zacal klepat motor, D5 136kw

Užívateľov profilový obrázok
lukasppp
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 847
Dátum registrácie: 28 Dec 2013, 21:46
Vek:: 33
Bydlisko: Leopoldov
Poďakoval: 40 krát
Bolo mu poďakované: 51 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa lukasppp » 29 Jún 2015, 17:26

Tak to je zase druhá vec. Ked má mechanik na sebe monterky kastról, tak ani neváhaj, že či je vobec odborník. To je snad jasné?
je: S60 T5,r.v.2002,B5234T3, M56, 184kW / Toyota Corolla 1,4vvti r.v. 2002, 71kW/ Stavebný voz: Embéčka oktavia 1,6 holá bosá, hlavne že to má tažné
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;

Užívateľov profilový obrázok
bobo01
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 09 Mar 2015, 22:17
Vek:: 49
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa bobo01 » 01 Júl 2015, 17:44

no, do kelu.... predvčerom som nechal do motora naliať Mobil 1 (čo tam dávali predtým, netuším)... to som zvedavý, čo sa bude diať, ale keď sme pozerali do motora cez viečko, všetko bolo pekné sivomodré, tak dúfam, že bude všetko OK.
XC70 II D5 AT 136 kW - Ocean Race

------------------- bolo ----------------------
V70 II D5 AT 120 kW - sivomodrá metla
V70 I 2,5 TDI AT 103 kW - biela sanitka
MB (124) 300 D T-model AT 100 kW - modrá metla

LariLeo
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 17 Apr 2015, 14:15
Vek:: 43
Bydlisko: ŽILINA
Poďakoval: 17 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa LariLeo » 29 Aug 2015, 16:19

sledoval som celu vašu debatu...a mal som taku dobru ponuku na s80 2007 v nafte že ma to prešlo...takže si asi vezmem peknu zachovalu a nadhernu c70 aj ked staru 17rokov ale je to benzín alebo si najdem po slovensku svoju nadhernu V 40 2,0 r.v. 98 a nemusím sa starat o problem z naftou...trašite a hadate sa ale pritom ste všetci za jednu značku.

Užívateľov profilový obrázok
Ján Števko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1809
Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
Vek:: 40
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 77 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa Ján Števko » 29 Aug 2015, 22:24

Ono aj pri debate o benzínoch Ťa vieme vystrašiť. Celé je to závislé od toho ako sa predchádzajúci majiteľ staral resp. nestaral. Ján mám D5 a za nič by som nemenil. Howg {pripc}
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5

Užívateľov profilový obrázok
ferorista
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
Vek:: 37
Bydlisko: puchov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 15 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa ferorista » 29 Aug 2015, 22:32

Ján Števko napísal:Ono aj pri debate o benzínoch Ťa vieme vystrašiť. Celé je to závislé od toho ako sa predchádzajúci majiteľ staral resp. nestaral. Ján mám D5 a za nič by som nemenil. Howg {pripc}
presne {palechore} a zalezi kde tankujes
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne :) skoncilo na streche :( totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw

Užívateľov profilový obrázok
volvo s80
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 290
Dátum registrácie: 16 Jún 2013, 07:20
Vek:: 47
Bydlisko: Liptovský Hrádok
Poďakoval: 14 krát
Bolo mu poďakované: 8 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa volvo s80 » 30 Aug 2015, 13:53

ferorista napísal:
Ján Števko napísal:Ono aj pri debate o benzínoch Ťa vieme vystrašiť. Celé je to závislé od toho ako sa predchádzajúci majiteľ staral resp. nestaral. Ján mám D5 a za nič by som nemenil. Howg {pripc}
presne {palechore} a zalezi kde tankujes
Ja sa pripajam k jankovi D5 by som nemenil nemal som s tym nič okrem jednej deravej hadice krutiaci moment za benzin :?: vec vkusu {pivo}
Je S80 136 KW D5 244T4 2007 manual
Nissan 2,7TDI 92kw r.v.2002
VW polo1,4 63 kw r v2011
ople astra1,7TDS 60kw ISUZU -nezmar motor r v98 410 000 km

Užívateľov profilový obrázok
F3LL4Z
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 540
Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
Vek:: 28
Bydlisko: Ochodnica
Poďakoval: 8 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa F3LL4Z » 12 Sep 2015, 19:46

Tak dnes sme vymenili komplet hydrostely , virive klapky (186e) + tiahlo (14e)v autostyle a ako ceresnicka na torte, zistili sme o zub posunute rozvody :) klepot je prec... tadaaa
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw

