Volvo 850 kombi 2.0 20V

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 02 Okt 2014, 21:38

Viac ma stve, prečo mám stále chybu 121 keď maf je nový. Nemal som veľa času, ale zmeral som aspoň napájanie tak to do nho ide , aj kostru to ma ešte chcem zmerať aj ostatné napätia až bude trocha času.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 03 Okt 2014, 12:27

Ďuri napísal:Adaptaciu klapky si urobil ked si ju vycistil?
A este ma napadli, ze co teplota? Nieco obdobne aom zazil na Pole a bolo to zle cidlo teploty aj ked na budiku bola teplota o.k... Skus ho odpojit, motor si bude mysliet, ze je minus sto... :) Za pokus to stoji..

Adaptaciu klapky som nerobil (nemam kabel), iba som mal odpojenu baterku ked som ju cistil a po cisteni som vymazal chyby. Cidlo teploty som skusal odpojit, ale okrem toho ze sa spustil vetrak a pribudol chybovy kod cidla teploty isiel motor na ho... ako pred tym. Uvidim, ked pride regulator tlaku paliva. Pridu mi aj nove sviecky, tak som zvedavy.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Ďuri
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 553
Dátum registrácie: 27 Aug 2011, 21:30
Vek:: 30
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Ďuri » 06 Okt 2014, 12:02

Tak potom uz asi len tlak paliva... Neviem ci si to pisal, ale co filter paliva?
Fiat Multipla 1.6
...Kto nemal, nepochopí.. :)

EX: V70II 2,5TDI :(

Užívateľov profilový obrázok
berzerker
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 565
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 22:17
Vek:: 5
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa berzerker » 06 Okt 2014, 15:09

Allygator napísal:Viac ma stve, prečo mám stále chybu 121 keď maf je nový. Nemal som veľa času, ale zmeral som aspoň napájanie tak to do nho ide , aj kostru to ma ešte chcem zmerať aj ostatné napätia až bude trocha času.
Mne tiez dlhodobo svietilo 121 ale bez priznakov, zmizlo to , az ked auto stalo okolo 2 dni bez baterky ( nabijal som ju ) Zial, predtym som skusal vymazat na blikacke error kody , ale nikdy sa mi to nepodarilo.
850 T-5R
Citroen C5 2.0 HDI

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 06 Okt 2014, 20:43

Ďuri napísal:Tak potom uz asi len tlak paliva... Neviem ci si to pisal, ale co filter paliva?

Filter som dal novy. Aj ja si myslim, ze je to tlak paliva, stale mi neprisiel novy regulator. V nedelu bolo pekne tak som vybral sviecky a skoro ma porazilo. Majitel sa dusoval ze jedine NGK, alebo origo Volvo, este mi vravel ze s inymi svieckami to nechodi dobre. Co som ale vysruboval? Bosch - made in Russia. :evil: Skoro vobec neboli dotiahnute, priestor pod deklom zaplaveny olejom. (jednoznacne od dolievania :roll: , lebo vicko oleja ok ani ho netlakuje... ) Boli hnede, ale na izolatoroch pri tom kontakte bol na niektorych zhnednuty porcelan. Nevyzeralo to na hrdzu skor sa mi zda, akoby od prehriatia. Pamatam si, ako otec raz kupil boschky do nasej byvalej S120LS a po 80km sa mu roztopili koncovky VN kablov. :D
Naposledy upravil/-a Allygator v 06 Okt 2014, 21:15, upravené celkom 2 krát.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 06 Okt 2014, 20:44

berzerker napísal:
Allygator napísal:Viac ma stve, prečo mám stále chybu 121 keď maf je nový. Nemal som veľa času, ale zmeral som aspoň napájanie tak to do nho ide , aj kostru to ma ešte chcem zmerať aj ostatné napätia až bude trocha času.
Mne tiez dlhodobo svietilo 121 ale bez priznakov, zmizlo to , az ked auto stalo okolo 2 dni bez baterky ( nabijal som ju ) Zial, predtym som skusal vymazat na blikacke error kody , ale nikdy sa mi to nepodarilo.
Dobry napad, dakujem, to urcite skusim. Tak dlho som baterku odpojenu nemal.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Užívateľov profilový obrázok
lukasppp
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 847
Dátum registrácie: 28 Dec 2013, 21:46
Vek:: 33
Bydlisko: Leopoldov
Poďakoval: 40 krát
Bolo mu poďakované: 51 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa lukasppp » 06 Okt 2014, 21:09

