zacal klepat motor, D5 136kw
- F3LL4Z
- MUDrc
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
- Vek:: 28
- Bydlisko: Ochodnica
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
zacal klepat motor, D5 136kw
Zdravim po nabehani cca 20 tis. Km zacal klepat motor. Po kupe som kontroloval a hlucnost po odsrobovani vika oleja a bol krasne tichy. Teraz po odsrobovani pocujem zvuky akoby hydrostely. Zacalo sa to diat cca 3000km po vymene oleja za mobil 5w30. Teraz rozmyslam ci to moze byt tryska po tankovani na sk alebo tie hydrostely. Ako to odskusat? Odkial by som pocul klepajuci hydrostel? Je jedno ci je motor teply alebo studeny stale rovnako... alebo pripadne co by to ine mohlo robit?
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
- Ares
- Pokročilý
- Príspevky: 493
- Dátum registrácie: 27 Jan 2010, 12:08
- Vek:: 39
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 17 krát
- Bolo mu poďakované: 20 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Presne toto sme riešili na poslednom zraze v BA. Konsenzus znel, pokiaľ je motor čistý skrz kvalitný olej, tak po odobratí viečka počuť klepanie. Čím zahumusenejší motor, tým menej klepe, lebo sa lepí.F3LL4Z napísal:Zdravim po nabehani cca 20 tis. Km zacal klepat motor. Po kupe som kontroloval a hlucnost po odsrobovani vika oleja a bol krasne tichy. Teraz po odsrobovani pocujem zvuky akoby hydrostely. Zacalo sa to diat cca 3000km po vymene oleja za mobil 5w30. Teraz rozmyslam ci to moze byt tryska po tankovani na sk alebo tie hydrostely. Ako to odskusat? Odkial by som pocul klepajuci hydrostel? Je jedno ci je motor teply alebo studeny stale rovnako... alebo pripadne co by to ine mohlo robit?
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
- F3LL4Z
- MUDrc
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
- Vek:: 28
- Bydlisko: Ochodnica
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
preco klepe cely motor po zavreti viecka a kapoty? asi to nebude tym , ze je vporiadkuAres napísal:Presne toto sme riešili na poslednom zraze v BA. Konsenzus znel, pokiaľ je motor čistý skrz kvalitný olej, tak po odobratí viečka počuť klepanie. Čím zahumusenejší motor, tým menej klepe, lebo sa lepí.F3LL4Z napísal:Zdravim po nabehani cca 20 tis. Km zacal klepat motor. Po kupe som kontroloval a hlucnost po odsrobovani vika oleja a bol krasne tichy. Teraz po odsrobovani pocujem zvuky akoby hydrostely. Zacalo sa to diat cca 3000km po vymene oleja za mobil 5w30. Teraz rozmyslam ci to moze byt tryska po tankovani na sk alebo tie hydrostely. Ako to odskusat? Odkial by som pocul klepajuci hydrostel? Je jedno ci je motor teply alebo studeny stale rovnako... alebo pripadne co by to ine mohlo robit?
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
- Arkaz
- MUDrc
- Príspevky: 954
- Dátum registrácie: 02 Aug 2014, 22:48
- Vek:: 24
- Bydlisko: Láb/Malacky
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 41 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Ale on riesi klepanie len po odsrobovanie viecka na hrdle oleja. A vtedy ked to klepe je motor cisty. Klepe to vcelku silno ako lokomotiva Ako povedal ares naposledy to riesili na BA zraze a zaver je ako povedal. Myslim ze tu zabrat mobil1 a vycistil motor.
- F3LL4Z
- MUDrc
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
- Vek:: 28
- Bydlisko: Ochodnica
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
ach taak ... no je mozne , ze zabral . pretoze auto bolo z nemecka a tam kraluje castrol , cize mobil vycistil az tak , ze odisli hydrostelyy ... ja mam na tieto volva stastieArkaz napísal:Ale on riesi klepanie len po odsrobovanie viecka na hrdle oleja. A vtedy ked to klepe je motor cisty. Klepe to vcelku silno ako lokomotiva Ako povedal ares naposledy to riesili na BA zraze a zaver je ako povedal. Myslim ze tu zabrat mobil1 a vycistil motor.
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
- shreky517
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2749
- Dátum registrácie: 21 Nov 2010, 23:57
- Vek:: 34
- Bydlisko: prievidza/nove zamky
- Poďakoval: 82 krát
- Bolo mu poďakované: 79 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Bratmm tebe tie volva asi nie su súdené furt nejaký problém s každým čo si mal..
bolo...peugeot 405
fiat uno
lancia kappa
volvo s40 1.6 16v
felicia 1.3 LX
je.... volvo s40 1.8 16v r.v1997 B4184S 85kw 115 losov..
fiat punto evo 1.4 multiair r.v2010...77kw 105 ps
fiat uno
lancia kappa
volvo s40 1.6 16v
felicia 1.3 LX
je.... volvo s40 1.8 16v r.v1997 B4184S 85kw 115 losov..
fiat punto evo 1.4 multiair r.v2010...77kw 105 ps
- F3LL4Z
- MUDrc
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
- Vek:: 28
- Bydlisko: Ochodnica
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
dovolim si nesuhlasit ... s v40kou som nemal hadam ani jediny (zlate auto) a s v50kou iba spinacka ... potom "konecne " volvo a katastrofashreky517 napísal:Bratmm tebe tie volva asi nie su súdené furt nejaký problém s každým čo si mal..
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
- shreky517
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2749
- Dátum registrácie: 21 Nov 2010, 23:57
- Vek:: 34
- Bydlisko: prievidza/nove zamky
- Poďakoval: 82 krát
- Bolo mu poďakované: 79 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Zlaté 40 ky....ja to stale hovorím...ale berieš to s optimizmom big lajk
bolo...peugeot 405
fiat uno
lancia kappa
volvo s40 1.6 16v
felicia 1.3 LX
je.... volvo s40 1.8 16v r.v1997 B4184S 85kw 115 losov..
fiat punto evo 1.4 multiair r.v2010...77kw 105 ps
fiat uno
lancia kappa
volvo s40 1.6 16v
felicia 1.3 LX
je.... volvo s40 1.8 16v r.v1997 B4184S 85kw 115 losov..
fiat punto evo 1.4 multiair r.v2010...77kw 105 ps
- Arkaz
- MUDrc
- Príspevky: 954
- Dátum registrácie: 02 Aug 2014, 22:48
- Vek:: 24
- Bydlisko: Láb/Malacky
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 41 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Tym ze zacali klepat hydrosteli neznamena ze odisli. Jednoducho ked bol motor zasraty tak neklepali lebo tam bol vsade ten cierny maglajz. Po vycisteny uz su pruzinky na hydrosteloch ciste tak klepocu. Neznamena ze su na odpis len ich je pocut =)
- Ares
- Pokročilý
- Príspevky: 493
- Dátum registrácie: 27 Jan 2010, 12:08
- Vek:: 39
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 17 krát
- Bolo mu poďakované: 20 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Ja mám tiež z Nemecka, ale lial sa tam SHELL Helix Ultra 0W30 A5/B5. Klepotalo to už pri kúpe, aj ma to mierne vystrašilo. Nechal som si natočiť taký istý motor na inom aute a úplne to isté. Pod viečkom bol len taký mierne nažltnutý povlak na kovových častiach. Teraz po 20.000km a dvoch výmenách oleja za Mobil1 je motor vnútri sivý, čistý a klepe úplne rovnako. Len olej je čierny ako toner do tlačiarne.
btw. ktosi na zraze povedal, že tento motor nemá hydroštely, ale či je to pravda, neviem. Možno roman050 (z cz fóra) by vedel túto informáciu potvrdiť.
btw. ktosi na zraze povedal, že tento motor nemá hydroštely, ale či je to pravda, neviem. Možno roman050 (z cz fóra) by vedel túto informáciu potvrdiť.
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
- Ján Števko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1809
- Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
- Vek:: 40
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Poďakoval: 45 krát
- Bolo mu poďakované: 77 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Pokiaľ ja viem, tak D5 hydroštely má a aj mne klepkajú.
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
hydaulicke zdvihadka D5ky maju, a co sm videl, vzdy je tam nejakych par kusov na vymenu. rozpadavaju sa relativne casto, pripadne poskodia vahadlo. Zial ich vymena vzhladom na ich pocet nieje uplne najlacnejsia. Avsak nieje velmi komplikovana.
kwiko
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Mozno ze nema tento motor ani piesty.Ares napísal:
btw. ktosi na zraze povedal, že tento motor nemá hydroštely, ale či je to pravda, neviem. Možno roman050 (z cz fóra) by vedel túto informáciu potvrdiť.
Samozrejme ze ma hydrostely! Mam S80 II ,rozobratu zo zadretym piestom a prasknutou hlavou.
Na tychto motoroch odchadzaju hydrostely,praskaju hlavy a pod.Taketo tvrdenia mozem napisat aj ja,hlavne ked sa ozeriem.
Hydrostely su samonastavovacie zariadenia zavisle od cisteho a kvalitneho oleja. Oleje v podobe
Castrol im skracuju zivotnost! Kto nerobi motory nemoze posudit kvalitu oleja-a co sa deje s dielami vo vnutri motora.Castrol ma zakladovy olej v poriadku,ale aditiva ktore sa don pridavaju su
hrozne! Tento olej vytvara akoby piesok alebo castice,podobajuce sa krupici.Medzi prstani na ohmat je drsny-pri vymene.Oleje ktore maju schopnost lepit sa na vnutro motora a na jeho casti su nevhodne a su zabijakmi motorov! posobia ako brusivo a ked sa dostanu do pumpicky
zvana-hydrostel nielen ze zalepi dierocku donho,ale aj ho vybrusi.Hydrostel moze ist v tomto pripade nasucho-vo vnutri a zacne sa pridierat! Takisto ked je vybruseny od vnutri (vybehany)
neudrzi tlak a nemoze spolahlivo otvorit ventil. Tu nastava uz problem-detonacii vo valcoch,alebo vynechavania valcov,alebo nefunkcnost valca.Napriklad ak neotvori sacie ventily
nenastartujeme motor.Ak sa to stane iba na jednom valci-nastartujeme ale jeden nepojde.
Ako-ze vznika taketo brusivo? Mikrocastice,ktore by mal dobry motorovy olej naviazat na seba-
su obalovane prave zlym olejom,ktory ma lepiace vlastnosti.
Ked dame do motora olej v podobe Mobil 1 5w50- po chvili sa nam prejavia vole ktore motor v skutocnosti ma! Ak motor ide hladko a hydrostely pocut,nejde este o velku zavadu! Mobil ma vynikajuce cistiace a mazacie schopnosti.
Zavada je to vtedy ked,motor zacne mat detonacie a vypadavanie-nefunkcnost valcov.
Prilis hlucne hydrostely je lepsie vymenit-predidete tak poruche motora!
Nezabudat,ze aj pridierajuca spicka vo vstreku ma zvuky ako z gulometu! D5 motory maju vstreky Bosch a su plne repasovatelne! Nove D5-stvorvalce-neviem-nevidel som.
Pani verte tomu,alebo neverte-je to na vas-motoristoch.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- Arkaz
- MUDrc
- Príspevky: 954
- Dátum registrácie: 02 Aug 2014, 22:48
- Vek:: 24
- Bydlisko: Láb/Malacky
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 41 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Krasa. odborny vyklad ako sa patri No tu sa zas raz osvedcuje pouzivanie kvalitneho motoroveho oleja.
- mayo251
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1372
- Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
- Vek:: 41
- Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
chlapi normálne mám strach zmeniť značku oleja aj mňa čaká výmena oleja a prechod z kastrolu 0w 30 na mobil 1 fuel economy 0w - 30. Auto má aktuálne 190 000. čaká niečo podobné aj mňa? myslím s tými hydroštelmi? síce motor má údajne len 110 000 lebo bol menený v záruke za nový keď malo auto 80 000. predpokladám, resp. pali-kwiko že bol menený len blok, a pravú príčinu výmeny v autorizáku v blave nechceli prezradiť. tak dúfam že po zmene značky oleja nebudem musieť riešiť hydroštely.
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
- Ares
- Pokročilý
- Príspevky: 493
- Dátum registrácie: 27 Jan 2010, 12:08
- Vek:: 39
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 17 krát
- Bolo mu poďakované: 20 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Pár zaujímavých riadkov teórie, ako to vlastne funguje. Hold nie som mechanik, ale elektrotechnik, toto nás akosi zabudli naučiť
https://www.volvoclub.org.uk/tech/HydraulicTappets.pdf
https://www.volvoclub.org.uk/tech/HydraulicTappets.pdf
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
MaxMotion Diesel;
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
- F3LL4Z
- MUDrc
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
- Vek:: 28
- Bydlisko: Ochodnica
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Dakujem laci po tvojich vykladoch si kludne mozem otvorit volvo poradnu dnes som si vsimol, ze zastudena to cvaka viac ako za tepla. Startuje dobre otacky nekolisaju a cvakanie je pravidelne. Kcomu sa priklanas? Viem, ze po internete je to tazko zhodnotit ale predsa...laci napísal:Mozno ze nema tento motor ani piesty.Ares napísal:
btw. ktosi na zraze povedal, že tento motor nemá hydroštely, ale či je to pravda, neviem. Možno roman050 (z cz fóra) by vedel túto informáciu potvrdiť.
Samozrejme ze ma hydrostely! Mam S80 II ,rozobratu zo zadretym piestom a prasknutou hlavou.
Na tychto motoroch odchadzaju hydrostely,praskaju hlavy a pod.Taketo tvrdenia mozem napisat aj ja,hlavne ked sa ozeriem.
Hydrostely su samonastavovacie zariadenia zavisle od cisteho a kvalitneho oleja. Oleje v podobe
Castrol im skracuju zivotnost! Kto nerobi motory nemoze posudit kvalitu oleja-a co sa deje s dielami vo vnutri motora.Castrol ma zakladovy olej v poriadku,ale aditiva ktore sa don pridavaju su
hrozne! Tento olej vytvara akoby piesok alebo castice,podobajuce sa krupici.Medzi prstani na ohmat je drsny-pri vymene.Oleje ktore maju schopnost lepit sa na vnutro motora a na jeho casti su nevhodne a su zabijakmi motorov! posobia ako brusivo a ked sa dostanu do pumpicky
zvana-hydrostel nielen ze zalepi dierocku donho,ale aj ho vybrusi.Hydrostel moze ist v tomto pripade nasucho-vo vnutri a zacne sa pridierat! Takisto ked je vybruseny od vnutri (vybehany)
neudrzi tlak a nemoze spolahlivo otvorit ventil. Tu nastava uz problem-detonacii vo valcoch,alebo vynechavania valcov,alebo nefunkcnost valca.Napriklad ak neotvori sacie ventily
nenastartujeme motor.Ak sa to stane iba na jednom valci-nastartujeme ale jeden nepojde.
Ako-ze vznika taketo brusivo? Mikrocastice,ktore by mal dobry motorovy olej naviazat na seba-
su obalovane prave zlym olejom,ktory ma lepiace vlastnosti.
Ked dame do motora olej v podobe Mobil 1 5w50- po chvili sa nam prejavia vole ktore motor v skutocnosti ma! Ak motor ide hladko a hydrostely pocut,nejde este o velku zavadu! Mobil ma vynikajuce cistiace a mazacie schopnosti.
Zavada je to vtedy ked,motor zacne mat detonacie a vypadavanie-nefunkcnost valcov.
Prilis hlucne hydrostely je lepsie vymenit-predidete tak poruche motora!
Nezabudat,ze aj pridierajuca spicka vo vstreku ma zvuky ako z gulometu! D5 motory maju vstreky Bosch a su plne repasovatelne! Nove D5-stvorvalce-neviem-nevidel som.
Pani verte tomu,alebo neverte-je to na vas-motoristoch.
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Na toto je tazka odpoved. Nevidim a nepocujem! Pecky moze sposobit aj remen na altik,alebo napinacia kladka,alebo vadna volnobezna kladka na altiku.Moze to byt zhoda nahod. Jedine coho sa moze clovek pridrzat-ak ti to pred vymenou oleja v motore nerobilo a teraz ano mohli by to byt hydrostely.Tie boli predtym obalene v castrole spolu s vahadlami-vacky.Vycistenim vznikli-prejavili sa vole.Takto sa chovaju aj vstreky preto som proti tomu aby sa pridavali do nafty aditiva! Vo vnutri ich obaluje repkovy olej a aditivum ho rozpusta vo funkcnej casti.Pri vycisteni v ultrazvuku sa to potom prejavi-vole.Nasledne vstreky zacnu klepat.Napriklad vif-aditivum nemaze! ale rozpusta molekuly repkoveho oleja na mensie castice a preto mame pocit ze auto ide o kus lepsie.Potom ked dame vstreky na repas-gulame ockami,ze aku palku to po nas chcu.
Vstreky su totiz vydrate viac ako s cistou naftou.U nas je je celkom slusne dodrbana nafta,takze nove systemy-comon rayl-maju po prdeli.
Kde su tie casy,ked do nafty sa pridaval iba motorovy olej.Ekologia a europska unia urobila vela aby motoristi platili a platili a....
