Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?

veducitechnik
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
Vek:: 26
Bydlisko: Sládkovičovo
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?

Príspevok od užívateľa veducitechnik » 29 Okt 2015, 18:32

Ze ujo. To si myslel mna?

2,5T by mal mat 0,5 pri nízkych a 0,4 pri vysokých otáčkach.

Keď Rko znesie 320 koni pri vrtani 83mm v pohode pri 1-1,1 baru, tak preco by jeho 2,5T nevydržal plniaci tlak 0,6 baru??? Znesie aj 0,8 na to dám moj kábel ale ja som to písal preto, lebo tam ma predpokladám turbo TD04HL-13T. Výrobca udáva vykon do 240 koni nie ja ale výrobca.

Keď mu nevydrží, darujem mu jeden z tých čo sa mi tu váľa. ;-)

Keby sa mu chcelo minút 250€ tak tam hodí 16T a 250 koni a chalan ma úsmev od ucha k uchu.
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?

Príspevok od užívateľa kwiko » 29 Okt 2015, 19:52

Problem bol prave v privysokom tlaku v sani, tak to RJ trosku uskrtila inym sposobom. To je vidiet na tom grafe z brzdy.
Ale to uz tu budeme nudit klubakov teoriou a praxou regulacie preplnovaneho motoru,
Mozme si o fungovani ci upravach podiskutovat pri caji.
Prave sa mi podarilo spojazdnit ustredne kurenie v dome, tak zima u mna uz nebude Obrázok
kwiko

veducitechnik
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
Vek:: 26
Bydlisko: Sládkovičovo
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?

Príspevok od užívateľa veducitechnik » 29 Okt 2015, 21:14

Jaku 2,5T vlastne robíš? {premyslajuci}
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi

loop1
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
Vek:: 29
Bydlisko: Žilina
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?

Príspevok od užívateľa loop1 » 14 Júl 2016, 07:20

Tak včera som bol po dlhšom čase opäť na brdze MAHA LPS 3000 LKW (Autoklinika Holčík Púchov). Naposledy mi pri cipovani zblblo tak, že pred malo cca 121 kW a po načipovní ešte menej. Bol to vtedy zly regulator tlaku turba (dakujem Kwikovi za opravu vtedy). Tento tyzden som mal servisnu prehliadku LPG Prins po 30.000 km, tak som tam bol a nechal som si aj opatovne nacipovat a samozrejme zmerat vykon auta.

Na moje prekvapenie vsak pred cipovanim bol vykon auta 121,6 kW a 261 Nm. Po nachipovani (maju spolupracu s Profituningom) to bolo iba mierne zvysenie na 135,9 kW a 259,6 Nm. T.j. vykon + 14,3kW, tocivy moment vsak ten isty.

Auto je sice trosku agilnejsie -(hlavne mi mojom automate je rychlejsi nastup pri zosliapnuti pedala) ale nie je to ani zdaleka to, co by to malo byt. Ked som to pozeral na Profituningu, tak by to malo byt z povodnych 154 kW a 320 Nm na 189 kW a 380 Nm. To je viac ako +35 kW a +60 Nm.

Prikladam aj vystypy z merania pred a po.

pred cipovanim:
https://i.imgsafe.org/720342070b.jpg

po nacipovani:
https://i.imgsafe.org/7209db3dff.jpg

Mate nejake rady kde by mohol byt problem? Stretol sa niekto s takymto problemom?

Rozdiel viac ako 50 kW po nacipovani a pred bol tiez viac ako 32 kW mi pride fakt moc. A ani nehovorim ten krutiaci moment :-) viac ako 100 Nm.
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat

loop1
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
Vek:: 29
Bydlisko: Žilina
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?

Príspevok od užívateľa loop1 » 20 Júl 2016, 12:50

Ma niekto nejaký nápad v čom by mohol byť problém? :-)
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat

Užívateľov profilový obrázok
tir
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 139
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 17:51
Vek:: 5
Bydlisko: Košice
Poďakoval: 1 krát

Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?

Príspevok od užívateľa tir » 20 Júl 2016, 16:22

V akom stave mas turbo netlaci olej do sania ?
Volvo 740 2.4 TD D24T 1990 silver bush
Volvo S80 2.5T 147Kw M6 2009 full vybava brown
Volvo S90 3.0 24V A4 1998 black
Volvo S60R 220Kw 300HP 2005 black
Volvo S80 T6 224kw 2013 black
Volvo XC70 142Kw 200 HP B5244T3

loop1
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 03 Júl 2015, 21:03
Vek:: 29
Bydlisko: Žilina
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Znížený výkon 2.5T 154 kW AWD - kde je problém - iba 122 kW?

Príspevok od užívateľa loop1 » 11 Aug 2016, 23:30

Ahojte klubaci, tak dnes som bol po Volvo. BOla na liecebnej kure u pana Mareka Poliaka v obci Lazany (pri Prievidzi). Odporucanie nan mi dal Mirko z LACI servisu.

Vyzera to tak, ze nakoniec bolo pricinou nizkeho vykonu turbo. Bolo cele od sadzi vnutri a tiez uz malo volu, takze islo na repas (niekde do Kosic). Ma s tou firmou velmi dobre skusenosti, za repas pytali 240 € (aj so zarukou). Tiez som dal vymenit rozvody. Podla servisnej knizky sice boli menene vo Volve vo Zvolene pri 187.000 km, ale istota je istota. Auto ma teraz aktualne 254.000 km, takze to islo nakomplet aj s vodnou pumpu. Sada INA.

A na zaver palivovy filter este vymenil.

Auto ide o vyrazne lepsie - lepsi tah, zrychlenie, hladkou - aj stichlo :-) Zajtra sa mi mozno podari odskocit do Puchova na brdzu na meranie, tak dam vediet ako som dopadol.

Zatial som to iba zmeral cez OBD. Kupil som davnejsie z Aliexpresu taku jednoduchu citacku udajov, do smartfonu sa nahodi aplikacia a vie to online citat zopar udajov. Pri max. plyne mi to vyskocilo na 179 kW a 329 kW.

Dam ale vediet, ked budem mat presne merania z Maha brdzy.
Volvo S80 2.5 T + LPG Prins, 154 kW, rv 2005, 5 stupňový automat

Napísať odpoveď