sytič

Užívateľov profilový obrázok
tir
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 139
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 17:51
Vek:: 5
Bydlisko: Košice
Poďakoval: 1 krát

sytič

Príspevok od užívateľa tir » 14 Apr 2014, 16:31

po naštartovani studeneho auta ide ihned na cca 800 RPM žiadne 2000 a postupne zniženie sa nekona, nevie niekto prečo ? a ešte aby malo nebolo za tepla po vyradení rýchlosti chvíľku drkoce na 500rpm a potom aj tak skape ..... nekalibruje sa nahodou klapka ? bola totiž vybrata koli čisteniu.. XC70 2.4T
Volvo 740 2.4 TD D24T 1990 silver bush
Volvo S80 2.5T 147Kw M6 2009 full vybava brown
Volvo S90 3.0 24V A4 1998 black
Volvo S60R 220Kw 300HP 2005 black
Volvo S80 T6 224kw 2013 black
Volvo XC70 142Kw 200 HP B5244T3

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: sytič

Príspevok od užívateľa kwiko » 15 Apr 2014, 19:28

diagnostika kvici nieco?

nejde ti to na 4valce? Ale napriklad aj odpojeny Maf snimac sa takto sprava.
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
tir
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 139
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 17:51
Vek:: 5
Bydlisko: Košice
Poďakoval: 1 krát

Re: sytič

Príspevok od užívateľa tir » 16 Apr 2014, 08:17

Podla diagnost. Tcv a rj. Skrtiacej kl. Vyziadala mil.tot vsetko maf je novy.
Volvo 740 2.4 TD D24T 1990 silver bush
Volvo S80 2.5T 147Kw M6 2009 full vybava brown
Volvo S90 3.0 24V A4 1998 black
Volvo S60R 220Kw 300HP 2005 black
Volvo S80 T6 224kw 2013 black
Volvo XC70 142Kw 200 HP B5244T3

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: sytič

Príspevok od užívateľa kwiko » 16 Apr 2014, 18:10

tak skus postupne jeden po druhom poodpajat vstrekovace, ci sa to bude pri kazdom valci rovnako, cim vylucis aj zapalovanie, a ked budes kukat na diagnostiku tak skontroluj ci klapka komunikuje, ci sa hybe (to mozes aj bez nej) jednoducho sa treba s tym pohrat a pozorovat.
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: sytič

Príspevok od užívateľa laci » 16 Apr 2014, 21:20

Moze byt vadne cidlo natacania klapky,zaoxydovane kontakty,alebo vadny-zlomeny vodic.
Takuto chybu,naposledy tiez vykazovala prebita fajka na sviecke. :shock: VN-si strielalo po okraji vika.Bolo to tiez volvo 2,4T. KLapku treba vzdy,po vycisteni odskusat diagnostikov a urobit reset-nacitanie novych adaptacnych hodnot.Po resete sa klapka musi nastavit sama pri natocenom motore.Ak sa tak nekona,treba minimalne odpojit Batt.,odpojit RJ motora prestreknut konektor,premerat vodice od klapky k RJ-motora atd,atd....... :P
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Užívateľov profilový obrázok
tir
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 139
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 17:51
Vek:: 5
Bydlisko: Košice
Poďakoval: 1 krát

Re: sytič

Príspevok od užívateľa tir » 17 Apr 2014, 23:07

chapem čiže koumat a koumat na niečo snad pridem :D dakujem za rady... dam vediet ak na nieco pridem len mam jeden problem RJ sa neda vybrat bez pripravku aby som premeral kable ... ako sa s tym da vybabrat ?
Volvo 740 2.4 TD D24T 1990 silver bush
Volvo S80 2.5T 147Kw M6 2009 full vybava brown
Volvo S90 3.0 24V A4 1998 black
Volvo S60R 220Kw 300HP 2005 black
Volvo S80 T6 224kw 2013 black
Volvo XC70 142Kw 200 HP B5244T3

Napísať odpoveď