Volvo 850 kombi 2.0 20V

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa st_Andy » 23 Sep 2014, 14:08

Allygator napísal:Nedalo mi to pokoj, tak som cez prestávku vybehol z práce a skúsil blikať...
Tak tieto chyby som vyblikal...

1-2-1 ........................... MAF Sensor Signal Absent Or Faulty
1-1-3 ........................ HO2S Integrator At Maximum Enrichment
2-1-4 ...................................... VSS Signal Intermittent
super, si sikovny ze si to zvladol na prvy krat {palechore} njn, vyzera to na klasiku, MAF sensor = Vaha vzduchu, ak si presiel cele sanie ci niekde nepodfukuje, skusil by som si vahu s niekym prehodit, prefuknut sprejom na cistenie ci sa to nenapravi, pripadne objednat novu, je to spotrebak holt.

cistenie:


Obrázok

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 23 Sep 2014, 22:56

Tak prešiel som sanie, vymenil všetky podozrivé hadicky podtlaku, vycistil váhu vzduchu. Ziadne zlepšenie... Chybové kody sú teraz len MAF a VSS. Takže asi objednam váhu a snímač otáčok kľukovky.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 24 Sep 2014, 11:32

Tak váha objednana, snímač otáčok skúsim ešte precistit konektor...
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 24 Sep 2014, 20:47

Prajem pekný večer. Konektory oboch (vačkovka, kľukovka) snímačov vyčistené,a teraz to už hlási iba váhu vzduchu, žiadne iné chyby. Benzín: Studený motor zdochýna, teplý motor 400-500 otáčok, pri vyradení vo väčšej rýchlosti bez zmeny. LPG: Keď sa motor trocha zohreje, voľnobeh 1000 otáčok, plne zohriaty 1500 otáčok. Pri vyradení kvaltu vo vyššej rýchlosti zdochne. (veľmi príjemné keď prestane ísť zrazu servo a posilňovač brzd :shock: ) Môže toto všetko spôsobovať vadná váha, alebo mám ešte niečo pozrieť, kým mi príde nová? Skúšal som jazdiť aj s odpojenou, žiadna zmena.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

radoKE
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 22 Okt 2012, 20:19
Vek:: 37
Bolo mu poďakované: 9 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa radoKE » 24 Sep 2014, 22:01

Váha to môže byť, aj snímač na vačke nemusí byť úplne v poriadku, mne raz išiel raz nešiel. Ale napadá ma ešte jedna možnosť, skús nejak mechanicky zavrieť prívod lpg do splynovača a prepni pri jazde na plyn. Raz veľmi dávno na inom aute som mal problém že pred splynovačom bol vadný elmag ventil a splynovač tlačil do sania plyn aj keď bol zvolený benzín.
855 1995 B5252FS

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa kwiko » 25 Sep 2014, 07:24

Teraz ma napada, ze mame jednu 850 na diely. atmosfericka 2,5 20v Ale prisla odtahovku, a ani sme sa ju nepokusali startovat. Obrázok
kwiko

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 25 Sep 2014, 10:06

Tak to zdochýnanie na LPG ked hodim neutral vo vyssej rychlosti, je vraj normál som sa dočítal... :roll: Vraj sa dával nejaký plech do masky, aby to tak nefúkalo do sania, lebo stare podtlakové LPG si s tým nevie rady... Schválne pozriem ako to mám vyriešené na 440tke, lebo tam je rovnaký splynovač a žiaden problém.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Užívateľov profilový obrázok
Dodike 850
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 1704
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
Vek:: 31
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 80 krát
Bolo mu poďakované: 68 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Dodike 850 » 25 Sep 2014, 11:19

Ak sa k tomu dostanem tak ti poslem foto ako to ma vyzerat s tim sanim koli lpg ja som si to robil na novo bo stari pliesok bol uz k.o. a pohoda vsecko islo jak ma byt. jazdil som aj bez toho a zdochynal nad 50km totiz to "rozfuka" plyn. To znamena ze ide vela vzduchu k pomeru lpg a ty padom je to chudobna zmes.
06/2011 XC70 D5+POLESTAR AWD -ELECTRIC SILVER
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED

-----
Bolo:
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 29 Sep 2014, 18:54

Prajem pekný večer. Tak dnes mi došla nová váha vzduchu. Plný nadšenia som najprv vymazal chyby, skontroloval aby to len 3 krát bliklo a nahodil som novú váhu vzduchu. Žiadna zmena, motor chcípal, navyše som ostal zarazený keď to znovu bliká chybu MAF... {plac} Stretol sa s tým už niekto? Vyčistil som konektor váhy, nepomohlo, šiel som po káblovačke, no nič sa mi nevidí poškodené, tak som vybral RJ fuel a idem pozrieť či nemá stuďáky. Ak máte ešte nejaký nápad budem vďačný a ďakujem vopred. Ali
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 29 Sep 2014, 21:02

RJ skontrolovaná, žiadne stuďáky, kondenzátory kapacitu majú, ESR taktiež v poriadku.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Ďuri
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 553
Dátum registrácie: 27 Aug 2011, 21:30
Vek:: 30
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Ďuri » 30 Sep 2014, 08:11

