Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
Zdravím, pri výmene rozvodou, oleja a filtrou pri 160 000 mi v servise povedali, že je problém s variabilným časovaním ventilov a výmena aj s prácou cca 800 euro. Chcem sa opýtať či je to častý problém a aké s tým máte skúsenosti, a prípadne u koho (v akom autoservise) by som si to mohol overiť, pretože som dostal pocit neserióznosti z autoservisu. Ďakujem za každú radu a skúsenosť.
-
- Pokročilý
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 14:32
- Vek:: 5
- Bydlisko: BA
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
Ahoj, predtym auto jazdilo normalne? Motor nenaznacoval problemy, nevyhadzoval ti hlasky? Necukal pri akceleracii? Volnobeh bol stabilny?
Ak nie, tak je pomerne vtipne, ze ti servis povie po vymene rozvodov, ze je problem s var. casovanim
Moze byt este problem ze vacka sa sprava inak ako by mala, ale to bude nejake cidlo alebo ventil. Ja som mal tento problem na T5 a bol to len ventil, ktory ovlada natacanie vacky, nebolo to drahe, nepamatam sa presne, ale viac ako 150 € to nebolo aj s robotou.
Otazkou je aj to co ti za tych 800 € budu s autom robit..
Ak nie, tak je pomerne vtipne, ze ti servis povie po vymene rozvodov, ze je problem s var. casovanim
Moze byt este problem ze vacka sa sprava inak ako by mala, ale to bude nejake cidlo alebo ventil. Ja som mal tento problem na T5 a bol to len ventil, ktory ovlada natacanie vacky, nebolo to drahe, nepamatam sa presne, ale viac ako 150 € to nebolo aj s robotou.
Otazkou je aj to co ti za tych 800 € budu s autom robit..
Saab 9000 Aero, MY1994, dark blue.
Saab 9-5 Aero, MY 2011, white.
Saab 9-5 Aero, MY 2011, white.
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
zle nasadeny novy rozvod.. nejazdit, vratit k naprave, vyreklamovat a uz sa tam nevracat!
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
Už dávnejšie som mal pocit (cca pred rokom) , že pri nižších otáčkach ma o niečo slabší výkon ( cca do 2000) ale potom to prestalo, ináč auto jazdilo bez problémov. A čo sa týka toho problému s časovaním dalo sa to zistiť aj skôr ako pri výmene rozvodom ( myslím v servise)? Lebo mám pocit, že si tam iba naháňajú robotu ked by bolo teraz treba znova platiť celú prácu.pedro5585 napísal:Ahoj, predtym auto jazdilo normalne? Motor nenaznacoval problemy, nevyhadzoval ti hlasky? Necukal pri akceleracii? Volnobeh bol stabilny?
Ak nie, tak je pomerne vtipne, ze ti servis povie po vymene rozvodov, ze je problem s var. casovanim
Moze byt este problem ze vacka sa sprava inak ako by mala, ale to bude nejake cidlo alebo ventil. Ja som mal tento problem na T5 a bol to len ventil, ktory ovlada natacanie vacky, nebolo to drahe, nepamatam sa presne, ale viac ako 150 € to nebolo aj s robotou.
Otazkou je aj to co ti za tych 800 € budu s autom robit..
-
- Pokročilý
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 14:32
- Vek:: 5
- Bydlisko: BA
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
Ak by si mal zle casovanie aj predtym tak to pocitis nerovnomernym chodom motora, v horsom pripade by si ani nenastartoval.
Pokial bolo casovanie pred vymenou rozvodov v poriadku a po vymene rozvodov nie, tak je to jednoznacne chyba servisu.
Bud im to otlc o hlavu nech to opravia obratom alebo to odtial zober prec a daj to normalnemu mechanikovi.
Pokial bolo casovanie pred vymenou rozvodov v poriadku a po vymene rozvodov nie, tak je to jednoznacne chyba servisu.
Bud im to otlc o hlavu nech to opravia obratom alebo to odtial zober prec a daj to normalnemu mechanikovi.
Saab 9000 Aero, MY1994, dark blue.
Saab 9-5 Aero, MY 2011, white.
Saab 9-5 Aero, MY 2011, white.
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
chyba mi tu udaj odkial si,
Vvt by si mal mat na motore dve. ich poloha a funkcia sa da diagnostkovat okometricky a za pomoci diagnostickeho pocitaca. Na spravne nastavenie treba mat vhodne pripravky a nastroje.
Za toto vsetko auto nemoze, skor servis. Najma ak menil gufera na nich.
Problemy s vvt byvaju pri vyssich najazdoch (250 000+) ak sa na aute nemenil olej, alebo bol nevhodnej kvality. Bud sa zasekavaju alebo nenatacaju. tato chyba je ale ulozena v pameti zavad.