Užívateľov profilový obrázok
Ján Števko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1809
Dátum registrácie: 11 Feb 2012, 16:38
Vek:: 40
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 45 krát
Bolo mu poďakované: 77 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa Ján Števko » 12 Sep 2015, 20:41

F3LL4Z napísal:Tak dnes sme vymenili komplet hydrostely , virive klapky (186e) + tiahlo (14e)v autostyle a ako ceresnicka na torte, zistili sme o zub posunute rozvody :) klepot je prec... tadaaa
No vidíš, a tak si sa bál. Rozvod musel teda robiť "umelec" v montérkách kastról. :lol:
Ice White Volvo S80 II 2012 158 kw / 215 hp
Ice White Volvo C30 2008 100 kw / 136 hp
bolo
Barents Blue Metallic VOLVO V 70III D5 2008 136kw /185hp
predtým VW Golf III 1,9 TD 55kw / 75 hp
Galeria D5

Užívateľov profilový obrázok
mayo251
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1372
Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
Vek:: 41
Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 17 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa mayo251 » 13 Sep 2015, 08:38

tak gratulujem k náprave. už to začína vrtať v hlave aj mne, či to nedám skontrolovať a vymeniť.
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009

veducitechnik
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
Vek:: 26
Bydlisko: Sládkovičovo
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa veducitechnik » 13 Sep 2015, 09:25

Čiže čo sa robilo minule dlho nevydržalo? Či kedy zase začal klepat motor?
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi

Užívateľov profilový obrázok
Radim
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 04 Júl 2015, 14:03
Vek:: 34
Bydlisko: Trenčín

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa Radim » 04 Okt 2015, 15:11

Nie som si istý či je vstrek od BOSCHu plne repasovateľný. Niekedy sú problémy aj po repase.
Inak - repas cca 250€, nový BOSH do 300€


Nové 4-valce (komunikovane ako "i-ART" alebo "Drive-E") sú osadené vstrekovačmi DENSO. Tlak na rampe 2500 bar. Každý obsahuje snímač vstrekovacieho tlaku, po 100kHz zbernici komunikujú s riadiacou jednotkou, ktorá dokáže pre každý vstrek zvlášť pripraviť riadiace impulzy. Počas celej životnosti vstrekovača je zaistené, že bude vstrekovať rovnako, bez ohľadu na opotrebenie, rovnako odpadá pri výmene nutnosť "párovania", keďže vieme odsnímať aké vlastnosti konkrétny vstrekovač má.
Škoda, že to nepoužili pri 5-valci :(
D5-ťka R5 ktorá asi tento rok konči na 162kW a 440Nm 1500-3000.ot
v new XC90 je D5 R4, 165kW, 470Nm 1750-2500ot

Aj tak - nafta patrí do kachlí, jazdí sa na benzín :D
XC70 D5 AWD 2005
S70 2.4T AWD 2000

Užívateľov profilový obrázok
ferorista
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
Vek:: 37
Bydlisko: puchov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 15 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa ferorista » 04 Okt 2015, 15:32

Radim napísal:Nie som si istý či je vstrek od BOSCHu plne repasovateľný. Niekedy sú problémy aj po repase.
Inak - repas cca 250€, nový BOSH do 300€


Nové 4-valce (komunikovane ako "i-ART" alebo "Drive-E") sú osadené vstrekovačmi DENSO. Tlak na rampe 2500 bar. Každý obsahuje snímač vstrekovacieho tlaku, po 100kHz zbernici komunikujú s riadiacou jednotkou, ktorá dokáže pre každý vstrek zvlášť pripraviť riadiace impulzy. Počas celej životnosti vstrekovača je zaistené, že bude vstrekovať rovnako, bez ohľadu na opotrebenie, rovnako odpadá pri výmene nutnosť "párovania", keďže vieme odsnímať aké vlastnosti konkrétny vstrekovač má.
Škoda, že to nepoužili pri 5-valci :(
D5-ťka R5 ktorá asi tento rok konči na 162kW a 440Nm 1500-3000.ot
v new XC90 je D5 R4, 165kW, 470Nm 1750-2500ot

Aj tak - nafta patrí do kachlí, jazdí sa na benzín :D
Keď bude benzinak S takou účinnosťou A spotrebou ako diesel tak si kúpim benzinak :-D
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne :) skoncilo na streche :( totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw

Napísať odpoveď