Vstreky su totiz vydrate viac ako s cistou naftou.U nas je je celkom slusne dodrbana nafta,takze nove systemy-comon rayl-maju po prdeli.
Kde su tie casy,ked do nafty sa pridaval iba motorovy olej.Ekologia a europska unia urobila vela aby motoristi platili a platili a....
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
-
- Pokročilý
- Príspevky: 161
- Dátum registrácie: 21 Dec 2010, 19:23
- Vek:: 39
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Ahoj Mirko ! veľmi pekne si to opísal...a preto treba do nafty liať pri každom tankovaní zmes petroleja a motorového oleja, kto maže ten jede...laci napísal:Na toto je tazka odpoved. Nevidim a nepocujem! Pecky moze sposobit aj remen na altik,alebo napinacia kladka,alebo vadna volnobezna kladka na altiku.Moze to byt zhoda nahod. Jedine coho sa moze clovek pridrzat-ak ti to pred vymenou oleja v motore nerobilo a teraz ano mohli by to byt hydrostely.Tie boli predtym obalene v castrole spolu s vahadlami-vacky.Vycistenim vznikli-prejavili sa vole.Takto sa chovaju aj vstreky preto som proti tomu aby sa pridavali do nafty aditiva! Vo vnutri ich obaluje repkovy olej a aditivum ho rozpusta vo funkcnej casti.Pri vycisteni v ultrazvuku sa to potom prejavi-vole.Nasledne vstreky zacnu klepat.Napriklad vif-aditivum nemaze! ale rozpusta molekuly repkoveho oleja na mensie castice a preto mame pocit ze auto ide o kus lepsie.Potom ked dame vstreky na repas-gulame ockami,ze aku palku to po nas chcu.
Vstreky su totiz vydrate viac ako s cistou naftou.U nas je je celkom slusne dodrbana nafta,takze nove systemy-comon rayl-maju po prdeli.
Kde su tie casy,ked do nafty sa pridaval iba motorovy olej.Ekologia a europska unia urobila vela aby motoristi platili a platili a....
XC90, 12/2005, D5 AWD, manuál,136 kW, ocean race , Mobil 1 0W-30 A5/B5
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
- volvo s80
- Pokročilý
- Príspevky: 290
- Dátum registrácie: 16 Jún 2013, 07:20
- Vek:: 47
- Bydlisko: Liptovský Hrádok
- Poďakoval: 14 krát
- Bolo mu poďakované: 8 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Mirko naozaj skvely vyklad to iste ma aj brat na XC90 D5 mal tam Castrol vymena oleja a začali sa ozyvat hydroštelylaci napísal:Na toto je tazka odpoved. Nevidim a nepocujem! Pecky moze sposobit aj remen na altik,alebo napinacia kladka,alebo vadna volnobezna kladka na altiku.Moze to byt zhoda nahod. Jedine coho sa moze clovek pridrzat-ak ti to pred vymenou oleja v motore nerobilo a teraz ano mohli by to byt hydrostely.Tie boli predtym obalene v castrole spolu s vahadlami-vacky.Vycistenim vznikli-prejavili sa vole.Takto sa chovaju aj vstreky preto som proti tomu aby sa pridavali do nafty aditiva! Vo vnutri ich obaluje repkovy olej a aditivum ho rozpusta vo funkcnej casti.Pri vycisteni v ultrazvuku sa to potom prejavi-vole.Nasledne vstreky zacnu klepat.Napriklad vif-aditivum nemaze! ale rozpusta molekuly repkoveho oleja na mensie castice a preto mame pocit ze auto ide o kus lepsie.Potom ked dame vstreky na repas-gulame ockami,ze aku palku to po nas chcu.
Vstreky su totiz vydrate viac ako s cistou naftou.U nas je je celkom slusne dodrbana nafta,takze nove systemy-comon rayl-maju po prdeli.
Kde su tie casy,ked do nafty sa pridaval iba motorovy olej.Ekologia a europska unia urobila vela aby motoristi platili a platili a....
Je S80 136 KW D5 244T4 2007 manual
Nissan 2,7TDI 92kw r.v.2002
VW polo1,4 63 kw r v2011
ople astra1,7TDS 60kw ISUZU -nezmar motor r v98 410 000 km
Nissan 2,7TDI 92kw r.v.2002
VW polo1,4 63 kw r v2011
ople astra1,7TDS 60kw ISUZU -nezmar motor r v98 410 000 km