A nemal by motor pracovat aj bez MAF? Ked ho odpojis, tak RJ nabehne na prednastavene hodnoty, ktore ma ulozene. Predpokladam, ze ak diagnostika detekuje poruchu MAF, tak automaticky prejde na tieto hodnoty a hlasenia od MAF si nevsima..
Co sa volnobehu tyka, tak skrtiaca klapka je o.k.? Mozno skusit urobit adaptaciu skrtiacej klapky. Pokial motor zdochyna za tepla, tak by stala za uvahu aj netesnost - niekde.. Vplyvom tepla sa materialy rozpinaju a strbinka ktora je v studenom stave uplne uzavreta moze za tepla robit sarapatu.. Taka sranda, ze tesnenie pod sacimi parohami?
Kazdopadne drzim palec :)
Fiat Multipla 1.6
...Kto nemal, nepochopí.. :)

EX: V70II 2,5TDI :(

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 30 Sep 2014, 09:46

Ďuri napísal:A nemal by motor pracovat aj bez MAF? Ked ho odpojis, tak RJ nabehne na prednastavene hodnoty, ktore ma ulozene. Predpokladam, ze ak diagnostika detekuje poruchu MAF, tak automaticky prejde na tieto hodnoty a hlasenia od MAF si nevsima..
Co sa volnobehu tyka, tak skrtiaca klapka je o.k.? Mozno skusit urobit adaptaciu skrtiacej klapky. Pokial motor zdochyna za tepla, tak by stala za uvahu aj netesnost - niekde.. Vplyvom tepla sa materialy rozpinaju a strbinka ktora je v studenom stave uplne uzavreta moze za tepla robit sarapatu.. Taka sranda, ze tesnenie pod sacimi parohami?
Kazdopadne drzim palec :)
Bez MAF to ide rovnako ako s MAF. Chova sa to akoby tam nebol. Po nastartovani naskoci kod 121, ziadne ine chyby nehlasi. Skrtiacu klapku som vycistil uz pred tym, sanie a hadicky podtlaku skontrolovane. Za tepla to volnobeh ako tak drzi, zdochyna len ked sa ho pokusam nastartovat studeny. Skor podozrievam spojenie Medzi MAF a fuel ECU, kedze si to Novy MAF nevsima. Skusim dnes nieco pomerat na konektore MAF senzoru. Aspon napajanie ci ide...
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Ďuri
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 553
Dátum registrácie: 27 Aug 2011, 21:30
Vek:: 30
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Ďuri » 30 Sep 2014, 13:06

Adaptaciu klapky si urobil ked si ju vycistil?
A este ma napadli, ze co teplota? Nieco obdobne aom zazil na Pole a bolo to zle cidlo teploty aj ked na budiku bola teplota o.k... Skus ho odpojit, motor si bude mysliet, ze je minus sto... :) Za pokus to stoji..
Fiat Multipla 1.6
...Kto nemal, nepochopí.. :)

EX: V70II 2,5TDI :(

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa kwiko » 30 Sep 2014, 17:40

Nie som si isty verziou motora aku mas pod kapotou, ale maf senzor mas asi trojpinovy, tam by malo byt 15 stredny signal a treti refenencna kostra. napajanie ako aj kostra by mali byt spolocne aj pre MAP (ta krabicka s GM navrchu)
kwiko

radoKE
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 22 Okt 2012, 20:19
Vek:: 37
Bolo mu poďakované: 9 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa radoKE » 01 Okt 2014, 00:01

Ďuri: adaptácia klapky ? Čo tým myslíš ? Ja som vzal klapku z iného auta, nahodil a veselo jazdím, jediné čo som adaptoval bolo nastavenie dĺžky hejbla od lanka plynového pedálu ku klapke.
855 1995 B5252FS

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa kwiko » 01 Okt 2014, 07:25

adaptovat ma zmysel az od roku 2002...
kwiko

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 01 Okt 2014, 23:06

Tak zistil som vadny regulátor tlaku paliva, zmeral som ešte potenciometer klapky ten je ok, viac som nestihol.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Užívateľov profilový obrázok
berzerker
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 565
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 22:17
Vek:: 5
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa berzerker » 02 Okt 2014, 15:12

Neviem ci to spada do moznej diagnozy, ale na 850 sem tam zomrie aj benzin-pumpa.
850 T-5R
Citroen C5 2.0 HDI

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa laci » 02 Okt 2014, 19:01

berzerker-dobre pises ako pises :P
U benzinaku,chore cerpadlo v nadrzi skutocne sposobuje trhanie motora za jazdy a niekedy aj na volnobehu.Cize je slaby tlak na rampe a vstreky nemaju co ponuknut valcu a piestu na spapanie! :D
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Allygator
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21 Jún 2014, 17:09
Vek:: 35
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 38 krát
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Volvo 850 kombi 2.0 20V

Príspevok od užívateľa Allygator » 02 Okt 2014, 21:34

Čerpadlo vraj bolo menené, vonku som ho nemal ale vyzeralo zvrchu novo aj kablik tak tomu verim zatial... Regulátor vôbec nereagoval na podtlak. Keď som to skúšal hubou s podtlakovej hadicky bolo cítiť benzín. Skúsil som len tak zo srandy do hadicky fuknut a motor vyletel na 900 otacok. Tak som regulator vybral a skúšali sme to pumpou s manometrom... Prepad sa otváral pri 3 baroch, ale na podtlak ziadna reakcia, navyše to pustalo tlak do podtlakovej hadicky.Objednal som teda novy regulátor, tak uvidím ako to pôjde s novým. Zmeriam potom aj tlak na lište.
Volvo 440 1.8
Volvo 850 combi 2.0 20V - b5204s
Volvo 850 combi 2.5 20V - b5254s 125kW
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9 JTD

Napísať odpoveď