaš 20-25 koni a to ti bude musieť stacit.
Inak začneš sypať peniaze kam netreba.
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?
Neblazni ujo ma 2,5l t.j. odlahcene vlozky a preto je tam schvalne len Low Pressure Turbo, a tak tie motory statisticky praskaju asi najcastejsie (po eRku). pri pokuse o tunning. Ale jeden motor 2,5T mam uz naskladney v stodole, tak hura do toho.
kazdopadne ked doskladam tu 2,5t tak si spravim graf na porovnanie, mozno aj dodikeho 2,5t sa prida do merania...
kazdopadne ked doskladam tu 2,5t tak si spravim graf na porovnanie, mozno aj dodikeho 2,5t sa prida do merania...
kwiko