Allygator, sledujem tuto tému od začiatku a vidím že sa moríš s nejakou začarovanou poruchou. Nemám znalosti aby som ti poradil, tak ti aspon držím palec nech tomu čo najskor prídeš na klb. Nech sa ti darí
je: S60 T5,r.v.2002,B5234T3, M56, 184kW / Toyota Corolla 1,4vvti r.v. 2002, 71kW/ Stavebný voz: Embéčka oktavia 1,6 holá bosá, hlavne že to má tažné
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 06 Okt 2014, 21:17

lukasppp napísal:Allygator, sledujem tuto tému od začiatku a vidím že sa moríš s nejakou začarovanou poruchou. Nemám znalosti aby som ti poradil, tak ti aspon držím palec nech tomu čo najskor prídeš na klb. Nech sa ti darí

Dakujem pekne za podporu, velmi si to cenim. {palechore}
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 07 Okt 2014, 21:13

Pekný večer prajem. Keďže som ani tentoraz neuspel, trocha to tu cele zhrniem.

1. Nové veko + palec rozdeľovača.
2. Nové sviečky. (NGK)
3. Nový podtlakový regulátor + palivový filter + zmerany tlak čerpadla. (okolo 2,5bar a pri priškrtení prepadu aj 5bar)
4. Vyčistená klapka + zmeraný potenciometer klapky podľa návodu na nete
5. Na skúšku odpojený snímač teploty.
6. Nový MAF (stale mám chybu 121 žiadnu inú)
7. Aspoň jednoduchým testom som prešiel vstrekovače (po pripojení na zdroj z každý cvakal a šlo ľahko vyfúknuť palivo.
8. Kôli tesnosti sania som aj vyhodil preč medzikus splyňovača a zapojil sanie ako má pôvodne byť
9. Nový vzduchový filter

Studený motor stále chcípe a nejde do otáčok (tam teplota nehrá rolu) Studený akoby sa dusil, sem tam aj strelí do sania (odkedy som vyhodil medzikus splyňovača lebo to netesnilo). Zohriaty pri pridanom plyne akoby sa vypínal keď má ísť do otáčok. (okolo 3-4000)
Skúsim ešte zajtra skontrolovať znova všetky hadičky podtlaku a keď nič nenájdem tak asi navštívim Laciho, lebo končim zo silami a nápadmi. {plac}
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

radoKE
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 22 Okt 2012, 20:19
Vek:: 37
Bolo mu poďakované: 9 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa radoKE » 07 Okt 2014, 21:53

K tým ngk ti poviem len jedno, vyšrubuj a veľkým oblúkom ich ebni za plot. Dávnejšie som sa boril s poškubávanim a na vine boli ngkáčka, že irídiové alebo jaká chmára. Ak som ich nevyhodil zrobím fotku jak vyzerali po necelých 10kkm. Odkedy používam origo volvo mám svatý pokoj, asi ani tak nejde o to či ngk, volvo alebo bosch ale skôr či to nie sú čínske fejky. Najväčšia pravdepodobnosť netrafiť fejk je kúpiť u autorizovaného predajcu origo. Do centrálneho skladu sa imho čínske kópie nedostanú.
855 1995 B5252FS

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 07 Okt 2014, 22:19

radoKE napísal:K tým ngk ti poviem len jedno, vyšrubuj a veľkým oblúkom ich ebni za plot. Dávnejšie som sa boril s poškubávanim a na vine boli ngkáčka, že irídiové alebo jaká chmára. Ak som ich nevyhodil zrobím fotku jak vyzerali po necelých 10kkm. Odkedy používam origo volvo mám svatý pokoj, asi ani tak nejde o to či ngk, volvo alebo bosch ale skôr či to nie sú čínske fejky. Najväčšia pravdepodobnosť netrafiť fejk je kúpiť u autorizovaného predajcu origo. Do centrálneho skladu sa imho čínske kópie nedostanú.
Ako kľudne môže byť, nemám skúsenosti so sviečkami na tomto aute. No myslím, že momentálne sviečky nebudú príčina tejto poruchy, lebo zo starými to šlo rovnako. Myslím, že som sa dostal niekam do slepej uličky. Niečo muselo ujsť mojej pozornosti. Mám pocit, že sa motám len okolo a stále som nezistil pravú príčinu prečo ten motor nechodí dobre. Ja fakt neviem, idem sa na to vyspať, možno zajtra na niečo prídem.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

radoKE
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 22 Okt 2012, 20:19
Vek:: 37
Bolo mu poďakované: 9 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa radoKE » 07 Okt 2014, 22:52