Alebo maju velku axialnu volu a poskodia tesniace gufera, pripadne sa uplne vysunu. Motor funguje normalne,len rozvody su cele od oleja. tuto zial naozaj pomoze len ich vymena.
Vvt by si mal mat na motore dve. ich poloha a funkcia sa da diagnostkovat okometricky a za pomoci diagnostickeho pocitaca. Na spravne nastavenie treba mat vhodne pripravky a nastroje.
Za toto vsetko auto nemoze, skor servis. Najma ak menil gufera na nich.
Problemy s vvt byvaju pri vyssich najazdoch (250 000+) ak sa na aute nemenil olej, alebo bol nevhodnej kvality. Bud sa zasekavaju alebo nenatacaju. tato chyba je ale ulozena v pameti zavad.
Alebo maju velku axialnu volu a poskodia tesniace gufera, pripadne sa uplne vysunu. Motor funguje normalne,len rozvody su cele od oleja. tuto zial naozaj pomoze len ich vymena.
kwiko
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
Ako sa prosím ťa prejavuje nerovnomerný chod motora? A koho by ste mi vedeli odporučiť v BA a okolie, kto by sa na to pozrel. Čo sa týka servisu auto bolo prvých 5 rokov servisované vo Volve v petržalke, rok u známeho automechanika ale bohužial až pri Trnave, a teraz som vyskúšal autoservis Matlovič v BA. Neviem kde mohol nastať problém zo servisom. Ďakujem za odpovede.pedro5585 napísal:Ak by si mal zle casovanie aj predtym tak to pocitis nerovnomernym chodom motora, v horsom pripade by si ani nenastartoval.
Pokial bolo casovanie pred vymenou rozvodov v poriadku a po vymene rozvodov nie, tak je to jednoznacne chyba servisu.
Bud im to otlc o hlavu nech to opravia obratom alebo to odtial zober prec a daj to normalnemu mechanikovi.
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
No to by ma zaujimalo, co za tych 800€ vymenia?! Jako ten elektroventil a rozvodove kolo aj sanie aj vyfuk? Vsetko ti odislo naraz ci ako? Co sa tam vlastne opotrebuje? Ved sa to kupe v oleji. Vie napisat niekto ako to presne funguje?
Dik
Dik
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... ment/2186/" onclick="window.open(this.href);return false;
kwiko
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
To nemyslia vazne?! Esteze mam ja iba jednu.
Vies aj povedat ci je mozne, alebo ci je dobry napad dat tam pevne?
Dik
Vies aj povedat ci je mozne, alebo ci je dobry napad dat tam pevne?
Dik
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
-
- Pokročilý
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 14:32
- Vek:: 5
- Bydlisko: BA
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
Nerovnomernost chodu musis vidiet a citit, motor nejde hladko, moze ist na menej valcov, triast, kolisat otacky, zhasinat z nicoho nic, cukat pri akceleracii.. Je tam vela indikacii, ktore musi aj podpriemerny motorista odhalit.Jakub425 napísal:Ako sa prosím ťa prejavuje nerovnomerný chod motora? A koho by ste mi vedeli odporučiť v BA a okolie, kto by sa na to pozrel. Čo sa týka servisu auto bolo prvých 5 rokov servisované vo Volve v petržalke, rok u známeho automechanika ale bohužial až pri Trnave, a teraz som vyskúšal autoservis Matlovič v BA. Neviem kde mohol nastať problém zo servisom. Ďakujem za odpovede.pedro5585 napísal:Ak by si mal zle casovanie aj predtym tak to pocitis nerovnomernym chodom motora, v horsom pripade by si ani nenastartoval.
Pokial bolo casovanie pred vymenou rozvodov v poriadku a po vymene rozvodov nie, tak je to jednoznacne chyba servisu.
Bud im to otlc o hlavu nech to opravia obratom alebo to odtial zober prec a daj to normalnemu mechanikovi.
Treba presne zistit co tomu je, pojem"nespravne casovanie" je siroky, ako pise kwiko moze to byt viac veci.
Saab 9000 Aero, MY1994, dark blue.
Saab 9-5 Aero, MY 2011, white.
Saab 9-5 Aero, MY 2011, white.
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
Zdravím tak auto nakoniec otec odviezol do Volvo servisu na Šustekovej v Petržalke kde zhodnotili, že je poškodené 1 kolečko variabilného časovania ventilov. Museli znova rozobrať motor. Tovar plus práca 505 euro.
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: Problém s variabilným časovaním S60 2.5T 2007
Vedel by si dať fotku a vysvetlit čo je tam zle?
Dik
Dik
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi