Caute, nenaslo mi ziadnu temu na tuto motorizaciu, sorry ak som duplicitne zalozil.
Ale k teme: Je vobec nieco pozitivne na tejto motorizacii? Pretoze co som pocul a cital, tak je to asi najhorsia kombinacia motor vs. prevodovka. Konkretne rocnik 2000 ma zaujima so 4-stupnom.
Repas prevodovky je udajne normalna vec.
Ja po prevezeni nemam pocit, ze au nieco chyba, krasne radi, nekope, manualny rezim tiez ok.
Volna diskusia
S80 T6 MY2000
- Arkaz
- MUDrc
- Príspevky: 954
- Dátum registrácie: 02 Aug 2014, 22:48
- Vek:: 24
- Bydlisko: Láb/Malacky
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 41 krát
Re: S80 T6 MY2000
Motorizacia je to super. Tak isto auto ako take . Jediny neduh je ta 4st GM prevodovka. Je poddimenzovana na taky vykon. Jednoducho je to casovana bomba. A pri naslednej oprave je dobre aplikovat performance kit ale stoji to cca 2000€ tusim. Pri kupe by som na 100% bral skuseneho volvo mechanika ktory by prevodovku podrobne pozrel . vymena oleja preventovne hned po kupe.
Re: S80 T6 MY2000
Ahoj!
Já jsem dal za svou s80 T6 1999 kolem 3000e včetně oprav a před třemi dny mi a bez jakýchkoli signálů přestal řadit.
Pokud olej nebyl nikdy měněn, po takových 200 000 km již výměnou riskujete usmrcení převodovky karbonem a nečistotami, které se tímto uvolní.
Toť mé poznatky k T6. Vyhnout se obloukem!
Já jsem dal za svou s80 T6 1999 kolem 3000e včetně oprav a před třemi dny mi a bez jakýchkoli signálů přestal řadit.
Pokud olej nebyl nikdy měněn, po takových 200 000 km již výměnou riskujete usmrcení převodovky karbonem a nečistotami, které se tímto uvolní.
Toť mé poznatky k T6. Vyhnout se obloukem!