Ešte si preklepni káble a indukčnú cievku.
855 1995 B5252FS

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa laci » 07 Okt 2014, 22:59

NGK-sviecky,zhavice-povazujem za top-na nasom trhu.Pouzivam ich do vsetkych znaciek aut-nevynimajuc Volvo.Tak isto ako olej-iba Mobil.
Ono kupit sviecky a sviecky je rozdiel.Kazda sviecka musi pasovat nielen dlzkov zavitu ale aj odporom-s teplotnym kooficientom.Nesmieme zabudnut pred montazov sviecky-odmerat odtrh-medzi elektrodami a potriet zavit-keramickov,medenov alebo grafitovov vazelinov.dalej nesmieme zabudnut dodrzat silu dotiahnutia-Nm.Cisla na svieckach nie su pre srandu,niet sa potom cudovat,ze sviecky nepracuju spravne (nepalia,alebo sa prehrievaju).Tak proste a tak jednoduche! :P
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa laci » 07 Okt 2014, 23:05

radoKE napísal:Ešte si preklepni káble a indukčnú cievku.
Treba pouzit na to stroboskop.Skontrolovat fajky na kabloch,ci nieje na nich prasklina.(pri plyne sa to nemusi prejavovat-trhanie). ;)
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

radoKE
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 22 Okt 2012, 20:19
Vek:: 37
Bolo mu poďakované: 9 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa radoKE » 07 Okt 2014, 23:28

laci napísal:NGK-sviecky,zhavice-povazujem za top-na nasom trhu.Pouzivam ich do vsetkych znaciek aut-nevynimajuc Volvo.
Áno, ngk je top značka. Ja ale upozorňujem na reálnu dostupnosť pravých ngk a stavím flašku že bežný koncový zákazník sa skôr stane obeťou pri nákupe ngk od niektorého slovenského dovozcu ( čo v reále nakupuje u "dzeň dobry co pan šuka" ) ako u autorizáku a volvo sviečok. Napr. tu http://www.aliexpress.com/wholesale?Sea ... 1007131328" onclick="window.open(this.href);return false; si zoženieš tie správne "ngk" podľa čísla, teplotných koeficientov, nastavíš správny odtrh, namažeš závit a dotiahneš za úplňku na správny moment.
855 1995 B5252FS

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa st_Andy » 08 Okt 2014, 16:07

laci napísal:NGK-sviecky,zhavice-povazujem za top-na nasom trhu.Pouzivam ich do vsetkych znaciek aut-nevynimajuc Volvo.Tak isto ako olej-iba Mobil.
NGK su urcite vynikajuce sviecky, tiez som ich súkal do vsetkych byvalych aut, len Ta Mirko trochu poopravim, mozno u atmosfery to nebude take specificke no Volvo Turbo Benziny doslova vyzaduju origo sviecky ktore pre Volvo robi BOSCH.

Nejeden krat sa hladala pricina v oturbenom volvo motore vsade inde len nie v novych NGK / Champion svieckach o ktorych nikto nepochyboval, no vyriesili to az origo Volvo sviecky, resp. BOSCH-ky.. ;)

850-tke s 2L atmosferou by mali chutit tieto, aspon to hovori servisna knizka:

Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa MarekV » 08 Okt 2014, 16:10

to musim len potvrdit, ze origo sviecky na volvo su top volba a casto krat riesia/vyrabaju problemy pri chode motora hlavne pri oturbneych 5 valcoch

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 08 Okt 2014, 20:07

Prajem pekný večer. Tak po celodennom trápení som prišiel akurát na to, že keď odpojím váhu, tak to do otáčok pekne ide (voľnobeh zlý aj tak). Skúsim sa dohodnúť s Lacim, nech sa na mi na ten šrotovník pozrie. {nervoznypripc}
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Užívateľov profilový obrázok
lukasppp
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 847
Dátum registrácie: 28 Dec 2013, 21:46
Vek:: 33
Bydlisko: Leopoldov
Poďakoval: 40 krát
Bolo mu poďakované: 51 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa lukasppp » 08 Okt 2014, 20:15

Nemohol by byť zanesený resp. odpálený volnobežný ventil, tesnenie? Pozeral si české fórum? skus http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=17577" onclick="window.open(this.href);return false; alebo skus zadat na cz fore do vyhladávania "volnoběžný ventil" je tam toho dost a podobné symptomy ako tvoj Volvík
je: S60 T5,r.v.2002,B5234T3, M56, 184kW / Toyota Corolla 1,4vvti r.v. 2002, 71kW/ Stavebný voz: Embéčka oktavia 1,6 holá bosá, hlavne že to má tažné
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 10 Okt 2014, 11:28

Ahojte, chcel by som sa všetkým zúčastneným poďakovať za rady a pomoc a podporu. Nech sa Vám darí.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Napísať odpoveď